Сторінки

ПРОТОКОЛ №2 засідання педагогічної ради Новороманівського ліцею Брониківської сільської ради 31.10.2023

 ПРОТОКОЛ №2

засідання педагогічної ради

Новороманівського ліцею

Брониківської сільської ради


31.10.2023

Голова засідання педагогічної ради – В.І.Найдюк

Секретар – Т.М. Калінченко

Відсутні – 5

Присутні - 23


Порядок денний:

1. Про виконання рішень педагогічної ради від 31.08.2023р.

2. Про стан роботи педагогічного колективу щодо подолання освітніх

втрат.

Найдюк В.І., директор ліцею, вчителі-предметники

3.Про організацію атестації педагогічних працівників у 2023-

2024 н. р.

Заступник директора Данильчук Л.І.

4.Про стан відвідування ліцею здобувачами освіти.

Класні керівники

5.Про стан адаптації здобувачів освіти 1 класу до навчання в початковій

школі.

Данильчук Л.І., Рожко Л.Б., Торуцька В.І.

6.Про стан адаптації здобувачів освіти 5 класу до навчання в основній

школі.

Данильчук Л.І., Міщук В.В., Л.Б., Торуцька В.М.

7.Про оцінювання здобувачів освіти 5 класу.

Заступник директора Данильчук Л.І.

8. Ранкові зустрічі як засіб соціалізації молодших підлітків. Про

організацію ранкових зустрічей в 5-6 класах.

Класні керівники 5,6 кл., вчителі-предметники


І. СЛУХАЛИ

Найдюк В.І., директора ліцею, яка доповіла про виконання рішень педагогічної

ради від 31.08.2023р.:

- розробка учителями-предметниками критеріїв оцінювання на достатньому

рівні;

- зосередження освітнього процесу на оволодіння учнями ключовими

компетентностями, а не на відтворенні інформації, на достатньому рівні;

- можливість вибору учнями власної освітньої траєкторії на достатньому та

високому рівнях;

- робота педагогічного колективу закладу над науково-методичною

проблемою (5 рік): «Педагогіка

- партнерства як основа формування інноваційного освітнього середовища на

засадах компетентнісного підходу та принципу

- дитиноцентризму" на високому рівні;

- забезпечення оновлення та зміцнення навчально-матеріальної бази згідно

Стратегії ( разом із Засновником) на достатньому рівні.

Також у ході виступу Найдюк В. І. наголосила на дотриманні правил безпеки

під час повітряної тривоги та під час перебування в укритті.

УХВАЛИЛИ:

1.1. Продовжувати працювати над науково-методичною проблемою (5

рік): «Педагогікапартнерства як основа формування інноваційного

освітнього середовища на засадах компетентнісного підходу та

принципу.

1.2. Учителям-предметникам зосереджувати освітній процес на

оволодіння учнями ключовими компетентностями, а не на

відтворенні інформації,

1.3. Працювати над постійним удосконаленням критеріїв оцінювання

та забезпечувати їх доступність.

1.4. Забезпечувати оновлення та зміцнення навчально-матеріальної

бази згідно Стратегії ( разом із Засновником).


Голосували: ЗА - 23

Голосували: ПРОТИ- 0

Утримались - 0


IІ.СЛУХАЛИ:

Найдюк В.І., директора ліцею, яка проаналізувала стан роботи педагогічного

колективу щодо надолуження освітніх втрат.

Відповідно до Законів України «Про освіту», «Про повну загальну

середню освіту», керуючись Статутом Новороманівського ліцею, Положенням

про внутрішньошкільний моніторинг, з метою виявлення втрат у навчанні,

встановлення рівня опанування учнями навчального матеріалу, яким вони

оволодівали в умовах воєнного часу самостійно або із використанням

технологій дистанційного навчання, з метою розбудови внутрішньої системи

забезпечення якості освіти, директором ліцею видано наказ від 01.09.2023

№137 «Про проведення діагностичного тестування здобувачів освіти».

