Сторінки

АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ

 АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ

Тиждень Академічної доброчесності  в Новороманівському ліцеї - 2023 .



в НОВОРОМАНІВСЬКОМУ ЛІЦЕЇ


Матеріали для проведення тижня доброчесності в закладі

Посібник для вчителів:


https://college.udhtu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/02/posibnyk-z-akademichnoyi-dobrochesnosti-dlya-vchyteliv.pdf


Виховуємо академічну доброчесність в школі: методичні вказівки для вчителів

http://fel2005.dp.ua/docs/doc_660.pdf













Тиждень доброчесності: 


Посібник для учнів: 

Посібник з академічної доброчесності для школярів




Проєкт Academic IQ спільно з аналітичним центром “ОсвітАналітика” опублікував посібник “Методичні рекомендації для закладів загальної середньої освіти з підтримки принципів академічної доброчесності”.

Методичні рекомендації складаються з таких розділів:

  • Академічна доброчесність як віддзеркалення якості освіти;
  • Розробка внутрішніх нормативних документів про академічну доброчесність;
  • Внутрішній моніторинг і вдосконалення політики академічної доброчесності;
  • Набуття вчителями обізнаності про академічну доброчесність;
  • Набуття учнями компетентностей з академічної доброчесності;
  • Доброчесність в оцінюванні результатів навчання учнів;
  • Складніші питання академічної доброчесності в освітньому процесі.
  • Матеріали сайту:НУШ https://nus.org.ua/news/z-yavyvsya-posibnyk-pro-pidtrymku-akademichnoyi-dobrochesnosti-v-shkolah/
  • Академічна доброчесність – це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової(творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання, попередження порушень освітнього процесу.

    2.2. Порушеннями академічної доброчесності згідно ст.42 п. 4 Закону України «Про освіту» вважається: списування, обман, фабрикація, фальсифікація, необ’єктивне оцінювання, академічний плагіат, самоплагіат, хабарництво.

    2.3. Етика та академічна доброчесність забезпечуються:

    2.3.1.учасниками освітнього процесушляхом:

    · дотримання Конвенції ООН «Про права дитини», Конституції, законів України;

    · утвердження позитивного іміджу школи, примноження його традицій;

    · дотримання етичних норм спілкування на засадах партнерства, взаємоповаги, толерантності стосунків;

    · запобігання корупції, хабарництву;

    · збереження, поліпшення та раціонального використання навчально-матеріальної бази закладу;

    · дотримання спеціальних законів за порушення академічної доброчесності та даного Положення, зокрема, посилання на джерела інформації у разі використання ідей, тверджень, відомостей;

    · дотримання норм про авторські права;

    · надання правдивої інформації про результати власної навчальної (наукової, творчої) діяльності;

    · невідворотності відповідальності.

    2.3.2.здобувачами освітишляхом:

    -самостійного виконання навчальних завдань поточного та підсумкового контролю без використання зовнішніх джерел інформації, крім дозволених для використання, зокрема під час оцінювання результатів навчання (самостійні, контрольні, ДПА);

    -особистою присутністю на всіх заняттях, окрім випадків, викликаних поважними причинами.

    2.3.3.педагогічними працівникамишляхом:

    -дотримання норм Конституції України;

    -дотримання норм чинного законодавства України в сфері освіти;

    -дотримання загальноприйнятих етичних норм;

    -дотримання норм законодавства України про авторське право;

    -повагу до осіб, які здобувають освіту, до їхніх батьків та осіб, які їх замінюють, незалежно від віку, статі, стану здоров’я, громадянства, національності, ставлення до релігії, кольору шкіри, місця проживання, мови спілкування, походження, соціального і майнового стану, а також інших обставин;

    -надання якісних освітніх послуг з використанням в практичній професійній діяльності інноваційних здобутків в галузі освіти;

    -обов’язкової присутності, активної участі на засіданнях педагогічної ради та колегіальної відповідальності за прийняті управлінські рішення;

    · незалежності професійної діяльності від політичних партій, громадських і релігійних організацій;

    · підвищення професійного рівня шляхом саморозвитку і самовдосконалення, проходження вчасно курсової підготовки;

    · дотримання правил внутрішнього розпорядку, трудової дисципліни, корпоративної етики;

    · об’єктивного і неупередженого оцінювання результатів навчання здобувачів освіти;

    · здійснення контролю за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти;

    · не розголошувати конфеденційну інформацію, інформацію з обмеженим доступом та інші види інформації відповідно до вимог законодавства в сфері інформації та звернення громадян;

    · надання достовірної інформації;

    · уникати приватного інтересу та конфлікту інтересів;

    · інформування здобувачів освіти про типові порушення академічної доброчесності та види відповідальності за її порушення.

  • Онлайн курс підвищення кваліфікації для вчителів з впровадження академічної доброчесності на сайті EdEra

Немає коментарів:

Дописати коментар