Сторінки

ПРОТОКОЛ № 12 засідання педагогічної ради Новороманівського ліцею від 21 червня 2024 року

                                                                    ПРОТОКОЛ № 12

      засідання педагогічної ради

                                 Новороманівського ліцею

                                          21 червня   2024 року

 

Голова засідання педагогічної ради –  Найдюк Валентина Іванівна, 

Секретар засідання педагогічної ради  – Калінченко Тетяна Миколаївна

Відсутні – 6

Присутні – 20

 

Порядок денний

1.Про відрахування із ліцею учнів 11 класу та вручення їм свідоцтв про здобуття повної загальної середньої освіти.                                                                                       

                                                                                   В. І. Найдюк, директор ліцею

2.Про випуск учнів 11 класу, які навчались за індивідуальною формою навчання (екстернат).

                                                                                   В. І. Найдюк, директор ліцею

3.Про виконання плану роботи ліцею за 2023-2024 навчальний рік.

                                                                                   В. І. Найдюк, директор ліцею

4. Про якість виконання Освітніх програм та навчальних планів за 2023-2024 навчальний рік.

                                                                     Л. І. Данильчук, заступник директора

5. Про результати навчання та моніторинг якості навчальних досягнень здобувачів освіти у 2023-2024 навчальному році.

                                    Л. І. Данильчук, класні керівники, вчителі-предметники.

6. Про результати якості навчання здобувачів освіти за індивідуальною формою навчання (сімейна).

                                                                        Л. І. Данильчук, класні керівники

7. Про результати якості навчання здобувачів освіти за індивідуальною формою навчання ( патронаж).

                                                                            Л. І. Данильчук, Міщук В.В.

8.Про організацію інклюзивного навчання у 2023-2024 навчальному році.

                                                                      Л. І. Данильчук, асистенти вчителів.

 

9.Про методичний супровід освітнього процесу у 2023-2024 навчальному році.

                                                                   Л. І. Данильчук, заступник директора

10.Про результати організації виховного процесу та позакласної діяльності у 2023-2024 навчальному році.

                                         Черниш О. С., заступник директора, класні керівники

11.Про результати моніторингу відвідування учнями закладу освіти у 2023-2024 навчальному році( за наявності довідок тощо).

                                                                                                     Класні керівники.

12.Про результати моніторингу якості ведення електронного Класного журналу.

                                                                   Л. І. Данильчук, заступник директора

13. Про результати проведення самооцінювання освітніх процесів у 2023-2024 навчальному році.

                                                                     Л. І. Данильчук, заступник директора

І. СЛУХАЛИ:

Найдюк В.І., директора  ліцею, яка наголосила, що згідно із Порядком  зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 16.04.2018 №367, члени педагогічної ради мають прийняти рішення про відрахування із закладу освіти учнів 11 класу, які здобули повну загальну середню освіту та вручити відповідний документ про освіту.

УХВАЛИЛИ:

Відрахувати  із Новороманівського ліцею здобувачів освіти 11 класу:

1.Брацюк Тетяну Леонідівну

2.Григор'єва Миколу Віталійовича

3.Григор'єву Ангеліну Віталіївну

4.Губленко Катерину Андріївну

5.Єрмоленка Вячеслава Вячеславовича

6.Єрмоленка Єгора Вячеславовича

7.Кобилинського Іллю Юрійовича

8.Кот Вікторію Петрівну

9.Павленко Анжелу Миколаївну

10.Повторейко Марію Іванівну

11.Полюшкевич Карину Олегівну

12.Родіна Максима Олеговича

13.Сарган Ангеліну Андріївну

14.Сорочинського Максима Олеговича

15.Тальчука Богдана Юрійовича

16.Троцьку Вікторію Миколаївну

17.Цал-Цалко Вікторію Вікторівну

18.Шевчук Діану Віталіївну

та урочисто вручити їм свідоцтва про здобуття повної загальної середньої освіти.

Голосували:  ЗА – 20

Голосували:  ПРОТИ- 0

Утримались - 0

 

ІІ. СЛУХАЛИ:

Найдюк В.І., директора  ліцею про відрахування  учнів 11 класу, які навчались за індивідуальною формою навчання (екстернат) та проаналізувала документацію, якою керувалися вчителі – предметники під час освітнього процесу .

