Стратегія розвитку
Новороманівського ліцею Брониківської сільської ради
на 2023-2027 роки
Нова Романівка
2023
ЗМІСТ
РОЗДІЛ І. Вступ.
Місія, візія Новороманівського ліцею Брониківської сільської ради.
Паспорт Стратегії розвитку Новороманівського ліцею Брониківської сільської ради на 2023-2027 роки.
Обґрунтування необхідності створення Стратегії розвитку Новороманівського ліцею Брониківської сільської ради на 2023-2027 роки.
Розділ ІІ. Стратегія розвитку Новороманівського ліцею Брониківської сільської ради на 2023-2027 роки.
2.1. Напрям: Розвиток освітнього середовища.
. Напрям: Педагогічна діяльність педагогічних працівників.
. Напрям: Система оцінювання здобувачів освіти.
2.4. Напрям: Управлінські процеси.
Розділ ІІІ. Моніторинг виконання Стратегії розвитку Новороманівського
ліцею Брониківської сільської ради на 2023-2027 роки.
РОЗДІЛ І. ВСТУП.
Місія, візія Новороманівського ліцею Брониківської сільської ради.
Місія–забезпечення рівного доступу до якісної освіти та виховання громадянина, відповідального за майбутнє.
Візія – підготовка конкурентоспроможних здобувачів освіти, виховання випускників з сучасними навичками, які:
самостійно навчаються протягом всього життя;
знають свої сильні сторони;
гнучкі та легко адаптуються до змін;
мислять рефлексивно, творчо та цілісно, вміють вирішувати проблеми та приймати відповідальні рішення з чистим сумлінням заради спільного блага;
піклуються про інших;
відповідальні громадяни, які діють, керуючись морально-етичними чеснотами;
бачать у своїй справі сенс, гідність та покликання, поважають права інших та роблять свій внесок у загальне благо.
Паспорт Стратегії розвитку Новороманівського ліцею Брониківської сільської ради на 2023-2027 роки.
Назва | Зміст |
Тип програми | Стратегія розвитку
|
Підстава для розробки | Необхідність удосконалення якості освітніх послуг, які надає ліцей, вироблення освітньої стратегії закладу (в умовах воєного стану в 2023 році)
|
Законодавча основа Стратегії розвитку | 1. Конституція України. 2. Закон України «Про освіту» 3. Закон України “Про повну загальну середню освіту”. 4. Концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа». 5. Нормативно - правові документи у галузі освіти.
|
Мета Стратегії розвитку | - створення умов для забезпечення в Новороманівському ліцеї сучасної, доступної та якісної системи освіти відповідно до вимог суспільства, запитів особистості й потреб держави, враховуючи вимоги воєнного стану. - забезпечення ефективного управління розвитком закладу. |
Завдання Стратегії розвитку |
|
Термін реалізації Стратегії розвитку | 2023-2027 роки |
Етапи реалізації Стратегії розвитку | Організаційний етап (2023 р.)
Реалізація проблеми та набуття досвіду (2023-2026 р.)
Узагальнення результатів (2026-2027 р.)
|
Ресурсне забезпечення Стратегії розвитку |
джерел, не заборонених законодавством. |
Очікувані результати Стратегії розвитку |
|
Показники ефективності Стратегії розвитку |
|
Контроль, корекція та оцінювання Стратегії розвитку |
|
1.3 Обґрунтування необхідності створення Стратегії розвитку Новороманівського ліцею Брониківської сільської ради на 2023-2027 роки.
Підготовка Стратегії розвитку Новороманівського ліцею на 2023-2027 роки зумовлена якісним оновленням змісту освіти, який полягає в необхідності привести її у відповідність із європейськими стандартами, потребами сучасного життя, запитами суспільства щодо якісної та доступної освіти та вимогами часу, пов'язаною зі збройною агресією росії та оголошеним воєнним станом.
Стратегія розвитку Новороманівського ліцею визначає основні шляхи його вдосконалення та сталого розвитку. Вона скеровує педагогів до реалізації ціннісних пріоритетів особистості, задоволення освітніх потреб молоді, створення розвивального середовища, у якому б реалізувалася сучасна модель випускника, спроможного реалізувати власний позитивний потенціал.
