Сторінки

НАКАЗ Про підсумки самооцінювання якості освітньої діяльності закладу за напрямами «Система оцінювання результатів навчання учнів», «Педагогічна діяльність педагогічних працівників» у 2024-2025 н.р.

                                                НОВОРОМАНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ 

БРОНИКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ  


вул. Шкільна,13, с.Нова Романівка, 

Звягельський  район, Житомирська область, інд.11744

E-mail: novaromanivkaschool@gmail.com

Web: https://novromlizey.blogspot.com/

Код ЄДРПОУ 06669810


 

                                                      НАКАЗ


16.05.2025                                                                                                     №55

   Про підсумки самооцінювання

 якості освітньої діяльності закладу за напрямами

«Система оцінювання результатів навчання учнів», «Педагогічна діяльність педагогічних працівників» у 2024-2025 н.р.

Відповідно до Законів України «Про освіту» (стаття 41, частини 3 ст.48),

«Про повну загальну середню освіту» (стаття 42), наказу Міністерства освіти і науки України від 30.11.2020 № 1480 «Про затвердження Методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах загальної середньої освіти», Порядку проведення моніторингу якості освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України 16 січня 2020 року №54, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10 лютого 2020 року за № 154/34437, Методики оцінювання освітніх і управлінських процесів ЗЗСО, Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти в закладі, наказу Новороманівського ліцею Брониківської сільської ради від 06.01.2025 №3 «Про проведення внутрішнього самооцінювання діяльності закладу за напрямами «Система оцінювання результатів навчання учнів», «Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу», на основі результатів здійсненого самооцінювання закладу упродовж лютого-травня 2025 року, з метою підвищення якості освіти в закладі

    

 НАКАЗУЮ:

1.Затвердити довідку про результати самооцінювання за напрямами «Система оцінювання результатів навчання учнів», «Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу» у 2024-2025 навчальному році (додаток).

2.Об’єктивні результати самооцінювання за напрямами «Система оцінювання результатів навчання учнів», «Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу» у 2024-2025 навчальному році врахувати при складанні плану роботи ліцею на 2025-2026 навчальний рік та Освітньої програми з метою покращення якості освітньої діяльності закладу.

3.Заступнику директора з навчально-виховної роботи Людмилі ДАНИЛЬЧУК ознайомити педагогічний колектив ліцею з результатами самооцінювання якості освітньої діяльності закладу за напрямами «Система оцінювання результатів навчання учнів», «Педагогічна діяльність педагогічних працівників» на засіданні педагогічної ради 30 травня 2025 року .

4.Заступнику директора Оксані ЧЕРНИШ, відповідальній за ведення сайту ліцею, розмістити на сайті закладу результати проміжних опитувань учасників освітнього процесу, висновок про якість освітньої діяльності, внутрішню систему забезпечення якості освіти за результатами самооцінювання освітніх і управлінських процесів за напрямами «Система оцінювання результатів навчання учнів», «Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу» у 2024-2025н.р.

        5. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


      Директор                                                                                  Валентина НАЙДЮК


      З наказом ознайомлені:                                                    Людмила ДАНИЛЬЧУК

                                                                                                 Оксана ЧЕРНИШ

                                                                                                      



                                                                                                                    Додаток

                                                                                    до наказу від 16.05.2025  №55




                                       ДОВІДКА

              за результатами самооцінювання освітніх і управлінських процесів    

                     Новороманівського ліцею Брониківської сільської ради

за 2024-2025 навчальний рік

 

           За напрямом 2 : Система оцінювання навчальної діяльності учнів

Вимога/правило

Опис досягнень закладу освіти і потреб у вдосконаленні освітньої діяльності та внутрішньої  системи забезпечення якості освіти та рівні оцінювання за вимогами

  1. 2.1. Наявність системи оцінювання результатів навчання учнів, яка забезпечує справедливе, неупереджене, об’єктивне та доброчесне оцінювання


За результатами вивчення педагогічної діяльності вчителів, документації та опитування учасників освітнього процесу встановлено, що у ліцеї забезпечується відкритість і прозорість інформації про систему оцінювання результатів навчання учнів, що включає критерії, правила та процедури, за якими здійснюється оцінювання.

Критерії  оцінювання навчальних досягнень учнів оприлюднено у різних формах: на сайті закладу, в усній формі від педагогічних працівників, на інформаційних стендах у навчальних кабінетах; види та процедури оцінювання визначені в Освтній програмі закладу та в Положенні про внутрішню систему забезпечення якості освіти ліцею. 

  Переважна більшість учнів (83,3%) відмітили, що отримують інформацію про критерії, правила та процедури оцінювання їхніх результатів навчання від педагогічних працівників, як правило, на початку навчального року, семестру та на першому уроці вивчення теми. При цьому педагоги акцентують увагу учнів на необхідності ознайомленн з критеріями оцінювання на початку занять та перед виконанням певних видів робіт.

  Під час анкетування   56,8% батьків зазначили, що  проінформовані про критерії, правила та процедури оцінювання  результатів навчання дітей від педагогічних працівників.

 55, 6% опитуваних учнів стверджують, що вчителі доступно пояснюють та аргументують виставлення оцінок.

 В анкетах самоаналізу педагоги зазначили: 66,7% педагогічних працівників адаптують критерії оцінювання до рекомендацій МОН, 37% використовують виключно рекомендації МОН, власні критерії оцінювання за виконання різних видів робіт,  втому числі для дітей з ООП :

  31,8% - постійно;

   27,3% - часто.

Переважна більшість педагогів (63,6%) в освітньому процесі використовують компетентнісний підхід для оцінювання результатів навчання.

 Більшість учнів (48,1%) та переважна більшість батьків (53, 7%) вважають оцінювання результатів навчання  в закладі освіти справедливим та об'єктивним. 



2.2. Систематичне відстеження результатів навчання кожного учня та надання йому ( за потреби) підт римки в освітньому процесі 


За результатами вивчення даного питання встановлено, що у ліцеї проводиться відстеження результатів навчання кожного учня та класу загалом двічі упродовж навчального року з усіх предметів інваріантної складової навчального плану.

   Моніторинг  навчальних досягнень здійснюєтся :

     по предметах ( в тому числі порівняльний);

     по класах;

     аналітичні звіти за наслідками перевірних робіт (двічі упродовж навчального року).

У протоколах засідань педагогічної ради фіксуються відстеження результатів, узагальнення матеріалів за результатами є системним, результати навчання учів подаються у формі узагальнюючих таблиць, аналізуються.   

За результатами навчання кожного учня здійснюється аналіз результатів навчання, приймаються рішення щодо  надання учням необхідної допомоги. У ліцеї розроблена та затверджена педрадою «Стратегія подолання освітніх втрат», з метою подолання освітніх розривів проводяться компенсаторні заняття та групові, індивідуальні консультації під час канікул. 

   Під час проведення навчальних занять та в позаурочній діяльності найчастіше педагоги застосовують такі форми підтримки здобувачів освіти, як індивідуальні консультації, корисні посилання на Інтернет-ресурси, створення ситуації успіху.   

 За результатами самоаналізу 77,3% педагогів визначають мету, завдання та очікувані результати кожного навчального заняття, 63,6% - аналізують зміст навчального матеріалу та прогнозують результативність сприйняття.

 Впроваджена система формувального оцінювання сприяє особистісному поступу учнів. З результатів анкетування переважна більшість вчителів (77,8%) використовують у своїй роботі систему формувального оцінювання,   відстежують особистісний поступ учнів. формують у них позитивну самооцінку, відзначають досягнення, підтримують бажання навчатися, запобігають побоюванням помилитися.

   Проте  37% учнів зазначають,  що вчителів оцінюють їх навчальні досягнення з метою відстеження індивідуального прогресу у навчанні, 63% учнів вважає, що метою є визначення знань, умінь і навичок; 18,5% учнів не знають, для чого їх оцінюють.


2.3. Спрямованість системи оцінювання результатів навчання учнів на формування в учнів відповідальності за результати свого навчання, здатності до    самооцінювання




































Результати спостереження за навчальними заняттями свідчать про те, що педагоги надають необхідну допомогу учням в різних формах: консультації, індивідуальні завдання, допомога у підготовці до участі у предметних олімпіадах, конкурсах тощо).

      Переважна більшість учнів ліцею (57,4%) відповіли, що їхня думка вислуховується і враховується під час навчальних занять.

     Переважна більшість учнів (57,4%) стверджують, що ставляться до навчання відповідально та усвідомлюють його важливість у подальшому житті.

Анкетовані вчителі мотивують учнів до вивчення предмету, створюючи ситуацію успіху під час навчальних занять постійно (50%), переважна більшість педагогів створюють на заняттях атмосферу взаємоповаги, співпраці, 45,5% вчителів прослідковують індивідуальну траєкторію навчання учнів постійно, 40,9% - майже завжди. 

Під час спостереження за навчальними заняттями з’ясовано, що близько половини вчителів систематично організовують самооцінювання та взаємооцінювання здобувачів освіти, забезпечують зворотний зв'язок. 

Близько половини педагогічних працівників застосовують прийоми самооцінювання та взаємооцінювання (40,9%), зокрема із використанням тверджень « Я знаю», «Я вмію», «Я можу» тощо.

74,1% учнів ліцею здійснюють самооцінювання результатів своєї роботи.

 81,5% учнів ліцею вважають, що  якісний результат навчання залежить саме  від їх праці та наполегливості, 55,6% від рівня викладання, 11% учнів вважають, що досягти кращих результатів їм допомагають однокласники.

   На більшості відвіданих занять учні були активними учасниками освітнього процесу. Водночас, можливість вибору рівня навчальних завдань і напрямів навчальної діяльності учням надавалась не на усіх з відвіданих занять. Більшість вчителів засвідчили розроблення різнорівневих завдань для учнів.

  У закладі регулярно проводяться заходи щодо дотримання академічної доброчесності стверджують 57,4% опитуваних учнів.

Щоб запобігти порушенню академічної доброчесності, 44,4% педагогів знайомлять учнів з основами авторського права, 92% педагогів проводять бесіди щодо дотримання академічної доброчесності, 51,9% - використовують завдання, які неуможливлюють списування, 22,2% - використовують методичні розробки для формування основ академічної доброчесності.


Рівні оцінювання:

Вимога/правило

            Рівень освітньої діяльності

        2.1.

                    достатній

        2.2.

                    достатній

        2.3.

                  достатній

За напрямом 2:

                  достатній


  Рекомендаці щодо удосконалення діяльності ліцею за результатами самооцінювання за напрямом 2 «Система оцінювання навчальних досягнень учнів»:

Вимога/правило

            Потреби у вдосконаленні системи оцінювання 

                                 здобувачів освіти

        2.1.


З метою вдосконалення системи оцінювання в закладі освіти рекомендувати педагогічним працівникам: 

1.Удосконалити систему оцінювання учнів, яка б грунтувалася на компетентнісному підході у викладанні предметів.

2. Розробляти критерії оцінювання результатів навчання здобувачів освіти під час проведення обов’язкових видів робіт з навчальних предметів та інформувати про них учнів та їхніх батьків; 

3. Підбирати домашні завдання, спрямовані на оволодіння здобувачами освіти ключовими компетентностями,  інформувати учнів про критерії оцінювання завдань.


        2.2.

1.Активніше впроваджувати у закладі систему формувального оцінювання, що сприяє особистісному поступу учнів, формує у них позитивну самооцінку, забезпечує зворотний зв’язок щодо якості виконання завдання.


      2.3.

1.Педагогічним працівникам під час навчальних занять надавати учням можливість вибору рівня навчальних завдань і напрямів навчальної діяльності.

2.Педагогічним працівникам у навчальній діяльності  забезпечувати розвиток в учнів самооцінювання та самомотивації, застосовуючи при цьому прийоми самооцінювання та взаємооцінювання.

3. На батьківські збори виносити питання відповідального ставлення учнів до навчального процесу, з відповідним напрацюванням певних правил, норм тощо.

4. З метою обміну досвідом провести для педагогів семінари, майстер-класи наступної тематики: «Використання прийомів самооцінювання та взаємооцінювання на уроках», «Використання різнорівневих завдань на різних етапах навчального заняття» тощо.



Напрям 3:Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти

Вимога/правило

Опис досягнень закладу освіти і потреб у вдосконаленні освітньої діяльності та внутрішньої  системи забезпечення якості освіти та рівні оцінювання за вимогами

3.1.Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей учнів





















































3.2.Постіне підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників
































3.3 Налагодження співпраці з учнями, їх батьками, працівниками закладу освіти




















3.4. Організація педагогічної діяльності на засадах академічної доброчесності

Результати спостережень за проведенням навчальних занять, самоаналізу педагогічних працівників своєї освітньої діяльності, результати проведеного анкетування дають можливість стверджувати, що педагоги ліцею системно приділяють увагу плануванню та прогнозуванню своєї професійної діяльності. Календарно-тематичне планування відповідає Освітній програмі закладу та навчальним програмам МОНУ. Усі календарно-тематичні плани погоджені із заступником директора з навчально-виховної роботи.

Переважна більшість учителів (81,5%) при складанні КТП використовують рекомендації МОНУ, 55,6%  - самостійно складають КТП, 44,4% учителів користуються розробками Інтернет-сайтів, які стосуються викладання предметів. При потребі  змінюють послідовність тем, протягом навчального року проводять коригування КТП.

Вивчення педагогічної діяльності показало, що більшість вчителів використовують освітні ресурси, ІКТ, спрямовані на оволодіння учнями не менше трьома ключовими компетентностями:

  • створення власних відеопрезентацій, відеороликів, інтерактивних підручників тощо;

  • використання електронних словників, додатків, симуляцій;

  • текстові документи, таблиці, малюнки, Інтернет-технології, пошук інформації в мережі  Інтернет, застосунок Google Meet для проведення уроків у синхронному режимі;

  • Інтерактивні вправи WordWoll, LearmingApps, тестування на платформах НаУрок, Всеосвіта, Class Time, електронні онлайн-дошки Padlet, Linoit;

  • Використання на уроках матеріалів, розміщених на освітньому ресурсі «Країна мрій», навчально-пізнавальні відео для дітей;

  • Індивідуальні та диференційовані завдання, консультації.

Учителі беруть участь у формуванні та реалізації індивідуальних освітніх траєкторій учнів (за потреби) в основному завдяки індивідуальних (рівневих) завдань.

Зокрема під час спостереження за проведеними навчальними заняттями з’ясовано, що педагоги розвивають в учнів наступні ключові компетентності: спілкування державною мовою, математичну компетентність, компетентності у галузі природничих наук, навчання упродовж життя, інформаційно- комунікаційну. Розвитку та формуванню таких компетентностей, як громадянська культура, екологічна, інноваційність приділяють увагу значно менша кількість учителів. Майже не простежується формування такої компетентності, як підприємливість та фінансова грамотність.

   Вчителі-предметники беруть участь у розробленні індивідуальних освітніх траєкторій для дітей з ООП. Окремі вчителі використовують у своїй роботі елементи індивідуальних освітніх траєкторій шляхом розроблення різнорівневих завдань, надання консультацій.

40,7% педагогічних працівників поширюють свій педагогічний досвід у матеріалах, зокрема на пед.виставці добрих практик або виступах;33,3% - на освітніх онлайн-платформах; 18,5%  - у блогах; 22,2% - у професійних спільнотах (  є головами МО закладів Брониківської ТГ);7,4% - у фахових виданнях; 25,5% педагогів вказали, що не мають оприлюднених розробок.

 Четверта частина вчителів не забезпечує реалізації наскрізного виховного  процесу під час проведення навчальних занять, зосереджуючись виключно на їх когнітивній складовій. Більшість педагогів приділяють увагу дотриманню гігієни навчання.

Усі вчителі на заняттях використовують ІКТ.

 

Результати анкетування вчителів та наявна документація  у закладі свідчить, що педагогічні працівники закладу постійно підвищують професійний рівень.

Найчастіше для свого професійного зростання обирають таку професійну тематику: використання ІКТ в освіті  (44,4%), організація інклюзивної форми навчання (51,9%), методичні аспекти викладання предметів (51,9%), форми організації освітнього процесу (51,9%), психологічні особливості роботи з дітьми з ООП (58,6%), безпечне освітнє середовище (59,3%). Також обираються теми: законодавче забезпечення освітнього процесу (22,2%), формування в учнів громадянської позиції (29,6%), профілактика та прояви девіантної поведінки у дітей (18%).

Усі педагоги вважають, що у них відсутні перешкоди, які могли б завадити професійному розвитку, хоча натомість 33,3% учителів бажають покращення матеріально-технічної бази; усі вчителі зазначили про створені керівництвом умови для постійного підвищення кваліфікації, чергової та позачергової атестації, сертифікації.

Орієнтовний план проходження курсової перепідготовки на поточний рік схвалений педагогічною радою та затверджений наказом керівника. В ліцеї розроблене та схвалене педагогічною радою Положення про визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

Учителі ліцею підвищують професійну кваліфікацію шляхом

формальної, неформальної та інформальної освіти:

курси КЗ «ЖОІППО» (96,3%), ЖДУ (43,7%), самоосвіта (88,9%), онлайн-курси (77,8%), вебінари (74,1%), методичні семінари (55,8%), тренінги, майстер-класи (44,4%), конференції (11,1%).

Окремі педагогічні працівники реалізують освітні проєкти.

Заступник директора з навчально-виховної роботи залучається до експертної діяльності у сфері загальної середньої освіти та здійснює процес супервізії.

Учителька початкових класів пройшла сертифікацію вчителів.



За результатами вивчення педагогічної діяльності педагогів та анкетування учнів з’ясовано, що освітня діяльність закладу грунтується на засадах педагогіки партнерства, довіри, доброзичливості, особиствсно-орієнтованому підході,  комунікація націлена на те, щоб кожна дитина відчувала себе особистістю.

 За результатами анкетування більшість (60%) учнів вважають, що їхня думка має значення (вислуховується, враховується) в освітньому процесі, однак 40% респондентів стверджують, що їх побажання враховують лише з окремих предметів.

Співпраця педагогічних працівників з батьками відбувається у різноманітних формах (індивідуальне спілкування класного керівника з батьками, батьківські збори, групи в соціальних мережах, спільні загальношкільні заходи тощо).

Педагогами забезпечено зворотний зв’язок, про що говорять відповіді 67,6% опитуваних батьків.

У закладі освіти діють методичні об’єднання вчителів початкових класів та класних керівників, творча група вчителів, діяльність яких характеризується різними формами взаємодії, ініціативами щодо забезпечення якості освіти закладу, активною участю у педагогічних радах.

Більше 90% педагогів вважають, що психологічний клімат закладу освіти сприяє співпраці педагогів. 


У ліцеї розроблено Положення про академічну доброчесність.

У закладі регулярно проводяться заходи щодо дотримання академічної доброчесності стверджують 57,4% опитуваних учнів.

Щоб запобігти порушенню академічної доброчесності, 44,4% педагогів знайомлять учнів з основами авторського права, 92% педагогів проводять бесіди щодо дотримання академічної доброчесності, 51,9% - використовують завдання, які неуможливлюють списування, 22,2% - використовують методичні розробки для формування основ академічної доброчесності.

  57,4% опитаних учнів зазначили, що такі бесіди проводяться, але 35, 2% вказали на їх нерегулярність.





Рівні оцінювання:

 

Вимога/правило

                    Рівень освітньої діяльності

          3.1.

                       достатній

          3.2.

                      високий

          3.3.

                      достатній 

          3.4.

                      достатній

За напрямом 3:

                    достатній 

Рекомендаці щодо удосконалення діяльності ліцею за результатами самооцінювання за напрямом 3 «Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти»:

Вимога/правило

Потреби у вдосконаленні педагогічної діяльності         

                педагогічних працівників


      3.1.

1.З метою використання сучасних підходів до організації освітнього процесу розглянути на засіданні педагогічної ради питання:

 -  щодо міжпредметної інтеграції навчального матеріалу; 

 - стосовно формування та реалізації індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів освіти тощо.

2.Під час навчальних занять сприяти формуванню в учнів таких компетентностей, як підприємливість та фінансова грамотність. 

3.Під час проведення навчальних занять забезпечувати реалізацію наскрізного виховного процесу, не зосереджуючись виключно на їх когнітивній складовій.


      3.2.

1. З метою поширення педагогічного досвіду та розвитку професійної майстерності педагогічних працівників мотивувати вчителів до створення та оприлюднення власних освітніх ресурсів. 

2.Взяти до уваги участь педагогічних працівників у  сертифікації тощо.

      3.3.

1.З метою розвитку професійної співпраці сприяти реалізації планів роботи творчої групи вчителів, спільних проєктів, взаємовідвідування уроків вчителями.

      3.4.

1.Продовжувати формувати культуру академічної доброчесності учнів, інформуючи про дотримання основних засад та принципів академічної доброчесності під час освітнього процесу, у тому числі при проведенні навчальних занять.

2.З певною періодичністю проводити спільний з учнями круглий стіл щодо дотримання принципів академічної доброчесності.




Рівні оцінювання:

 

Вимога/правило

                    Рівень освітньої діяльності

          3.1.

                       достатній

          3.2.

                      високий

          3.3.

                      достатній 

          3.4.

                      достатній

За напрямом 3:

                    достатній 

Рекомендаці щодо удосконалення діяльності ліцею за результатами самооцінювання за напрямом 3 «Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти»:

Вимога/правило

Потреби у вдосконаленні педагогічної діяльності         

                педагогічних працівників


      3.1.

1.З метою використання сучасних підходів до організації освітнього процесу розглянути на засіданні педагогічної ради питання:

 -  щодо міжпредметної інтеграції навчального матеріалу; 

 - стосовно формування та реалізації індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів освіти тощо.

2.Під час навчальних занять сприяти формуванню в учнів таких компетентностей, як підприємливість та фінансова грамотність. 

3.Під час проведення навчальних занять забезпечувати реалізацію наскрізного виховного процесу, не зосереджуючись виключно на їх когнітивній складовій.


      3.2.

1. З метою поширення педагогічного досвіду та розвитку професійної майстерності педагогічних працівників мотивувати вчителів до створення та оприлюднення власних освітніх ресурсів. 

2.Взяти до уваги участь педагогічних працівників у  сертифікації тощо.

      3.3.

1.З метою розвитку професійної співпраці сприяти реалізації планів роботи творчої групи вчителів, спільних проєктів, взаємовідвідування уроків вчителями.

      3.4.

1.Продовжувати формувати культуру академічної доброчесності учнів, інформуючи про дотримання основних засад та принципів академічної доброчесності під час освітнього процесу, у тому числі при проведенні навчальних занять.

2.З певною періодичністю проводити спільний з учнями круглий стіл щодо дотримання принципів академічної доброчесності.



Рівні оцінювання:

 

Вимога/правило

                    Рівень освітньої діяльності

          3.1.

                       достатній

          3.2.

                      високий

          3.3.

                      достатній 

          3.4.

                      достатній

За напрямом 3:

                    достатній 

Рекомендаці щодо удосконалення діяльності ліцею за результатами самооцінювання за напрямом 3 «Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти»:

Вимога/правило

Потреби у вдосконаленні педагогічної діяльності         

                педагогічних працівників


      3.1.

1.З метою використання сучасних підходів до організації освітнього процесу розглянути на засіданні педагогічної ради питання:

 -  щодо міжпредметної інтеграції навчального матеріалу; 

 - стосовно формування та реалізації індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів освіти тощо.

2.Під час навчальних занять сприяти формуванню в учнів таких компетентностей, як підприємливість та фінансова грамотність. 

3.Під час проведення навчальних занять забезпечувати реалізацію наскрізного виховного процесу, не зосереджуючись виключно на їх когнітивній складовій.


      3.2.

1. З метою поширення педагогічного досвіду та розвитку професійної майстерності педагогічних працівників мотивувати вчителів до створення та оприлюднення власних освітніх ресурсів. 

2.Взяти до уваги участь педагогічних працівників у  сертифікації тощо.

      3.3.

1.З метою розвитку професійної співпраці сприяти реалізації планів роботи творчої групи вчителів, спільних проєктів, взаємовідвідування уроків вчителями.

      3.4.

1.Продовжувати формувати культуру академічної доброчесності учнів, інформуючи про дотримання основних засад та принципів академічної доброчесності під час освітнього процесу, у тому числі при проведенні навчальних занять.

2.З певною періодичністю проводити спільний з учнями круглий стіл щодо дотримання принципів академічної доброчесності.


Рівні оцінювання:

 

Вимога/правило

                    Рівень освітньої діяльності

          3.1.

                       достатній

          3.2.

                      високий

          3.3.

                      достатній 

          3.4.

                      достатній

За напрямом 3:

                    достатній 

Рекомендаці щодо удосконалення діяльності ліцею за результатами самооцінювання за напрямом 3 «Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти»:

Вимога/правило

Потреби у вдосконаленні педагогічної діяльності         

                педагогічних працівників


      3.1.

1.З метою використання сучасних підходів до організації освітнього процесу розглянути на засіданні педагогічної ради питання:

 -  щодо міжпредметної інтеграції навчального матеріалу; 

 - стосовно формування та реалізації індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів освіти тощо.

2.Під час навчальних занять сприяти формуванню в учнів таких компетентностей, як підприємливість та фінансова грамотність. 

3.Під час проведення навчальних занять забезпечувати реалізацію наскрізного виховного процесу, не зосереджуючись виключно на їх когнітивній складовій.


      3.2.

1. З метою поширення педагогічного досвіду та розвитку професійної майстерності педагогічних працівників мотивувати вчителів до створення та оприлюднення власних освітніх ресурсів. 

2.Взяти до уваги участь педагогічних працівників у  сертифікації тощо.

      3.3.

1.З метою розвитку професійної співпраці сприяти реалізації планів роботи творчої групи вчителів, спільних проєктів, взаємовідвідування уроків вчителями.

      3.4.

1.Продовжувати формувати культуру академічної доброчесності учнів, інформуючи про дотримання основних засад та принципів академічної доброчесності під час освітнього процесу, у тому числі при проведенні навчальних занять.

2.З певною періодичністю проводити спільний з учнями круглий стіл щодо дотримання принципів академічної доброчесності.


Рівні оцінювання:

 

Вимога/правило

                    Рівень освітньої діяльності

          3.1.

                       достатній

          3.2.

                      високий

          3.3.

                      достатній 

          3.4.

                      достатній

За напрямом 3:

                    достатній 

Рекомендаці щодо удосконалення діяльності ліцею за результатами самооцінювання за напрямом 3 «Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти»:

Вимога/правило

Потреби у вдосконаленні педагогічної діяльності         

                педагогічних працівників


      3.1.

1.З метою використання сучасних підходів до організації освітнього процесу розглянути на засіданні педагогічної ради питання:

 -  щодо міжпредметної інтеграції навчального матеріалу; 

 - стосовно формування та реалізації індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів освіти тощо.

2.Під час навчальних занять сприяти формуванню в учнів таких компетентностей, як підприємливість та фінансова грамотність. 

3.Під час проведення навчальних занять забезпечувати реалізацію наскрізного виховного процесу, не зосереджуючись виключно на їх когнітивній складовій.


      3.2.

1. З метою поширення педагогічного досвіду та розвитку професійної майстерності педагогічних працівників мотивувати вчителів до створення та оприлюднення власних освітніх ресурсів. 

2.Взяти до уваги участь педагогічних працівників у  сертифікації тощо.

      3.3.

1.З метою розвитку професійної співпраці сприяти реалізації планів роботи творчої групи вчителів, спільних проєктів, взаємовідвідування уроків вчителями.

      3.4.

1.Продовжувати формувати культуру академічної доброчесності учнів, інформуючи про дотримання основних засад та принципів академічної доброчесності під час освітнього процесу, у тому числі при проведенні навчальних занять.

2.З певною періодичністю проводити спільний з учнями круглий стіл щодо дотримання принципів академічної доброчесності.








































Немає коментарів:

Дописати коментар