ВИСТУПИЛИ:

Данильчук Л.І., заступник директора з навчально-виховної роботи, яка окреслила специфіку та особливості вручення їм свідоцтва про здобуття повної загальної середньої освіти.

УХВАЛИЛИ:

Відрахувати із Новороманівського ліцею здобувачів освіти 11 класу Скаковську Аліну Вікторівну,  Возняк Анну Ярославівну та Флорю Дмитра Костянтиновича, які навчалися на індивідуальній формі (екстернат) та вручити їм свідоцтва про здобуття повної загальної середньої освіти.

 

Голосували:  ЗА - 20

Голосували:  ПРОТИ- 0

Утримались – 0

 

ІІІ. СЛУХАЛИ:

Найдюк В. І., директора  ліцею, яка доповіла присутнім, що план роботи ліцею  за 2023-2024 навчальний рік виконано у повному обсязі.

ВИСТУПИЛИ:

Данильчук Л.І., заступник директора з навчально-виховної роботи, яка нагадала членам робочої групи про важливість приведення  згідно з Інструкцією з ведення ділової документації розділи річного плану до структури Закону України «Про загальну середню освіту», а також зазначила важливість підготовки  матеріалів і представлення  проєкту річного плану роботи за чотирма напрямами: Освітнє середовище; Система оцінювання здобувачів освіти; Діяльність педагогічних працівників; Управлінські процеси, враховуючи результати самооцінювання у 2023-2024 навчальному році, на    розгляд засідання педагогічної ради.

УХВАЛИЛИ:

1.Вважати виконання плану роботи закладу за 2023/2024 навчальний рік задовільним.

2.Робочій групі:

Данильчук Л.І. заступник директора з НВР, керівник робочої групи;

Черниш О.С. – заступник директора з ВР, член робочої групи;

Венгерчук Ю.Р. педагог організатор, член робочої групи;

Торуцька В.М. практичний психолог, член робочої групи;

Борсученко Т.І. голова Ради ліцею, член робочої групи.

2.1.Привести згідно з Інструкцією з ведення ділової документації розділи річного плану до структури Закону України «Про загальну середню освіту».

2.2.Завершити  збір інформації для складання річного плану роботи ліцею на 2024-2025 рік, систематизувати та обробити дані педагогічного аналізу освітнього процесу у              2023/2024 н.р.

                                                                                              до 26.06.2024

2.3. Підготувати матеріали і представити проєкт річного плану роботи за чотирма напрямами: Освітнє середовище; Система оцінювання здобувачів освіти; Діяльність педагогічних працівників; Управлінські процеси, враховуючи результати самооцінювання у 2023-2024 навчальному році,

 на    розгляд засідання педагогічної ради.

                                                                                            Серпень 2024

2.4. Подати на затвердження директору.

3. Педагогічним працівникам ліцею:

3.1. Ознайомитись із проєктом  плану роботи  на новий навчальний рік

                                                                                                        До 25.08.2024

3.2. Внести пропозиції, рекомендації, доповнення

                                                                                                        За потреби

3.3. Дотримуватись виконавчої дисципліни  щодо проведення запланованих заходів, термінів, поставлених цілей.

                                                                                                            Постійно

 

Голосували:  ЗА - 20

Голосували:  ПРОТИ- 0

Утримались – 0

ІV.СЛУХАЛИ:

Данильчук Л.І., заступник директора з навчально-виховної роботи, яка ознайомила присутніх з якістю виконання Освітніх програм та навчальних планів за 2023-2024 навчальний рік.

УХВАЛИЛИ:

1.    Під час розробки планування враховувати можливість змін в освітньому процесі.

2.    Контролювати кількість годин, компенсуючи їх зменшення, за потреби, методом ущільнення.

Голосували:  ЗА - 20

Голосували:  ПРОТИ- 0

Утримались – 0

V. СЛУХАЛИ:

Данильчук Л.І., заступник директора з навчально-виховної роботи, яка ознайомила присутніх з результатами навчання та моніторингу якості навчальних досягнень здобувачів освіти у 2023-2024 навчальному році.

ВИСТУПИЛИ:

1.    Класні керівники 5-11 класів ( Міщук В. В., Туринська Н. П., Грибєнчиков І. І., Борсученко Т. І., Калінченко Т. М., Шлінчак М. А., Литвінець Т. П.), які повідомили про середній бал класу, про кількість здобувачів освіти, що навчаються на високому, достатньому, середньому та початковому рівнях.

