Сторінки

ПРОТОКОЛ № 1 засідання педагогічної ради

 ПРОТОКОЛ № 1  засідання педагогічної ради Новороманівського ліцею Брониківської сільської ради  від 30.08.2024 р.


ПРОТОКОЛ № 1

                                        засідання педагогічної ради

                                 Новороманівського ліцею

                               Брониківської сільської ради

                                          30 серпня  2024 року

 

Голова засідання педагогічної ради –  Людмила ДАНИЛЬЧУК

Секретар засідання педагогічної ради  – Тетяна КАЛІНЧЕНКО

Відсутні – 4

Присутні – 22

Порядок денний

1. Про підсумки роботи Новороманівського ліцею за 2023-2024 н. р. та завдання на 2024 – 2025 н. р.    

                                                     Заступник директора Данильчук Л.І.

2. Про схвалення Річного плану роботи ліцею на 2024-2025 н. р.

                                                      Заступник директора Данильчук Л.І.

3. Про схвалення Освітньої програми Новороманівського ліцею на 2024-2025 н. р.                                                                    

                                                    Заступник директора Данильчук Л.І.

4. Про організацію навчання учня 6 класу за індивідуальною формою навчання (сімейною (домашньою) формою) у 2024-2025 н. р.

                                               Заступник директора Данильчук Л.І.

5. Про внесення змін до розкладу дзвінків для учнів 1-11 класів у 2024-2025 н. р.

                                              Заступник директора Данильчук Л.І.

6. Про режим роботи закладу освіти у 2024/2025 навчальному році.

                                                     Заступник директора Черниш О.С.

7.  Про оцінювання результатів навчання здобувачів освіти у 1-4 класах.

    Заступник директора Данильчук Л.І., вчителі початкових класів.

8. Про оцінювання результатів навчання здобувачів освіти у 5-7 класах.

         Заступник директора Данильчук Л.І., вчителі-предметники.

9.Про оцінювання результатів навчання здобувачів освіти у 5-7 класах.

         Заступник директора Данильчук Л.І., вчителі-предметники.

 

10. Про схвалення свідоцтв досягнень для учнів 1-4 та 5-7 класів

                                                 Заступник директора Данильчук Л.І.

11.Про організацію інклюзивного навчання у 2024/2025 навчальному році та оцінювання учнів з ООП.

                  Заступник директора Данильчук Л.І., асистенти вчителів.

12. Про організацію харчування та медичного обслуговування учнів.

                                                            Медична сестра Сафроній І.В.

13. Про графік  роботи групи подовженого дня у 2024/2025 навчальному році.

                                                       Заступник директора Данильчук Л.І.

14. Про схвалення внутрішнього Положення про оцінювання (зокрема підсумкового) результатів навчання учнів, які здобувають освіту за індивідуальною формою з дотриманням принципів академічної доброчесності. 

                                                     Заступник директора Данильчук Л.І.

15. Про використання навчальних годин  для перерозподілу між освітніми компенентами.

                                                     Заступник директора Данильчук Л.І.

16. Про роботу шкільної бібліотеки на 2024 – 2025 н.р.                                                  

                                                                             Бібліотекар Гудзь Ю.Г.

17. Про затвердження модулів вивчення предмету фізична культура.

      Заступник директора Данильчук Л.І., Грибєнчиков І.І., вчитель фізкультури.

18. Про затвердження модулів вивчення предмету трудове навчання.

     Заступник директора Данильчук Л.І., Алексюк П.П., вчитель трудового навчання.

19. Затвердження індивідуальних освітніх траєкторій для учнів, які мають індивідуальні інтереси, нахили, уподобання.

              Заступник директора Данильчук Л.І., вчителі-предметники.

20. Організація виховної роботи у 2024 – 2025 н.р.                                                  

                                                           Заступник директора Черниш О.С.

21. Психологічна підтримка учасників освітнього процесу під час війни.

                                                       Практичний психолог Торуцька В.М.

22. Про навчальні екскурсії у 2024-2025 навчальному році.

                                                               Заступник директора Данильчук Л.І.,

 

І. СЛУХАЛИ: Людмилу ДАНИЛЬЧУК, заступника директора ліцею, про

ВИСТУПИЛИ: Тетяна БОРСУЧЕНКО, вчитель географії, яка підкреслила, що в  умовах воєнного стану і проведення освітнього процесу в очному або змішаному форматі важливо щоденно повторювати з учнями правила евакуації та проводити тренувальні евакуації. Навіть якщо при цьому втрачається навчальний час, в умовах реальної загрози безпеці учнів та педагогів роль таких тренувань не можна недооцінювати.

УХВАЛИЛИ:

Голосували:  ЗА - 22

Голосували:  ПРОТИ- 0

Голосували: УТРИМАЛИСЬ – 0

II. CЛУХАЛИ: Людмилу ДАНИЛЬЧУК, заступника директора ліцею, про план роботи ліцею на 2024-2025 навчальний рік. Запропонувала для обговорення річний план роботи. Річний план розроблено робочою групою, вчителі опрацювали проєкт плану, надавали свої пропозиції. План розроблено на виконання Стратегії розвитку закладу освіти на 2023-2027 рр. План спрямований на розбудову внутрішньої системи забезпечення якості освіти та результатів самооцінювання освітніх процесів, тобто за чотирма напрямами : «Освітнє середовище», «Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти», «Педагогічна діяльність», «Управлінські процеси».

ВИСТУПИЛИ: Оксану ЧЕРНИШ, заступника директора ліцею з виховної роботи, яка наголосила на тому, що запропонований план роботи ліцею на 2024-2025 навчальний рік відповідає вимогам ДСЯО.

 УХВАЛИЛИ:

1.Схвалити план роботи ліцею на 2024-2025 навчальний рік, затвердити наказом директора.

Голосували:  ЗА - 22

Голосували:  ПРОТИ- 0

Голосували: УТРИМАЛИСЬ - 0

IIІ.СЛУХАЛИ:  Людмилу ДАНИЛЬЧУК, заступника директора ліцею, про використання закладом освіти  у 2024-2025 навчальному році наскрізної освітньої програми для здобувачів освіти 1-9 класів та 10-11класу.

Зміст освітньої програми

1

Пояснювальна записка

3 - 9

2

Структура навчального року

10 - 11

3

Вимоги до осіб, які можуть розпочати навчання за освітньою програмою

12

4

Загальний обсяг навчального навантаження

13 - 15

5

Опис очікуваних результатів навчання за освітніми галузями

16 - 26

6

Перелік варіантів типових навчальних планів, програм та модельних навчальних програм

27 - 33

7

Форми організації освітнього процесу та методи навчання

34 - 36

8

Опис інструментів оцінювання

37 - 48

9

Додатки:

Додаток 1. Річний навчальний план 1-2 класи

Додаток 2. Річний навчальний план 3-4 класи

Додаток 3. Річний навчальний план 5-7 класи

Додаток 4. Річний навчальний план 8-9 класи

 

Навчальні плани:

1-4 кл.: складений відповідно Таблиці 1Типової освітньої програми ЗЗСО,

розробленої під керівництвом О.Я.Савченко, затвердженої наказом

МОН України від 12 серпня 2022 року № 743.

5-7кл.: складений відповідно до Типової освітньої програми для 5-9 класів

закладів загальної середньої освіти затвердженої наказом МОН України

від 19.02.2021 №235 (із змінами від 09.08.2024 наказ МОН №1120).

8-9 кл.: складений відповідно Таблиці 1Типової освітньої програми закладів

загальної середньої освіти ІІ ступеня,затвердженої наказом МОН

України від 20.04.2018 р. № 405 (згідно наказу МОНУ №235 від 19.02.2021, із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки №983 від 13.09.2021).

10-11 кл.:складений відповідно до  Типової освітньої програми, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 408 (у редакції наказу МОН від 28.11.2019 №1493 зі змінами, внесеними наказом МОН від 31.03.2020 № 464).
УХВАЛИЛИ:

1.Схвалити наскрізну освітню програму для здобувачів освіти 1-9 класу та 10-11класу на 2024-2025 навчальний рік.

Голосували:  ЗА - 22

Голосували:  ПРОТИ- 0

Голосували: УТРИМАЛИСЬ – 0

ІV. СЛУХАЛИ: Людмилу ДАНИЛЬЧУК, заступника директора ліцею, яка повідомила, що на основі довідки ЛКК №33 від 07.08.2024р, заяви батьків від 27.08.2024р.,  керуючись Положенням про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 12.01.2016 №8 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки від 10.02.2021 №160) зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.02.2016р.за № 184/28314 має бути організована   індивідуальна форма навчання (педагогічний патронаж) для учня 6 класу Пелешка Дмитра Михайловича за програмою ЗЗСО.

ВИСТУПИЛИ: Оксана КОВАЛЬЧУК, класний керівник 6 класу, яка наголосила на тому, що кожна дитина має бути охоплена певною формою навчання.

УХВАЛИЛИ: 1.Організувати з 02 вересня 2024 року до 28  червня 2024 року  індивідуальну форму навчання (педагогічний патронаж) учню 6 класу Пелешку Дмитру Михайловичу за програмою ЗЗСО.

2.Визначити для індивідуальної форми навчання (педагогічного патронажу) учню Пелешку Дмитру 14 годин на тиждень і затвердити індивідуальний навчальний план на 2024 р.

3.Забезпечити освітній рівень учню 6 класу Пелешку Дмитру Михайловичу згідно з вимогами Державного стандарту загальної середньої освіти.

Голосували:  ЗА - 22

Голосували:  ПРОТИ- 0

Голосували: УТРИМАЛИСЬ – 0

V. СЛУХАЛИ: Людмилу ДАНИЛЬЧУК, заступника директора ліцею, яка запропонувала:

- з метою посилення національно-патріотичного виховання здобувачів освіти проводити загальнонаціональну хвилину мовчання 0 09.00, на першому уроці. Для цього перший дзвінок на урок давати о 08.55;

 - першу велику перерву скоротити на 5 хвилин.

