Сторінки

ПРОТОКОЛ № 15 засідання педагогічної ради Новороманівського ліцею 19 червня 2023 р.

 

ПРОТОКОЛ № 15

засідання педагогічної ради

Новороманівського ліцею

19 червня 2023 р.

Голова засідання педагогічної ради – Найдюк Валентина Іванівна,

Секретар засідання педагогічної ради – Калінченко Тетяна Миколаївна

Відсутні – 2

Присутні – 25


Порядок денний


1. Про виконання рішень попередніх засідань педагогічних рад.

Найдюк В.І, директор ліцею

2. Про виконання Плану роботи Новороманівського ліцею на

2022 -2023н.р.

Найдюк В.І., директор ліцею

3. Про виконання Освітньої програми Новороманівського ліцею на

2022-2023 н.р.

Л.І.Данильчук, заступник директора

4. Про підсумки проведення внутрішніх моніторингів.

Л.І.Данильчук, заступник директора, вчителі-предметники, класні

керівники.

5. Про підсумки виховної роботи в 2022-2023 н.р.

Черниш О.С., заступник директора

6. Про переведення учнів на наступний рік навчання.

Л.І.Данильчук, заступник директора, класні керівники.


7. Про випуск учнів 11 класу з ліцею.

Л.І.Данильчук, заступник директора, класний керівник.

8.Про підсумки реалізації Концепції НУШ та Державного стандарту

базової середньої освіти в 5 класі в 2022-2023 н.р. та завдання на 2023-

2023 н.р.

Л.І.Данильчук, заступник директора .

9. Про впровадження у 2023-2024 навчальному році в освітній процес електронного документообігу.

Найдюк В.І., директор ліцею.


І.СЛУХАЛИ:

Директора ліцею Найдюк В.І., яка проаналізувала стан виконання

рішень педагогічних рад.

УХВАЛИЛИ:

Тримати на постійному контролі стан виконання рішень попередніх

педагогічних рад. Здійснювати корегування заходів на виконання

рішень.

Адміністрація. Постійно.


Голосували: ЗА -25

Голосували: ПРОТИ- 0

Утримались -0


ІІ.СЛУХАЛИ: Найдюк В.І., директора ліцею, яка проаналізувала виконання річного плану роботи закладу освіти на 2022-2023 н.р., що був спрямований на реалізацію Стратегії розвитку закладу освіти на 2023-2027 рр. Зупинилася на реалізації завдань, які були визначені річним планом на 2022-2023 н.р.(Звіт про виконання річного плану роботи на 2022-2023 н.р. додається).

ВИСТУПИЛИ: заступник лиректора Данильчук Л.І. про вдосконалення вивчення математики, формування математичних компетентностей, Стем-навчання, залучення педпрацівників до масових форм методичної роботи, здійснення самоосвітньої діяльності.

УХВАЛИЛИ:

2.1.Вважати річний план роботи ліцею на 2022-2023 н.р. виконаним, спрямованим на виконання Стратегії розвитку закладу освіти на 2023-2027 рр..

2.2 Розробити проєкт річного плану закладу на 2023-2024 н.р. , враховуючи результати анкетування учасників освітнього процесу під час проведення самооцінювання закладу.

2.3. Розмістити на сайті закладу освіти річний звіт директора про роботу закладу освіти у 2022-2023н.р.

Голосували: ЗА -25

Голосували: ПРОТИ-0

Утримались -0




ІІІ.СЛУХАЛИ: заступника директора ліцею Данильчук Л.І. про виконання освітньої програми закладу освіти на 2022-2023 н.р.,

Освітня програма була розроблена на виконання:

- Закону України «Про освіту»;

- Закону України «Про повну загальну середню освіту»;

І ступеня (початкова освіта):

  • КОНЦЕПЦІЇ реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти “Нова українська школа” на період до 2029 року (схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 року №988 «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року»);

  • Державного стандарту початкової освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №87 від 21.02.2018 (із змінами, внесенимизгідно з Постановами КМ України № 688 від 24.07.2019 № 898 від 30.09.2020).

  • Для 1-2 класів – Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Савченко О.Я. (наказ МОН України від 08.10.2019 № 1272);

  • Для 3-4 класів – Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Савченко О.Я. (наказ МОН України від 08.10.2019 № 1273).

ІІ ступеня (базова середня освіта):

5 клас (адаптаційний цикл базової середньої освіти):

  • Наказу МОН України від 19.02.2021 №235 «Про затвердження типової освітньої програми для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти»;

  • Державного стандарту базової середньої освіти (Постанова КМУ від 30.09.2020 №898);

6-9 класи:

  • Наказу МОН України від 20.04.2018 №405 «Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня» (за Типовими освітніми програмами закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня, таблиця 1).

  • Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти (6-11 класи) постанова КМУ від 23.11.2011 №1392;

  • Листа Міністерства освіти і науки України від 30.08.2021 №1/9-436 «Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році».

ІІІ ступеня (повна (профільна)загальна середня освіта):

10, 11 класи:

  1. Наказу МОН України від 20.04.2018 №408 (у редакції наказу МОН від 28.11.2019 №1493 зі змінами, внесеними наказом МОН від 31.03.2020 №464) "Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня" (за Типовими освітніми програмами закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня, таблиця 2).


З урахуванням особливостей закладу освіти та індивідуальних освітніх потреб здобувачів освіти та з метою реалізації допрофільної та профільної підготовки варіативною частиною було передбачено виділити додаткові години на:

збільшення годин на вивчення окремих предметів інваріантної складової:

англійська мова ( 0,5 годин - 5клас) ;

українська мова - 0,5год. – 6 клас; 0,5год. – 7 клас,; 1 год. – 8 клас;

2 год. – 10 клас;

11 клас – ( 2 год. – укр.мова та 2 год.укр.літ).

історія України – 0,5 год. – 8 клас; 0,5 год. – 10 клас;

інформатика – 0, 5 год. – 5 клас;

хімія - 0,5 год.- 7 клас;

математика – 1 год. – 8 клас;

географія – 0,5год. – 10 клас;

етика – 0,5год. – 5 клас;

етика – 1год. – 6 клас;

Індивідуальні години – 2 години:географія, 10 клас;

Спецкурси: « Цифрова та медіа грамотність» - 0,5 годин, 5 клас;

« Основи Всеохоплюючого Інтернету», 1 година, 10 клас.

1,2 клас — 1 год. укр.мова, 3-4 клас — 1 год. фінансова грамотність.


Навчальне навантаження на учня у всіх класах витримано в межах норми. Зауважила на необхідності поділу на групи при вивченні інформатики.

ВИСТУПИЛИ: О. С. Ружицька, вчителька англійської мови, про виконання Освітньої програми.

Т. М. Калінченко, вчитель української мови та літератури, про виконання програми з української мови та літератури для профільних класів.

УХВАЛИЛИ:

1.Вважати наскрізну Освітню програму Новороманівського ліцею на 2022-2023 н.р. виконаною.

2.Розробити проєкт Освітньої програми закладу на 2023-2024 н. р. до 15.08.2023 р.


Голосували: ЗА -25

Голосували: ПРОТИ- 0

Утримались -0

IV.СЛУХАЛИ:

Данильчук Л.І.., заступника директора ліцею, про виконання Положення про внутрішньошкільний моніторинг Новороманівського ліцею вивчались питання організації освітнього процесу, стану викладання предметів, результативності навчальних досягнень здобувачів освіти. Вивчено стан виконання навчальних програм в 1-11 класах, здійснено моніторинг успішності учнів школи, участь учнів у Всеукраїнських олімпіадах, конкурсах, конкурсі-захисті МАН.

Проведено внутрішні моніторинги:

- моніторинг освітнього середовища щодо створення безпечних та комфортних умов, вересень;

- моніторинг рівня адаптації учнів 1 класу, вересень;

- моніторинг рівня адаптації учнів 5 класу, жовтень;

- моніторинг якості та безпечності харчування, створення умов здорового харчування та роботу шкільної їдальні, листопад;

- моніторинг сформованості читацької компетентності учнів початкових класів, грудень;

- моніторинг виконання плану підвищення кваліфікації за 2022 рік, грудень;

- моніторинг результатів навчальних досягнень учнів за І, ІІ семестр, рік, грудень, червень;

- моніторинг ведення класних журналів, червень;

- моніторинг якості та результативності навчання учнів 9 класу, січень;

- моніторинг якості та результативності викладання української мови та літератури, лютий;

- моніторинг формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності, березень;

- моніторинг якості та результативності викладання основ здоров’я, березень;

- моніторинг математичної компетентності учнів початкових класів,грудень, квітень, комісія;

- моніторинг якості та результативності викладання фізичної культури травень;

- моніторинг результатів самоосвітньої діяльності педагогічних працівників, травень;

- моніторинг якості та результативності роботи з обдарованими та здібними учнями, червень.

Вивчення стану викладання предметів у 2022-2023 навчальному році:

- інформатика 2-11 кл.( жовтень);

- обрзотворче мистецтво 5-7 кл.( жовтень);

- зарубіжна література 5-11кл.( листопад);

- фізична культура 1-4кл.( листопад);

- історія України, Всесвітня історія 7-11 кл.( грудень);

- перевірка стану інклюзивного навчання (січень);

- англійська мова 1-11 кл. (січень);

- математика5-6 кл.(лютий);

- мистецька галузь 1-4кл.(лютий);

- українська мова та література 5-11кл(березень);

- основи здоров’я 7-11кл.( березень);

- трудове навчання 5-9кл.(квітень);

- фізична культура 5-11 кл.( травень).

Здійснено самооцінювання освітньої діяльності закладу за напрямами: “ Освітнє середовище”, “Система оцінювання здобувачів освіти”, “ Педагогічна діяльність”, яке супроводжувалось анкетуванням учасників освітнього процесу, відвідуванням навчальних занять, вивченням документації тощо. Рівні самооцінювання визначались за відповідними індикаторами, визначено досягнення , недоліки та шляхи удосконалення іх усунення. Дані питання розглядались на засіданні педагогічної ради ліцею.

За підсумками моніторингів видано накази:

«Про стан ведення класних журналів».

«Про підсумки моніторингу освітнього процесу в першому класі НУШ».

«Про стан формування усних обчислювальних навичок з математики»

«Про підсумки моніторингу системи оцінювання результатів навчання здобувачів знань».

«Про стан профорієнтаційної роботи в школі».

«Про стан викладання української мови і літератури».

«Про стан формувального оцінювання в початковій школі НУШ».

«Про підсумки моніторингу виконання єдиних вимог до письмових робіт і перевірки зошитів із української мови».

«Про підсумки моніторингу навчальних досягнень здобувачів освіти за 2 семестр».

«Про стан виконання освітніх програм».

Результати моніторингу розглядались на засіданнях педагогічної ради:

«Про виконання освітніх програм, практичної частини навчальних програм за 1 семестр 2022-2023 н.р».

«Про підсумки моніторингу навчальних досягнень здобувачів знань за 1 семестр 2022-2023 н.р.» тощо.

ВИСТУПИЛИ: Янович Л.М., Будаєва М.С. про особливості навчання та досягнення у навчанні учнів 1-2 класу;

Ничипорук Л.А., Рожко Л.Б., вчителі початкових класів, про моніторинг навчальних досягнень учнів 3 і 4 класів із застосуванням рівневого оцінювання та про особливості діагностувальних робіт.

Вчителі-предметники, класні керівники про моніторинг навчальних досягнень в порівнянні з першим семестром та минулим (2021-2022 н. р.); про рівень згуртованості класного колективу ( класний керівник 5 класу Н. П. Туринська); про відсутність поділу учнів класу на уроках інформатики як основну складову якісних показників знань (вчитель-предметник М. А. Шлінчак).

УХВАЛИЛИ:

1. Педагогічному колективу на засіданнях методичних об’єднань, творчої групи, методичної ради тощо обговорити і розробити заходи щодо ефективності освітнього процесу, покращення якості знань здобувачів освіти.

Розробити критерії оцінювання здобувачів освіти за освітніми галузями з посиланнями в Освітній програмі закладу на 2023-2-24 н.р.

Червень, 2023.

2.Вчителям-предметникам уважно проаналізувати моніторинг навчальних досягнень здобувачів освіти, намітити план роботи щодо удосконалення та ефективності навчання.

Червень, Серпень, 2023р.


3.Заступнику директора ліцею Данильчук Л.І. проаналізувати моніторинг навчальних досягнень після проведення діагностичних робіт.

Жовтень, 2023р.


4.Голові методичного об’єднання вчителів початкових класів Будаєвій М.С.:

4.1. Обговорити на засіданні методичного об’єднання підсумки моніторингових досліджень навчальних досягнень учнів початкової школи.

Серпень, 2023 р.

5 .Вчителям-предметникам, які викладатимуть у 5 класі в 2023-2024 н.р.: 5.1.Ознайомитись з результатами моніторингу навчальних досягнень здобувачів освіти 4 класу.

Червень, серпень 2023 р.

5.2. Врахувати рівень навчальних досягнень, забезпечити індивідуальний поступ здобувачів освіти в 5 класі.

Протягом 2023-2024 н.р.

5.3.Розглянути на засіданнях методичних об’єднань Методичні рекомендації оцінювання навчальних досягнень учнів 5 класу НУШ, шляхи формування предметних та ключових компетентностей, компетентнісне оцінювання.

Серпень, 2023 р.

6. Продовжувати здійснювати та удосконалювати моніторинг навчальних досягнень здобувачів освіти, проводити порівняльний аналіз з метою прослідковування освітньої траєкторії учнів.

Постійно, посеместрово, за навчальними роками.

Голосували: ЗА -25

Голосували: ПРОТИ- 0

Утримались - 0

V.СЛУХАЛИ:

Черниш О.С., заступника директора, про підсумки виховної роботи в закладі освіти за 2022-2023 н.р., виконання річного плану виховної роботи на 2022-2023 н.р.

В 2022-2023 н.р. виховна робота в школі здійснювалась відповідно листа МОН України від від 10 серпня 2022 р.,  1/9105-22 «Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2022-2023 н.р.». Відповідно Концепції нової української школи виховання є невід’ємною складовою освітнього процесу, є наскрізним процесом, охоплює усі сфери шкільного життя і має ґрунтуватися на цінностях. Особлива роль в організації виховної діяльності в закладі освіти належить класним керівникам. Діяльність класного керівника регламентується «Положенням про класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти».

Основними напрямками роботи класного керівника в умовах правового режиму воєнного стану були:

  • права дитини;

  • національно-патріотичне виховання;

  • протидія булінгу;

  • запобігання домашньому насильству;

  • запобігання та протидія торгівлі людьми;

  • профілактика шкідливих звичок та девіантної поведінки;

  • сприяння розвитку учнівського самоврядування;

  • сімейне виховання;

  • психологічна підтримка учасників освітнього процесу під час війни;

  • безпека життя, мінна безпека.

  • Відповідно до Закону України «Про освіту» в Україні створюються рівні умови доступу до освіти, до всіх форм здобуття освіти. Це особливо актуально в умовах режиму воєнного стану. В закладі освіти навчаються учні статусу ВПО. Вони забезпечені підручниками, безкоштовним харчуванням, підвозом до ліціею.. Дітям надається психологічна підтримка, консультації з питань правової допомоги.

У закладі освіти здійснювались організаційні заходи з профілактики злочинності, правопорушень та запобігання бездоглядності серед неповнолітніх, під постійним контролем знаходились питання:
максимального охоплення навчанням учнів; контролю за відвідування учнями закладу освіти навчальних занять; виконання заходів, передбачених річним планом закладу освіти щодо попередження злочинності та запобігання дитячій бездоглядності.

ВИСТУПИЛИ:

В. М. Торуцька, психолог ліцею, про раду профілактики як основну рушійну силу у боротьбі з булінгом у навчальному закладі та про волонтерську діяльність учнів та педагогів закладу.

УХВАЛИЛИ:

1. Педагогічному колективу:

1.1. Продовжити  працювати над вирішенням виховної проблеми: «Формування життєвих компетентностей учнів в умовах оновленого змісту освіти на засадах педагогіки партнерства».

1.2.Використовувати у своїй роботі інноваційні технології, чітко ставити  виховну мету і прикладати достатньо зусиль щодо її досягнення.

1.3. Залучати до проведення виховних заходів батьків та громадськість.

1.4. Здійснювати вивчення індивідуальних, вікових, психологічних особливостей учнів їхніх інтересів, нахилів, уподобань.

1.5. Удосконалювати роботу по формуванню в учнів громадянської активності, патріотичних почуттів, моральних якостей шляхом використання інтерактивних методів виховання.

1.6. Посилити виховну спрямованість кожного уроку та виховних форм діяльності відповідно до Методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладів, згідно Указу Президента України від 13 травня 2019 року № 286/2019 «Про Стратегію національно-патріотичного виховання».

1.7. Тісно співпрацювати з класними керівниками для досягнення результативності у освітньому процесі.

1.8. Вносити посильний внесок у формування працездатного творчого учнівського колективу, підтримувати доброзичливу атмосферу, формувати толерантне ставлення один до одного.

2.  Класним керівникам 1-11 класів в  рамках реалізації завдань виховної роботи ліцею: 

2.1       Опрацьовувати основні документи, методичні рекомендації, що регулюють виховну роботу в 2023 -2024 н.р.

2.2       Постійно контролювати стан відвідування учнями школи навчальних занять. Вживати невідкладних заходів щодо попередження пропусків без поважних причин, тісно співпрацювати з  відповідними службами.

2.3       Припиняти будь-які прояви глузування, насилля, цькування і просто

нетолерантного ставлення у класі. Виконувати свої функціональні обов’язки щодо об’єднання класу, згуртування учнів.

2.4. Систематично підтримувати тісний зв’язок з родинами учнів в яких виховуються учні, схильні до правопорушень, залучати батьків до участі в  роботі Ради профілактики правопорушень.

2.5. Впроваджувати у виховну систему школи інноваційні форми і методи, які забезпечують ефективність національно-патріотичного виховання учнів.

2.6.  Проводити виховні години на теми мобінгу, булінгу, психологічні практикуми за участю практичного психолога, кампанії, батьківські збори з розглядом питання про попередження домашнього насильства.

2.7. Урізноманітнити форми та методи роботи з батьківською громадськістю.

2.8.       Інформувати учнів про наслідки насилля, цькування, про відповідальність за такі дії, формувати у них ефективні стратегії поведінки в таких ситуаціях, вчити, як захистити себе і допомогти іншому.

2.9       Постійно контролювати питання попередження дитячого травматизму  та правопорушень серед учнів школи, з’ясовувати та аналізувати причини травм та правопорушень.

2.10       Постійно повторювати базові правила поведінки та як діяти в разі виявлення мін та інших вибухонебезпечних предметів.

2.11. Активізувати співпрацю з органами учнівського  та батьківського самоврядування щодо формування у дітей та молоді  духовності, моральної культури, толерантної поведінки, уміння жити в громадянському суспільстві.

3. Педагогу-організатору:

3.1. Продовжити працювати з учнівським самоврядуванням ліцею.

3.2. Створювати умови діяльності учнівського самоврядування на принципах активної громадянської позиції..

3.3. Продовжити розвиток волонтерського, молодіжного руху, залучення учнів до благодійних акцій.

3.4. Активізувати співпрацю з органами учнівського  та батьківського самоврядування щодо формування у дітей та молоді  духовності, моральної культури, толерантної поведінки, уміння жити в громадянському суспільстві.


Голосували: ЗА -25

Голосували: ПРОТИ- 0

Утримались -0


VI. СЛУХАЛИ:

Данильчук Л.І. ,заступника директора ліцею, класних керівників про перевід учнів до наступних класів.

Заступника директора ліцею Данильчук Л.І., класних керівників про нагородження учнів Похвальними листами:

УХВАЛИЛИ:

1.Перевести на наступний рік навчання здобувачів освіти 5-10 класів:

1.1. Перевести здобувачів освіти 5 класу на наступний рік навчання:

1.Блінкова Карина Ігорівна

2.Бондарчук Роман Юрійович

3.Біда Олександр Романович

4.Вознюк Максим Ігорович

5.Вознюченко Даніл Олександрович

6.Гілевська Діана Ігорівна

7. Ільїна Вікторія Валеріївна

8.Кравченко Любов Русланівна

9.Колос Ангеліна Андріївна

10.Музичко Софія Михайлівна

11.Нестеренко Артур Сергійович

12.Пастушенко Станіслав Романович

13.Скаковська Ілона Вікторівна

14.Талько Кіра Валентинівна

15.Торуцький Вадим Романович

16.Хмелевська Ірина Валентинівна

17.Цал-Цалко Валерія Вікторівна

18.Шпеньов Денис Володимирович

19.Шевчук Марія Геннадіївна


1.2. Перевести здобувачів освіти 6 класу на наступний рік навчання:

1.Брацюк Оксана Леонідівна

2.Бобровський Олександр Вікторович

3.Бродовський Владислав Олександрович

4.Голуб Катерина Олександрівна

5.Горобей Михайло Васильович

6.Данильчук Олексій Олександрович

7.Захарчук Кароліна Михайлівна

8.Калінченко Іван Миколайович

9.Кобилинський Денис Юрійович

10.Ковальчук Софія Сергіївна

11.Корчан Олександр Олександрович

12.Кот Валерія Тарасівна

13.Лапінська Анастасія Олександрівна

14.Лосовський Максим Дмитрович

15.Опанасюк Іван Васильович

16.Паршин Олександр Олександрович

17.Петровський В’ячеслав Олександрович

18.Патлатюк Артем Анатолійович

19.Підкаура Олександр Олександрович

20.Сарган Назарій Андрійович

21.Сідоров Володимир Олексійович

22.Троцький Андрій Миколайович

23.Хмелевський Вадим Валентинович

24.Чепель Ілля Сергійович

25.Шевчук Анна Володимирівна

26.Шевчук Сергій Миколайович


1.3. Перевести здобувачів освіти 7 класу на наступний рік навчання:

1.Аврамчук Родіон Валерійович

2.Бойчук Сергій Олександрович

3.Борсученко Анатолій Володимирович

4.Васянович Андрій Володимирович

5.Вознюк Костянтин Ігорович

6.Войцеховський Максим Миколайович

7.Возняк Катерина Ярославівна

8.Денисюк Катерина Вікторівна

9.Журавель Діана Миколаївна

10.Крапівін Артем Богданович

11.Крапівін Максим Леонідович

12.Куркіна Дарина Василівна

13.Мацюк Андрій Петрович

14.Недзельська Катерина Петрівна

15.Ничипорук Вадим Володимирович

16.Оксанчук Христина Миколаївна

17.Олійник Михайло Романович

18.Пелешок Володимир Володимирович

19.Петровський Максим Олександрович

20.Руденко Віталій Анатолійович

21.Савченко Софія Вікторівна

22.Семенюк Анна Сергіївна

23.Скаковська Маргарита Вікторівна

24.Сокульський Владислав Петрович

25.Таровський Радомир Костянтинович

26.Чумак Ірина Миколаївна

27.Шевчук Вікторія Михайлівна

28.Шевчук Анна Олегівна


1.4. Перевести здобувачів освіти 8 класу на наступний рік навчання:

1.Бамбуца Назарій Михайлович

2.Бродовський Ярослав Олексійович

3.Вознюченко Юлія Олександрівна

4.Дубінкін Віктор Миколайович

5.Ковальчук Олена Сергіївна

6.Корчан Анна Олександрівна

7.Куркач Аніта Михайлівна

8.Лознюк Єлизавета Геннадіївна

9.Максимчук Діана Олександрівна

10.Музичко Костянтин Михайлович

11.Ничипорук Максим Володимирович

12.Нестеренко Віталій Миколайович

13.Підкаура Катерина Олександрівна

14.Подобайло Назарій Андрійович

15.Сінча Андрій Ігорович

16.Суханов Олександр Геннадійович

17.Смолковський Максим Олегович

18.Торуцька Аліна Романівна

19.Чайка Світлана Юріївна

20.Чех Владислава Сергіївна

21.Чопко Дарія Тарасівна

22.Шевчук Андрій Миколайович

23.Шелест Світлана Андріївна


1.5.Перевести здобувачів освіти 9 класу на наступний рік навчання:

1.Борсученко Денис Євгенійович

2.Бондарчук Юрій Юрійович

3.Глазова Альбіна Олексіївна

4.Голуб Дарина Олександрівна

5.Горбатюк Злата Сергіївна

6.Коротков Микола Олександрович

7.Корчан Олена Олександрівна

8.Кулявець Володимир Олександрович

9.Крапівіна Вікторія Леонідівна

10.Лісановський Назарій Леонідович

11.Міщук Артем Віталійович

12.Недзельська Ольга Петрівна

13.Семенюк Оксана Сергіївна

14.Сорочинська Катерина Олегівна

15.Торуцький Богдан Романович

16.Троцька Вікторія Миколаївна

17.Ткачук Вероніка Андріївна

18.Хмелевський Руслан Валентинович

19.Холчов Микола Миколайович

20.Шевчук Катерина Геннадіївна


1.6. Перевести здобувачів освіти 10 класу на наступний рік навчання:

1.Брацюк Тетяна Леонідівна

2.Губленко Катерина Андріївна

3.Григор'єв Микола Віталійович

4.Єрмоленко Вячеслав Вячеславович

5.Єрмоленко Єгор Вячеславович

6.Кобилинський Ілля Юрійович

7.Кот Вікторія Петрівна

8.Возняк Анна Ярославівна

9.Павленко Анжела Миколаївна

10.Повторейко Марія Іванівна

11.Полюшкевич Карина Олегівна

12.Родін Максим Олегович

13.Сарган Ангеліна Андріївна

14.Сорочинський Максим Олегович

15.Тальчук Богдан Юрійович

16.Троцька Крістіна Миколаївна

17.Цал-Цалко Вікторія Вікторівна

18.Шевчук Діана Віталіївна

19.Флоря Дмитро Костянтинович

2.Класним керівникам внести необхідні записи до особових справ учнів.

До 25.06.2023 р.

3.Нагородити Похвальними листами:

1.Гілевська Діана Ігорівна, учениця 5 класу.

2.Калінченко Іван Миколайович, учень 6 класу.

3.Лапінська Анастасія Олександрівна, учениця 6 класу.

4.Ковальчук Софія Сергіївна, учениця 6 класу.

5.Скаковська Маргарита Вікторівна, учениця 7 класу.

6.Чех Владислава Сергіївна, учениця 8 класу.

7.Ковальчук Олена Сергіївна, учениця 8 класу.

8.Лознюк Єлизавета Геннадіївна, учениця 8 класу.

9.Міщук Артем Віталійович, учень 9 класу.

10. Шевчук Діана Віталіївна, учениця 10 класу.

Голосували: ЗА -25

Голосували: ПРОТИ- 0

Утримались -0


VII.СЛУХАЛИ:

Данильчук Л.І.,заступника директора ліцею, яка підвела підсумки завершення навчання учнів 11 класу. На підставі закінчення навчання в 11 класі, згідно результатів річного оцінювання учні 11 класу випускаються із закладу освіти.

ВИСТУПИЛИ:

Шлінчак М.А., класний керівник 11 класу – про завершення навчання учнів 11 класу.

УХВАЛИЛИ:

  1. Випустити із ліцею учнів 11 класу:

1.Благун Христина Сергіївна

2.Волосянський Андрій Васильович

3.Дубінкін Вадим Олександрович

4.Кизим Олександра В’ячеславівна

5.Колос Андрій Андрійович

6.Кравченко Юрій Русланович

7.Лапінська Вікторія Олександрівна

8.Мужановський Віталій Леонідович

9.Нестерчук Катерина Павлівна

10.Огороднік Павліна Сергіївна

11.Пікіна Єлизавета Олександрівна

12.Попова Марина Олександрівна

13.Романов Роман Леонідович

14.Сущук Катерина Андріївна

15.Тальчук Артем Юрійович

16.Тинна Анастасія Анатоліївна


  1. Провести урочисте вручення Свідоцтв про повну загальну середню освіту 30 червня 2023 р.

Голосували: ЗА -25

Голосували: ПРОТИ- 0

Утримались -0


VIIІ. СЛУХАЛИ:

Данильчук Л.І., заступник директора ліцею, яка підвела підсумки завершення навчання учениці 11 класу Матвійчук Світлани, здобувачки освіти за індивідуальною формою навчання ( сімейна освіта).

Матвійчук Світлана виконала індивідуальний навчальний план, пройшла річне оцінювання.

УХВАЛИЛИ:

1.Випустити із закладу та вручити Свідоцтво про повну загальну середню освіту учениці 11 класу Матвійчук Світлані.


Голосували: ЗА -25

Голосували: ПРОТИ- 0

Утримались -0


IX.СЛУХАЛИ:

Данильчук Л.І., заступник директора ліцею, яка підвела підсумки завершення навчання учнів 11 класу Бабічева Дмитра Максимовича, Патлатюка Максима Анатолійовича, здобувачів освіти за індивідуальною формою навчання ( екстернатна освіта).

Бабічев Дмитро та Патлатюк Максим виконала пройшла річне оцінювання за курс 11 класу.

УХВАЛИЛИ:

1.Випустити із закладу та вручити Свідоцтво про повну загальну середню освіту учням 11 класу Бабічеву Дмитру та Патлатюку Максиму.


керівником Туринською Н.П. вивчення стану ведення документації, рівня навчальних досягнень за навчальний рік вона зробила наступні висновки:

  • З метою якісного впровадження Державного стандарту базової середньої освіти проведено належну підготовку вчителів до роботи в 5 класі.

  • На засадах партнерської взаємодії організовано освітній процес. Організовано та проведено, психолого-педагогічний консиліум батьківські збори щодо обговорення особливостей адаптаційного періоду учнів 5-х класів та вироблення спільного плану взаємодії. Підготовлено поради вчителям, батькам, учням щодо переходу до якісного впровадження Державного стандарту.

  • Вчителі-предметники 5 класу перед початком навчального року на основі обраних модельних програм розробили навчальні програми.

  • Вчителі-предетники 5 класу забезпечують діяльнісний підхід у викладанні предметів.

  • Вчителі – предметники 5 класу відстежують процес поступу учня до навчальних цілей; корегують освітній процес; формують в учнів позитивну самооцінку та усвідомлення відповідальності за власне навчання. Формувальне оцінювання спрямовується на індивідуальну роботу з кожним учнем.

  • Проте, недостатньо підготовлена навчально-матеріальна база, відсутність підручників, ранкові зустрічі часто носять формальний характер.

(Довідка додається)

ВИСТУПИЛИ: Туринська Н.П., класний керівник 5 класу - про впровадження та реалізацію ідей НУШ в 5 класі, про рівень згуртованості класного колективу, про особливості світосприйняття та про методи роботи з учнями 5 класу.




УХВАЛИЛИ:

1.1. Забезпечити на 2023/2024 навчальний рік комплектування 5-го класу обладнанням для діяльнісного навчання, враховуючи орієнтовний перелік засобів навчання, затверджений наказом Міністерства освіти і науки.

Адміністрація

1.2. Здійснювати постійний методичний супровід запровадження нового Державного стандарту в 5-6 класах упродовж 2023/2024 навчального року.

1.3. Поповнювати актуальними матеріалами на інформаційному сайті ліцею рубрику «Нова українська школа» в умовах запровадження нового Державного стандарту базової загальної середньої освіти.

Заступник директора ліцею Данильчук Л.І.

1.4. Продовжувати створення навчальних центрів, ігрово-розвиваючого середовища в класах відповідно Концепції НУШ. Розширити тематику пізнавальних осередків.

Вчителі

1.5. Ознайомлювати учнів із Критеріями оцінювання.

1.6. Навчати учнів виділяти необхідну інформацію та обробляти її; аналізувати та оцінювати власні чи чужі висловлювання, припущення, висновки, аргументи, гіпотези, переконання.

Вчителі -предметники

1.7. Працювати над формуванням компетентності висловлювати власну позицію, влучно обирати мовленнєві засоби для побудови висловлювань; приймати обґрунтовані рішення.

Вчителі -предметники

1.8. Залучати до мислительної діяльності розвивати впевненість у собі й розуміння цінності власних думок та ідей; брати активну участь у освітньому процесі; ставитися з повагою до різноманітних думок, відповідальності до навчання.

1.9. Пройти онлайн навчання на платформі «Едера» «Критичне мислення для освітян».

Педагогічні працівники закладу освіти

1.10. На засіданнях методичних об’єднань розглянути питання впровадження стратегій критичного мислення.

Педагогічні працівники закладу освіти

1.11.Вчителям-предметникам 5 -6 класу ліцею продовжувати роботу над корекцією знань учнів. Вивчати передовий педагогічний досвід з даної проблеми і застосовувати його на практиці.

Постійно

1.12. Активізувати роботу щодо виховування інтересу до читання, формування навичок логічного мислення, розвивтку інтелекту дітей.

Вчителі-предметники, бібліотекар. Постійно

Голосували: ЗА -25

Голосували: ПРОТИ- 0

Утримались – 0


Голова засідання педагогічної ради Валентина НАЙДЮК



Секретар засідання педагогічної ради Тетяна КАЛІНЧЕНКО
























Немає коментарів:

Дописати коментар