Відповідальною особою за організацію і проведення моніторингу, аналіз

результатів, розроблення шляхів покращення результатів навчання призначено

заступника директора з навчально-виховної роботи Данильчук Л.І..

Вчителями-предметниками визначено результати навчання, які підлягали

діагностиці. У календарно-тематичному плануванні передбачено достатню

кількість навчального часу для повторення і проведення діагностування

результатів навчання за попередній рік. Спосіб діагностування залишкових

результатів навчання вчителями обирався самостійно, вчителі використовували

власний розроблений інструментарій та ресурси ВШО. Діагностичне

оцінювання проведено шляхом вхідного діагностування, відкритих запитань,

бесіду, перевірних робіт, під час яких визначався актуальний рівень знань з

теми.

В період з 15 по 30 вересня проведено діагностичні роботи.

Вчителями надано зворотний зв'язок учням щодо їх результатів.

На основі результатів діагностичних робіт з предметів інваріантної

складової навчального плану, вчителями-предметниками розробляються

програми надолуження освітніх втрат здобувачами освіти на 2023-2024 н.р.

Програми надолуження освітніх втрат мають забезпечити відповідність

потреб учнів в усіх сферах життя - освітній, фізичній, соціальній, емоційній та

духовній, створювати належний психологічний мікроклімат під час занять,

який мотивуватиме до засвоєння інформації, формування життєво важливих

навичок, не перенавантажуватиме учня відповідно до вікових особливостей.

Розробляючи розклад та програму надолуження навчання, слід

враховувати психологічну травмованість дітей. Роз'яснювати здобувачам освіти

поняття «освітні втрати», щоб вони розуміли власну потребу в надолуженні

пропущеного / недоопрацьованого навчального матеріалу, могли звернутися за

допомогою до вчителя, маючи впевненість у тому, що він її надасть.


Вчителям необхідно визначити пріоритети, які знання та навички повинні

мати учні, щоб досягти успіху в наступному класі або на наступному рівні

освіти; інтегрувати та зміцнювати ці компетенції в усьому навчальному плані.

В програмах надолуження більшість вчителів передбачили збільшення

навчального часу (компенсаторні заняття на канікулах, індивідуальні заняття).

(Детальніше у Додатку 1).

ВИСТУПИЛИ:

Будаєва М. С., вчителька початкових класів, яка познайомила присутніх із

планом подолання освітніх втрат у початковій школі та продемонструвала його

ключові пункти, а також окреслила основні освітні пріоритети у початковій

школі.

УХВАЛИЛИ:

1. Вчителям-предметникам:

1.1. Забезпечити рівень навчальних досягнень здобувачів освіти на рівні

Державних стандартів.

Протягом року.

1.2. Здійснювати адаптивне гнучке календарно-тематичне планування, яке б

передбачало перерозподіл навчального часу між темами.

Протягом року.


1.3.У власних програмах коригувати зміст та результати навчання з

урахуванням результатів діагностичних робіт.

2. Педагогічному колективу:

2.1.Продовжити працювати над створенням методичної системи підтримки

індивідуальної освітньої траєкторії учнів шляхом

 проведення індивідуальних занять,

 консультацій з учнями для усунення прогалин у знаннях із

предмету,

 розробки завдань різних рівнів складності для окремих учнів.

Протягом 2023-2024 н.р.

3. Спрямувати роботу гуртків, тематику предметних тижнів на організацію

роботи щодо надолуження освітніх втрат.

Протягом 2023-2024 н. р.


4. Організувати роботу пришкільних (мовних, математичних, природничих

тощо) таборів (червень 2024 р.), запровадити «навчальні канікули» протягом

2023-2024 н.р.

5. Посилити роботу в частині надання підтримки педагогічним працівникам

щодо підвищення кваліфікації та професійного вдосконалення з питань

методики роботи в умовах змішаного навчання.

Протягом 2023-2024 н.р.

6.З метою ефективного проведення діагностичних робіт та організації роботи

над надолуженням освітніх втрат використовувати освітні можливості ВШО,

«Всеосвіти» та інших електронних ресурсів.

