Сторінки

Методична робота

                            Звіт  про методичну роботу у Новороманівського ліцеї   за 2022-2023 навчальний рік                     



                                                                    

 

НОВОРОМАНІВСЬКий ліцей

Брониківської сільської ради 

Новоград-Волинського району Житомирської області

 

вул. Шкільна,13, с.Нова Романівка,

Новоград-Волинський район, Житомирська область, інд.11744

E-mail: novaromanivkaschool@gmail.com,

Web: https://novromlizey.blogspot.com/

Код ЄДРПОУ 06669810

                                                Звіт

                           про  методичну роботу

                  з педагогічними  працівниками

              у I семестрі 2022/2023  навчальному році

 

      Методична робота Новороманівського ліцею у I семестрі 2022-2023 навчального року була спрямована на виконання  Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Концепції «Нової української школи», Положення про методичну раду закладу інших нормативно-правових документів та на основі результатів моніторингу освітнього процесу, діагностування професійних потреб і запитів педагогічних працівників, рівня їх компетентності .

  1. Продовжується робота над методичною темою закладу «Педагогіка партнерства як основа формування інноваційного освітнього середовища на засадах компетентнісного підходу та дитиноцентризму».

2.  Форми методичної роботи:

  • Індивідуальні постійні: самоосвіта;

  • Індивідуальні періодичні: співбесіди, консультації, курси підвищення кваліфікації;

  • Колективні періодичні: методична рада школи, засідання педагогічної спільноти;

  • Інноваційні: майстерка, воркшоп, онлайн-опитування тощо. 

3. Склад методичної ради школи:

- Данильчук Л.І. ,заступник директора , керівник методичної ради;                                          

 -    члени  методичної ради:

      Найдюк В.І. – директор ліцею;

      Черниш О.С. – заступник директора;

      Калінченко Т.М. – керівник творчої групи вчителів;

      Будаєва М.С. – голова МО вчителів початкових класів;

      Горобей К.А. – керівник МО класних керівників;

      Заруцька Г.І. – голова профспілки;

      Міщук В.В. – секретар методичної ради.

 

п/п

Питання, що  розглядалися

Відповідаль-ний

Відмітка про викона- ння

І. Вересень

1

Про аналіз методичної роботи за  2021-2022 навчальний рік. Структура та напрямки методичної роботи у новому році. Обговорення та затвердження плану роботи на 2022-2023 н.р.

 

Данильчук  

      Л.І.

 

2

 Про ознайомлення з рекомендаціями Міністерства освіти і науки України щодо викладання предметів; забезпечення навчальними програмами, підручниками.

Данильчук  

      Л.І.

 

3

Про огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної

літератури.

Данильчук  

      Л.І.

 

4

Визначення змісту, форми і методів підвищення кваліфікації педагогів у

 2022– 2023 навчальному році.

Данильчук  

      Л.І.

 

5

Про організацію педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності

 

 

6

Про підготовку учнів до участі в шкільних, районних предметних олімпіадах 

Данильчук  

      Л.І.

 

7

Про піготовку до педагогічної ради :      

«Підвищення професійної компетентності вчителів – ефективний   засіб    удосконалення освіти в умовах воєнного стану»

 

 

Данильчук  

      Л.І.

 

 

8

Про підготовку до круглого столу  «Створення навчального контенту для дистанційного навчання»

Данильчук  

      Л.І.

 

ІІ.  Листопад

1

 Управління процесом вдосконалення професійної компетентності педагога: - самоаналіз та аналіз відвіданих уроків «Ефективність уроку – результат організації діяльності учнів. Аналіз особливостей сучасного уроку».

Данильчук  

      Л.І.

 

2

Про особливості організації освітнього процесу в умовах воєнного стану та карантинних обмежень.

Данильчук  

      Л.І.

 

 

3

Про взаємовідвідування презентаційних уроків. Підготовка портфоліо.

Данильчук  

      Л.І.

 

4

Про організацію проходження навчання вчителями, які у 2022-2023   викладають предмети у 5 класі НУШ.

Данильчук  

      Л.І.

 

5

Про Диференційоване навчання.

Данильчук  

      Л.І.

 

6

Огляд нормативних документів МОН України, новинок психолого-педагогічної літератури.

Данильчук  

      Л.І.

 

 

4.Відповідно до Положення «Про внутрішній моніторинг освітніх процесів у Новороманівському ліцеї» проведено внутрішні моніторинги комісією в складі директора, заступника директора з навчально-виховної роботи, практичного психолога:

- моніторинг освітнього середовища щодо створення безпечних та комфортних умов, вересень;

- моніторинг рівня адаптації учнів 1 класу, вересень;

- моніторинг якості ведення та перевірки учнівських зошитів;

- моніторинг рівня адаптації учнів 5 класу, жовтень;

- моніторинг якості та безпечності  харчування, створення умов здорового харчування та роботу шкільної їдальні, листопад;

- моніторинг сформованості читацької компетентності учнів початкових класів, грудень;

- моніторинг математичної компетентності учнів початкових класів, грудень;

 - моніторинг стану викладання і рівня знань,умінь, навичок учнів з інформатики;

- моніторинг стану викладання і рівня знань,умінь, навичок учнів 5 – 7 класів з образотворчого мистецтва;

 - моніторинг стану викладання і рівня знань,умінь, навичок учнів 5-11класів із зарубіжної літератури;

- моніторинг виконання плану підвищення кваліфікації за 2022 рік, грудень;

- моніторинг результатів самоосвітньої діяльності педагогічних працівників, жовтень;

- моніторинг якості та результативності роботи з обдарованими та здібними учнями,оновлено банк здібних та обдарованих дітей Новороманівського ліцею;

- моніторинг результатів навчальних досягнень учнів за І  семестр, грудень.

5. На завершальному етапі та готовий до обговорення висновок про підсумки проведення самооцінювання якості освітньої діяльності ліцею за напрямом «Освітнє середовище».

6. Педагогічні працівники ліцею пройшли курси підвищення кваліфікації та отримали відповідні свідоцтва, організовано реєстрацію педагогічних працівників на курси підвищення кваліфікації за Регіональним замовленням при ЖОІППО (15 вчителів), 10 вчителів планують підвищувати кваліфікацію при РОІППО.

7. Успішно пройдена сертифікація вчителем початкових класів Будаєвою М.С.

8. Участь у конкурсі « Вчитель року»: номінація «Початкові класи» - учасник Будаєва М.С.

7. Результати конкурсів:

Кот Вікторія, учениця 10 класу:

 IVм.III етапу конкурсу ім.Тараса Шевченка

(2022р.)

Лауреат I ступеня Всеукраїнського конкурсу авторської прози та поезії ЯwriteR

(2022) 

Скаковська Маргарита, учениця 7 класу:

Iм.III етапу конкурсу ім.П.Яцика

(2022р.), вчитель Калінченко Т.М.

Учасники III етапу Всеукраїнських предметних олімпіад:

Лапінська Вікторія, 11 клас, укр.мова, вч.Данильчук Л.І.;

Шевчук Діана, 10 клас, вч.Калінченко Т.М.; хімія – вч.Черниш О.С;

Ковальчук Олена, 8клас, Колос Андрій, 11 клас – географія, вч.Борсученко Т.І.;

Міщук Артем, 9 клас, історія, вч.Туринська Н.П.;

Тальчук Богдан, 10 клас, трудове навчання, вч.Онопрійчук О.П.

Активно працюють «Футбольний» та « Волейбольний» гуртки, керівник Грибєнчиков І.І.

Розпочато роботу логопедичного гуртка, керівник Роман Ю.Г.

Педагогічні працівники ліцею очолюють МК вчителів шкіл Брониківської ТГ:

Черниш О.С. – голова ІМК заступників директорів, педагогів-організаторів, класних керівників;

Борсученко Т.І. – голова МК вчителів географії;

Пасічник В.П. – голова МК вчителів біології, основ здоров'я;

Торуцька В.М. – голова МК асистентів-вчителів;

Калінченко Т.М. – голова творчої групи вчителів;

Литвінець Т.П. – голова МК вчителів математики.

   У другому семестрі 2022-2023 навчального року буде продовжено роботу над  науково - методичною проблемою «Педагогіка партнерства як основа формування інноваційного освітнього середовища на засадах компетентнісного підходу та дитиноцентризму».

   З  метою  підвищення  теоретичної, методичної та  професійної  підготовки  педагогічних  працівників   спрямувати  методичну  роботу  на  вирішення  таких  завдань:

           - створення  максимально  сприятливих  умов  для  розвитку  і  саморозвитку  вчителів ;

        -  сприяння  якісному підвищенню фахової майстерності педагогічних  працівників, їх безперервному самовдосконаленню, розвитку професійної  компетентності та педагогічної культури, відповідно до сучасних вимог та  заохочувати вчителів до участі у виставці-презентації педагогічних ідей  та технологій.

 - забезпечення активної участі педагогічних працівників у заходах з метою удосконалення професійної майстерності, проведення творчих звітів вчителів,які атестуються, діалог “Сертифікація вчителів”. 

 Для покращення питання наступності між початковою та середньою ланкою  організувати обмін досвідом « Щодо особливостей організації освітнього процесу 5 класах закладів загальної середньої освіти за Державним  стандартом Базової середньої освіти в умовах  реалізації концепції НУШ» .

 Вчителями-предметникам впроваджувати в навчально-виховний процес інноваційні мето  навчання, компетентнісний та особистісно орієнтований підходи. Працювати над дієвою організацією самоосвіти, підвищенням     професійної майстерності.

 

Заступник директора                                                 Людмила ДАНИЛЬЧУК

Немає коментарів:

Дописати коментар