ВИСТУПИЛИ: Тетяна КАЛІНЧЕНКО, вчитель української мови, яка також наголосила на необхідності проведення загальнонаціональної хвилини мовчання та  про доцільність скорочення першої великої перерви на п’ять хвилин.

УХВАЛИЛИ:

1.З метою посилення національно-патріотичного виховання здобувачів освіти проводити загальнонаціональну хвилину мовчання 0 09.00, на першому уроці. Для цього перший дзвінок на урок давати о 08.55;

 2.Першу велику перерву скоротити на 5 хвилин.

Голосували:  ЗА - 22

Голосували:  ПРОТИ- 0

Голосували: УТРИМАЛИСЬ – 0

VI:СЛУХАЛИ:Оксану ЧЕРНИШ, яка наголосила, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.07.2024 № 841 «Про початок навчального року під час воєнного стану в Україні» 2024/2025 навчальний рік в закладах загальної середньої освіти триватиме з 02.09.2024 до 30.06.2025. Залежно від безпекової ситуації в кожній окремій адміністративно-територіальній одиниці військовим адміністраціям за участю засновників закладів загальної середньої освіти доручено забезпечити організацію початку навчального року.

УХВАЛИЛИ:.Затвердити такий режим і  структуру 2024-2025 навчального року:

1. Установити з 1 вересня 2024 року в закладі загальної середньої освіти:

1.1. П’ятиденну тривалість навчального тижня;

1.2. Однозмінний режим роботи — із 8:00 до 17:00;

1.3. Семестрову систему організації навчальних занять:

І семестр – з 01.09.2024 року по 27.12.2024 року;

ІІ семестр – з 13.01.2025  року по 30.05.2025 року.

1.4.Освітній процес проводити в очному режимі. В разі загострення безпекової ситуації -  освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання відповідно Положення про дистанційне навчання.

          Тривалість канікул:

Осінні канікули –28/10-03/11

Зимові канікули –28/12.2024-12/01/2025

Весняні канікули –24.03.-30.03.2025

Останній дзвоник – 30.05.2025 р.

Випускний – 30.06.2024 н. р.

          

          Тривалість уроків (очне навчання):

1 клас – 35 хвилин;

2.4           класи – 40 хвилин;

     5-11 класи – 45 хвилин.

Тривалість уроків під час дистанційного навчання

2 класів — 2 навчальних занять по 30 хвилин або 3 — по 20 хвилин;

3-4 класів — 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 — по 30 хвилин, або 4 — по 20 хвилин;

    5-6 класів — 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 — по 35 хвилин, або  4 — по 25 хвилин;

7-9 класів — 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 — по 40 хвилин, або 4 — по 30 хвилин, або 5 — по 25 хвилин;

  10-11 класів — 3 навчальних занять по 45 хвилин або 4 — по 35 хвилин, або 5 — по 30 хвилин, або 6 — по 25 хвилин

Тривалість перерв: після першого уроку - 10 хв., велика –  15 хв. ( після 2-го), 20хв.(після 3-го уроку), решта - 10 хв.

VІI.СЛУХАЛИ: Людмилу ДАНИЛЬЧУК, заступника директора, що у 2024-2025 навчальному році, здобувачі освіти 1-4 класів оцінюватимуться; відповідно до Державного стандарту початкової освіти», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від  21.02.2018  (у редакції постанови КМУ від 24.07.2019 №688); Критеріїв оцінювання ПШ (орієнтиром є вимоги зазначені в «Орієнтовній рамці оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти» (додаток до наказу МОН від 13.07.2021 р. №813  ), ДС початкової освіти.

ВИСТУПИЛИ: Майя БУДАЄВА, керівник МО вчителів початкових класів ліцею, яка наголосила на необхідності обговорення нормативних документів на засіданні МО та дотримуватись Критеріїв при оцінюванні здобувачів освіти у 2024-2025 навчальному році.

УХВАЛИЛИ:

1.Оцінювати навчальні досягнення здобувачів освіти 1-4 класів відповідно до нормативних документів ( додаток 1 до протоколу).

2. Заступнику директора Людмилі ДАНИЛЬЧУК:

2.1. Контролювати впровадження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання в освітній процес та забезпечити підтримку педагогічних працівників у процесі адаптації до нових вимог.

2.2. Об’єктивність оцінювання, виконання програм, дотримання принципів та механізмів формувального та підсумкового оцінювання НУШ в 1-4 класах   здійснювати шляхом ведення журналів спостережень, виконання письмових робіт учнів, зошитів, за результатами спостереження за уроками, або за наявною фіксацією результатів формувального оцінювання та результатів діагностувальних робіт в електронних журналах.

3.Для вирішення спірних питань, що виникають під час оцінювання навчальних досягнень учнів, усі учасники ОП мають право надати письмову заяву на оскарження оцінки.

4.Класним керівникам 1-4 класів:

4.1. Ознайомити батьків з порядком оцінювання на батьківських зборах до 04.09.24 р.

4.2. Дотримуватися рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання, зокрема, використовувати формувальне та підсумкове оцінювання, індивідуальний підхід до оцінювання учнів.

4.3. Забезпечити зворотний зв'язок з учнями та їх батьками щодо результатів навчання та їх оцінювання.

4.4. Проводити регулярний моніторинг навчальних досягнень учнів та коригувати методи навчання відповідно до результатів оцінювання.

4.5. Дотримуватись вимог чинного законодавства та даного порядку, постійно знайомити учнів з правилами/вимогами до оцінювання тем /окремих видів робіт.

5. Керівнику МО вчителів початкових класів Майї БУДАЄВІЙ:

5.1.Організувати тематичні засідання для обговорення методичних рекомендацій та обміну досвідом щодо їх впровадження. Забезпечити розроблення інструкції щодо фіксації та відображення результатів формувального та підсумкового оцінювання в електронних журналах.

VІІI.СЛУХАЛИ: Людмилу ДАНИЛЬЧУК, заступника директора ліцею, про

оцінювання результатів навчання здобувачів освіти у 5-7 класах у 2024-2025 навчальному році відповідно до Держстандарту базової середньої освіти, затвердженого постановою КМУ від 30 вересня 2020 року №898;

Наказу МОН №1093 від 02.08.2024 року «Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання”.

ВИСТУПИЛИ: Наталія ТУРИНСЬКА, керівник МО класних керівників, наголосила на необхідності ознайомлення з оцінюванням результатів навчання учнів їхніх батьків, адже питання навчання дітей – це спільна клопітка праця як учителя, так і батьків.

УХВАЛИЛИ:

1.Оцінювати навчальні досягнення здобувачів освіти 5-7 класів відповідно до нормативних документів ( додаток 1 до протоколу).

2. Заступнику директора Людмилі ДАНИЛЬЧУК:

2.1. Контролювати впровадження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання в освітній процес та забезпечити підтримку педагогічних працівників у процесі адаптації до нових вимог.

2.2. Організовувати заходи з підвищення кваліфікації педагогічних працівників з питань оцінювання результатів навчання учнів 5-7 класів НУШ.

3. Для вирішення спірних питань, що виникають під час оцінювання навчальних досягнень учнів, усі учасники ОП мають право надати письмову заяву на оскарження оцінки.

4.Класним керівникам 5-7 класів ознайомити батьків з порядком оцінювання на батьківських зборах до 04.09.24 р.

5. Вчителям-предметникам:

5.1. Дотримуватися рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання, зокрема, використовувати формувальне та підсумкове оцінювання, індивідуальний підхід до оцінювання учнів.

5.2. Забезпечити зворотний зв'язок з учнями та їх батьками щодо результатів навчання та їх оцінювання.

5.3. Проводити регулярний моніторинг навчальних досягнень учнів та коригувати методи навчання відповідно до результатів оцінювання.

5.4. Дотримуватись вимог чинного законодавства та даного порядку, постійно знайомити учнів з правилами/вимогами до оцінювання тем /окремих видів робіт.

IX.СЛУХАЛИ: Людмилу ДАНИЛЬЧУК, заступника директора ліцею, про

оцінювання результатів навчання здобувачів освіти у 8-11 класах у 2024-2025 відповідно до Наказу МОНУ №996 від 30.08.2011 року «Про затвердження Орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти».

УХВАЛИЛИ: оцінювати навчальні досягнення здобувачів освіти 8-11 класів відповідно до нормативних документів ( додаток 2 до протоколу).

X.СЛУХАЛИ: Людмилу ДАНИЛЬЧУК, заступника директора ліцею,   про затвердження  свідоцтв досягнень для учнів 1-4 та 5-7 класів.

ВИСТУПИЛИ: Лілія ЯНОВИЧ, Тамара ЛИТВІНЕЦЬ, які проаналізували зразки свідоцтв досягнень для учнів 1-4 та 5-7 класів і внесли свої пропозиції.

УХВАЛИЛИ: затвердити такі  зразки свідоцтв досягнень для учнів 1-4 та 5-7 класів:  ( додаток 3 до протоколу ).

XI.СЛУХАЛИ:Людмилу ДАНИЛЬЧУК, заступника директора ліцею, яка наголосила, що організація та оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання у 2024-2025 навчальному році здійснюватиметься відповідно до Листа МОН від 30.07.2024 №1/13519-24 «Про особливості оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання».

ВИСТУПИЛИ: Тамара ЧИЖЕВСЬКА, Віра ОРЕЛ, асистенти вчителів, які привернули увагу колег до нормативного документа та вказали на необхідність співпраці вчителів-предметників з асистентами вчителів та батьками учнів з ООП. Також проаналізували оцінювання учнів з ООП відповідно до рівнів підтримки, вказаних у висновках учнів спеціалістами Городницького ІРЦ.

УХВАЛИЛИ:

1. На підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 15. 08. 2011 р. № 872 «Про затвердження порядку організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладів»:

1.1 Відкрити з 02.09.2024 року клас з інклюзивною формою навчання у 3 класі. 

1.2.Забезпечити безумовне переривання освітнього процесу у разі включення сигналу «Повітряна тривога»  або інших сигналів оповіщення, переміщення учнів, що перебувають у закладі, до сховища.

1.3.Призначити асистентами учителя Бугайчук Віталію Віталіївну та Ковальчук Оксану Георгіївну.

1.4. Призначити асистентом учителя учнів з ООП у 9 класі Туринськ Наталію Павлівну.

 2. Відповідно до наказу МОН № 609 від 08.06.2018 року «Пpo затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти» організувати роботу команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у 3 класі у складі:

Данильчук Людмила Іванівна, заступник директора з навчально-виховної роботи  ;

Янович Лілія Миколаївна, класний керівник 3 класу;

Торуцька Валентина Вікторівна, практичний психолог ліцею;

Венгерчук Юлія Романівна, вчитель-логопед;

Сафроній Інна Володимирівна, медична сестра ліцею;

Бугайчук Віталія Віталіївна, Ковальчук Оксана Георгіївна – асистенти вчителя;

Малко Алла Вікторівна – мама учня;

Шапран Наталія Олександрівна – мама учня;

Спеціалісти Городницького ІРЦ.

У 9 класі у такому складі:

Данильчук Людмила Іванівна,  заступник директора з навчально-виховної роботи  ;

Борсученко Тетяна, класний керівник 9 класу;

Торуцька Валентина Вікторівна, практичний психолог ліцею, асистент вчителя;

Венгерчук Юлія Романівна, вчитель-логопед;

Сафроній Інна Володимирівна, медична сестра ліцею;

Туринська Наталія Павлівна, асистент вчителя;

Радзивіл Людмила Миколаївна  – мама учениці;

Журавель Світлана Миколаївна– мама учениці;

Спеціалісти Городницького ІРЦ.

3.Оцінювання учнів з ООП здійснювати відповідно до Листа МОН від 30.07.2024 №1/13519-24 «Про особливості оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання» (додаток 4 до протоколу).

XII.СЛУХАЛИ: Оксану ЧЕРНИШ, заступника директора, про організацію харчування здобувачів освіти у 2024-2025 навчальному році.

ВИСТУПИЛИ: Інна САФРОНІЙ, медична сестра ліцею, яка наголосила на необхідності контролю проходження медичного огляду учнями перед відвідуванням закладу.

УХВАЛИЛИ:

1.Організувати у 2024 – 2025 навчальному році харчування у Новороманівському ліцеї :

1.1.Визначити режим харчування: одноразово – сніданок, після 2 та 3 уроку.

1.2.Затвердити графік харчування: 10:35 год. – учні 1-4 класів, 11:40 год. – учні 5-11 класів пільгових категорій та за батьківські кошти.

1.3.Створити бракеражну комісію з перевірки якості сирих продуктів та затвердити її склад. (Додаток 1).

1.4.Створити бракеражну комісію з перевірки якості готової продукції та затвердити її склад. (Додаток 2).

1.5. Створити комісію громадського контролю за якістю харчування учнів відповідно до затвердженого Положення про комісію з громадського контролю за якістю харчування учнів.  (Додаток 3)

2.Організувати безоплатне гаряче харчування таких категорій дітей:

-        учнів 1-4 класів;

-        дітей з інвалідністю;

-        дітей-сиріт;

-        дітей, позбавлених батьківського піклування;

-        дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України

-        «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»;

-        дітей, з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах;

-         дітей, батьки яких мають статус учасника бойових дій (антитерористичної операції (далі – АТО), операції об’єднаних сил (далі – ООС) або загинули під час виконання службових обов’язків в зоні АТО, ООС на підставі копії посвідчення учасника бойових дій, або довідки про безпосередню участь в АТО, ООС;

-        дітей, батьки яких мають статус учасника бойових дій або загинули під час виконання службових обов’язків під час військової агресії російської федерації проти України;

-        дітей, які є внутрішньо переміщеними особами із зони АТО, ООС та

-        Автономної Республіки Крим;

-         дітей, які є внутрішньо переміщеними особами (ВПО), змушені залишити або покинути своє місце проживання у результаті або з метою уникнення негативних наслідків збройного конфлікту, тимчасової окупації, повсюдних проявів насильства, порушень прав людини та надзвичайних ситуацій природного чи техногенного характеру, що підтверджується  довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи

та затвердити список учнів, що харчуються безкоштовно (додаток 4)

3.  Харчування здобувачів освіти, що не підлягають безоплатному гарячому

харчуванню за рахунок місцевого бюджету, здійснювати за батьківські

кошти.

4.Харчування учнів групи подовженого дня здійснювати за батьківські

кошти.

5.Призначити відповідальним за організацію харчування у закладі заступника директора Черниш О.С.

6.Відповідальній особі:

6.1. Здійснювати координацію та контролювати роботу працівників їдальні (харчоблоку) та медичного працівника закладу освіти з питань організації харчування, зокрема з питань якості харчових продуктів ,санітарно – гігієнічного стану їдальні (харчоблоку).

                                                                                                           Постійно

6.2. Надавати керівнику пропозиції щодо режиму, способу, форми та графіка харчування, проведення чергувань працівників в їдальні, забезпечення питного режиму здобувачів освіти/дітей.

                                                                                                         За потреби

6.3. Вести загальний облік дітей, що забезпечуються гарячим харчуванням, у тому числі безоплатним.

                                                                                                                Постійно

6.4. Розглянути на засіданні педагогічної ради питання організації харчування учнів у закладі в умовах воєнного стану.  

                                                                                                                 Січень 2025

6.5. Затвердити графіки чергування вчителів у шкільній їдальні. (Додаток 5)

6.6. Інформувати батьків про особливості організації харчування у закладі в умовах воєнного стану під час батьківських зборів, через веб-сторінку закладу.

XIII.СЛУХАЛИ: Людмилу ДАНИЛЬЧУК, заступника директора ліцею, про графік роботи групи подовженого дня ліцею у 2024-2025 навчальному році.

УХВАЛИЛИ: затвердити графік роботи групи подовженого дня ліцею:

                                             РЕЖИМ РОБОТИ ГПД

                                             2024-2025 навчальний рік

 

№з/п

                           Зміст роботи

             Час

      1.

Взаємозв’язок з класними керівниками. Прийом та організація учнів.

 12:00- 12:30

      2.

Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри.

 12:30-13:30

      3.

Обід.

 13:30-14:00

      4.

Виховна година. Заняття учнів за інтересами. Розвиток читацьких та обчислювальних навичок.

  14:00-15:00

 

      5.

Інтелектуальні та розвиваючі ігри для учнів 1 класу. Самопідготовка для учнів 2-4 класів.

   15:00- 16:15

      6.

Підсумки дня. Завершення роботи ГПД.

     16:15-16:30

 

XIV. СЛУХАЛИ: Людмилу ДАНИЛЬЧУК, заступника директора ліцею, яка наголосила на необхідності схвалення внутрішнього Положення про оцінювання (зокрема підсумкового) результатів навчання учнів, які здобувають освіту за індивідуальною формою з дотриманням принципів академічної доброчесності. 

ВИСТУПИЛИ: Черниш О. С., заступника директора ліцею, яка поділилась думкою про те, що у зв’язку зі збільшенням у ліцеї  учнів, які здобувають освіту за індивідуальною формою навчання, необхідно унормувати оцінювання результатів навчання учнів, зокрема схвалити внутрішнє Положення про оцінювання з дотриманням принципів академічної доброчесності.

УХВАЛИЛИ: схвалити внутрішнє Положення Новороманівського ліцею Брониківської сільської ради про оцінювання з дотриманням принципів академічної доброчесності.

Голосували:  ЗА – 22

Голосували:  ПРОТИ- 0

Голосували: УТРИМАЛИСЬ – 0

XV. СЛУХАЛИ: Людмилу ДАНИЛЬЧУК, заступника директора ліцею, про використання навчального навантаження для перерозподілу між освітніми компонентами відповідно до наказу МОН України від 09.08.2024 року №1120 « Про внесення змін до типової освітньої програми для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти».

УХВАЛИЛИ: здійснити перерозподіл навчального навантаження між освітніми компонентами таким чином:

Освітні галузі

Навчальні предмети/ інтегровані курси

Кількість годин на тиждень з розрахунку мінімального навчального навантаження + години для перерозподілу

 

 

5 клас

6 клас

7 клас

Мовно-літературна

Українська мова

4

4

3

Українська література

1,5 + 0,5

1,5 + 0,5

1,5 + 0,5

Зарубіжна література

1 + 1

1 + 1

1

Англійська мова

3.5+05

3,5+0.5

3,5+0,5

Математична

Інтегрований курс

Математика

4 +1

4 + 1

-

Алгебра

-

-

2,5 + 0,5

Геометрія

-

-

1,5 + 0,5

Природнича

Інтегрований курс природничої освітньої галузі

Пізнаємо природу

1,5 + 0,5

1 + 1

-

Біологія

-

-

2

Географія

-

1 + 1

2

Фізика

-

-

2

Хімія

-

-

1

Соціальна і здоров’язбережувальна

Інтегрований курс соціальної і здоровязбережувальної освітньої галузі

Здоров’я, безпека та добробут

 

 

1

 

 

1

 

 

1

Громадянська та історична

Інтегрований курс історії  та громадянської освіти

Вступ до історії та громадянської освіти

1 + 1

 

 

Історія України

-

0,5 + 0,5

0,5 +0,5

Всесвітня історія

-

0,5 + 0,5

0,5 + 0,5

Громадянська освіта

-

0,5 + 0,5

0,5 + 0,5

Інформатична

Інформатика

1 +(1)

1 + (1)

1,5(3)

Технологічна

Технології

1 + 1

1 + 1

1

Мистецька

Образотворче мистецтво

Музичне мистецтво

0,5 + 0,5

0,5 + 0,5

0,5 + 0,5

0,5 + 0,5

0,5 + 0,5

0,5 + 0,5

Фізична культура

Фізична культура

3

3

3

 

Міжгалузеві інтегровані курси

 

 

 

Соціальна і здоров’язбережувальна

Курс соціального емоційного та етичного спрямування

 Етика

0,5+0,5

0,5+0.5

-

Голосували:  ЗА – 22

Голосували:  ПРОТИ- 0

Голосували: УТРИМАЛИСЬ – 0

XVI. СЛУХАЛИ: Оксану ЧЕРНИШ, заступника директора, яка наголосила, що в сучасних умовах бібліотека має здійснювати функцію шкільного медіацентру як складової освітнього простору.

ВИСТУПИЛИ:Юлія ГУДЗЬ, завідувачка бібліотеки, яка ознайомила присутніх з планом роботи бібліотеки на 2024-2025 навчальний рік.

УХВАЛИЛИ: затвердити план роботи бібліотеки на 2024-2025 навчальний рік (додаток).

 

 

 

 

 

 

VІІІ.СЛУХАЛИ:

Данильчук Л. І., заступника директора ліцею, про

ВИСТУПИЛИ:

Будаєва М. С., вчитель початкової школи, яка підкреслила доцільність  та особливості вербального оцінювання у 1-2 класах та рівневого у 3-4 класах.

Борсученко Т. І., вчитель географії, яка зазначила на необхідності адаптаційного періоду щодо оцінювання у 5 класі.

УХВАЛИЛИ:

Голосували:  ЗА - 22

Голосували:  ПРОТИ- 0

Голосували: УТРИМАЛИСЬ – 0

 

 

ІХ. СЛУХАЛИ:

Данильчук Л. І., заступника директора ліцею, про

ВИСТУПИЛИ:

Янович Л. М., вчитель початкової школи, яка зазначила, що  Свідоцтво досягнень учня можуть підписувати учитель класу, батьки учня і директор школи. Оригінали документів будуть зберігати батьки учнів, а копії – в особовій справі.

УХВАЛИЛИ:

Голосували:  ЗА - 22

Голосували:  ПРОТИ- 0

Голосували: УТРИМАЛИСЬ – 0

 

Х.  СЛУХАЛИ:

Данильчук Л. І., заступника директора ліцею, про

ВИСТУПИЛИ:

Торуцька В. М., психолог ліцею,  яка нагадала основні аспекти роботи команди психолого-педагогічного супроводу, а також наголосила на доцільності присутності представників Городницького ІРЦ на засіданнях КППС.

УХВАЛИЛИ:

Голосували:  ЗА - 22

Голосували:  ПРОТИ- 0

Голосували: УТРИМАЛИСЬ – 0

 

ХІ. СЛУХАЛИ:

Данильчук Л. І., заступника директора ліцею, про

УХВАЛИЛИ:

Голосували:  ЗА - 22

Голосували:  ПРОТИ- 0

Голосували: УТРИМАЛИСЬ – 0

 

ХІІ. . СЛУХАЛИ:

Данильчук Л. І., заступника директора ліцею, про

УХВАЛИЛИ:

Голосували:  ЗА - 22

Голосували:  ПРОТИ- 0

Голосували: УТРИМАЛИСЬ – 0

ХІІІ. СЛУХАЛИ:

Данильчук Л. І., заступника директора ліцею, про

УХВАЛИЛИ:

Голосували:  ЗА - 22

Голосували:  ПРОТИ- 0

Голосували: УТРИМАЛИСЬ – 0

 

ХІV.СЛУХАЛИ:

 

Данильчук Л. І., заступника директора ліцею, про

ВИСТУПИЛИ:

Сафроній І. В., медична сестра ліцею, яка підкреслила важливість наявності медичних довідок в учнів ліцею та наголосила на співпраці з класними керівниками і вчителем фізичної культури.

УХВАЛИЛИ:

Голосували:  ЗА - 22

Голосували:  ПРОТИ- 0

Голосували: УТРИМАЛИСЬ – 0

 

ХV.СЛУХАЛИ:

Данильчук Л. І., заступника директора ліцею, про

УХВАЛИЛИ:

Голосували:  ЗА - 22

Голосували:  ПРОТИ- 0

                                                 Голосували: УТРИМАЛИСЬ – 0

 

ХVІ.СЛУХАЛИ:

Данильчук Л. І., заступника директора ліцею, про

ВИСТУПИЛИ:

Черниш О. С., заступник директора ліцею, яка зазначила , що батьки відіграють ключову роль у дотриманні дітьми принципів академічної доброчесності. Якщо вдома толерують порушення доброчесності: наприклад, купують дитині збірники ГДЗ або ж виконують за дітей домашні завдання, то як би школа не старалася – учнів буде важко переконати, що вчитися доброчесно – правильно. Академічна доброчесність базується на чесності, довірі, мужності, повазі, відповідальності та справедливості. Мужність полягає у вмінні сказати собі “ні”, коли є можливість списати чи піти легшим шляхом. Це стосується не тільки учнів, а й учителів.