Стратегія розвитку спрямована в площину цінностей особистісного розвитку, варіативності й відкритості освітньої системи закладу, зумовлює модернізацію чинників, які впливають на якість освітнього процесу, змісту освіти, форм і методів навчання й виховання, системи контролю й оцінювання, управлінських рішень, взаємовідповідальності всіх учасників освітнього процесу.
Стратегія розвитку є комплексом науково-методичних, матеріально-технічних та управлінських проєктів із визначенням шляхів їх реалізації. У ній враховані потреби педагогічного, учнівського та батьківського колективів ліцею та Брониківської громади вцілому.
Основні результати Стратегії розвитку закладу:
удосконалення й модернізація освітнього середовища закладу;
дієва внутрішня система забезпечення якості освіти;
організація освітнього процесу відповідно до вимог нових Державних стандартів;
створення умов виховання та навчання здобувачів освіти, які забезпечують збереження фізичного та психічного здоров’я;
організація громадсько-патріотичного виховання учасників освітнього процесу;
організація роботи з обдарованими дітьми;
професійний розвиток педагогічних кадрів, створення умов для творчої педагогічної діяльності;
забезпечення, оптимізація та покращення матеріально-технічної бази;
комп’ютеризація та інформатизація закладу;
моніторингове дослідження рівня навчальних досягнень здобувачів освіти.
зростання позитивного іміджу Новороманівського ліцею.
Стратегія розвитку дає можливість виробити стратегічні та пріоритетні напрями діяльності на найближчі 5 років (2023-2027 роки).
Розділ ІІ. Стратегія розвитку Новороманівського ліцею Брониківської сільської ради на 2023-2027 роки.
Загальні положення
Пріоритетним напрямком сучасної освітньої системи України, що підтверджено сучасними Державними законами та нормативними документами, є доступ до якісної освіти, до найкращих світових здобутків в освітній галузі.
Новий Державний стандарт початкової освіти, базової і повної загальної середньої освіти орієнтує педагогів на перехід від декларування переваг особистісної моделі до її практичного впровадження. Визначено вимоги до навчальних досягнень здобувачів освіти, які відповідають змісту і структурі предметних компетентностей (учень знає, розуміє, застосовує, аналізує, виявляє ставлення, оцінює, тощо). Разом із предметною підготовкою за роки здобуття загальної середньої освіти здобувачі освіти мають оволодіти ключовими компетентностями, до яких віднесено:
уміння вчитися, спілкуватися державною, рідною та іноземною мовами;
математична і базова компетентності в галузі природознавства і техніки;
інформаційно-комунікаційна;
соціальна і громадянська;
загальнокультурна;
підприємницька;
здоров’язберігаюча.
Державний стандарт ґрунтується на засадах особистісно-орієнтованого, компетентнісного та діяльнісного підходів. Діяльнісний підхід спрямований на розвиток умінь і навичок здобувачів освіти, застосування здобутих знань у практичній ситуації, пошук шляхів інтеграції до соціокультурного та природного середовища.
Ліцей – це сучасний заклад освіти, який задовольняє пізнавальні інтереси дитини, плекає творчу особистість, створює умови для повноцінного інтелектуального, творчого, морального, фізичного розвитку дитини, примноження культури й духовності в усій різноманітності національних та світових зразків.
Мета та завдання
Стратегічна мета: Розвиток та формування у здобувачів освіти ключових компетентностей, необхідних для успішної життєдіяльності конкуретноспроможної і самодостатньої особистості, вироблення сучасної моделі випускника школи, спроможного реалізувати власний позитивний потенціал.
Мета діяльності Новороманівського ліцею Брониківської сільської ради:
створення єдиного освітнього простору та безпечного освітнього середовища;
забезпечення рівного доступу осіб, у тому числі з особливими освітніми потребами, до здобуття якісної освіти;
створення умов для здобуття особами повної загальної середньої освіти, зокрема шляхом проведення профорієнтаційної роботи серед здобувачів освіти, забезпечення реалізації їх індивідуальної освітньої траєкторії, впровадження курсів за вибором, факультативів, гуртків;
раціональне і ефективне використання наявних ресурсів;
модернізація навчально-матеріальної бази.
На реалізацію мети спрямовані основні завдання діяльності:
забезпечення реалізації права громадян на здобуття загальної середньої освіти відповідно до освітньої програми;
розвиток здібностей та обдарувань здобувачів освіти, їх наукового світогляду;
внутрішня система забезпечення якості освіти у закладі;
впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних та комунікативних технологій в освітньому процесі та в управлінській діяльності закладу;
створення та вдосконалення єдиного інформаційного простору закладу та інтеграція його в систему відкритої освіти;
забезпечення мультимедійного супроводу навчальних занять інформаційно-бібліотечного центру (відео-, медіатека) - створення медіа центру;
впровадження в освітній процес новітніх інформаційних технологій навчання;
впровадження засобів ІКТ в освітній процес;
запровадження в освітній процес здоров’язберігаючих технологій, створення безпечних умов навчання та виховання дітей;
створення освітнього середовища, що сприятиме прагненню здобувачів освіти до самопізнання, самоаналізу, саморозвитку;
підготовка до майбутньої професійної діяльності, яка має на меті допомогти здобувачам освіти, виходячи з їхніх природних здібностей та суспільних потреб, обрати професію.
Принципи функціонування
Новороманівського ліцею Брониківської сільської ради.
Діяльність ліцею базується на принципах гуманізму, демократизму, незалежності від політичних, громадських і релігійних організацій та об’єднань, взаємозв’язку розумового, морального, фізичного й естетичного виховання, органічного поєднання загальнолюдських духовних цінностей із національною історією і культурою, науковості, розвивального характеру навчання та його індивідуалізації, широкого застосування новітніх інформаційних технологій, педагогіки партнерства.
Демократизація.Передбачає автономію (самостійність) закладу у вирішенні основних питань змісту її діяльності, розвитку різноманітних форм співпраці й партнерства, встановлення довіри між учасниками педагогічної діяльності.
Науковість. Передбачає наукове обґрунтування форм, методів і змісту навчання, здійснення завдань з урахуванням результатів наукових досліджень у педагогіці, психології та інших науках.
Гуманізація та гуманітаризація. Визначають завдання збереження й відновлення екології людини: її тілесного й духовного здоров’я, сенсу життя, особистої свободи, моральності, щастя, всебічного розвитку, прояву здібностей, обдарувань, талантів.
Культуровідповідність. Забезпечує збереження, передачу, відновлення й розвиток української національної культури та культури народів світу засобами освіти; орієнтує освіту на виховання людини культури шляхом інтеграції освіти в культуру й, навпаки, культури – в освіту.
Соціалізація. Полягає в забезпеченні оптимальних умов для засвоєння й відтворення особистістю соціального досвіду, що свідчить про нормальне, безболісне входження людини в життя суспільства: закладення в освіту механізмів адаптації, життєтворчості, рефлексії, виживання, збереження індивідуальності кожної дитини.
Неперервність, наступність та інтеграція. Забезпечують єдність усіх ланок освіти (від дошкільної до вищої), взаємодію ліцею з іншими закладами освіти й організаціями на основі співдружності, спрямованої на поглиблення, пробільність, конкретизацію освітнього процесу, його наступність і цілісність; набуття освіти впродовж усього життя за умови інтеграції та поглиблення набутих раніше знань.
Варіативність. Передбачає широкий вибір форм і засобів освіти й виховання як у навчальний, так і позанавчальний (позашкільний) час для задоволення духовних запитів дитини, її пізнавальних та інтелектуальних можливостей, інтересів; розвиток факультативних курсів, гуртків, секцій, клубів, студій та інших творчих об'єднань.
Індивідуалізація. Забезпечує розвиток здібностей особистості до самопізнання, саморегуляції, самоконтролю, самоорганізації.
Природовідповідність.Полягає в забезпеченні фізичного розвитку дитини, збереженні її здоров’я; особлива увага звертається на розвиток природних потреб, здібностей, виховання її екологічної свідомості.
Гармонізація родинної й шкільної освіти. Передбачає створення умов, за яких батьки виступають як перші вчителі й партнери; тісна співпраця з батьками для досягнення спільних цілей розвитку кожної дитини.
Зміст діяльності
Головна мета, завдання й принципи діяльності ліцею зумовлюють необхідність модернізації змісту, методів і форм освітнього процесу.
Новороманівський ліцей опорний заклад загальної середньої освіти
Брониківської сільської ради, в якому навчається 230 здобувачів освіти, працює 27 педагогічних працівників та 22 працівника обслуговуючого персоналу.
Юридична адреса: вул. Шкільна, 13, с. Нова Романівка, Звягельський район, Житомирська область, 11744.
Електронна адреса: novaromanivkaschool@gmail.com,
ЄДРПОУ 06669810
Загальними засадами визначення нового змісту освіти є гуманізація, диференціація, інтеграція, науковість, широке застосування новітніх інформаційних технологій, педагогіки партнерства.
Проблемна тема ліцею: «Педагогіка партнерства як основа формування інноваційного освітнього середовища на засадах компетентнісного підходу та принципу дитиноцентризму».
Ліцей працює відповідно до річного плану, який є єдиним для всіх учасників освітнього процесу.
Основним документом, що регулює освітній процес, є Освітня програма, частиною якої є робочий навчальний план, який складається на основі затверджених Міністерством освіти і науки України типових навчальних планів закладів загальної середньої освіти.
Індивідуалізація та диференціація навчання в ліцеї забезпечується реалізацією інваріантної та варіативної частин навчального плану. Відповідно до нього, педагогічні працівники (згідно з рішенням педради) добирають навчальні програми, підручники, що допущені Міністерством освіти і науки України, науково-методичну літературу, навчально-наочні посібники, обладнання, форми, методи й засоби навчання.
В основу змісту діяльності закладу покладено систему наук, які дозволяють формувати в учнів сприймання світу як єдиного цілого, розкривати роль кожної науки в розвитку світової культури й суспільства.
Організація освітнього процесу закладу базується на основі науково обґрунтованого вибору педагогічними працівниками програм, методів, форм і засобів навчання й виховання.
Поряд із традиційними застосовуються інноваційні технології навчання, які роблять урок цікавим, змістовним, творчим, розвивальним, ведеться самостійна робота здобувачів освіти за індивідуальними навчальними планами, пошукова, науково-дослідницька діяльність.
Важливим складником змісту освіти мають стати новітні інформаційні технології навчання, які б забезпечили поряд із комп’ютерною грамотністю високу інформаційну культуру людини в сучасному суспільстві.
Інформатизація освітнього процесу передбачатиме розробку та апробацію різних методик педагогічної роботи та застосування комп’ютерних засобів навчання в процесі вивчення навчальних предметів відповідно до виду навчальної діяльності. Також буде впроваджена робота зі створення медіатеки навчальних занять через створення медіа центру із метою забезпечення інформаційного супроводу процесу навчання, управлінської діяльності на дистанційній платформі HUMAN.
2.1.Розвиток освітнього середовища ліцею
№ з/п | Зміст завдання | Шляхи реалізації | Відповідальні | Терміни виконання | Індикатори | Моніторинг |
1. | Створення безпечного та комфортного освітнього середовища | 1.Капітальний ремонт даху, освітлення та електромережі
2. Капітальний ремонт та облаштування укриття.