Вчителі-предметники. Протягом 2023-2024 н.р.

10. Заступнику директора ліцею Данильчук Л.І. надавати методичну допомогу

педагогам у розробленні програм надолуження освітніх втрат.

10.11.2023-2024 н.р.

Голосували: ЗА - 23

Голосували: ПРОТИ-0

Утримались - 0


IІІ. СЛУХАЛИ:

Данильчук Л.І., заступника директора ліцею, яка познайомила

педагогічний колектив із змінами в атестації педпрацівників згідно нового

Положення про атестацію, затвердженого наказом МОН від 09.09.2022 р, №805.

Положення вступає в дію з 01.09.2023, проте, починаючи з дня його

офіційного опублікування, набирають чинності такі норми:

 раніше присвоєні кваліфікаційні категорії, педагогічні звання педагогів є

дійсними до атестації, проведеної за новим Положенням;

 педагогічні працівники, які працюють у закладах освіти та мають вищу

освіту за спеціальностями, що не відповідають навчальним предметам

або педагогічній діяльності за посадою, вважаються такими, що мають

відповідну посаді професійну кваліфікацію та атестуються як такі, що

мають відповідну освіту;

 проходження успішної сертифікації та наявність чинних сертифікатів

(один раз протягом його дії) зараховується як проходження чергової

(позачергової) атестації із присвоєнням/збереженням кваліфікаційної

категорії, педагогічного звання;

 мінімальний загальний обсяг підвищення кваліфікації

педагогічних працівників  закладів загальної середньої, професійно-

технічної освіти впродовж п'яти років становить не менше 150 годин (5


кредитів ЄКТС), педагогів закладів освіти інших типів - не менше 120

годин (4 кредити ЄКТС).

Загальні засади

Проміжок часу між проходженням педагогічним працівником

попередньої та наступної атестації (міжатестаційний період) не може бути

меншим за три роки, крім випадків позачергової атестації за ініціативи

педагогічного працівника. До цього періоду не включається:

 час перебування в соціальних відпустках;

 навчання у закладах вищої освіти;

 період, на який переноситься атестація.

Підвищення кваліфікації є необхідною умовою атестації й проводиться в

міжатестаційний період відповідно до законодавства. До загального обсягу за

останні 5 років перед атестацією включаються всі години підвищення

кваліфікації незалежно від суб'єкта підвищення кваліфікації, виду, форми чи

напряму. 

Атестація педагогічного працівника є обов'язковою та може бути

черговою або позачерговою. Планова атестація має проводитись:

 не раніше ніж через рік після призначення на посаду; 

 не менше одного разу на п'ять років.

Проте у разі тимчасової непрацездатності педагогічного працівника або

інших обставин, що не залежать від його волі та перешкоджають проходженню

ним атестації, за рішенням відповідної атестаційної комісії вона може

бути перенесена до припинення таких обставин, але не більше ніж на один

рік зі збереженням раніше присвоєної кваліфікаційної категорії (педагогічного

звання).

Згідно з Положенням педагогічний працівник може подавати до

атестаційної комісії документи:

 в паперовій формі;

 в електронній формі (кожен документ в окремому файлі у форматі PDF).

Вони надсилаються на адресу електронної пошти, попередньо

визначеною атестастаційною комісією, з підтвердженням про отримання. 

Якщо атестаційна комісія створена в суб'єкті освітньої діяльності (органі

управління у сфері освіти), документи, які зберігаються в особовій справі

педагогічного працівника, до комісії не подаються. (продовження в Додатку 2).

ВИСТУПИЛИ:

Калінченко Т. М. , вчитель української мови та літератури, яка детально

познайомила присутніх з Переліком кваліфікаційних категорій і педагогічних

звань педагогічних працівників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів

України від 23.12.2015 № 1109, а також окреслила основні вимоги до


документації педагогів, що атестуються. Зазначила роль педагогічних конкурсів

та предметних олімпіад під час атестації педагогічних працівників.

