Сторінки

ПРОТОКОЛ № 4 засідання педагогічної ради Новороманівського ліцею (29 грудня 2022р.)

 

ПРОТОКОЛ № 4

засідання педагогічної ради

Новороманівського ліцею

29 грудня 2022р.

Голова засідання педагогічної ради – Найдюк Валентина Іванівна,

Секретар засідання педагогічної ради - Калінченко Тетяна Миколаївна

Відсутні – 1

Присутні – 26


Порядок денний :

1. Про виконання рішень попередньої педагогічної ради.

Найдюк В.І., директор ліцею


2. Про роботу учнівських колективів у I семестрі 2022-2023 навчального року.

Класні керівники, вчителі-предметники.


3. Про роботу МО ліцею в I семестрі 2022-2023 навчального року. ( МО вчителів початкових класів, класних керівників, творча група).

Керівники МО ліцею

4. Про інклюзивну освіту ліцею у I семестрі 2022-2023 навчальному році.

Асистенти вчителів, вчителі-предметники.


5. Про особливості організації освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти за Державним стандартом Базової освіти в умовах реалізації концепції НУШ» .

Найдюк В.І.,директор ліцею, вчителі-предметники

( з досвіду роботи)

6. Про доцільність та час проведення навчальних екскурсій.

Данильчук Л.І., заступник директора


7. Про визнання/невизнання документів про підвищення кваліфікації пед.працівниками закладу, отриманих поза закладами освіти.

Данильчук Л.І.,заступник директора


8. Про результати підвищення кваліфікації педагогічними працівниками ліцею у 2022 році.

Данильчук Л.І., заступник директора


9. Про затвердження номенклатури справ ліцею на 2023рік.

Данильчук Л.І., заступник директора


10. Про роботу з дітьми, схильними до правопорушень. Реалізація плану щодо попередження злочинності.

О.С.Черниш, заступник директора, Роман Ю.Р., педагог-організатор,

Торуцька В.М., практичний психолог.


I. СЛУХАЛИ: Найдюк В.І., яка ознайомила присутніх про стан виконання рішень попередньої педагогічної ради.

УХВАЛИЛИ: інформацію Найдюк В.І. взяти до відома.

IІ. СЛУХАЛИ: заступника директора з виховної роботи закладу Черниш О. С., яка підсумувала роботу ліцею та учнівських колективів у І семестрі 2022-2023 н. р., а також окреслила основні напрямки роботи зі здобувачами освіти у ІІ семестрі, які сприятимуть підвищенню рівня згуртованості та успішності.

ВИСТУПИЛИ: класні керівники 1-11 класів (Л. М. Янович, М. С. Будаєва, Л. А. Ничипорук, Л. Б. Рожко, Н. П. Туринська, В. В. Уварова, Т. І. Борсученко, Т. М. Калінченко, К. А. Горобей, Т. П. Литвінець, М. А. Шлінчак), які доповіли про особливості психолого-педагогічного клімату в учнівських колективах, рух здобувачів освіти, моніторинг навчальної діяльності та основні напрямки роботи.

УХВАЛИЛИ:

1.Вчителям закладу:

1.1 При потребі організувати дистанційну роботу учнів із початковим та середнім рівнем знань на канікулах, використовуючи можливості хмарного сервісу, запровадженого в ліцеї.

До 19.01.2023

1.2. Використовувати під час організації освітнього процесу індивідуальний підхід, цікаві сучасні освітні інструменти, компетентісні завдання, неординарні домашні завдання тощо.

Постійно

1.3. Залучати учнів із високим та достатнім рівнем знань до участі в дистанційних предметних конкурсах, олімпіадах, турнірах, інтелектуальних змаганнях тощо.

До 01.06.2023

1.4. Провести повторний порівняльний аналіз рівня знань учнів за ІІ семестр та 2022/2023 навчальний рік.

До 10.06.2023




2. Класним керівникам:

2.1. Заповнити відомості про результати навчання учнів у класному журналі та надати Свідоцтва досягнення, табелі навчальних досягнень учням.

До 03.01.2023

2.2. Провести батьківські збори за результатами навчання учнів у ІІ семестрі 2022/2023 навчального року «Навчання дітей в умовах війни».

До 30.01.2023

2.3. Тримати на контролі відвідування, результати навчальних досягнень учнів класу, аналізувати їх один раз на місяць та доводити до відома батьків.

Постійно

За - 26 Проти - 0 Утримались -0

IІІ. СЛУХАЛИ: заступника директора з навчально-виховної роботи Данильчук Л. І., яка окреслила основні напрямки роботи з Державними стандартами освіти та про особливості структури планів МО. Данильчук Л. І. зазначила, що в планах роботи МО мають бути відображені результативність і підсумки методичної роботи за попередній навчальний рік, зокрема стан виконання навчальних програм, рівень і якість навчальних досягнень учнів тощо.

У плані мають бути завдання МО на поточний навчальний рік, основні напрямки його роботи, що випливають із завдань розбудови національної системи освіти, аналізу стану навчально-виховного процесу, а також перелік засідань МО.

ВИСТУПИЛИ:

Будаєва М. С., керівник МО вчителів початкових класів, яка доповіла про роботу МО протягом І семестру та про ухвалені рішення.

Горобей К. А., керівник МО класних керівників, яка доповіла про роботу МО класних керівників протягом І семестру та про ухвалені рішення.

Калінченко Т. М., керівник творчої групи, яка доповіла про роботу МО протягом І семестру, про ухвалені рішення та ознайомила із перспективним планом роботи з обдарованими здобувачами освіти ліцею.

УХВАЛИЛИ:

1. Спрямовувати діяльність МО вчителів початкових класів та класних керівників на підвищення якості навчання здобувачів освіти, якості викладання, удосконалення виховного процесу.

Постійно

2. На засіданнях МО розглядати, зокрема, такі питання:

  • робота з Державними стандартами освіти;

  • вивчення й реалізація основних положень нормативних документів про освіту;

  • ознайомлення з новою психолого - педагогічною й методичною літературою;

  • методи роботи щодо ліквідації прогалин у знаннях, уміннях та навичках учнів;

  • методика організації та проведення сучасного уроку й виховного заходу;

  • методи стимулювання навчальної діяльності учнів;

  • оптимальні методи й прийоми здійснення моніторингових досліджень;

  • творчі звіти вчителів за навчальний рік та вчителів, які атестуються;

  • робота з обдарованими дітьми;

  • робота з дітьми, що потребують особливої уваги;

  • системність у роботі з батьками учнів;

  • формування ключових і предметних компетентностей школярів;

  • створення ситуації успіху на основі впровадження диференційованого

навчання;

  • моніторинг у навчально-виховному процесі.

3.У планах роботи МО мають бути відображені результативність і підсумки методичної роботи за попередній навчальний рік, зокрема стан виконання навчальних програм, рівень і якість навчальних досягнень учнів тощо. Завдання МО на поточний навчальний рік, основні напрямки його роботи, що випливають із завдань розбудови національної системи освіти, аналізу стану навчально-виховного процесу, а також перелік засідань МО.

4.Посилити роботу з обдарованими дітьми, залучати їх до участі в предметних олімпіадах, різноманітних конкурсах та проектах що створюють умови для самопізнання й самореалізації школярів.

За - 26 Проти – 0 Утримались – 0

ІV. СЛУХАЛИ: керівника МО асистентів вчителів, психолога Торуцьку В. М., яка доповіла про стан роботи з дітьми з ООП, про особливості співпраці асистентів учителів з учителями-предметниками; ознайомила з моніторингом навчальної діяльності та психологічного стану дітей з ООП ліцею.

ВИСТУПИЛИ:

асистент вчителя Калінченко Т. М., яка познайомила присутніх з авторською формою роботи з дітьми з ООП – мультфільмотерапією, а також продемонструвала навички ведення фейсбук-портфоліо дитини з ООП.

УХВАЛИЛИ:

  1. Спрямувати діяльність асистентів учителів та вчителів-предметників на використання інноваційних технологій в роботі з дітьми з ООП.

  2. Проводити моніторинг навчальної діяльності та психологічного стану дітей з ООП учителями-предметниками у тісній співпраці з асистентами вчителя, класними керівниками та психологом закладу.

За – 26 Проти – 0 Утримались - 0

V.СЛУХАЛИ: директора ліцею Найдюк В. І., яка окреслила особливості організації освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти за Державним стандартом Базової освіти в умовах реалізації концепції НУШ».

ВИСТУПИЛИ:

  1. Вчитель початкових класів Будаєва М. С. , яка розповіла про роль соціальних мереж в роботі зі здобувачами освіти НУШ, а також презентувала авторські підручники, спрямовані на реалізацію провідних компетентностей.

  2. Вчитель початкових класів Ничипорук Л. А., яка ознайомила з використанням мнемосмужок та мнемокарток у роботі зі здобувачами освіти НУШ.

  3. Вчитель початкових класів Янович Л. М., яка ознайомила із методикою рейтингового оцінювання в НУШ.

  4. Вчитель початкових класів Рожко Л. Б., яка ознайомила з методикою використання ментальних карт в НУШ.

  5. Вчитель зарубіжної літератури Заруцька Г. І., яка продемонструвала використання інноваційних прийомів та методів роботи зі здобувачами освіти 5 класу.

УХВАЛИЛИ:

  1. Продовжувати організовувати навчальний процес у Новороманівському ліцеї за Державним стандартом Базової освіти в умовах реалізації концепції НУШ.

  2. Використовувати інноваційні технологій, методики та форми роботи з метою зацікавлення здобувачів освіти НУШ.

  3. Залучати здобувачів освіти НУШ до групових форм роботи, дослідницько-пошукової та проектної діяльності з метою самовдосконалення та самореалізації.

За -26 Проти – 0 Утримались – 0

VI. СЛУХАЛИ: Данильчук Л.І., заступника директора з навчально-виховної роботи, яка повідомила про організацію навчально-виховного процесу під час проведення навчальних екскурсій та навчальної практики учнів у загальноосвітніх навчальних закладах. За Статтею 6 Закону України «Про загальну середню освіту» передбачено проведення навчальних екскурсій для учнів 1-4 класів протягом 4 днів тривалістю не більше 3 академічних годин на день; для учнів 5-8 класів і 10 класі проводяться протягом 10 днів: у 5-6-х класах – по 3 академічні години на день, у 7-8-х класах – по 4 академічні години, у 10 класі – по 5 академічних годин на день. Необхідною умовою організації навчальних екскурсій і навчальної практики є дотримання санітарно-гігієнічних вимог та техніки безпеки. Зміст та форми організації навчальних екскурсій і навчальної практики, а також час їх проведення, визначаються адміністрацією навчального закладу на 10 календарних днів.

УХВАЛИЛИ:

  1. Провести навчальні екскурсії та навчальну практику в 5-8 та 10 класах

протягом другого семестру 2022-2023 навчального року.

  1. Заступнику директора Данильчк Л.І скласти графік проведення навчальних екскурсій та навчальної практики.

до 20.01.2023р

За - 26 Проти – 0 Утримались - 0

VII .СЛУХАЛИ: Данильчук Л. І., яка доповіла про наявність документів про підвищення кваліфікації педагогічними працівниками ліцею. отриманих поза закладами освіти, а також про сертифікати за проходження 12-годинного онлайн-курсу «Цифровізація навчальних процесів школи за допомогою освітньої системи HUMAN».


УХВАЛИЛИ:

визнати документи про підвищення кваліфікації педагогічними працівниками ліцею, отриманих поза закладами освіти, дійсними.

Текст інформації додається до протоколу.

За - 26 Проти – 0 Утримались – 0


VІІI . СЛУХАЛИ: Данильчук Л. І., заступника директора з навчально-виховної роботи, яка доповіла про результати підвищення кваліфікації педагогічними працівниками ліцею у 2022 році, а також наголосила на Дотриманні Порядку підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників, затвердженого постановою КМУ від 21.08.2019 №800 зі змінами від 27.12.2019 року , затверджених постановою КМУ №1113.





УХВАЛИЛИ:

1. Заступнику директора Данильчук Л.І. оприлюднити підсумки підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладу за 2022 рік на сайті закладу

До 31.12.2022

2. Педагогічним працівникам:

2.1. Підвищити кваліфікацію за різними формами та видами, відповідно до Порядку підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників, затвердженого постановою КМУ від 21.08.2019 №800 зі змінами від 27.12.2019 року, затверджених постановою КМУ №1113.

2023 рік

2.2. Дотримуватися Порядку підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників, затвердженого постановою КМУ від 21.08.2019 №800 зі змінами від 27.12.2019 року , затверджених постановою КМУ №1113.

Постійно

За – 26 Проти -0 Утримались -0

IX. СЛУХАЛИ: Данильчук Л. І., заступника директора з навчально-виховної роботи, яка ознайомила з номенклатурою справ ліцею на 2023 рік.

УХВАЛИЛИ: затвердити номенклатуру справ ліцею на 2023рік.

За -26 Проти -0 Утримались – 0

X. СЛУХАЛИ: заступника директора з виховної роботи Черниш О. С. , яка ознайомила з планом щодо попередження правопорушень та окреслила основні шляхи його реалізації, а також доповіла про роботу зі здобувачами освіти ліцею схильними до правопорушень.

ВИСТУПИЛИ:

  1. Роман Ю. Р.,педагог-організатор, яка презентувала інноваційні форми роботи в позаурочний час для дітей схильних до правопорушень.

  2. Торуцька В. М., практичний психолог, яка ознайомила з сучасними психологічними прийомами та методиками в роботі з дітьми, які схильні до правопорушень.

  3. УХВАЛИЛИ:

  1. Дотримуватися плану щодо попередження правопорушень здобувачами освіти ліцею.

  2. Класним керівникам тримати на контролі дітей схильних до правопорушень, співпрацювати з батьками, адміністрацією ліцею та психологом.

  3. Залучати дітей схильних до правопорушень до різних видів діяльності, гуртків, секцій тощо.

За – 26 Проти -0 Утримались -0


Голова педагогічної ради: Валентина НАЙДЮК


Секретар: Тетяна КАЛІНЧЕНКО

Немає коментарів:

Дописати коментар