3.Облаштування спортивних та ігрових майданчиків , великого футбольного поля
4.Реалізація проєкту «Сад Перемоги» та створення ландшафтного дизайну т ериторії
5.Капітальний ремонт та обладнання їдальні
6.Облаштування місць для роботи та відпочинку педагогів
7.Облаштування місць для відпочинку дітей під час перерв
8.Ремонт в актовій та спортивній залі
9.Проведення навчання з ОП, днів охорони, праці та об’єктових тренувань на випадок надзвичайних ситуацій
10.Створити новий комп’ютерний клас
11.Створення «Безпечної зупинки»
12.Огородження та облаштування території закладу
| Адміністрація, засновник
Адміністрація, засновник
Адміністрація, засновник
Учасники освітнього процесу
Адміністрація, засновник
Адміністрація, засновник
Адміністрація, засновник
Учасники освітнього процесу
Засновник, керівник закладу
Засновник, керівник закладу
Засновник, керівник закладу | 2023-2024
2023-2024
2024-2027
2024-2025
2023-2027
2025
2024 - 2027
2023-2027
2023-2027
2024
2024-2027
2023-2026 | Виділення коштів з місцевого бюджету
Виділення коштів з місцевого бюджету
Систематична співпраця з представниками громадських та державних організацій
Середовище відповідає вимогам
Виділення коштів з місцевого бюджету
Потреба у створенні
Потреба у створенні
Потреба у поточному ремонті
Учасники освітнього процесу обізнані з вимогами ОП, БЖД, пожежної безпеки, правилам поведінки в умовах НС
Середовище відповідає вимогам
Потреба у створенні
Середовище відповідає вимогам
| Аналіз фінансових звітів
Аналіз фінансових звітів
Спостереження за середовищем, аналіз звітів директора, опитування (анкетування педагогів та батьків)
Залучення додаткових коштів
Аналіз документації, тренування
Опитування та анкетування учасників освітнього процесу
Опитування та анкетування учасників освітнього процесу
|
2. | Створення умов для продуктивної, творчої діяльності вчителів | 1.Забезпечення кабінетів початкової школи ( НУШ) наочно-дидактичним матеріалом
2. Придбання обладнання для навчальних кабінетів природничо-математичного та суспільно-гуманітарного циклу
3.Впровадження STEAM – освіти
| Адміністрація, засновник
Адміністрація, засновник
Адміністрація, засновник, залучені кошти
| Постійно
2023-2027
2023-2027 | Середовище відповідає вимогам
Середовище відповідає вимогам
Потреба у створенні | Спостереження та аналіз
План заходів
|
3. | Створення інклюзивного, розвивального та мотивуючого до начання освітнього процесу | 1.Забезпечення укриття,
2.Трансформація бібліотеки у медіа центр
3.Установка пандусу на головному вході
4.Залучення спеціалістів для надання корекційно - розвиткових послуг дітям з ООП ( логопед, дефектолог | Адміністрація
Адміністрація | Постійно
2024-2025
2024 | Створено простір інформаційної взаємодії та соціально-культурної комунікації учасників освітнього процесу
Введення в штат | План заходів
Якісні освітні послуги |
4. | Створення освітнього середовища, вільного від будь яких форм насильства та дискримінації | 1.Моніторинг виконання антибулінгової політики
2.Створення умов для безпечного користування Інтернетом, формування навичок безпечної поведінки в Інтернеті | Адміністрація, педагоги | Постійно | Планування та реалізація заходів щодо запобігання будь яким проявам дискримінації боулінгу в ліцеї
Створення умов для навчання співробітників ліцею, нових комп’ютерних технологій | Опитування та анкетування учасників освітнього процесу |
2.2.Педагогічна діяльність педагогічних працівників.
№ з/п | Зміст завдання | Шляхи реалізації | Відповідальні | Терміни виконання | Індикатори | Моніторинг |
1. | 1.Забезпечення якості освіти відповідно до потреб держави, сім’ї, профілю закладу.
2.Спрямування освітньої діяльності на формування ключових компетентностей здобувачів освіти.
3.Реалізація запитів батьків та учнів щодо формування пробільності в ліцеї.
4.Якісна підготовка здобувачів освіти до продовження навчання у ВНЗ.
| 1.Використання сучасних освітніх технологій та інструментів
2.Формування та реалізація індивідуальних освітніх траєкторій.
3.Використання електронних освітніх ресурсів.
4.Використання інформаційно-комунікативних технологій.
5.Підвищення професійного рівня педагогічної майстерності.
6.Здійснення інноваційної освітньої діяльності.
7.Реалізація педагогіки партнерства відповідно до проблемної теми ліцею.
8.Дотримання академічної доброчесності.
9.Створення якісної системи психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу.
10.Інтеграція змісту навчальних предметів.
11.Постійне підвищення кваліфікацій педагогічних працівників.
12.Участь у освітніх проектах та творчих заходах, тренінгах, конференціях, семінарах.
13.Вивчення та впровадження досвіду « добрих практик»
14.Реалізація запитів батьків та учнів щодо формування профільності в ліцеї. | Адміністрація, педпрацівники
Адміністрація педпрацівники
Адміністрація педпрацівники
Адміністрація педпрацівники
Адміністрація педпрацівники
Психолог
Адміністрація педпрацівники
Адміністрація педпрацівники
Адміністрація педпрацівники
| 2023 – 2027
Постійно
Постійно
2023 – 2027
2023 – 2027
2023 – 2027
2023 – 2027
2023 – 2027
2023 – 2027
2023 – 2027
2023-2027
Постійно
2023 - 2027
2023 - 2027
2023 - 2027
| Збільшення відсотка використання сучасних технологій
Наявність індивідуальних освітніх траєкторій
Збільшення % використання ІКТ
Постійна самоосвіта своєчасне підвищення кваліфікації
Збільшення частки участі педпрацівників у професійних конкурсах, інноваційна діяльність, поштрення досвіду
Партнерькі стосунки учні - вчителі – батьки- громадскість
Дотримання принципів академічної доброчесності усіма учасниками освітнього процесу
Створення бази інструм ентарію для діагностування
Міжпредметні зв’язки
Постійна самоосвіта, своєчасне підвищення кваліфікації
Збільшення частки участі педпрацівників у професійних конкурсах, інноваційна діяльність, поширення досвіду
Збільшення частки участі педпрацівників у професійних конкурсах, інноваційна діяльність, поширення досвіду
Заяви батьків | Каталог сучасних освітніх технологій
Індивідуальні освітні траєкторії
Аналіз та спостреження
План підвищення кваліфікації
План заходів, аналіз звітів
Спостереження
Спостереження
Діагностика
Моніторинг результативності
План підвищення кваліфікації
План заходів Аналіз звітів, результативність участі
План заходів Аналіз звітів
Аналіз, опитування |
2.3.Система оцінювання здобувачів освіти ліцею
№ з/п | Зміст завдання | Шляхи реалізації | Відповідальні | Терміни виконання | Індикатори | Моніторинг |
1. | 1.Наявність відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання навчальних досягнень
2.Застосування внутрішнього моніторингу, що передбачає систематичне відстеження та коригування результатів навчання кожного здобувача освіти
3. Спрямування системи оцінювання на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до само оцінювання та взаємооцінювання | 1.Оприлюднення критеріїв оцінювання на інформаційних стендах у навчальних кабінетах, класних кімнатах та сайті ліцею
2.Продовження впровадження та удосконалення системи формувального оцінювання
3.Продовження впровадження компетентнісного підходу оцінювання навчальних досягнень
4. Впровадження внутрішнього моніторингу відповідно до положення про моніторинг
5.Активне впровадження прийомів само оцінювання та взаємооцінювання на уроках
6.Використання учнівського порт фоліо як способу оцінювання навчальних досягнень
7.Запровадження використання електронного документообігу
8.Формування культури академічної доброчесності в учасників освітнього процесу | Адміністрація, педагоги
Адміністрація та педагоги
Адміністрація
Адміністрація та педагоги
Адміністрація та педагоги
Адміністрація та педагоги
Адміністрація та педагоги
Учасники освітнього процесу
| 2023-2027
2023-2027
2023-2027
Постійно
2023-2027
Постійно
2023-2027
Постійно | Критерії оцінювання оприлюднені
Відстеження особистісногопоступу учня, формування позитивної самооцінки
Система оцінювання реалізує компетентісний підхід
Зростання якості знань здобувачів освіти
Застосування прийомів самооцінювання
Зростання якості знань здобувачів освіти
Діючий електронний документообіг
Дотримання
| Спостереження, самоаналіз, опитування
Спостереження, опитування, анкетування
Спостереження за навчальними заняттями
План заходів щодо покращення якості знань учнів Аналіз
Аналіз
Опитування, анкетування,спостереження
Опитування, анкетування,спостереження |
2.4.Управлінські процеси
№ з/п | Зміст завдання | Шляхи реалізації | Відповідальні | Терміни виконання | Індикатори | Моніторинг |
1. | 1.Управління якістю освіти на основі інноваційних технологій та освітнього моніторингу
2. Моніторинг виконання поставлених цілей і завдань
3.Забезпечення відповідної підготовки педагогів, здатних якісно надавати освітні послуги здобувачам освіти
4.Створення умов для продуктивної творчої діяльності та проходження курсів підвищення кваліфікації та сертифікації вчителів
5.Здійснення само оцінювання якості освітньої діяльності на основі стратегії і процедур забезпечення якості освіти
6.Створення державно-громадського управління
| 1.Колективне розроблення річного плану
2.Створення умов для продуктивної, творчої діяльності вчителів
3.Створення умов для підвищення фахового рівня педагогічних працівників
4.Стимулювання творчості учасників освітнього процесу
5.Створення сприятливого мікроклімату для учасників освітнього процесу
6.Планування та здійснення заходів по утриманню у належному стані будівель, приміщень, обладнання
7.Створення умов для розвитку громадського самоврядування | Адміністрація, педагогічний колектив
Адміністрація
Адміністрація
Адміністрація
Адміністрація
Адміністрація, педагоги
Адміністрація | Травень, серпень
Постійно
Постійно
Постійно
Постійно
Постійно
2023-2027 | Колективно розроблено річний план за всіма напрямками
Застосування заходів матеріального та морального заохочення
Створення умов для підвищення атестації, сертифікації
Створення умов, заохочення
Врахування пропозицій педагогів під час прийняття управлінських рішень, заохочення педпрацівників
Спільна робота щодо формування освітньої та управлінської політики ліцею, зростання іміджу та конкурентноздатності, | Колективно розроблено річний план за всіма напрямками
Опитування,накази
Документація та план підвищення кваліфікації
Опитування, аналіз
Опитування, аналіз
Опитування, аналіз
|
Розділ ІІІ. Моніторинг виконання Стратегії розвитку Новороманівського ліцею Брониківської сільської ради
на 2023-2027 роки.
Одним з інструментів забезпечення сталого й цілісного розвитку ліцею є моніторинг Стратегії розвитку, тобто регулярне(щорічне) відстеження процесів реалізації її заходів, проєктів, аналіз отриманої інформації, внесення коректив, актуалізація завдань для визначення результатів, досягнутих у процесі виконання.
Моніторинг розвитку ліцею здійснюється відповідно до індикаторів, заявлених у Стратегії розвитку. У цілому для проведення моніторингу результативності виконання Стратегії важливими є порівняння планових та фактичних показників та визначення проблемних питань на шляху реалізації.
З метою здійснення ефективного моніторингу Стратегії через оцінку щорічного прогресу в ліцеї сформовано Моніторингову групу, яка має надавати оцінку і пропозиції щодо актуалізації та адаптації розробленої Стратегії, її планів та майбутніх проєктів. У її роботі беруть участь члени Ради ліцею, члени учнівського самоврядування, методична рада. Таким чином, реалізується відкритість для оновлення, контролю і коригування Стратегії в процесі її реалізації та системна звітність щодо виконання Стратегії розвитку директором на щорічних загальних зборах (конференції) колективу.
Активне залучення максимальної кількості громадського самоврядування ліцею до моніторингу виконання Стратегії дає можливість створити «живий» дієвий механізм розвитку закладу. Безперервність та постійність процесу стратегічного планування забезпечується регулярним переглядом Стратегії та внесенням відповідних корективів.
Немає коментарів:
Дописати коментар