А 1. МОВНО-КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
|
А 1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
|
|
А 1.2. Здатність забезпечувати (за потреби) здобуття учнями освіти з
урахуванням особливостей мовного середовища в закладі освіти (мова відповідного
корінного народу або національної меншини України)
|
|
А 1.3. Здатність забезпечувати навчання учнів іноземній мові та
спілкуватися іноземною мовою у професійному колі (для вчителів іноземної мови)
|
|
А 1.4. Здатність формувати і розвивати мовно-комунікативні уміння та
навички учнів
|
|
А 2. ПРЕДМЕТНО-МЕТОДИЧНА
КОМПЕТЕНТНІСТЬ
|
А 2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів
навчання учнів
|
|
А 2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та
уміння, спільні для всіх компетентностей
|
|
А 2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
|
|
А 2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики
і технології навчання, виховання і розвитку учнів
|
|
А 2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
|
|
А 2.6. Здатність здійснювати оцінювання та моніторинг результатів навчання
учнів на засадах компетентнісного підходу
|
|
А 2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
|
|
А 3. ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВА
КОМПЕТЕНТНІСТЬ
|
А 3.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук
і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
|
|
А 3.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за
потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
|
|
А 3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
|
|
Б 1.
ПСИХОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
|
Б 1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та
інші
індивідуальні особливості учнів
|
|
Б 1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку
їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
|
|
Б 1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну
діяльність
|
|
Б 1.4. Здатність формувати спільноту учнів, у якій кожен відчуває себе її
частиною
|
|
Б 2. ЕМОЦІЙНО-ЕТИЧНА
КОМПЕТЕНТНІСТЬ
|
Б 2.1. Здатність усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби,
керувати власними емоційними станами
|
|
Б 2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього
процесу
|
|
Б 2.3. Здатність усвідомлювати та поціновувати взаємозалежність людей і систем
у глобальному світі
|
|
Б 3. КОМПЕТЕНТНІСТЬ
ПЕДАГОГІЧНОГО ПАРТНЕРСТВА
|
Б 3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно орієнтованої)
взаємодії з учнями в освітньому процесі
|
|
Б 3.2. Здатність залучати батьків до освітнього процесу на засадах
партнерства
|
|
Б 3.3. Здатність працювати в команді із залученими фахівцями, асистентами
вчителя для надання додаткової підтримки особам з особливими освітніми
потребами
|
|
В 1. ІНКЛЮЗИВНА
КОМПЕТЕНТНІСТЬ
|
В 1.1. Здатність створювати умови, що забезпечують функціонування інклюзивного
освітнього середовища
|
|
В 1.2. Здатність до педагогічної підтримки осіб з особливими освітніми
потребами
|
|
В 1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для
кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей
та інтересів
|
|
В 2. ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА
КОМПЕТЕНТНІСТЬ
|
В 2.1. Здатність організовувати безпечне освітнє середовище, використовувати
здоров’язбережувальні технології під час освітнього процесу
|
|
В 2.2. Здатність здійснювати профілактично-просвітницьку роботу з учнями та
іншими учасниками освітнього процесу щодо безпеки життєдіяльності, санітарії
та гігієни
|
|
В 2.3. Здатність формувати в учнів культуру здорового та безпечного життя
|
|
В 2.4. Здатність зберігати особисте фізичне та психічне здоров’я під час професійної
діяльності
|
|
В 2.5. Здатність надавати домедичну допомогу учасникам освітнього процесу
|
|
В 3. ПРОЄКТУВАЛЬНА
КОМПЕТЕНТНІСТЬ
|
В 3.1. Здатність проектувати осередки навчання, виховання і розвитку учнів
|
|
Г 1.
ПРОГНОСТИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
|
Г 1.1. Здатність прогнозувати результати освітнього процесу
|
|
Г 1.2. Здатність планувати освітній процес
|
|
Г 2. ОРГАНІЗАЦІЙНА
КОМПЕТЕНТНІСТЬ
|
Г 2.1. Здатність організовувати процес навчання, виховання і розвитку учнів
|
|
Г 2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної
діяльності учнів
|
|
Г 3. ОЦІНЮВАЛЬНО-АНАЛІТИЧНА
КОМПЕТЕНТНІСТЬ
|
Г 3.1. Здатність здійснювати оцінювання результатів навчання учнів
|
|
Г 3.2. Здатність аналізувати результати навчання учнів
|
|
Г 3.3. Здатність забезпечувати самооцінювання та взаємооцінювання результатів
навчання учнів
|
|
Д 1. ІННОВАЦІЙНА
КОМПЕТЕНТНІСТЬ
|
Д 1.1. Здатність застосовувати наукові методи пізнання в освітньому процесі
|
|
Д 1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
|
|
Д 1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв'язання
проблем у педагогічній діяльності
|
|
Д 2. КОМПЕТЕНТНІСТЬ
ЗДАТНОСТІ ДО НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ
ЖИТТЯ
|
Д 2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж
життя
|
|
Д 2.2. Здатність взаємодіяти з іншими вчителями на засадах партнерства та
підтримки (у рамках наставництва, супервізії тощо)
|
|
Д 3. РЕФЛЕКСИВНА
КОМПЕТЕНТНІСТЬ
|
Д 3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і
визначати індивідуальні професійні потреби
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар