Сторінки

САМООЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

 САМООЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ 

ПОЛОЖЕННЯ про внутрішню систему забезпечення якості освіти Новороманівського ліцею Брониківської сільської ради

САМООЦІНЮВАННЯ                

2024 -2025 н.р.  


НАКАЗ 
   № 3 від 03.01.2025 р.          Про проведення внутрішнього самооцінювання освітніх і управлінських  процесів закладу за напрямами: «Педагогічна діяльність» та «Система   оцінювання освітньої діяльності здобувачів освіти»,  моніторингу   результатів навчання учнів 5-7 класів НУШ у 2024-2025 н.р.


Динамічні групи 
у складі  педагогічних працівників, учнів та батьків для
проведення самооцінювання ефективності функціонування внутрішньої
системи забезпечення якості освіти (Додаток 1                                                                    до наказу №145 від 02.10.2023)

2023 -2024 н.р.         

НАКАЗ  02.10.2023 № 145 "Про проведення комплексного самооцінювання  ефективності функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у 2023-2024 навчальному році"


План роботи динамічних груп для проведення самооцінювання ефективності функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти 2023 - 2024 н.р.

                          

 Результати САМООЦІНЮВАННЯ

 2023 - 2024 н.р.

НАКАЗ  № 60 від 21.06.2024 р.    Про результати самооцінювання якості

освітньої діяльності та якості освіти

ліцею за 2023-2024 навчальний рік

      ДОВІДКА  про підсумки проведення  самооцінювання якості освітньої          діяльності за напрямом     «Освітнє середовище закладу освіти»                                    2022-2023 навчальний рік

Довідка за  результатами самооцінювання діяльності  та управлінських процесів    Новороманівського ліцею Брониківської сільської ради             за напрямом “ Система оцінювання здобувачів освіти”         2022-2023 навчальний рік

Результати самооцінювання. Напрям 3: Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти

Результати самооцінювання




                             

2022 -2023 н.р.

    ДОВІДКА   Про підсумки проведення     

                          самооцінювання якості освітньої 

                                  діяльності за напрямом

                     «Освітнє середовище закладу освіти»

                                   2022-2023 навчальний рік

План

роботи робочої групи

з проведення  самооцінювання Новороманівського ліцею за напрямом ««Освітнє середовище»

2022-2023 навчальний рік

НАКАЗ  Про проведення  самооцінювання Новороманівського ліцею

за напрямом «Освітнє середовище»


Висновок про результати

комплексного  самооцінювання освітніх і управлінських процесів           Новороманівського ліцею  за 2021-2022 навчальний рік

                           

Узагальнена інформація про результати проведення щорічного комплексного самооцінювання функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти

                              Новороманівського ліцею

  2021/2022 навчальний рік


 

 

Напрями та вимоги для

 

Результати самооцінювання (рівні)

 

 

 

самооцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчальний рік

 

 

2021/2022

 

 

2022/2022

3

 

2023/2024

 

 

2024/2024

 

 

НАПРЯМ 1. ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

 

Вимога 1.1. Забезпечення

достатній

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

комфортних і безпечних умов

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

навчання та праці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вимога 1.2. Створення

достатній

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

освітнього середовища, вільного

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

від будь-яких форм насильства

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

та дискримінації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вимога 1.3. Формування

вимагає

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

інклюзивного, розвивального та

покращення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

мотивуючого до навчання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

освітнього простору

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загалом за напрямом

достатній

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

НАПРЯМ 2. СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

 

Вимога 2.1. Наявність відкритої,

достатній

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

прозорої і зрозумілої для

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

здобувачів освіти системи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

оцінювання їх навчальних

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

досягнень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вимога 2.2. Застосування

достатній

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

внутрішнього моніторингу, що

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

передбачає систематичне

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

відстеження та коригування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

результатів навчання кожного

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

здобувача освіти

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вимога 2.3. Спрямованість

достатній

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

системи оцінювання на

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

формування у здобувачів освіти

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

відповідальності за результати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

свого навчання, здатності до

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

самооцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загалом за напрямом

достатній

 

 

 

 

 

 

 

 

 


НАПРЯМ 3. ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

 

Вимога 3.1. Ефективність

достатній

 

 

 

 

планування педагогічними

 

 

 

 

 

працівниками своєї діяльності,

 

 

 

 

 

використання сучасних освітніх

 

 

 

 

 

підходів до організації

 

 

 

 

 

 

освітнього процесу з метою

 

 

 

 

 

формування ключових

 

 

 

 

 

 

компетентностей здобувачів

 

 

 

 

 

освіти

 

 

 

 

 

 

 

 

Вимога 3.2. Постійне підвищення

достатній

 

 

 

 

професійного рівня і

 

 

 

 

 

 

 

педагогічної майстерності

 

 

 

 

 

педагогічних працівників

 

 

 

 

 

Вимога 3.3. Налагодження

достатній

 

 

 

 

співпраці зі здобувачами освіти,

 

 

 

 

 

їх батьками, працівниками

 

 

 

 

 

закладу освіти

 

 

 

 

 

 

 

Вимога 3.4. Організація

 

достатній

 

 

 

 

педагогічної діяльності та

 

 

 

 

 

навчання здобувачів освіти на

 

 

 

 

 

засадах академічної

 

 

 

 

 

 

 

доброчесності

 

 

 

 

 

 

 

Загалом за напрямом

 

достатній

 

 

 

 

НАПРЯМ 4. УПРАВЛІНСЬКІ ПРОЦЕСИ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

Вимога  4.1.  Наявність

стратегії

достатній

 

 

 

розвитку та системи планування

 

 

 

 

 

діяльності

закладу,

моніторинг

 

 

 

 

 

виконання

 

 

 

 

 

 

 

 

поставлених цілей і завдань

 

 

 

 

 

Вимога 4.2. Формування

 

достатній

 

 

 

відносин довіри, прозорості,

 

 

 

 

 

дотримання етичних норм

 

 

 

 

 

Вимога 4.3. Ефективність

достатній

 

 

 

кадрової політики та

 

 

 

 

 

 

 

забезпечення можливостей для

 

 

 

 

 

професійного розвитку

 

 

 

 

 

 

педагогічних працівників

 

 

 

 

 

Вимога

4.4.

Організація

достатній

 

 

 

освітнього

процесу

на

засадах

 

 

 

 

 

людиноцентризму,

прийняття

 

 

 

 

 

управлінських  рішень на  основі

 

 

 

 

 

конструктивної

співпраці

 

 

 

 

 

учасників

освітнього

процесу,

 

 

 

 

 


взаємодії    закладу    освіти

з

 

 

 

 

місцевою громадою

 

 

 

 

 

Вимога 4.5. Формування та

 

достатній

 

 

 

забезпечення реалізації політики

 

 

 

 

академічної доброчесності

 

 

 

 

 

Загалом за напрямом

 

достатній

 

 

 

 

 

 

 

 

Директор                                                                            Валентина НАЙДЮК

Немає коментарів:

Дописати коментар