УХВАЛИЛИ:

3.1.Забезпечити проведення атестації педагогічних працівників у 2023-2024 н.р.

відповідно Положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого

наказом МОН від 09.09.2022 № 805.

3.2.Розмістити на сайті закладу освіти інформацію про атестацію педагогічних

працівників у 2023-2024 н.р., висвітлювати хід та результати атестації.

Голосували: ЗА -23

Голосували: ПРОТИ-0

Утримались – 0

IV.СЛУХАЛИ:

Черниш О. С., заступника директора ліцею, яка доповіла про стан

відвідуваності Новороманівського ліцею здобувачами освіти, а також

підкреслила важливість ведення загальношкільного Журналу обліку

відвідувань та важливість щоденного з’ясування причин відсутності учнів у

школі.

ВИСТУПИЛИ:

Класні керівники 5-11 класів, які доповіли про стан відвідуваності конкретно

у кожному класі, а також наголосили на відповідальності батьків за пропуски

навчальних занять їхніми дітьми.

УХВАЛИЛИ:

4.1. Систематично контролювати відвідуваність здобувачів освіти

Новороманівського ліцею.

4.2. Тримати на контролі роботу з батьками та наявність документів, які

підтверджують причини відсутності здобувачів освіти у навчальному закладі.

Голосували: ЗА -23

Голосували: ПРОТИ- 0

Утримались - 0


V.СЛУХАЛИ:

Данильчук Л.І., заступника директора, яка наголосила про те,що адміністрацією

закладу освіти здійснено моніторинг адаптації здобувачів освіти 1 класу до

навчання в школі. Адаптаційний період для учнів першого класу організовано

відповідно наказу МОН України в і д 20.08.2018, №925.

Вступ до школи та адаптація в навчальному закладі спричиняють докорінну

перебудову способу життя і діяльності дитини. Криза 6-7 років збігається з

початком шкільного життя. У першокласника зберігається мислення

дошкільника та переважає мимовільне запам’ятовування — головним чином

того, що зацікавило, а не того, що необхідно . МОН виокремлено 5 умов

адаптації першокласників в перший місяць навчання, коли діти:

 знайомляться зі школою та класом;

 мають легкий портфель, без важкого приладдя і книжок;

 вивчають безпечну дорогу від дому до школи;

 опановують і приймають правила классу;

 напрацьовують алгоритми повсякденного життя в школі.( Додаток 3).


ВИСТУПИЛИ:

Рожко Л. Б., яка познайомила з пріоритетними методами та прийомами

під час освітнього процесу у 1 класі, а також доповіла про успіхи здобувачів

освіти відповідно до 5 умов, виокремлених МОН, адаптації першокласників в

перший місяць навчання, коли діти:

 знайомляться зі школою та класом;

 мають легкий портфель, без важкого приладдя і книжок;

 вивчають безпечну дорогу від дому до школи;

 опановують і приймають правила классу;

 напрацьовують алгоритми повсякденного життя в школі.( Додаток 3).


УХВАЛИЛИ:

1. Формувати в здобувачів освіти 1 класу позитивне ціннісне ставлення до

школи, до освітнього процесу.

Вчителька Рожко Л.Б., протягом року.

2. Працювати над формуванням уваги, старанності, наполегливості,

підтримувати увагу протягом всього заняття.

Вчителька Рожко Л.Б., протягом року.


3. Виховувати відповідальне ставлення до навчання, здійснювати

мотивацію навчальної діяльності.

Вчителька Рожко Л.Б., протягом року.

4. Розвивати комунікативні навички першокласників, сприяти формуванню

толерантного, дружнього до дитини середовища

Вчителька Рожко Л.Б., протягом року.

5. Запобігати стомлюваності та захворюваності дітей, дотримуйтеся

6. санітарно-гігієнічних вимог у класних та ігрових кімнатах.

Вчителька Рожко Л.Б., медична сестра, протягом року.

7. Забезпечити дотримання режиму дня.

Вчителька Рожко Л.Б., протягом року.

8. Враховувати вікові та індивідуальні особливості учнів.

Вчителька Рожко Л.Б., протягом року.

9. Уникати критики на адресу учнів, не вживати слів «завжди»,

«ніколи» тощо, аналізуючи їх навчальні успіхи й невдачі. Вчитель Рожко

Л. Б., протягом року.

10. Зменшувати кількість заперечних слів та речень. Замінити їх

на ствердні та позитивно спрямовані. Вчитель Рожко Л. Б., протягом

року.

11. Уникати негативних оцінок, які спричиняють тривожність, стан

дискомфорту, апатії, а отже, перешкоджають успішній адаптації. Вчитель

Рожко Л. Б., протягом року.

Голосували: ЗА -23

Голосували: ПРОТИ- 0

Утримались -0


СЛУХАЛИ VІ:

Данильчук Л.І.,заступника директора з навчально-виховної роботи, яка

підвела підсумки проведення класно-узагальнюючого моніторингу в 5 класі та

проаналізувала рівень адаптації п’ятикласників до навчання в основній школі,

впровадження Концепції НУШ та Державного стандарту базової освіти в 5

класі. Проведено підготовку вчителів до роботи в 5 класі. На сайті школи

створено сторінку, на якій розміщено всю інформацію про впровадження

Державного стандарту, Типову освітню програму, модельні програми,

електронні варіанти підручників, все наявне методичне забезпечення 5 класу

НУШ, рекомендації щодо організації адаптаційного періоду. Організовано


обговорення на педагогічній раді питання готовності школи щодо

впровадження Державного стандарту базової  і повної загальної середньої

освіти з 1 вересня 2023 р. Забезпечено наступність у роботі 4 та 5 класів.

Проведено психолого-педагогічні семінари, тренінги з метою аналізу

результатів адаптаційного періоду учнів 5 класу, розроблено і затверджено

заходи. Організовано та проведено батьківські збори щодо обговорення

особливостей адаптаційного періоду учнів 5-х класів та вироблення спільного

плану взаємодії. Підготовлено поради вчителям, батькам, учням щодо переходу

до якісного впровадження Державного стандарту. З метою належної організації

адаптаційного періоду видано наказ від 11.09.2023 №139 « Про введення в дію

рішень педагогічної ради», з педагогічними працівниками організовано

вивчення особливостей фізичного та психологічного стану дитини при переході

у старшу школу.

Заступник директора ліцею Данильчук Л. І, надала рекомендації

класному керівнику, вчителям-предметникам щодо забезпечення адаптаційного

періоду в 5 класі (додаток 4).

Психологом Торуцькою В.М. проводилися ігри на комунікацію, на зняття

емоційної напруги, бесіди та спостереження за поведінкою та взаємодією

п’ятикласників. Також проведено діагностику рівня тривожності та адаптації

учнів до навчання в середній ланці за анкетою Н. Г. Лусканової.

За результатами психологічної діагностики у 5 класі отримано такі

результати:

 високий рiвень адаптації мають 20 % учнів;

 середній рівень адаптації мають 20 % учнів;

 низький рівень адаптації мають 40 % учнів;

 дезадаптованість виявлена у 20% учнів.

Загалом клас згуртований, учні мають добре налагоджену комунікацію з

класним керівником, легко вступають в комунікацію з педагогами та

взаємодіють між собою в класі. Переважна більшість учнів відповіли, що мають

багато друзів серед однокласників. Так, переважна бiльшiсть дiтей мають

середній рівень тривожності, що є нормою.

Психологічна та соціальна адаптація п'ятикласників на достатньому рівні. А

мотивація до навчання знижена, тому виникають труднощі в навчанні.

Також цього року до 5 класу прибули нові учні. Вони потребували особливої

уваги та підтримки.Загалом учні добре адаптувались, знайшли друзів у класі,

соціальна адаптація на достатноьому рівні.

Труднощі в учнів п’ятих класів може спричинити також необхідність на

кожному уроці пристосовуватися до своєрідного темпу, особливостей

мовлення, стилю викладання вчителів-предметників. Адже в початковій школі

не треба було так часто налаштовуватися на зміни під час перебування на

різних уроках.

Отже, для забезпечення швидкої адаптації п’ятикласників варто враховувати

їх психоемоційний стан; рівень знань, здобутих у початковій школі;


індивідуальні психологічні та вікові особливості, а також рівень розвитку

мисленнєвих операцій. Також особливу увагу слід звернути на мотивацію до

навчання, використовувати заохочення та похвалу.

ВИСТУПИЛИ:

Міщук В.В., класний керівник 5 класу - про проведену роботу з батьками

щодо їх залучення до адаптації дітей до навчання в основній школі.

Ознайомила членів педради із соціальним паспортом класу. В 5 класі

оформлено класний куточок, куточок для батьків. Організовуються заходи для

згуртування класного колективу, толерантного ставлення до однокласників. Всі

діти охоплені гарячим харчуванням.

УХВАЛИЛИ:

Вчителям-предметникам, які викладають у 5 класі:

1.1.Унормувати кількість домашніх завдань відповідно Санітарного

регламенту. (Загальна тривалість не більше 1 год).

Протягом року

1.2. Створювати атмосферу доброзичливості, щирості; будувати стосунки зі

школярами з урахуванням їх індивідуальності, готовності до навчальної

діяльності.

1.3. Організовувати навчання з урахуванням особистісно-орієнтованого

навчання. Приділяти особливу увагу учням, які можуть мати високий рівень

навчальних досягнень, а також учням, які мають низький рівень навчальних

досягнень, враховуючи диференційоване навчання.

Протягом року

1.4. Поряд з індивідуальними розвивати групові форми проведення занять,

якісно змінюючи ступінь відповідальності кожного за загальний результат.

Протягом року

1.5. Удосконалювати форми оцінювання навчальних досягнень, враховувати

індивідуальний поступ учня, здійснювати оцінювання з урахуванням рівня

сформованих компетентностей. Залучати учнів до розробки критеріїв для

самооцінювання та взаємооцінювання.

Протягом року

1.6.Проводити на п’ятнадцятій хвилині кожного уроку фізкультхвилинки з

динамічними, дихальними вправами, вправами для збереження зору,

пальчикової гімнастики.

Постійно.

1.7. Щоуроку організовувати п’ятихвилинку повторення, приділяти увагу

надолуженню освітніх втрат.

Протягом року.

2.Класному керівнику 5 класу :

2.1. Залучити всіх учнів 5 класу до гурткової та позакласної роботи. До

03.11.2023 р.


2.2.Проводити батьківські збори, індивідуальні консультації, співбесіди з

метою подолання учнями та їх батьками проблем, що з’явилися в період

переходу до нового способу життєдіяльності.

Протягом року.

2.3.Провести разом з батьками п’ятикласників адаптаційний квест.

До 03.11.2023 р.

3. Заступнику директора :

3.1. Провести методичні заходи для вчителів щодо організації особистісно-

орієнтованого навчання:

 практичний семінар, «круглий стіл» для вчителів, які працюють у 5-х

класах;

 організувати систему відкритих уроків, на яких самими педагогами

відслідковується динаміка форм і методів навчання учнів упродовж 1-5-х

класів;

 забезпечити організацію різнорівневого співробітництва дітей 1-5-х

класів за активної участі вчителів початкової та основної школи (спільні

заходи з початковою школою);

 використовувати інформаційні ресурси і технології для організації

різноманітних форм взаємодії дорослих і дітей з метою розв'язання

особистісно значущих проблем молодших підлітків. До 10.11.2023 р.

3.2. Провести методичну годину «Індивідуальний поступ учня». До 03.11.2023

р.

3.3. Систематично проводити моніторингові дослідження рівня навчальних

досягнень учнів 5 класу. Розглянути результати досліджень на нараді при

директору.

Грудень, 2023 р.

Голосували: ЗА - 23

Голосували: ПРОТИ- 0

Утримались - 0

VII. СЛУХАЛИ:

Данильчук Л.І., заступник директора, яка познайомила з особливостями

оцінювання здобувачів освіти 5 класу та висловилася про доцільність бального

оцінювання здобувачів освіти 5 класу.

ВИСТУПИЛИ:

Заруцька Г. І., яка підкреслила доцільність бального оцінювання

здобувачів освіти у 5 класі, а також познайомила із особливостями сприйняття

бального оцінювання у 5 класі.


УХВАЛИЛИ:

З 01.11.2023 запровадити бальне оцінювання для здобувачів освіти 5

класу.

Голосували: ЗА - 23

Голосували: ПРОТИ- 0

Утримались - 0

VIII. СЛУХАЛИ:

Туринську Н.П. голову методичного об’єднання класних керівників, про

проведення ранкових зустрічей в 5-6 класах.

Концепція НУШ передбачає відчуття здобувачами знань емоційного

комфорту, почуття безпеки, гідності і любові. Саме для цього покликані

ранкові зустрічі, як форма групової роботи, яка забезпечує активну участь і

творчу взаємодію учнів між собою і з вчителем. Вчителів початковій школі

під час організації ранкових зустрічей забезпечують нові підходи

(відповідальність, відкритість, активність, співпраця), нові знання

(уточнення і активне засвоєння), позитивні цінності і ставлення, нові вміння

і навички (ефективна комунікація, самоконтроль, лідерство, емпатія).

Ранкова зустріч – це спілкування на початку дня між учнями всього

класу та учителем. Здобувачі освіти, перейшовши до 5 класу з цікавістю

чекають початку зустрічі з класним керівником, зустрічають одне одного з

посмішкою, діляться враженнями, говорять про те, що їх турбує та

непокоїть, приймають участь у груповій вправі. Ранкові зустрічі

допомагають щодня дізнаватися про календарні новини.

Під час ранкової зустрічі діти досить активні, взаємодіють між собою і

з вчителем.

Ранкові зустрічі в 5 класі необхідно методично правильно

організувати, передбачити вітання; обмін інформацією; щоденні новини;

групове заняття.

Мета ранкових зустрічей – опанувати соціальні навички,

удосконалювати навчальну практику, об’єднувати та згуртовувати дитячий

колектив. Під час занять діти вчаться співчувати, радіти успіхам інших,

висловлювати власну думку, розв’язувати власні проблеми та давати поради

іншим, генерувати свої ідеї щодо спільної роботи. 

Отже, ранкова зустріч поєднує соціальне, емоційне та інтелектуальне

навчання кожного члена класної спільноти ( додаток 5).


ВИСТУПИЛИ:

УХВАЛИЛИ:

1.Заступнику директора ліцею:

1.1.Проводити методичні заходи щодо проведення ранкових зустрічей

вчителями-предметниками, зокрема опрацювати методичні рекомендації

проведення ранкових зустрічей в 5-6 класах.

Протягом року.


1.2. Провести обмін досвідом, майстер-класи з проведення ранкових зустрічей

вчителями початкової школи та вчителями, які викладають в 5-6 класах.

До 01.12.2023 р.

1.3. Здійснювати системний моніторинг щодо якості, ефективності,

відповідності методичним рекомендаціям проведення ранкових зустрічей в 1-6

класах.

Протягом року.

2. Вчителям-предметникам, які викладають у 5-6 класах, класному керівнику 5

класу:

2.1. З метою опанування соціальних навичок, об’єднання та згуртування

дитячих колективів щоденно проводити ранкові зустрічі в 5 -6 класах.

Голосували: ЗА – 23

Голосували: ПРОТИ- 0

Утримались:


Голова педагогічної ради Валентина НАЙДЮК

Секретар педагогічної ради Тетяна КАЛІНЧЕНКО

Немає коментарів:

Дописати коментар