УХВАЛИЛИ:

Голосували:  ЗА - 22

Голосували:  ПРОТИ- 0

                                                 Голосували: УТРИМАЛИСЬ – 0

 

ХVІІ.СЛУХАЛИ:

Данильчук Л. І., заступника директора ліцею, про

УХВАЛИЛИ:

Голосували:  ЗА - 22

Голосували:  ПРОТИ- 0

                                                 Голосували: УТРИМАЛИСЬ – 0

ХVІІІ . СЛУХАЛИ:

Данильчук Л. І., заступника директора ліцею, про

ВИСТУПИЛИ:

Гудзь Ю. Г., бібліотекар ліцею, яка доповіла про забезпечення підручниками учнів ліцею та ознайомила  присутніх з планом ліцею.

УХВАЛИЛИ:

Голосували:  ЗА - 22

Голосували:  ПРОТИ- 0

                                                 Голосували: УТРИМАЛИСЬ – 0

ХІХ . СЛУХАЛИ:

Данильчук Л. І., заступника директора ліцею, про

ВИСТУПИЛИ:

Грибєнчиков І. І., вчитель фізичної культури,

УХВАЛИЛИ:

Голосували:  ЗА - 22

Голосували:  ПРОТИ- 0

                                                 Голосували: УТРИМАЛИСЬ – 0

ХХ, СЛУХАЛИ:

Данильчук Л. І., заступника директора ліцею, про

ВИСТУПИЛИ:

Алексійчук П. П., вчитель трудового навчання,  який підкреслив важливість проектної діяльності на уроках трудового навчання.

УХВАЛИЛИ:

Голосували:  ЗА - 22

Голосували:  ПРОТИ- 0

                                                 Голосували: УТРИМАЛИСЬ – 0

ХХІ. СЛУХАЛИ:

Данильчук Л. І., заступника директора ліцею,  яка наголосила, що освіта у XXI столітті — не однакова для всіх програма, яку завантажують у мозок. Це розкриття природних здібностей, вибір учня і його батьків, а також можливість максимально вигідно підготуватися до наступного навчання професії та конкуренції на ринку праці. Тобто сучасна школа — не для того, щоб усі мали однаковий мінімум знань, а для того, щоб отримати необхідне саме для свого подальшого професіонального шляху. Основним інструментом для цього є індивідуальна освітня траєкторія. Це особистий шлях реалізації потенціалу кожного учня. Віднедавна цю ідею прописано для українських шкіл на законодавчому рівні. Так, у законі про освіту сказано: «Індивідуальна освітня траєкторія — персональний шлях реалізації особистісного потенціалу здобувача освіти, що формується з урахуванням його здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду, ґрунтується на виборі здобувачем освіти видів, форм і темпу здобуття освіти, суб’єктів освітньої діяльності та запропонованих ними освітніх програм, навчальних дисциплін і рівня їх складності, методів і засобів навчання».  

ВИСТУПИЛИ:

Калінченко Т. М., вчитель української мови,  яка підкреслила доцільність роботи з обдарованими та здібними учнями. А також про те, як важливо вирізняти обдарованість і здібності ще в початковій школі.

УХВАЛИЛИ:

Голосували:  ЗА - 22

Голосували:  ПРОТИ- 0

                                                 Голосували: УТРИМАЛИСЬ – 0

ХХІІ. СЛУХАЛИ:

Черниш О. С., заступника директора ліцею, яка

УХВАЛИЛИ:

Голосували:  ЗА - 22

Голосували:  ПРОТИ- 0

                                                 Голосували: УТРИМАЛИСЬ – 0

ХХІІІ, СЛУХАЛИ

 ТОРУЦЬКУ В. М., практичного психолога ліцею, яка зазначила, що  під час війни, школа стає для дітей головним осередком, який дає змогу отримувати не лише знання, але й психологічну підтримку, відчуваючи належність до учнівської спільноти. Тому для вчителів важливо гнучко підходити до своєї педагогічної роботи й налаштовувати освітній процес таким чином, щоб він був комфортним й для учнів, й для самих педагогів. Щоб гармонізувати стан свого фізичного і психологічного здоров’я, треба вчитись радуватися життю, яким би важким воно не було. Найкращий захист від усіх хвороб й тривог – ця тверда віра й позитивні емоції. Тому для педагога дуже важливо в ситуації війни залишатись у стані емоційного позитиву (не відбивати страх, гнів, обурення, ненависть, що надходять з боку оточуючих, а зберігати спокій, доброзичливість, впевненість, розсудливість) і, таким чином, транслювати учням взірець гармонійної поведінки.

УХВАЛИЛИ:

Голосували:  ЗА - 22

Голосували:  ПРОТИ- 0

                                                 Голосували: УТРИМАЛИСЬ – 0

ХХІV. СЛУХАЛИ:

 Данильчук Л. І., заступника директора ліцею, про

УХВАЛИЛИ:

Голосували:  ЗА - 22

Голосували:  ПРОТИ- 0

                                                 Голосували: УТРИМАЛИСЬ – 0

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар