Сторінки

ПРОТОКОЛ засідання педагогічної ради Новороманівського ліцею Брониківської сільської ради № 6 від 10.01.2024

 ПРОТОКОЛ

засідання педагогічної ради

Новороманівського ліцею

Брониківської сільської ради

від 10.01.2024 № 6

https://docs.google.com/document/d/1hH4J0yVxooDczFRTL7aaO3oi947eJbUH/edit?usp=sharing&ouid=104917946156380045520&rtpof=true&sd=true

Голова засідання – Найдюк В. І.

Секретар – Калінченко Т. М.

Присутні: педагогічний колектив Новороманівського ліцею

Відсутні: 5 (п/п)


Порядок денний:


1. Про підсумки моніторингу навчальних досягнень здобувачів освіти у I семестрі

2023-2024 навчального року.

Данильчук Л.І., вчителі-предметники, класні керівники.

2. Про роботу класних колективів у I семестрі 2023-2024 н. р. (по реалізації

національно-патріотичного виховання ).

Черниш О.С., класні керівники.

3. Про підсумки роботи з обдарованою молоддю (участь у турнірах, олімпіадах,

конкурсах тощо) у І семестрі 2023\2024 н.р. та про створення необхідних умов для

розвитку учнів закладу у ІІ семестрі 2023\2024 н.р. (враховуючи, за потреби, умови

воєнного стану).

Данильчук Л.І., вчителі-предметники, класоводи.

4. Про успішність учнів за індивідуальною формою навчання.

Данильчук Л.І., вчителі-предметники, класоводи.

5. Про стан харчування здобувачів освіти у I семестрі 2023-2024 н.р.

Найдюк В.І., директор ліцею, класні керівники.

6. Про схвалення Правил внутрішнього трудового розпорядку в закладі.

Найдюк В.І., директор ліцею.

По першому питанню «Про підсумки моніторингу навчальних досягнень здобувачів

освіти у I семестрі 2023-2024 навчального року»

СЛУХАЛИ: Людмилу ДАНИЛЬЧУК, заступника директора з НВР, яка

проаналізувала і узагальнила моніторинг навчальних досягнень здобувачів освіти у І

семестрі 2023-2024 навчального року, а також пояснила причини різких змін у

показниках з окремих предметів у певних класах.


Людмила ДАНИЛЬЧУК наголосила на ролі консультативних занять щодо

удосконалення  методик роботи з дітьми з метою подолання освітніх втрат,

застосування у педагогічній практиці методик із формування в учнів вмінь і навичок

мислительної діяльності; а також на важливості проводити роз’яснювальну роботу з

батьками з питань організації  самопідготовки учнів, відповідального ставлення їх до

здобуття знань.

ВИСТУПИЛИ: вчителі-предметники: Окасана РУЖИЦЬКА, вчителька

англійської мови, ГАЛИНА ЗАРУЦЬКА, вчителька зарубіжної літератури,

Оксана ЧЕРНИШ, вчителька хімії, Тетяна КАЛІНЧЕНКО, вчителька

української мови та літератури, Марина ШЛІНЧАК, вчителька математики, які

ознайомили із моніторингом якості знань зі своїх предметів в порівнянні з минулим

навчальним роком, пояснили причини певних змін у показниках та окреслили

основні напрямки роботи з подолання освітніх втрат у ІІ семестрі 2023-2024

навчальному році.

УХВАЛИЛИ:

1.Вчителям-предметникам:

1.1. Глибоко проаналізувати результати моніторингу навчальних  досягнень добувачів

освіти ліцею з предметів, виробити конкретні рекомендації  щодо покращення якості

знань учнів ( до 16.01.2024).

1.2. Відстежувати сталість динаміки результативності  учнів із навчальних предметів:

навчальні семестри, навчальний рік тощо.

1.3.Відстежувати сталість динаміки результативності учнів по класах :навчальні

семестри, навчальний рік тощо.

1.4. Провести до 17.01.2024 консультативне заняття щодо удосконалення  методик

роботи з дітьми з метою подолання освітніх втрат, застосування у педагогічній

практиці методик із формування в учнів вмінь і навичок мислительної діяльності

(аналіз-синтез, порівняння, класифікація), технік для закріплення опорних знань,

тестування на різних етапах діяльності.

1.5. Активізувати просвітницьку та роз’яснювальну роботу з батьками з питань

організації  самопідготовки учнів, відповідального відношення їх до здобуття знань.

1.6. Посилити контроль щодо об’єктивності оцінювання знань учнів відповідно до

Критеріїв оцінювання навчальних досягнень з базових дисциплін.

1.7.  Систематично працювати над розробкою, удосконаленням різнорівневих тестових

завдань із практичним застосуванням їх на уроках, завдань на встановлення

відповідності, завдань відкритого типу, складених за зразком зовнішнього

незалежного оцінювання.

1.8. Адміністрації ліцею при відвідуванні уроків відстежувати впровадження

педагогами у практику роботи завдань на встановлення відповідності, завдань

відкритого типу, складених за зразком зовнішнього незалежного оцінювання.


1.9. Враховувати результати динаміки результативності навчальних досягнень учнів

при атестації педагогічних працівників.

2. Класним керівникам та медичній сестрі посилити контроль за довідкамми та

групами здоров’я учнів ліцею.

По другому питанню «Про роботу класних колективів у I семестрі 2023-2024 н. р.

(по реалізації національно-патріотичного виховання )»

СЛУХАЛИ: Оксану ЧЕРНИШ, заступника директора, яка проаналізувала стан

виховної діяльності ліцею за І семестр 2023-2024 навчального року у розрізі

національно-патріотичного виховання.

Заступник директора наголосила, що метою національно-патріотичного виховання є

формування і утвердження української національної та громадянської ідентичності,

оборонної свідомості, громадянської стійкості на основі суспільно-державних

(національних) цінностей України, соціальної активності та відповідальності,

готовності до дієвого виконання громадянського і конституційного обов'язку із

захисту національних інтересів, державної незалежності і територіальної цілісності

України.

Також Оксана ЧЕРНИШ нагадала, що основними складовими національно-

патріотичного виховання є:

1) громадянсько-патріотичне виховання;

2) духовно-моральне виховання;

3) співпраця із закордонними українцями.

ВИСТУПИЛИ: Тетяна КАЛІНЧЕНКО, класний керівник 9 класу, яка

презентувала власний досвід роботи у напрямку національно-патріотичного

виховання , наголосила на важливості усвідомлення своєї ідентичності через знання

традицій, звичаїв свого роду і народу загалом.

УХВАЛИЛИ:

1.Класним керівникам 1 – 11 класів:

1.1.Забезпечувати неухильне виконання Концепції національно-

патріотичного виховання молоді.

1.2. Залучати до національно-патріотичного виховання учнів громадські

організації, представників сучасного українського козацтва, організації

ветеранів, військово-патріотичних клубів та військовослужбовців.

1.3. Підвищувати рівень педагогічної культури батьків щодо питань

національно-патріотичного виховання дітей та молоді в сім’ї.

1.4. Забезпечувати активну участь учнів закладу в різноманітних заходах

національно-патріотичного спрямування, особливо під час проведення

загальнодержавних свят.

2.Вчителю історії та правознавства Туринській Н.П.:

2.1.Використовувати факти з історії становлення української державності,

українського козацтва, героїв визвольного руху, досягнень у галузях


політики, освіти, науки, культури і спорту.

2.2. Приділяти вихованню правової культури, поваги до Конституції, законів

України, державної символіки та історії.

2.3.Організовувати походи до музеїв, залучати до дитячого та юнацького

спорту.

2.4. Залучати учнів закладу, зокрема й у позаурочний час, до вивчення

культури, історії України шляхом участі у позакласних заходах,

фольклорних колективах.

3. Вчителю предмету Захисту України та фізичної культури Грибєнчикову І.І.:

3.1. Формувати в учнів закладу громадсько-активну життєву позицію,

психологічну готовність до вступу на державну, військову службу та

неухильного виконання обов’язків громадянина.

3.2. Проводити заходи, які б формували в учнів уявлення про значення

українського війська в історії держави, а також роль Збройних сил

України у відстоюванні свободи та незалежності України.

3.3.Сприяти поширенню заняття молодіжним туризмом; ознайомлювати

учнів з пам’ятками української історії, культури та природи,

історичними місцями та подіями, етнографією та життєписами відомих

діячів.

4. Вчителям – предметникам, асистентам вчителів:

4.1. Впроваджувати в роботу педагогічного колективу на основі здобутого

досвіду програми національно-патріотичного спрямування.

4.2. Пропагувати серед учнів кращі здобутки національної, культурної і

духовної спадщини під час освітнього процесу..

4.3. Залучати до національно-патріотичного виховання учнів закладу діячів

у галузі культури, мистецтва, науки, спорту.

5. Педагогу – організатору Роман Ю.Р.:

5.1. Налагодити тісну співпрацю з патріотичними клубами, центрами

патріотичного виховання, позашкільними закладами та іншими

організаціями з метою виховання в учнів патріотичного духу.

5.2. Організувати перегляд телепрограм, що популяризують українську

історію, мову та культуру, досвід роботи щодо національно-

патріотичного виховання молоді.

5.3. Сприяти ознайомленню учасників навчально-виховного процесу з

матеріалами у ЗМІ, фаховими періодичними виданнями, науково-

популярною, науковою, художньою літературою національно-

патріотичного спрямування.


6. Бібліотекарю Гудзь Ю.Г.:

6.1.Забезпечити наявність державної символіки в бібліотеці.

6.2. Забезпечити створення постійної експозиції на тему національно-

патріотичного виховання.

6.3.Забезпечити наявність змінних експозицій до державних свят.

6.4.Забезпечити наявність у бібліотеці виставки матеріалів ЗМІ, фахових

періодичних видань, науково-популярної, наукової, художньої

літератури національно-патріотичного спрямування.

6.5. Створити для вчителів добірку навчально-методичних матеріалів щодо

питань національно-патріотичного виховання молоді та просвітницької

роботи з батьками.

По третьому питанню «Про підсумки роботи з обдарованою молоддю (участь у

турнірах, олімпіадах, конкурсах тощо) у І семестрі 2023\2024 н.р. та про створення

необхідних умов для розвитку учнів закладу у ІІ семестрі 2023\2024 н.р. (враховуючи,

за потреби, умови воєнного стану)».

СЛУХАЛИ: Людмилу ДАНИЛЬЧУК, заступника директора З НВР, яка

підсумувала роботу з обдарованими дітьми, відзначила результативну роботу учителів

та класоводів з розвитку учнівських інтелектуальних здібностей школярів та їх

підготовку до творчих конкурсів та предметних олімпіад. Також заступник

наголосила на тісній співпраці психолога, батьків, вчителів у роботі з обдарованими

дітьми.

УХВАЛИЛИ:

1. Відзначати результативну роботу учителів та класоводів з розвитку учнівських

інтелектуальних здібностей школярів та їх підготовку до творчих конкурсів.

2. Практичному психологу Торуцькій В.М., педагогу - організатору

Венгерчук Ю.Р.:

2.1.Забезпечити створення електронної бази методичних матеріалів щодо

організації роботи з обдарованими дітьми.

2.2.Продовжувати роботу в напрямку виявлення інтелектуальних і творчих

здібностей учнів, забезпечення сприятливих психолого-педагогічних умов для

їх розвитку. Продовжити роботу щодо виявлення, психолого-педагогічної

підтримки та індивідуального супроводу обдарованих дітей.

3. Педагогічним працівникам:

3.1. Забезпечувати обов'язкову участь учнів ліцею в олімпіадах з базових дисциплін,

творчих конкурсах тощо.


Постійно

3.2. Популяризувати здобутки обдарованих дітей через засоби масової

інформації ( за згодою батьків).


Постійно


3.3. З метою підвищення рівня результативності роботи з обдарованими дітьми

активно впроваджувати інноваційні форми роботи з дітьми, які мають особливі

здібності, посилити роботу щодо співпраці педагогів та батьків у створенні умов для

розвитку обдарованих дітей.


Постійно

3.4. Здійснювати контроль за залученням обдарованих дітей до різних організаційних

форм позашкільної освіти з урахуванням індивідуальних задатків і здібностей.


Постійно

3.5. Налагодити тісну співпрацю вчителів-предметників з батьками і класними

керівниками здібних учнів в напрямку підвищення їх мотивації до самоосвіти і

самовдосконалення.


Постійно


3.6. Продовжувати роботу щодо залучення до навчання учнів у МАН.


2023-2024 н.р.

4. Класним керівникам зробити відповідні записи в особових справах учнів щодо їх

досягнень у конкурсах, змаганнях.


Червень 2024

5. При розподілі годин для гурткової роботи керуватись критерієм результативності в

олімпіадах, конкурсах, турнірах.


Серпень 2024 р.

6. Удосконалити систему морального і матеріального стимулювання здібних та

обдарованих школярів і вчителів, що мають вагомі результати в роботі з ними.

7.Заступнику директора Данильчук Л.І. забезпечити   підвищення фахового рівня

педагогічних працівників шляхом залучення їх до участі у конференціях, семінарах,

проблемно-тематичних заняттях, тренінгах різного рівня з питань роботи з

обдарованими дітьми.

По четвертому питанню «Про успішність учнів за індивідуальною формою

навчання.»

СЛУХАЛИ: Людмилу ДАНИЛЬЧУК, заступника директора з НВР, яка

проаналізувала успішність учнів за індивідуальною формою навчання, зазначила на

необхідності проведення додаткових консультацій для учнів за індивідуальною

формою навчання з метою покращення результативності.

ВИСТУПИЛИ: Галина ЗАРУЦЬКА, вчителька зарубіжної літератури, яка

окреслила основні труднощі в роботі з учнями за індивідуальною формою навчання ,

поділилася досвідом їх подолання.

УХВАЛИЛИ:

1.Вчителям-предметникам:

1.1. Скласти (скоригувати) графік проведення консультацій та підсумкового

оцінювання для здобувачів освіти за індивідуальною (сімейною) формою навчання на

II семестр 2023-2024 навчального року та ознайомити з ним батьків учнів.

1.2. Організувати оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з усіх

навчальних предметів інваріантної складової індивідуального навчального плану.

До 07.06.2024

По п’ятому питанню «Про стан харчування здобувачів освіти у I семестрі 2023-2024

н.р.


СЛУХАЛИ: Валентину НАЙДЮК, директора Новороманівського ліцею, яка

ознайомила зі змінами в законодавстві щодо організації харчування і підкреслила, що

у Новороманівському ліцеї харчування організовано згідно норм правового

забезпечення та санітарного регламенту.

Також Валентина НАЙДЮК проаналізувала організацію харчування дітей пільгових

категорій та ознайомила із результатами опитування серед батьків щодо організації

харчування у Новороманівському ліцеї.

УХВАЛИЛИ:

1.1. Стан харчування здобувачів освіти Новороманівського ліцеюу I семестрі 2023-

2024 н.р. вважати задовільним.

1.2. Здійснювати координацію та контролювати роботу працівників їдальні

(харчоблоку) та медичногочного працівника ліцею з питань організації

харчування. Постійно.

1.3. Продовжувати вести облік дітей, що забезпечуються гарячим харчуванням, у

тому числі безкоштовним. Класні керівники.

По шостому питанню « Про схвалення Правил внутрішнього трудового розпорядку в

закладі»

СЛУХАЛИ: Валентину НАЙДЮК, директора Новороманівського ліцею. яка

ознайомила з Правилами внутрішнього трудового розпорядку Новороманівського

ліцею та наголосила на певних змінах, викликаних певними ситуаціями.

УХВАЛИЛИ: Схвалити Правила внутрішнього розпорядку Новороманвського ліцею

Брониківської сільської ради зі змінами.


Голова засідання педагогічної ради Валентина НАЙДЮК

Секретар засідання педагогічної ради Тетяна КАЛІНЧЕНКО

Немає коментарів:

Дописати коментар