2.    Вчителі початкової школи ( Рожко Л. Б., Янович Л. М., Будаєва . С., Ничипорук Л. А.), які ознайомили присутніх з успішністю та рівнями досягнень учнів початкової школи.

УХВАЛИЛИ:

 

1.Вчителям-предметникам, класним керівникам:

1.1.Проаналізувавши результати моніторингу навчальних  досягнень учнів з окремих предметів, по класах в цілому, в порівнянні з минулими роками виробити конкретні рекомендації та дії щодо покращення якості знань учнів. 

                                                                                                    Серпень, педрада

1.2. Відстежувати сталість динаміки результативності  учнів із навчальних предметів.

                                                                                                     Посеместрово, щорічно.

1.3.1.3. Продовжувати роботу щодо удосконалення  роботи зі здобувачами освіти з метою подолання освітніх втрат шляхом  проведення компенсаторних занять, як в очному, так і в дистанційному режимі, уникаючи при цьому формального ставлення.

                                                                                       За окремим планом

1.4. Активізувати просвітницьку та роз’яснювальну роботу з батьками з питань організації  самопідготовки учнів, відповідального ставлення їх до здобуття знань та відвідування занять.

                                                                                                   Постійно

1.5. Систематично працювати над розробкою, удосконаленням різнорівневих  завдань із практичним застосуванням їх на уроках, використовуючи при цьому адаптовані Критерії оцінювання.

Голосували:  ЗА - 20

Голосували:  ПРОТИ- 0

Утримались – 0

VІ.СЛУХАЛИ:

Данильчук Л.І., заступник директора з навчально-виховної роботи, яка доповіла про результати якості навчання здобувачів освіти за індивідуальною формою навчання (сімейна).

ВИСТУПИЛИ:

Калінченко Т. М.,вчитель української мови та літератури, яка  окреслила основні труднощі в роботі з дітьми, які навчаються за індивідуальною формою навчання (сімейна).

УХВАЛИЛИ:

1.Вважати організацію навчання здобувачів освіти за індивідуальною (сімейною) формою у 2023-2024 навчальному році задовільною.

2.Класним керівникам промоніторити кількість учнів, які виявлятимуть бажання навчатись на будь-якій індивідуальній формі навчання у 2024-2025 навчальному році.

 

Голосували:  ЗА - 20

Голосували:  ПРОТИ- 0

Утримались – 0

VІІ. СЛУХАЛИ:

Данильчук Л.І., заступник директора з навчально-виховної роботи, яка доповіла про результати якості навчання здобувачів освіти за індивідуальною формою навчання ( патронаж).

УХВАЛИЛИ:

Вважати організацію навчання здобувача освіти 5 класу Пелешка Дмитра  за індивідуальною формою (педагогічний патронаж) у 2023-2024 навчальному році задовільною.

Голосували:  ЗА - 20

Голосували:  ПРОТИ- 0

Утримались – 0

VІІІ. СЛУХАЛИ:

Данильчук Л.І., заступника директора з навчально-виховної роботи, яка проаналізувала  організацію інклюзивного навчання у 2023-2024 навчальному році відповідно  до законодавчої бази, а також наголосила на важливості під час підготовки до уроків враховувати індивідуальні особливості учнів з особливими потребами, вивчати різні педагогічні методики щодо ефективного розвитку здібностей дітей.

ВИСТУПИЛИ:

Торуцька В. М., практичний психолог ліцею, яка зазначила що формування дружньої атмосфери, запобігання будь-яким проявам упередженого ставлення та дискримінації дітей з ООП – це все залежить, в першу чергу, від вчителя.

УХВАЛИЛИ:

1.Вважати організацію інклюзивного навчання здобувачів освіти ліцею  у 2023-2024 навчальному році задовільною.

2. Передбачати заходи у річному плані роботи щодо розвитку інклюзивного навчання тренінги, семінарах-практикуми,  які б сприяли формуванню дружньої атмосфери, запобіганню будь-яким проявам упередженого ставлення та дискримінації. 

                                                                                         Практичний психолог

3.Вчителям-предметникаи, асистентам вчителів, які працюють в інклюзивних  класах, у 2024-2025 навчальному році:

3.1.Спрямувати роботу учнів класу на формування позитивної думки, толерантного ставлення до дітей з особливими потребами, руйнування психологічних, фізичних і соціальних бар’єрів, які виключають або обмежують їхню участь у повноцінній діяльності.

 

3.2.Забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу конкретної дитини шляхом адаптації або модифікації змісту навчального матеріалу, створення відповідного освітнього середовища  тощо.

 

3.3.Під час підготовки до уроків враховувати індивідуальні особливості учнів з особливими потребами, вивчати різні педагогічні методики щодо ефективного розвитку здібностей дітей.

 

3.4.Залучати дітей з особливими освітніми потребами до позакласних та позашкільних заходів з урахуванням їх інтересів, нахилів, здібностей, побажань індивідуальних особливостей,  навчально – пізнавальної діяльності та стану їх здоров’я.

3.5.Здійснювати оцінювання навчальних досягнень дітей з особливими потребами згідно з критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів та обсягом матеріалу, визначеним індивідуальним навчальним планом.

4.Заступнику директора Данильчук Л.І.:

4.1. В організації інклюзивного навчання забезпечити умови для співпраці всіх учасників освітнього процесу, а також чіткий розподіл ролей і обов’язків зокрема між вчителем та асистентом вчителя.

4.2.Здійснювати постійний контроль за станом роботи в інклюзивних класах.

Голосували:  ЗА - 20

Голосували:  ПРОТИ- 0

Утримались – 0

ІХ. СЛУХАЛИ:

Данильчук Л.І., заступника директора з навчально-виховної роботи, яка проаналізувала   організацію методичної роботи ліцею  у 2023-2024 навчальному році та окреслила основні завдання а наступний навчальний рік.

УХВАЛИЛИ:

1.Вважати організацію методичної роботи ліцею  у 2023-2024 навчальному році задовільною.

2. Завдання на наступний рік:

1.Спрямувати роботу педагогічного колективу на реалізацію нової методичної теми: «Формування особистості учня та підготовка його до життя в сучасних умовах через інноваційні технології та педагогічну майстерність учителя».

2.Активізувати  та удосконалити роботу розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

                                                                                                                                                                                              

                                                                                                        Протягом року.

3.Учителям ліцею спрямувати педагогічну освітню діяльність на відповідність Професійному стандарту вчителя.

                                                                                                                                                                       

                                                                                              Протягом року.

4.Продовжувати впроваджувати в освітній процес сучасні тренди в освіті, інноваційні методи навчання, компетентнісний та особистісно орієнтований підходи, формувальне, взаємо- і самооцінювання,  медіаграмотність,  ідеї НУШ.

                                                                                                                                                                                 

                                                                                                Протягом року.

 

5.Працювати над дієвою організацією підвищення професійної майстерності відповідно річного плану підвищення кваліфікації вчителів.

                                                                                                                                                                                                

                                                                                                         Протягом року

 

6. Планування самоосвітньої діяльності здійснювати у відповідності до плану методичної роботи ліцею, річного плану підвищення кваліфікації, графіка атестації та курсової перепідготовки вчителів.

                                                                                                                                                                      Протягом року.

7. Продовжувати впровадження цифрових інструментів у педагогічну діяльність.

8. Спрямовувати освітню діяльність на подолання освітніх втрат.

                                                                                                                                                                                                                  

                                                                                                               Постійно.

Голосували:  ЗА - 20

Голосували:  ПРОТИ- 0

Утримались – 0

Х.СЛУХАЛИ: Черниш О.С., заступника директора, про підсумки виховної роботи в закладі за 2023 – 2024 н.р., та про виконання річного плану виховної роботи на 2023 – 2024 н.р.

 Виховна робота у Новороманівському ліцеї Брониківської сільської ради в 2023/2024 навчальному році здійснювалася за напрямками Ціннісного ставлення до себе, до сім'ї, родини, людей, до праці, до природи, до мистецтва, до суспільства і держави, із метою формування національно-культурної громадянської ідентичності, національно-патріотичного світогляду, збереження та розвитку суспільно-державницьких та духовно-моральних цінностей українського народу, впровадження ефективного механізму формування та реалізації державної політики у сфері національно-патріотичного виховання, створення безпечного освітнього середовища, з метою забезпечення чіткої організації виховного процесу, позаурочної зайнятості учнів, створення безпечного освітнього середовища, з метою забезпечення виконання основних виховних завдань, впровадження інноваційних виховних технологій та створення цілісної виховної системи.

      Виходячи із можливостей нашого ліцею виховний процес був спрямований на виконання наступних завдань:

- формування національно-патріотичної свідомості здобувачів освіти, їх здатності аналізувати ситуацію у  державі, розуміти своє значення та роль у сьогоденні та майбутньому;

- формування здоров’язберігаючих компетенцій усіх учасників освітнього процесу;

- формування правової культури, прищеплення поваги до прав і свобод людини і громадянина, Конституції, державних символів, правової свідомості;

- створення сприятливих умов для співробітництва вчителів, учнів та їх батьків, як необхідної умови запобігання відхилень у поведінці учнів;

- створення умов для розвитку інноваційної особистості та творчої самореалізації кожного учня;

- формування здатності учнів до самореалізації у подальшому житті.

Особлива увага в ліцеї приділялася національно-патріотичному вихованню, оскільки особливо в умовах воєнного стану якнайширшого розвитку потребує саме цей напрямок виховання, і саме про стратегічні підходи до національно-патріотичного виховання дітей та молоді в системі освіти визначено в Указі Президента України від 18.05.2019 № 286/219 «Про Стратегію національно-патріотичного виховання»,  постановою Кабінету Міністрів України від 09.10.2020 № 932 «Про затвердження плану дій щодо реалізації Стратегії національно-патріотичного виховання на 2020-2025 роки».

Протягом  2023-2024 навчального року з метою формування національно свідомої, активної, всебічно розвиненої, патріотично налаштованої української молоді в рамках реалізації завдань виховної роботи закладу була проведена вагома робота були проведені наступні заходи- місячники, декади, тематичні і предметні тижні, пам’ятні дні тощо.

  Реалізація всіх напрямків виховної роботи здійснювалась через заходи, які були передбачені річним планом роботи і враховували особливості виховання особистості та відображалися в системі загальношкільних заходів, органів учнівського самоврядування, роботі з батьками.

 

ВИСТУПИЛИ: класні керівники 5 – 11 класів, а також психолог Торуцька В.М. та педагог- організатор Венгкрчук Ю.Р. з пропозиціями щодо планування виховної роботи в Новороманівському ліцеї на 2024 – 2025 н.р.

 

Пропозиції класних керівників на 2024 – 2025 н.р.:

·       Проводити акції, ярмарки, виставки творчих робіт

·       Провести «Міс та Містер ліцею». «Таланти ліцею».

·         «День науки» з залученням викладачів та студентів місцевих професійних навчальних закладів.

·        Захід "Свято українського борщу".

·        Виховний захід "Чарівні слова відкривають серця".

·        Проведення Козацьких розваг (на природі розваги, щоб козаки варили кашу або юшку); проведення тренінгу для учнівського активу «Як стати лідером»; конкурс «Талантів ліцею»; організувати та повезти дітей на екскурсію в інше місто;

·         Вечір для старшокласників «Андріївські вечорниці»; створити вертеп. Екскурсії , дні здоров'я

·        Організація цікавих перерв для учнів початкових класів.

·        Захід «Здорова нація- здорові діти».

·        Захід «Мандруємо Україною разом».

·        Тренінги щодо подолання стресу для учнів та педагогів.

 

      Стратегія нашої роботи - це дитина, яка повинна бути насамперед здоровою, володіти сучасними технічними засобами комунікації, зорієнтованою на професійне самовизначення, уміння робити вибір, знати та поважати закон, знати права свої та чужі.

 

УХВАЛИЛИ:

Педагогічному колективу:

1. Розпочати  працювати над вирішенням нової виховної проблеми: «Формування особистості учня та підготовка його до життя  в сучасних умовах через інноваційні технології та педагогічну майстерність учителя».

2. Використовувати у своїй роботі інноваційні технології, чітко ставити  виховну мету і прикладати достатньо зусиль щодо її досягнення.

3. Залучати до проведення виховних заходів батьків та громадськість.

4. Здійснювати вивчення індивідуальних, вікових, психологічних особливостей учнів їхніх інтересів, нахилів, уподобань.

5. Удосконалювати роботу по формуванню в учнів громадянської активності, патріотичних почуттів, моральних якостей шляхом використання інтерактивних методів виховання.

6. Посилити виховну спрямованість кожного уроку та виховних форм діяльності відповідно до Методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладів, згідно Указу Президента України від 13 травня 2019 року № 286/2019 «Про Стратегію національно-патріотичного виховання».

7. Тісно співпрацювати з класними керівниками для досягнення результативності у освітньому процесі.

8. Вносити посильний внесок у формування працездатного творчого учнівського колективу, підтримувати доброзичливу атмосферу, формувати толерантне ставлення один до одного.

9. Активізувати співпрацю з органами учнівського  та батьківського самоврядування щодо формування у дітей та молоді  духовності, моральної культури, толерантної поведінки, уміння жити в громадянському суспільстві.

10. Продовжувати   роботу  з обдарованими  учнями  під  час  позакласної  роботи, забезпечити  ефективність індивідуальної  роботи з учнями,  спрямовуючи  її  на подолання  недоліків  і  прогалин у  знаннях  і  практичних  навиках.

11. Забезпечувати неухильне виконання Концепції національно-

патріотичного виховання молоді.
12. Забезпечувати активну участь учнів закладу в різноманітних заходах

національно-патріотичного спрямування, особливо під час проведення

загальнодержавних свят.
   

Голосували: ЗА – 20

ПРОТИ – 0

Утримались - 0

ХІ. СЛУХАЛИ:

Класних  керівників 5-11 класів ( Міщук В. В., Туринська Н. П., Грибєнчиков І. І., Борсученко Т. І., Калінченко Т. М., Шлінчак М. А., Литвінець Т. П.), які доповіли про результати моніторингу відвідування учнями закладу освіти у 2023-2024 навчальному році( за наявності довідок тощо), а також про основні проблеми в роботі з батьками щодо подолання систематичного невідвідування здобувачами освіти ліцею.

ВИСТУПИЛИ:

Грибєчикова  І.І., вчитель фізичної культури, про недопущення пропусків уроків без поважної причини та залишення території школи під час освітнього процесу без супроводу батьків.

УХВАЛИЛИ:

1.Вважати стан відвідування здобувачами  освіти ліцею у 2023-2024 навчальному році….

1.                   Класним керівникам:

1.1.              Забезпечити контроль за відвідуванням учнями навчальних занять.

1.2.              У разі відсутності учня в закладі терміново з’ясувати причину.

1.3.              Контролювати наявність медичних довідок, письмового пояснення батьків про пропуски занять.

1.4.              Не відпускати учнів додому з уроків під час освітнього процесу без супроводу батьків.

2.                   Вчителям предметникам у разі відсутності учня на уроці інформувати класного  керівника.

3.                   Практичному психологу :

3.1.              Дослідити мотивацію учнів, які без поважних причин не відвідують навчальні заняття.

3.2.              Проводити роз’яснювальну роботу серед учнів щодо необхідності відвідування ними уроків.

3.3.              Надавати рекомендації для вчителів, батьків щодо особливостей роботи з дітьми  з низькою навчальною мотивацією тощо…

Голосували:  ЗА - 20

Голосували:  ПРОТИ- 0

Утримались – 0

ХІІ. СЛУХАЛИ:

Данильчук Л.І., заступника директора з навчально-виховної роботи, яка доповіла про результати моніторингу якості ведення електронного Класного журналу, роз’яснила специфіку та особливості роботи з електронним документом, наголосивши на типових помилках.

УХВАЛИЛИ:

1.    Вчителя-предметикам:

щоденно відповідно до розкладу уроків проводити записи в електронному журналі та оцінювати здобувачів освіти.

2.    Класним керівникам:

щоденно  контролювати відвідування здобувачами освіти ліцею і фіксувати причини відсутності  в електронному журналі.

3.    Адміністрації ліцею:

проводити моніторинг якості ведення електронного Класного журналу.

Голосували:  ЗА - 20

Голосували:  ПРОТИ- 0

Утримались – 0

ХІІІ. СЛУХАЛИ:

Данильчук Л.І., заступника директора з навчально-виховної роботи,  яка проаналізувала  результати проведення самооцінювання освітніх процесів у 2023-2024 навчальному році за основими напрямками.

УХВАЛИЛИ:

1.Врахувати результати самооцінювання при складанні плану роботи ліцею на 2024-2025 навчальний рік.

2. Педагогічним працівникам більш відповідально ставитися до організації та проведення  самооцінювання.

Голосували:  ЗА - 20

Голосували:  ПРОТИ- 0

Утримались – 0

Голова засідання педагогічної ради                             Валентина НАЙДЮК   

Секретар засідання                                                        Тетяна КАЛІНЧЕНКО                         

Немає коментарів:

Дописати коментар