Сторінки

Засідання педагогічної ради Новороманівського ліцею № 1 «Безпечне освітнє середовище як складова внутрішньої системи забезпечення якості освіти» ( 30 серпня 2022 р.)

  ПРОТОКОЛ № 1

                               засідання педагогічної ради

                       Новороманівського ліцею

                                 30 серпня 2022 р.

Голова –  Найдюк Валентина Іванівна, директор ліцею

Секретар – Калінчено Тетяна Миколаївна

Відсутні – 2

Присутні – 25

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

«Безпечне освітнє середовище як складова внутрішньої системи забезпечення якості освіти»

 

1.Обрання секретаря педагогічної ради на 2022-2023 н.р.

2.Підсумки роботи закладу освіти в 2021-2022 н.р. в умовах правового режиму воєнного стану: виклики та реагування.  Стан готовності закладу освіти до організованого початку навчального 2022-2023 н.р. та завдання педагогічного колективу щодо розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти в 2022-2023 н.р.

                                                                                    Директор Найдюк В.І.

 3.Про вибір форми освітнього процесу в 2022-2-23 н.р.

                                                                                            Директор Найдюк В.І

4.Про затвердження режиму і структури  2022-2023 н.р.  

                                                                                   Директор Найдюк В.І.

5.Новий Державний стандарт базової середньої освіти – матриця академічної свободи. Стан готовності закладу освіти до навчання 5-класників НУШ.    Схвалення навчальних модульних програм для 5 класу НУШ.                             

                                                           Заступник директора Данильчук Л.І.

6.Внесення коректив до Стратегії розвитку ЗЗСО

                                                                                     Директор Найдюк В.І.

7.Затвердження річного плану роботи на 2022-2023 н.р.

                                                          Заступник директора Данильчук Л.І.

8.Схвалення освітньої програми на 2022-2023 н.р.                 

                                                            Заступник директора Данильчук Л.І.

 9.Організація освітнього процесу відповідно оновлених навчальних програм для 6-9 кл., 10-11 кл (наказ МОН від 03.08.2022р.), навчальних програм для 1-2 та 3-4 кл. (наказ МОН від 12.08.2022 № 743-22).  

                                                            Заступник директора Данильчук Л.І.

                              

 10.Про оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти початкових класів.

                                                                     Заступник директора Данильчук Л.І.

                               Голова МО вчителів початкових класів Будаєва М.С.

11.Оцінювання у 5-му класі НУШ: особливості та проблеми наступності. Впровадження Методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти. (наказ МОН N 289 від 01.04. 2022 р.)

                                                           Заступник директора Данильчук Л.І.

12. Про оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з факультативів та курсів за вибором.

                                                          Заступник директора Данильчук Л.І.

 13.Про затвердження модулів вивчення предмету фізична культура.

                                                           Заступник директора Данильчук Л.І.

14.Про затвердження модулів вивчення предмету трудове навчання.

                                                 Заступник директора Данильчук Л.І.

15.Затвердження індивідуальних освітніх траєкторій для учнів, які мають індивідуальні інтереси, нахили, уподобання.

                                                          Заступник директора Данильчук Л.І.

16. Організація виховної роботи  .                                                     

                                                            Заступник директора Черниш О.С.

17.Психологічна підтримка учасників освітнього процесу під час війни.

                                                           Практичний психолог Торуцька В.М.

18.Про навчальні екскурсії у 2022-2023 навчальному році.

                                                  Заступник директора Данильчук Л.І.

 

І. СЛУХАЛИ;

       Валентину Іванівну Найдюк, директора ліцею, про вибори секретаря засідання педради на 2022-2023 н.р. Подякувала Калінченко Т.М., яка  сумлінно виконувала свої обов’язки. Було проведено 13 засідань педагогічної ради. Складено 13 протоколів.

ВИСТУПИЛИ:

Заруцька Г.І., вчитель зарубіжної літератури, яка запропонувала кандидатуру Калінченко Т.М. для обрання секретарем засідань педагогічної ради.

УХВАЛИЛИ:

1.1.Обрати секретарем педагогічної ради вчителя української мови і літератури Калінченко Т.М..

Голосували: ЗА -25

Голосували: ПРОТИ- 0

Утримались: 0. 

ІІ. СЛУХАЛИ:

    Валентину Іванівну Найдюк,  директора ліцею, яка підвела підсумки роботи закладу освіти в 2021-2022 н.р.  Створено якісно нові умови для  виконання Закону України «Про освіту», Закону України «Про загальну середню освіту», для реалізації Концепції НУШ, проведено самооцінювання якості освітніх та управлінських процесів закладу освіти.

  Заклад освіти в період з 24.02.2022 по 03 червня 2022 р. працював в умовах правового режиму воєнного стану. Освітній процес здійснювався за допомогою технологій дистанційного навчання. Питання організації та ефективності дистанційного навчання розглядалось на засіданні педагогічних рад, узагальнено в наказах директора та аналітичній довідці. Всі здобувачі освіти 4,9, 11 класів отримали документи про освіту. Здобувачі освіти 1-10 класів переведені на наступний рік навчання. Надавались освітні послуги 4 внутрішньо переміщеним учням, десяти учням з ООП. 

 Трудові відносини регулювалися відповідно нормативно-правових актів воєнного стану. Всім працівникам закладу освіти надано щорічні відпустки з виплатою одноразової матеріальної допомоги на оздоровлення. Відпустки за власний рахунок не надавалися.

 Педагогічний колектив працював над розбудовою внутрішньої системи забезпечення якості освіти:

     забезпечено відповідність освітнього середовища  Санітарному регламенту;

вдосконалювалось медичне обслуговування учнів відповідно до розробленого Положення;

облаштовано медичний кабінет, забезпечено необхідний перелік медичних засобів;

отворено безпечний єдиний інформаційний простір відповідно Стратегії розвитку закладу освіти на 2023-2028 рр.;

з початку навчального 2021-2022 року в організацію харчування введено істотні зміни – оновлено меню за вимогами здорового харчування та норми.

значна увага приділялась створенню розвиваючого мотивуючого освітнього середовища;

впроваджувалась антибулінгова політика.

 Педагогічний колектив працює над удосконаленням системи оцінювання. Результати навчання здобувачів знань визначають з урахуванням компетентнісного підходу до навчання;

більша частина вчителів застосовує формувальне оцінювання, взаємо і самооцінювання здобувачів знань, яке ґрунтується на позитивному підході, передбачає врахування рівня досягнень учня;

процес оцінювання робимо зрозумілим шляхом оприлюднення критеріїв учням і батькам, залучення здобувачів знань до розроблення критеріїв;

забезпечувались умови для індивідуального розвитку учнів закладу, стимулювання їх творчої активності, найбільш повну її реалізацію в позаурочний час;

розроблено індивідуальні освітні траєкторії здобувачів знань, які залучені до дослідницької роботи, проектів;

для учнів 5-11 класів, які активно беруть участь у інтелектуальних конкурсах, онлайн навчанні, впровадили електронне портфоліо тощо;

систематично відстежували та корегували результати навчання кожного здобувача знань, застосовуючи внутрішній моніторинг;

проводили системну ефективну роботу з впровадження політики академічної доброчесності, протидії корупції (проводиться щорічний антикорупційний урок, практичні заняття, Тиждень доброчесності).

Діяльність педагогічного колективу була спрямована на забезпечення внутрішньої системи забезпечення якості освіти шляхом виконання навчальних програм відповідно Державних стандартів;

продовжувалась  робота педагогічного колективу закладу над науково-методичною проблемою (2 рік): «Педагогіка партнерства як основа формування інноваційного освітнього середовища на засадах компетентнісного підходу та дитиноцентризму».

забезпечувалась відповідність професійних компетентностей вчителів Професійному стандарту вчителя;

календарні плани вчителі розробляли відповідно Державного стандарту загальної середньої освіти з урахуванням компетентнісного підходу на засадах академічної доброчесності;

забезпечено зростання фахової підготовки вчителів шляхом виконання річного плану підвищення кваліфікації ;

педагогічний колектив працював над вдосконаленням професійних навичок для роботи в умовах дистанційного та змішаного навчання, пройшли курси онлайн;

педпрацівники під час проведення занять сприяли формуванню суспільних цінностей, розвивали громадянську компетентність здобувачів освіти,здійснювали наскрізний процес виховання, який формує цінності.

здійснено самооцінювання якості освітньої діяльності на основі політики і процедур забезпечення якості освіти;

адміністрація співпрацювала із засновником щодо утримання в належному стані будівель, приміщень, обладнання;

забезпечувалась прозорість і відкритість закладу освіту відповідно ст.30 Закону України «Про освіту» (функціонування офіційного сайту, груп у соцмережах, здійснювалось звітування директора;

проведено внутрішнє самооцінюювання освітніх та управлінських процесів:

Освітнє середовище – «достатній рівень»;

Система оцінювання здобувачів знань – «достатній рівень»;

Педагогічна діяльність вчителів – «достатній рівень»;

Управлінська діяльність – «достатній рівень».

 Підготовка до нового 2022-23н.р. – нові виклики. Організувати безпечне середовище в умовах воєнного стану непросто. Кожен розуміє загрози і ризики очного навчання. Але протягом літа працівники школи працювали над облаштуванням укриття,приміщення оглядали представники ДСНС. Складено відповідні акти.

 В укритті зроблено освітлення, вентиляційні шахти, перехід із школи в укриття, встановлено двері. Забезпечено місцями для сидіння.

Наказом директора створено формування цивільного захисту з обслуговування укриття, затверджено їх функціональні обов’язки, затверджено план приведення захисної споруди до використання за призначенням, затверджено Інструкцію щодо дій у разі сигналу «Повітряна тривога».

 На сьогодні укриття може прийняти до 150 осіб. Забезпечено шанцевим інструментом, вогнегасниками, водою технічною і питною, засобами гігієни, аптечкою, біотуалетами, додатковими джерелами живлення (сонячні ліхтарі, генератор), запасом продуктів (консерви, сухе печиво). Але в умовах, коли повітряні тривоги є частими, освітній процес здійснюватиметься із значними перервами. В укритті навчання неможливе. Інтернет присутній.

 Крім заходів щодо облаштування укриття проведено значний обсяг робіт щодо підготовки до нового навчального року, а саме:

 19 серпня комісія з готовності закладу освіти за участю представників Держпродспоживслужби, ДСНС, відділу освіти, молоді та спорту Брониківської сільської ради визнала заклад готовим до початку навчального року.

 

 

ВИСТУПИЛИ:

  Данильчук Л.І., заступник директора -проаналізувала  роботу з обдарованими учнями, ефективність методичної роботи, завдання на 2022-2023 н.р., перспективи реалізації окреслених завдань;

Черниш О.С.,заступник директора, про підсумки виховної роботи в закладі освіти в умовах правового режиму воєнного стану;

Ничипорук Л.А.,голова методичного об’єднання вчителів початкових класів про форми оцінювання навчальних досягнень здобувачів знань, формувальне, рівневе оцінювання, підсумки впровадження НУШ; 

Заруцька Г.І.,голова ПК– про стимулювання професійної діяльності вчителів.

УХВАЛИЛИ:

2.1 Посилити роль шкільної бібліотеки як інформаційно-ресурсного центру;  розпочати роботу шкільної медіа студії «INFOМУЗА». 

2.2.Максимально використовувати наявну спортивну базу школи, ефективно використовувати вільний час учнів для організації рухової активності. Продовжувати роботу в проєкті «Активні парки»;

2.3.З метою створення безпечного середовища порушити клопотання перед засновником про:

 завершення облаштування укриття;

ревізію і встановлення блискавкозахисту;

проведення заміни освітлювальних приладів;

організацію питного режиму у закладі освіти (кулери);

виділення коштів на поповнення навчально- матеріальної бази кабінетів фізики та хімії відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом МОН України від 29.04.2020 № 574.

виділення коштів на оновлення комп’ютерної техніки для кабінету інформатики з технічними характеристиками, що відповідають потребам освітньої програми; встановлення контент-фільтрів, антивірусних програм на шкільні комп’ютери для безпечного доступу до мережі Інтернет;

ремонт даху;

видалення аварійних дерев;

облаштування розвантажувальної кімнати для вчителів..

2.3. Провести об’єктове тренування за сигналом «Повітряна тривога»:

ознайомити всіх учасників освітнього процесу з чітким маршрутом евакуації в укриття кожного здобувача освіти; розмістити вказівні знаки і напрямки руху до укриття;

закріпити  за класними колективами і кожним учнем зокрема його місце в укритті;

провести інструктажі щодо дій під час сигналу «Повітряна тривога», Інструкцію з пожежної безпеки в укритті, інструктаж щодо поведінки в захисній споруді;

підготувати засоби індивідуального захисту до евакуації.

2.4.Забезпечити  систему роботи з адаптації та інтеграції здобувачів освіти до освітнього процесу.

2.5.Розробляти критерії оцінювання навчальних досягнень учнів при використанні інших, крім класно-урочної, форм організації освітнього процесу та форм роботи з учнями: дистанційного, змішаного, очного.

2.6. Забезпечення постійного зворотного зв’язку учнів у процесі оцінювання;

2.7. Впровадження формувального оцінювання в 5 -11 класах

2.8.Забезпечити розвиток відповідального ставлення до навчання шляхом:

активізації участі учнів в організації своєї навчальної діяльності;

наявності чітких критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів;

зосередженні освітнього процесу на оволодіння учнями ключовими компетентностями, а не на відтворенні інформації;

можливість вибору учнями власної освітньої траєкторії;

заохочення і позитивного оцінювання роботи учня;

надання конструктивного зворотного зв’язку на роботи учнів, їхні результати навчання.

2.9. З метою розвитку навичок навичок самооцінювання/взаємооцінювання навчальної діяльності нагадувати учням про цілі та критерії оцінювання; планувати при проведенні навчальних занять час для самооцінювання/взаємооцінювання; оголошувати мету навчального заняття, критерії оцінювання результатів навчання; надавати завдання на рефлексію власної діяльності. 

2.10.Педагогічним працівникам забезпечити реалізацію внутрішньої системи забезпечення якості освіти шляхом виконання навчальних програм відповідно Державних стандартів;

2.11.Вчителям під час проведення навчальних занять здійснювати наскрізний процесс виховання, поєднувати виховний процесс із формуванням ключових компетентностей та наскрізних умінь учнів, акцентувати увагу на

повагу гідності, прав і свобод людини.

морально-етичне виховання.

повага до культурної багатоманітності.

визнання цінності демократії, справедливості, рівності та верховенства права.

розвиток громадянської свідомості та відповідальності.

розвиток навичок критичного мислення.

розвиток навичок співпраці та командної роботи.

формування здорового та екологічного способу життя.

Організовувати виховну роботу в класних колективах відповідно Додатку 1 до листа Міністерства освіти і науки України від 10.08.2022 №9105-22 «Інформаційні матеріали щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2022/2023 навчальному році».

2.12.З метою реалізації ефективного особистісно орієнтованого навчання здійснювати:

інформування учнів про очікувані результати навчання та перелік завдань під час вивчення кожної теми;

розроблення диференційованих завдань для роботи з учнями;

розроблення завдань, на які неможливо знайти готову відповідь у підручниках та інших інформаційних джерелах;

удосконалення критеріїв оцінювання, які мотивують учнів до самостійної роботи, висловлювання своєї аргументованої думки, власного бачення

2.13.Педагогічним працівникам:

діяти на засадах академічної доброчесності та власним прикладом демонструвати важливість дотримання норм академічної доброчесності у педагогічній діяльності (посилання на джерела, які використовуються в роботі, справедливе оцінювання навчальних досягнень учнів, підбір завдань, які відповідають віковим можливостям учнів);

інформувати учнів про необхідність дотримання академічної доброчесності: під час проведення навчальних занять, у позаурочних заходах, за допомогою наочної інформації (наголошувати на дотриманні таких якостей, як старанність, самостійність у навчанні, відповідальність за свої рішення, чесність здобуття оцінок);

інформувати батьків про необхідність дотримання академічної доброчесності особливо в умовах дистанційного навчання (придбання дітям збірників готових домашніх завдань, виконання за дітей домашніх завдань, практичних робіт).

2.14.Продовжити роботу педагогічного колективу закладу над науково-методичною проблемою (3 рік): «Педагогіка партнерства як основа формування інноваційного освітнього середовища на засадах компетентнісного підходу та дитиноцентризму».

забезпечити відповідність професійних компетентностей вчителів Професійному стандарту вчителя;

2.15.Вдосконалювати професійні компетентності для роботи в умовах дистанційного та змішаного навчання;

2.16.Вчителям з учасниками освітнього процесу – батьками та учнями – діяти на засадах педагогіки партнерства, заснованій на особистісно орієнтованому підході;

2.17.Враховувати під час атестації та моніторингів педагогічної діяльності педагогічних працівників відповідність професійному стандарту вчителя.

2.18.Разом із засновником забезпечити оновлення та зміцнення навчально-матеріальної бази згідно Стратегії.

2.19.Працювати над ефективною взаємодією органів громадського самоврядування та керівництва закладу освіти.

Голосували: ЗА -25

Голосували: ПРОТИ- 0

Утримались -

ІІІ.СЛУХАЛИ:

    Найдюк Валентину Іванівну, директора ліцею, з питання вибору форми освітнього процесу в 2022-2-23 н.р. У цілому учасники освітнього процесу готові розпочати офлайн-навчання, якщо дозволятиме безпекова ситуація в країні. На думку 76% батьків та 86% вчителів необхідною умовою для відновлення освітнього процесу в офлайн-форматі є створення надійних укриттів (бомбосховищ). Водночас батьки й учителі визнають, що школа не може повністю гарантувати ані безпеку дітей, ані працівників.

 Організація освітнього процесу залежить від безпекової ситуації в кожному населеному пункті. Структура та тривалість навчального тижня, дня, занять і відпочинку, а також форми організації освітнього процесу визначаються педагогічною радою закладу освіти в межах часу, передбаченого освітньою програмою (відповідно до обсягу навчального навантаження та з урахуванням вікових особливостей, фізичного, психічного та інтелектуального розвитку здобувачів освіти).

 В умовах правового режиму воєнного стану можуть бути такі форми навчання:

Освітній процес в очному режимі:

запроваджується в приміщеннях закладу освіти тільки в межах розрахункової місткості споруд цивільного захисту, що можуть бути використані для укриття учасників освітнього процесу в разі включення сигналу «Повітряна тривога» або інших відповідних сигналів оповіщення.

Для підготовки роботи закладів освіти в очному режимі необхідно провести відповідні заходи з посилення безпеки:

обов’язкова перевірка закладу освіти та прилеглих територій на наявність вибухонебезпечних предметів;

перевірка готовності систем оповіщення, зокрема, доступності оповіщення для дітей із порушеннями зору та слуху;

визначення та позначення шляхів евакуації;

наявність обладнаного укриття для всіх учасників освітнього процесу;

створення запасів води та медикаментів;

проведення тренувань з учасниками освітнього процесу щодо дій у разі повітряної тривоги;

проведення навчальних занять щодо здоров'язбереження, надання домедичної підготовки тощо;

підключення мережі Wi-Fi в укриттях для проведення занять (за можливості). 

Освітній процес у дистанційному режимі:

без обов’язкового укладення трудового договору про дистанційну роботу в письмовій формі, головною умовою є своєчасне виконання завдань).

Освітній процес за змішаною формою змішана форма поєднує очний і дистанційний режими. Таке поєднання підходить для різних занять: практичні та лабораторні заняття можуть проводитися в очному режимі, лекційні – дистанційно. У початковій школі бажано проводити заняття в очному режимі, адже діти потребують живого спілкування.

Форма навчання може змінюватися впродовж навчального року в залежності від безпекової ситуації. 

Можна розпочати навчальний рік у змішаній формі. Складні предмети для опанування самостійно вивчати очно (наприклад, понеділок, четвер поставити в розклад), більш легкі – дистанційно в інші дні тижня.

ВИСТУПИЛИ:

Данильчук Л.І., заступник директора, Заруцька Г.І., голова профкому, Пасічник В.П., вчитель біології, Будаєва М.С., вчитель початкових класів, які запропонували організувати у 2022-2023 нач.році

( до зміни без пекової ситуації) для учнів 3-11 класів очно/змішану форму навчання, а для учнів 1-2 класів – очну форму навчання

УХВАЛИЛИ:

  3.1. Організувати освітній процес з 1 вересня 2022-2023н.р. в очно/змішаній формі.

3.2. Розробити розклад уроків з урахуванням складності для опанування предметів самостійно.

                                                       Заступник директора Данильчук Л.І.

3.3.Якщо сигнали «Повітряна тривога» унеможливлять заняття згідно розробленого розкладу, перейти, за рішенням педради, на дистанційну форму.

3.4. Для учнів 1-2 класів організувати навчання за очною формою.

Голосували:  ЗА -25

Голосували:  ПРОТИ- 0

Утримались - 0

IV.СЛУХАЛИ:

     Найдюк Валентину Іванівну, директора ліцею, з питання затвердження структури і тривалості 2022-2023 н.р. навчального року, режиму роботи закладу освіти. В умовах правового режиму воєнного стану педагогічна рада визначає режим і структуру навчального року.

Запропонувала таку структуру навчального року:

Структура навчального року

Навчання організовуються за семестровою системою:

І семестр – з 01 вересня по 23 грудня 2022 року

ІІ семестр – з 16 січня по 31 травня 2023 року 

Впродовж навчального року для учнів 1-11 класів проводяться канікули

осінні   - з 24 жовтня  по 30 жовтня 2022 року ( 7 днів);

- зимові  - з 26 грудня 2022 року по 15 січня 2023 року (16 днів);

- весняні  - з 27 березня по 02 квітня 2023 року (7 днів)

Форма організації освітнього процесу

В ліцеї запроваджується в новому навчальному році очно/змішана форма освітнього процесу. Чергуватиметься потижнево очне навчання та навчання із використанням технологій дистанційного навчання (в синхронному та асинхронному режимах).

Структура навчального тижня, навчального дня, занять, відпочинку

Новороманівський ліцей працює за п’ятиденним робочим тижнем. Навчання учнів проводиться за урочною системою, в одну зміну, за очно/змішаною формою.

 

Класи

І тиждень

ІІ тиждень

ІІІ тиждень

IV тиждень

1-2 класи

офлайн

офлайн

офлайн

офлайн

3-4 класи

офлайн

онлайн

офлайн

онлайн

5-9 класи

онлайн

офлайн

онлайн

офлайн

Початок занять о 9 год. 00 хв., закінчення - відповідно до розкладу.

Тривалість уроків:

Клас

Тривалість уроку

1 клас

35 хвилин

2-4 класи

40 хвилин

5-7 класи

45 хвилин

8-9 класи

45 хвилин

Тривалість перерв – 10 хв.

    Режим роботи п’ятиденний, розклади занять забезпечують умови змішаного та  дистанційного навчання, тривалість уроків у дистанційному форматі, перерв, час на виконання домашніх завдань відповідає Санітарному регламенту.

ВИСТУПИЛИ:

    Данильчук Л.І.,заступник директора про схвалення пропонованої структури навчального року та режиму роботи.

УХВАЛИЛИ:

1.Затвердити режим роботи Новороманівського ліцею на 2022 – 2023 н.р. (Додається)

2. Затвердити структуру навчального року Новороманівського ліцею на 2022 – 2023 н.р.(Додається)

Голосували: ЗА -25

Голосували:  ПРОТИ- 0

Утримались - 0

V. СЛУХАЛИ:

      Данильчук Л.І., заступник директора – про впровадження Концепції НУШ та Державного стандарту базової освіти в 5 класі. На жаль, в умовах війни, для 5 класу не було виділено субвенції на придбання обладнання, дидактичних матеріалів. Проведено підготовку вчителів до роботи в 5 класі. Новий Державний стандарт базової середньої освіти – матриця академічної свободи. Вчителі, які працюватимуть з 5 класом обирали модельні програми, підручники. Але підручників на початок року немає. Наказом по школі від 01.02.2022 р.№29 о/д було затверджено заходи щодо впровадження Державного стандарту базової  середньої освіти. На сайті школи створено сторінку, на якій розміщено всю інформацію про впровадження Державного стандарту, Типову освітню програму, модельні програми, електронні варіанти підручників, все наявне методичне забезпечення 5 класу НУШ. Забезпечено вивчення педагогічним колективом нормативно-правових та інструктивно-методичних  документів щодо впровадження Державного стандарту базової  середньої освіти. Забезпечено інформування педагогів про нові  нормативні, інструктивно-методичні документи щодо впровадження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти. Всі вчителі, які викладатимуть у 5 класі, мають відповідні сертифікати.          Організовано обговорення на педагогічній раді питання готовності школи щодо впровадження Державного стандарту базової  і повної загальної середньої освіти з   1 вересня 2022 р. Забезпечено наступність у роботі 4 та 5 класів. Забезпечено належні умови для організації освітнього процесу учнів 5-х класів. Ознайомлено батьків учнів 4-го класу із впровадженням Державного стандарту базової  середньої освіти. Забезпечено участь педагогічних працівників у різних формах підвищення кваліфікації з питань впровадження Держстандарту. Проведено засідання методичних об’єднань з питань впровадження у освітній процес Державного стандарту. Проведено інструктивно-методичні  наради, колективний перегляд  вебінарів для вчителів з питань інтегрованого навчання, формувального оцінювання, розвитку критичного мислення, медіаграмотності, формування ключових компетентностей. Організовано та проведено батьківські збори щодо обговорення особливостей адаптаційного періоду учнів 5-х класів та вироблення спільного плану взаємодії. Підготовлено поради вчителям, батькам, учням щодо переходу до якісного впровадження Державного стандарту. Проведено круглий стіл з вчителями, які працюватимуть за новими програмами з метою вивчення потенціалу учнів для ефективного впровадження Державного стандарту.

  ВИСТУПИЛИ:

Горобей К.А., вчитель української мови, про організацію адаптаційного періоду п’ятикласників,

Литвінець Т.П., вчитель математики, про розвиток математичної компетентності, Стем-освіти в 5 класі.

УХВАЛИЛИ:

5.1.Забезпечити якість навчальних досягнень здобувачів освіти 5 класу на рівні, не нижчому Державного стандарту базової середньої освіти.

5.2.Забезпечити адаптаційний період учнів 5 класу. У жовтні 2022 р.провести психолого-педагогічний консиліум щодо стану адаптації 5-класників у базовій школі.

5.3.Здійснювати системний моніторинг якості навчальних досягнень. Провести порівняльний моніторинг рівнів досягнень в 4 і 5 класах.

5.4.Схвалити для використання у роботі представлені навчальні модельні програми для 5 класу НУШ.

Голосували: ЗА -25

Голосували:  ПРОТИ- 0

Утримались - о

VI. СЛУХАЛИ:

Найдюк Валентину Іванівну, директора ліцею -  про внесення доповнень до Стратегії розвитку ЗЗСО на 2023-2028 н.р.

Потреба у внесенні коректив спричинена правовим режимом воєнного стану в Україні.

Необхідно доповнити напрям «Освітнє середовище» стратегічною ціллю «Безпека під час війни».

Реалізація:

Облаштування захисної споруди.

Проведення інструктажів щодо дій у надзвичайних ситуаціях воєнного характеру.

Проведення заходів з мінної безпеки.

Проведення навчання педагогічних працівників з надання долікарської допомоги.

Встановлення пропускного режиму в закладі освіти.

Проведення об’єктових тренувань за сигналом «Повітряна тривога».  ВИСТУПИЛИ:

Черниш Оксана Сергіївна, заступник директора з навчально-виховної роботи – про важливість безпекових заходів, зокрема дотримання здобувачами освіти терміну комендантської години.

 УХВАЛИЛИ:

    6.1.Доповнити напрям «Освітнє середовище»:  «Безпека під час війни»

Засоби реалізації:

Облаштування захисної споруди.

Проведення інструктажів щодо дій у надзвичайних ситуаціях воєнного характеру.

Проведення заходів з мінної безпеки.

Проведення навчання педагогічних працівників з надання долікарської допомоги.

Встановлення пропускного режиму в закладі освіти.

Проведення об’єктових тренувань за сигналом «Повітряна тривога».

Робота з батьками щодо дотримання здобувачами комендантської години під час воєнного стану.

ГолосувалиА -25

Голосували:  ПРОТИ- 0

Утримались - о

VII. CЛУХАЛИ:

    Найдюк Валентину Іванівну, директора ліцею, про проєкт річного плану закладу освіти на 2022-2023 н.р. Запропонувала для обговорення річний план роботи. Річний план розроблено робочою групою, вчителі опрацювали проект плану, надавали свої пропозиції. План розроблено на виконання Стратегії розвитку закладу освіти на 2020-2024 рр. План спрямований на розбудову внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

ВИСТУПИЛИ:

Пасічник В.П., вчитель біології, яка запропонувала схвалити доповнення до Стратегії розвитку закладу освіти на 2020-2024 рр. та річний план роботи.

УХВАЛИЛИ:

7. 1.Затвердити річний план роботи Новороманівського ліцею на 2022-2023 н.р.

Голосували: ЗА -25

Голосували: ПРОТИ- 0

Утримались - о

VІІІ.СЛУХАЛИ:

   Данильчук Л.І.аступника директора - про використання закладом освіти наскрізної Освітньої програми, розробленої на основі типових освітніх програм. Ознайомила присутніх з робочим навчальними планами І, ІІ, ІІІ ступенів ЗЗСО та 5 класу НУШ. Зупинилася на особливостях освітньої програми: введення в 3 і 4 класах уроків фінансової грамотності.   Проаналізувала освітню програму 5 класу. В 11 класі вивчатиметься профільний предмет українська мова, в 11 класі – українська мова та література.

Запропонувала схвалити освітню програму на 2022-2023 н.р.

 ВИСТУПИЛИ:

     Рожко Л.Б., вчитель початкових класів - про уроки фінансової грамотності, навчально-методичне забезпечення курсу.

Найдюк В.І,  директор -  про моніторинг ефективності годин варіативної складової. Протягом навчального року адміністрація закладу здійснює спостереження за заняттями, відзначає їх ефективність і практичну спрямованість.

УХВАЛИЛИ:

8.1.Схвалити Освітню програму Новороманівського ліцею на 2022-2023 н.р.

Голосували:  ЗА -25

Голосували:  ПРОТИ- 0

Утримались - 0

ІХ.СЛУХАЛИ:

     Данильчук Л.І., заступника директора – про організацію освітнього процесу відповідно оновлених навчальних програм для 6-9 кл., 10-11 кл (наказ МОН від 03.08.2022р.), навчальних програм для 1-2 та 3-4 кл. (наказ МОН від 12.08.2022 № 743-22).    Ознайомила із основними змінами і   оновленням навчальних програм в зв’язку з російською агресією проти України.

 Зокрема, до програм «Історія України», «Всесвітня історія» та інтегрований курс «Історія: Україна і світ» внесено зміни з урахуванням нових історіографічних напрацювань. Доповнення покликані  увиразнити наскрізні лінії з минулого, які дають змогу пояснити сучасні події.Також оновлено перелік термінів/понять.

У програмі «Захист України» посилено військово-патріотичну складову. Також програму доповнено інформацією про сучасну російсько-українську війну та Героїв цієї війни, про досвід ведення бойових дій. Окрім цього, переглянуто та доповнено теми розділів з вогневої підготовки, домедичної допомоги та цивільного захисту.

 У програмі «Основи здоров’я» розширено зміст першого розділу «Безпека і здоров’я людини». До нього додано питання, що пов’язані з ризиками воєнного часу.

 У програмі «Основи правознавства», «Громадянська освіта» є обов'язковим вивченням питань, пов’язаних з правами людини, з російсько-українською війною. Також програми доповнено інформацією щодо Міжнародного гуманітарного права.

 Під час вивчення предмета «Географія»переглянуто обсяг навчального часу, що виділявся на вивчення тих чи інших країн.  Програма «Зарубіжна література» зазнала змін у частині вивчення творів російських та білоруських письменників. Так, вилучено твори російських і білоруських авторів. Додано твори зарубіжних письменників відповідно до літературного процесу та з урахуванням вікових особливостей учнів. 

 МОН затвердило типові освітні та навчальні програми для 1-2 та 3-4 класів ЗЗСО, в яких оновлено зміст у частині питань цивільного захисту, поводження з вибухонебезпечними предметами, у зв'язку з масовим вторгненням збройних сил російської федерації в Україну.

ВИСТУПИЛИ:

    Борсученко Т.І, вчитель географії, про вивчення економічної географії, відсутність інформації про наявність підприємств, кількість зруйнованих підприємств.

 Заруцька Г.І., вчитель зарубіжної літератури, про  необхідність розгляду на методичних об’єднаннях оновлених програм, підготовку методичного супроводу, підготовку дидактичних матеріалів, забезпечення шкільної бібліотеки нововведеними творами літератури.

УХВАЛИЛИ:

   9.1. Забезпечити виконання навчальних програм у 2022-2023 н.р. відповідно оновленого змісту. 

                                                                 Педагогічні працівники. Протягом року

9.2. Провести методичні заходи щодо оновлених програм.

                                                                       Голови МО. Серпень 2022 р.

9.3. Здійснювати моніторинг щодо виконання навчальних програм. Заслухати педагогічних працівників щодо виконання програм на нараді при директору.

                                                         Груденьравень,заступник директора

Голосували:  ЗА -25

Голосували:  ПРОТИ- 0

Утримались - 0

Х. СЛУХАЛИ:

Данильчук Л.І., заступника директора – про оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти початкових класів. Вимоги до обов’язкових результатів навчання учнів молодшого шкільного віку визначені Державним стандартом початкової освіти. Установлення ступеня досягнення учнями 1‒2-х класів, обов’язкових результатів навчання  3-4 класів здійснюється відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України від 13.07.2021 р., №813 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загально середньої освіти».

  УХВАЛИЛИ:

10.1. У 1-му класі здійснювати формувальне і підсумкове оцінювання. Облік результатів підсумкового оцінювання фіксується вчителем у свідоцтві досягнень.

10.2. Навчальні досягнення учнів 2-го класу підлягають формувальному та підсумковому (тематичному і завершальному) оцінюванню.

10.3.В 3-4 класах формулювання оцінювальних суджень, визначення рівня результату навчання здійснюватиметься на основі Орієнтовної рамки оцінювання результатів навчання здобувачів початкової освіти, яка дозволяє забезпечити об’єктивність і точність результату оцінювання (Додаток 1 до Методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальносередньої освіти, наказ Міністерства освіти і науки України від 13.07.2021 р., №813) Рівень результату навчання визначати з урахуванням динаміки його досягнення та позначати буквами – «початковий» (П), «середній» (С), «достатній» (Д), «високий» (В).

 Здобувачі освіти по завершенню навчального року отримують Свідоцтво досягнень 1-2 класу, Свідоцтво досягнень 3-4 класу (Додатки 2,3 до Методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, наказ Міністерства освіти і науки України від 13.07.2021 р., №813).

Голосували: ЗА -25

Голосували: ПРОТИ- 0

Утримались  0

ХІ.СЛУХАЛИ:

Данильчук Л.І._, заступника директора, з питання «Оцінювання у 5-му класі НУШ: особливості та проблеми наступності. Впровадження Методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти. (наказ МОН N 289 від 01.04. 2022 р.)».

  ВИСТУПИЛИ:

     Ружицька О.С., вчитель англ.мови мови – про рівневі оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 5 класу.

Найдюк В.І., директор – про впровадження формувального оцінювання .

  УХВАЛИЛИ:

    11.1. Для визначення рівня досягнення учнями результатів навчання учнів 5 класу застосовувати Орієнтовну рамку оцінювання навчальних досягнень здобувачів базової середньої освіти.

  11.2. Розпочати у першому семестрі бальне оцінювання знань здобувачів освіти 5 класу.

11.5. У класному журналі і в Свідоцтві досягнень перед виставленням підсумкової оцінки у відповідних графах результатів навчання зазначати першу літеру («В», «Д», «С», «П»), що відповідає назві рівня досягнень орієнтовних критеріїв оцінювання результатів навчання з предметів.

11.6. Здійснювати рівневе оцінювання результатів навчання в освітніх галузях «Мистецтво», «Фізична культура», побудоване на позитивному ставленні до кожного учня, враховувати не рівень недоліків та прорахунків, а рівень особистих досягнень.

Голосували: ЗА -25

Голосували: ПРОТИ- 0

Утримались – 0

ХІІ.СЛУХАЛИ:

    Данильчук Л.І., заступника директора з питання оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з факультативів та курсів за вибором.

    ВИСТУПИЛИ:

    Шлінчак М.А., вчитель інформатики, яка запропонувала здійснювати бальне оцінювання курсів за вибором.

   УХВАЛИЛИ:

   12.2. Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з курсів за вибором здійснювати з фіксацією в класному журналі в балах 1-12.

Голосували: ЗА -25

Голосували: ПРОТИ- 0

Утримались – 0

ХІІІ. СЛУХАЛИ:

     Данильчук Л.І., заступника директора - про затвердження модулів вивчення предмету «фізична культура». В процесі обговорення з учнями модулів вивчення предмету в 2022-2023 н.р. здійснено вибір модулів. Враховано матеріальну базу предмету.

ВИСТУПИЛИ:

 Грибєнчиков І.І., вчитель фізкультури, який запропонував для затвердження педагогічною радою такі модулі:

   5 клас: футбол, волейбол, настільний теніс, легка атлетикааскетбол.

УХВАЛИЛИ:

13.1. Затвердити для вивчення предмета «Фізична культура» такі модулі:

          5 клас: футбол, волейбол, настільний теніс, легка атлетикааскетбол.

Голосували: ЗА -25

Голосували: ПРОТИ- 0

Утримались - 0

ХІV. СЛУХАЛИ:

Данильчук Л.І., заступника директора - про затвердження модулів вивчення предмету «трудове навчання». В процесі обговорення з учнями модулів вивчення предмету в 2022-2023 н.р. здійснено вибір модулів. Враховано матеріальну базу предмету.

ВИСТУПИЛИ:

Онопрійчук О.П., вчитель трудового навчання, який запропонував для затвердження педагогічною радою такі модулі:

  5 клас: Основи технологій та конструкційних матеріалів.

УХВАЛИЛИ:

   14.1. Затвердити для вивчення предмета «Трудове навчання» такі модулі:

         5 класснови технологій та конструкційних матеріалів.

 Голосували: ЗА -25

Голосували: ПРОТИ- 0

Утримались - 0

XV. СЛУХАЛИ:

  Данильчук Л.І., заступника директора – про  про розроблення індивідуальних освітніх траєкторій для учнів, які мають індивідуальні інтереси, нахили, уподобання. Індивідуальний освітній маршрут — комплекс різнорівневих завдань, розроблених на засадах дитиноцентричного підходу до навчання для конкретного учня; йогоіндивідуальна навчальна програма. Індивідуальний освітній маршрут складає вчитель, спільно з учнем і його батьками. Індивідуальні освітні траєкторії будуть сприяти поглибленому вивченню окремих тем, предметів, які цікаві для учнів. Організація діяльності за індивідуальною освітньою траєкторією буде здійснюватись в офлайні, дистанційному та змішаному форматах.

 

ВИСТУПИЛИ:

Найдюк В.І,  директор – про розробку індивідуальної освітньої траєкторії для учнів, які виявили бажання займатися в МАН, брати участь у конкурсах науково-дослідних робіт.

УХВАЛИЛИ:

15.1.Затвердити індивідуальні освітні траєкторії для здобувачів освіти:

15.2.Заслуховувати питання реалізації індивідуальних освітніх траєкторії та їх результативність на нарадах при директору, педрадах.

Голосували: ЗА -25

Голосували: ПРОТИ- 0

Утримались - 0

XVІ. СЛУХАЛИ:

      Чернш О.С.., заступника директора, яка ознайомила присутніх УХВАЛИЛИ:

  

Голосували:  ЗА -25

Голосували:  ПРОТИ- 0

Утримались

XVІІ. СЛУХАЛИ:

Торуцьку В.М., практичного психолога, яка висвітлила питання «Психологічна підтримка учасників освітнього процесу під час війни»  Впровадження в діяльність закладу освіти Методичних рекомендацій «Перша психологічна допомога. Алгоритм дій». Вчителі повинні опанувати алгоритми надання першої психологічної допомоги.

ВИСТУПИЛИ:

    Найдюк В.І., директор. З огляду на існуючу загрозу психічному здоров’ю учасників освітнього процесу внаслідок збройної агресії російської федерації, педагогічні працівники повинні дбати і про психічний стан здобувачів освіти. Розроблено багато методичних рекомендацій, порад яким чином справлятися із стресовими ситуаціями дітям різного віку. Цей ресурс можемо використовувати в своїй виховній роботі, живому спілкуванні з дітьми і батьками. Запропонувала вчителям посилання на джерела, які можна використати в роботі. Знання можна здобути на онлайн курсах.

 УХВАЛИЛИ:

17.1.Опрацювати Алгоритм надання першої психологічної допомоги з педагогічними працівниками. Провести тренінг. 

                                                                                       Торуцька В.М., психолог.

17.2.Педагогічним працівникам надавати здобувачам освіти відповідну психологічну підтримку згідно протоколів ППД.

Протокол надання ппд в гострих стресових ситуаціях.

Протокол надання ппд людині з ознаками ступору.

Протокол надання ппд людині з ознаками апатії.

Протокол надання ппд людині із ознаками рухового збудження, дезорієнтації.

Протокол надання ппд людині з ознаками страху.

Протокол надання ппд людині з ознаками паніки.

Протокол надання ппд людині з ознаками нервового тремтіння.

Протокол надання ппд людині з ознаками галюцинацій та марення. протокол надання ппд людині з ознаками істерики.

Протокол надання ППД людині з ознаками горя (гострої реакції на загибель близької людини, психогенний шок).

17.3. Розмістити на сайті інформаційні матеріали щодо психологічної підтримки учасників освітнього процесу під час війни.  

                                                                                      До 03.09.2022

Голосували: ЗА -25

Голосували: ПРОТИ- 0

Утримались  

     XVIII.СЛУХАЛИ:

Данильчук Л.І., заступника директора, яка запропонувала провести навчальні екскурсії протягом навчального року.

 УХВАЛИЛИ: провести навчальні екскурсії протягом навчального року.

 

Голова засідання педагогічної ради                                   Валентина НАЙДЮК       

  Секретар                                                                            Тетяна КАЛІНЧЕНКО

 

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар