ПЛАН
заходів щодо профілактики булінгу
2024/2025 навчальний рік
№ п/п | Назва заходу | Цільова аудиторія | Термін виконання | Відповідальний | ||||||
Інформаційно-профілактичні заходи | ||||||||||
1 | Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільних батьківських зборах | Батьки здобувачів освіти | Вересень | Директор | ||||||
2 | Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі » | Методична кухня класних керівників | Жовтень | Заступник директора з ВР | ||||||
3 | Розробка пам’ятки «Маркери булінгу» | Педагогіч- ний колектив | Жовтень | Заступник директора з ВР | ||||||
4 | Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» | 1 – 11 | Упродовж року | Практичний психолог | ||||||
5 | Контроль стану попередження випадків булінгу | Нарада при директорі | Квітень | Директор | ||||||
6 | Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» | Педагогічний колектив | Березень | Практичний психолог | ||||||
7 | Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню | Педагогічний колектив | Упродовж року | Заступник директора з ВР | ||||||
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти | ||||||||||
1 | Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків | 1-4 | Упродовж року | Класні керівники | ||||||
2 | Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять | 1-11 | Упродовж року | Класні керівники | ||||||
3 | Робота відеозалу . Перегляд кінострічок відповідної спрямованості | 5 – 11 | Упродовж року | Учитель інформатики
| ||||||
4 | Засідання дискусійного клубу старшокласників «Як довіряти й бути вдячним» | 9-11 | Січень | Педагог-організатор | ||||||
5 | Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творі, на уроках історії | 1-11 | Упродовж року | Класоводи, учителі літератури, історії | ||||||
6 | Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу» | 1-11 | 10-14 грудня | Класні керівники, учителі правознавства, практичний психолог школи | ||||||
7 | Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Тиждень дитячих мрій та добрих справ» | 1-11 | 17-21 грудня | Класні керівники, учителі-предметники | ||||||
Психологічний супровід | ||||||||||
Діагностичний етап | ||||||||||
1 | – Спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; - діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; – дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; | Усі категорії учасників освітнього процесу |
Упродовж року
(За потребою)
| Класні керівники, психолог | ||||||
2 | Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах |
| Вересень | Практичний психолог | ||||||
3 | Діагностика стану психологічного клімату класу | 1-11 | Упродовж року | Практичний психолог | ||||||
4 | Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час | 1-11 | Упродовж року | Практичний психолог | ||||||
5 | Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу | 1-11 | Упродовж року | Практичний психолог | ||||||
6 | Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу | 1-11 | Упродовж року | Практичний психолог | ||||||
Робота з батьками | ||||||||||
1 | Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» | 1-11 | Упродовж року | Класні керівники | ||||||
2 | Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини | 1-11 | Упродовж року | Практичний психолог | ||||||
3 | Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті» | За запитом | Січень – Лютий | Практичний психолог | ||||||
4 | Інформаційна робота через інтернет-сторінки |
| Упродовж року | Заступник директора з ВР |
Немає коментарів:
Дописати коментар