ПРОТОКОЛ № 8
засідання педагогічної
ради
Новороманівського ліцею
Брониківської сільської
ради
30 травня 2025 року
Голова засідання педагогічної ради – Валентина НАЙДЮК
Секретар засідання педагогічної ради – Тетяна КАЛІНЧЕНКО
Всього педагогічних працівників – 27
Відсутні: Людмила РОЖКО, Оксана РУЖИЦЬКА, Петро АЛЕКСЮК,
Оксана ПАВЛЮК, ЯНА РЯБУШЕНКО, Віра ОРЕЛ, Інна
САФРОНІЙ.
Присутні: Людмила ДАНИЛЬЧУК, Оксана ЧЕРНИШ, Іван ГРИБЄНЧИКОВ,
Марина ШЛІНЧАК, Тамара ЛИТВІНЕЦЬ, Майя БУДАЄВА, Тетяна БОРСУЧЕНКО, Валентина
ТОРУЦЬКА, Оксана КОВАЛЬЧУК, Наталія
ТУРИНСЬКА, Віталія БУГАЙЧУК, Лариса
СТОЛЯР, Тамара ЧИЖЕАВСЬКА, Лілія ЯНОВИЧ, Любов НИЧИПОРУК, Юлія ГУДЗЬ, Тетяна
КУЦЕВИЧ, Ірина ДІДИК, Галина ЗАРУЦЬКА
Порядок денний:
1.Про результати самооцінювання організації освітніх та
управлінських процесів ліцею, реалізації внутрішньої системи забезпечення якості освіти
за навпрямами: «Система оцінювання навчальної діяльності учнів», «Педагогічна
діяльність педаногічних працівників закладу». |
Данильчук Л.І., заступник директора ліцею |
2.Про переведення на наступний рік навчання учнів 1-8, 10кл.та нагородження Похвальними листами
«За високі досягнення у навчанні» відповідно до Порядку переведення учнів
ЗЗСО на наступний рік навчання, оновленого в наказ МОНУ від 15.04.2025 №570
та від 23.04.2025 №614 |
Директор ліцею, кл.керівники |
3.Про переведення на наступний рік навчання здобувачів освіти 9 класу та вручення свідоцтва про
базову середню освіту з відзнакою. |
Директор ліцею, кл. керівник 9 класу |
4. Про затвердження Положення про бракеражну комісію. |
Директор ліцею |
5.Про затвердження посадових інструкцій педагогічних працівників відповідно до оновленого Професійного стандарту «Вчитель
закладу загальної середньої освіти», затвердженого наказом МОНУ від
29.08.2024 №1225 |
Черниш О.С., заступник директора ліцею |
6. Про посилення профілактики вживання учнями
тютюнових виробів та їх шкідливого впливу. |
Черниш О.С., заступник директора ліцею |
І.
СЛУХАЛИ:
Заступника керівника закладу Людмилу
ДАНИЛЬЧУК, яка ознайомила присутніх із результатами самооцінювання
освітніх і управлінських процесів Новороманівського ліцею Брониківської
сільської ради за 2024-2025навчальний рік за напрямом 2 : «Система оцінювання
навчальної діяльності учнів» та напрямом 3: «Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти».
За результатами вивчення даного питання
встановлено, що у ліцеї проводиться відстеження результатів навчання кожного
учня та класу загалом двічі упродовж навчального року з усіх предметів
інваріантної складової навчального плану.
Моніторинг навчальних досягнень
здійснюєтся :
по
предметах ( в тому числі порівняльний);
по
класах;
аналітичні звіти за наслідками перевірних робіт
(двічі упродовж навчального року).
У протоколах засідань педагогічної ради
фіксуються відстеження результатів, узагальнення матеріалів за результатами є
системним, результати навчання учів подаються у формі узагальнюючих таблиць,
аналізуються.
За результатами навчання кожного учня
здійснюється аналіз результатів навчання, приймаються рішення щодо надання учням необхідної допомоги. У ліцеї
розроблена та затверджена педрадою «Стратегія подолання освітніх втрат», з
метою подолання освітніх розривів проводяться компенсаторні заняття та групові,
індивідуальні консультації під час канікул.
Під
час проведення навчальних занять та в позаурочній діяльності найчастіше
педагоги застосовують такі форми підтримки здобувачів освіти, як індивідуальні
консультації, корисні посилання на Інтернет-ресурси, створення ситуації
успіху.
За
результатами самоаналізу 77,3% педагогів визначають мету, завдання та очікувані
результати кожного навчального заняття, 63,6% - аналізують зміст навчального
матеріалу та прогнозують результативність сприйняття.
Впроваджена система формувального оцінювання
сприяє особистісному поступу учнів. З результатів анкетування переважна
більшість вчителів (77,8%)
використовують у своїй роботі систему формувального оцінювання, відстежують особистісний поступ учнів.
формують у них позитивну самооцінку, відзначають досягнення, підтримують
бажання навчатися, запобігають побоюванням помилитися.
Проте 37%
учнів зазначають, що вчителів оцінюють
їх навчальні досягнення з метою відстеження індивідуального прогресу у
навчанні, 63% учнів вважає, що метою є визначення знань, умінь і навичок; 18,5%
учнів не знають, для чого їх оцінюють. Результати спостереження за навчальними
заняттями свідчать про те, що педагоги надають необхідну допомогу учням в
різних формах: консультації, індивідуальні завдання, допомога у підготовці до
участі у предметних олімпіадах, конкурсах тощо).
Переважна
більшість учнів ліцею (57,4%) відповіли, що їхня думка вислуховується і
враховується під час навчальних занять.
Переважна більшість учнів (57,4%) стверджують, що ставляться до
навчання відповідально та усвідомлюють його важливість у подальшому житті.
Анкетовані вчителі мотивують учнів до вивчення предмету, створюючи
ситуацію успіху під час навчальних занять постійно (50%), переважна більшість
педагогів створюють на заняттях атмосферу взаємоповаги, співпраці, 45,5%
вчителів прослідковують індивідуальну траєкторію навчання учнів постійно, 40,9%
- майже завжди.
Під час спостереження за навчальними заняттями з’ясовано, що
близько половини вчителів систематично організовують самооцінювання та
взаємооцінювання здобувачів освіти, забезпечують зворотний зв'язок.
Близько половини педагогічних працівників застосовують прийоми
самооцінювання та взаємооцінювання (40,9%), зокрема із використанням тверджень
« Я знаю», «Я вмію», «Я можу» тощо.
74,1% учнів ліцею здійснюють самооцінювання результатів своєї
роботи.
81,5% учнів ліцею вважають,
що якісний результат навчання залежить
саме від їх праці та наполегливості,
55,6% від рівня викладання, 11% учнів вважають, що досягти кращих результатів
їм допомагають однокласники.
На більшості відвіданих занять учні були активними учасниками
освітнього процесу. Водночас, можливість вибору рівня навчальних завдань і
напрямів навчальної діяльності учням надавалась не на усіх з відвіданих занять.
Більшість вчителів засвідчили
розроблення різнорівневих завдань для учнів.
У закладі регулярно проводяться заходи щодо дотримання академічної
доброчесності стверджують 57,4% опитуваних учнів.
Щоб запобігти порушенню
академічної доброчесності, 44,4% педагогів знайомлять учнів з основами
авторського права, 92% педагогів проводять бесіди щодо дотримання академічної доброчесності,
51,9% - використовують завдання, які неуможливлюють списування, 22,2% -
використовують методичні розробки для формування основ академічної
доброчесності.
Рівні оцінювання:
Вимога/правило |
Рівень освітньої діяльності |
2.1. |
достатній |
2.2. |
достатній |
2.3. |
достатній |
За напрямом 2: |
достатній |
Результати
спостережень за проведенням навчальних занять, самоаналізу педагогічних працівників
своєї освітньої діяльності, результати проведеного анкетування дають можливість
стверджувати, що педагоги ліцею системно приділяють увагу плануванню та
прогнозуванню своєї професійної діяльності. Календарно-тематичне
планування відповідає Освітній програмі закладу та навчальним програмам МОНУ.
Усі календарно-тематичні плани погоджені із заступником директора з
навчально-виховної роботи.
Переважна
більшість учителів (81,5%) при складанні КТП використовують рекомендації МОНУ,
55,6% - самостійно складають КТП, 44,4%
учителів користуються розробками Інтернет-сайтів, які стосуються викладання
предметів. При потребі змінюють
послідовність тем, протягом навчального року проводять коригування КТП.
Вивчення
педагогічної діяльності показало, що більшість вчителів використовують освітні
ресурси, ІКТ, спрямовані на оволодіння учнями не менше трьома ключовими
компетентностями:
створення власних відеопрезентацій,
відеороликів,
-
інтерактивних підручників тощо;
-
використання електронних словників, додатків,
симуляцій;
-
текстові документи, таблиці, малюнки,
Інтернет-технології, пошук інформації в мережі
Інтернет, застосунок Google Meet для проведення уроків у синхронному
режимі;
-
Інтерактивні вправи WordWoll, LearmingApps,
тестування на платформах НаУрок, Всеосвіта, Class Time, електронні онлайн-дошки
Padlet, Linoit;
-
Використання на уроках матеріалів, розміщених
на освітньому ресурсі «Країна мрій», навчально-пізнавальні відео для дітей;
-
Індивідуальні та диференційовані завдання,
консультації.
Учителі беруть участь у формуванні та реалізації індивідуальних освітніх
траєкторій учнів (за потреби) в основному завдяки індивідуальних (рівневих)
завдань.
Зокрема
під час спостереження за проведеними навчальними заняттями з’ясовано, що
педагоги розвивають в учнів наступні ключові компетентності: спілкування
державною мовою, математичну компетентність, компетентності у галузі
природничих наук, навчання упродовж життя, інформаційно- комунікаційну. Розвитку
та формуванню таких компетентностей, як громадянська культура, екологічна,
інноваційність приділяють увагу значно менша кількість учителів. Майже не
простежується формування такої компетентності, як підприємливість та фінансова
грамотність.
Вчителі-предметники беруть участь у
розробленні індивідуальних освітніх траєкторій для дітей з ООП. Окремі вчителі
використовують у своїй роботі елементи індивідуальних освітніх траєкторій
шляхом розроблення різнорівневих завдань, надання консультацій.
40,7%
педагогічних працівників поширюють свій педагогічний досвід у матеріалах,
зокрема на пед.виставці добрих практик або виступах;33,3% - на освітніх
онлайн-платформах; 18,5% - у блогах;
22,2% - у професійних спільнотах ( є
головами МО закладів Брониківської ТГ);7,4% - у фахових виданнях; 25,5%
педагогів вказали, що не мають оприлюднених розробок.
Четверта частина вчителів не забезпечує
реалізації наскрізного виховного процесу
під час проведення навчальних занять, зосереджуючись виключно на їх когнітивній
складовій. Більшість педагогів приділяють увагу дотриманню гігієни навчання.
Усі вчителі
на заняттях використовують ІКТ.
Результати
анкетування вчителів та наявна документація
у закладі свідчить, що педагогічні працівники закладу постійно
підвищують професійний рівень.
Найчастіше
для свого професійного зростання обирають таку професійну тематику:
використання ІКТ в освіті (44,4%),
організація інклюзивної форми навчання (51,9%), методичні аспекти викладання
предметів (51,9%), форми організації освітнього процесу (51,9%), психологічні
особливості роботи з дітьми з ООП (58,6%), безпечне освітнє середовище (59,3%).
Також обираються теми: законодавче забезпечення освітнього процесу (22,2%),
формування в учнів громадянської позиції (29,6%), профілактика та прояви
девіантної поведінки у дітей (18%).
Усі
педагоги вважають, що у них відсутні перешкоди, які могли б завадити
професійному розвитку, хоча натомість 33,3% учителів бажають покращення
матеріально-технічної бази; усі вчителі зазначили про створені керівництвом
умови для постійного підвищення кваліфікації, чергової та позачергової атестації,
сертифікації.
Орієнтовний
план проходження курсової перепідготовки на поточний рік схвалений педагогічною
радою та затверджений наказом керівника. В ліцеї розроблене та схвалене
педагогічною радою Положення про визнання результатів підвищення кваліфікації
педагогічних працівників.
Учителі
ліцею підвищують професійну кваліфікацію шляхом
формальної,
неформальної та інформальної освіти:
курси КЗ
«ЖОІППО» (96,3%), ЖДУ (43,7%), самоосвіта (88,9%), онлайн-курси (77,8%),
вебінари (74,1%), методичні семінари (55,8%), тренінги, майстер-класи (44,4%),
конференції (11,1%).
Окремі
педагогічні працівники реалізують освітні проєкти.
Заступник
директора з навчально-виховної роботи залучається до експертної діяльності у
сфері загальної середньої освіти та здійснює процес супервізії.
Учителька
початкових класів пройшла сертифікацію вчителів.
За
результатами вивчення педагогічної діяльності педагогів та анкетування учнів
з’ясовано, що освітня діяльність закладу грунтується на засадах педагогіки
партнерства, довіри, доброзичливості, особиствсно-орієнтованому підході, комунікація націлена на те, щоб кожна дитина
відчувала себе особистістю.
За результатами анкетування більшість (60%) учнів
вважають, що їхня думка має значення (вислуховується, враховується) в
освітньому процесі, однак 40% респондентів стверджують, що їх побажання
враховують лише з окремих предметів.
Співпраця педагогічних працівників з батьками
відбувається у різноманітних формах (індивідуальне спілкування класного
керівника з батьками, батьківські збори, групи в соціальних мережах, спільні
загальношкільні заходи тощо).
Педагогами
забезпечено зворотний зв’язок, про що говорять відповіді 67,6% опитуваних
батьків.
У
закладі освіти діють методичні об’єднання вчителів початкових класів та класних
керівників, творча група вчителів, діяльність яких характеризується різними
формами взаємодії, ініціативами щодо забезпечення якості освіти закладу,
активною участю у педагогічних радах.
Більше 90% педагогів вважають, що психологічний
клімат закладу освіти сприяє співпраці педагогів.
У ліцеї розроблено Положення про академічну доброчесність.
У закладі регулярно проводяться заходи щодо дотримання академічної
доброчесності стверджують 57,4% опитуваних учнів.
Щоб запобігти порушенню академічної доброчесності, 44,4% педагогів
знайомлять учнів з основами авторського права, 92% педагогів проводять бесіди
щодо дотримання академічної доброчесності, 51,9% - використовують завдання, які
неуможливлюють списування, 22,2% - використовують методичні розробки для
формування основ академічної доброчесності.
57,4% опитаних учнів
зазначили, що такі бесіди проводяться, але 35, 2% вказали на їх нерегулярність.
Рівні оцінювання:
Вимога/правило |
Рівень освітньої діяльності |
3.1. |
достатній |
3.2. |
високий |
3.3. |
достатній |
3.4. |
достатній |
За напрямом 3: |
достатній |
УХВАЛИЛИ:
1.Удосконалити
систему оцінювання учнів, яка б грунтувалася на компетентнісному підході у
викладанні предметів.
2. Розробляти критерії
оцінювання результатів навчання здобувачів освіти під час проведення
обов’язкових видів робіт з навчальних предметів та інформувати про них учнів та
їхніх батьків;
3. Підбирати домашні
завдання, спрямовані на оволодіння здобувачами освіти ключовими
компетентностями, інформувати учнів про
критерії оцінювання завдань.
4.Педагогічним працівникам під час навчальних
занять надавати учням можливість вибору рівня навчальних завдань і напрямів
навчальної діяльності.
5.Педагогічним працівникам у навчальній
діяльності забезпечувати розвиток в
учнів самооцінювання та самомотивації, застосовуючи при цьому прийоми
самооцінювання та взаємооцінювання.
6. На батьківські збори виносити питання
відповідального ставлення учнів до навчального процесу, з відповідним
напрацюванням певних правил, норм тощо.
7.З метою обміну досвідом провести для
педагогів семінари, майстер-класи наступної тематики: «Використання прийомів
самооцінювання та взаємооцінювання на уроках», «Використання різнорівневих
завдань на різних етапах навчального заняття» тощо.
8.
З метою використання
сучасних підходів до організації освітнього процесу розглянути на засіданні
педагогічної ради питання:
- щодо
міжпредметної інтеграції навчального матеріалу;
- стосовно формування та реалізації
індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів освіти тощо.
9. Під час навчальних
занять сприяти формуванню в учнів таких компетентностей, як підприємливість та
фінансова грамотність.
10. Під час проведення
навчальних занять забезпечувати реалізацію наскрізного виховного процесу, не
зосереджуючись виключно на їх когнітивній складовій.
11.
З метою поширення педагогічного досвіду та розвитку професійної майстерності
педагогічних працівників мотивувати вчителів до створення та оприлюднення
власних освітніх ресурсів.
12. Взяти до
уваги участь педагогічних працівників у
сертифікації тощо.
13. Продовжувати формувати культуру академічної
доброчесності учнів, інформуючи про дотримання основних засад та принципів
академічної доброчесності під час освітнього процесу, у тому числі при
проведенні навчальних занять.
14. З певною
періодичністю проводити спільний з учнями круглий стіл щодо дотримання
принципів академічної доброчесності.
15.
З метою розвитку професійної співпраці сприяти реалізації
планів роботи творчої групи вчителів, спільних проєктів, взаємовідвідування
уроків вчителями.
Рішення
прийнято одноголосно.
ІІ. СЛУХАЛИ:
Директора ліцею Валентину НАЙДЮК, яка
ознайомила з порядком переведення учнів очної форми на наступний рік.
ВИСТУПИЛИ:
1.
Класний
керівник 1 класу Любов НИЧИПОРУК, яка просила перевести 19 учнів до 2 класу.
Боровська Діана Миколаївна
Борсученко Олександр Русланович
Вознюк Владислав Ігорович
Войцехівська Анна Валентинівна
Гультяєв Кирило Олександрович
Данильчук Катерина Володимирівна
Дранговська Тетяна Богданівна
Єнжиєвська Єва Юріївна
Козирацький Роман
Юрійович
Корчевська Єва Ігорівна
Кравчук Микола Іванович
Пелешок Денис Миколайович
Расновський Михайло Євгенійович
Сафроній Матвій Васильович
Торуцька Маргарита Юріївна
Хоменко Тетяна Олегівна
Шапран Назар Сергійович
Шевчук Кирил Михайлович
Шевчук Поліна Вадимівна
2.
Асистент
вчителя 2 класу Тетяна КУЦЕВИЧ, яка просила перевести 22 учні до 3 класу .
Волков Микита Юрійович
Горбатюк Вікторія Вікторівна
Данильчук Анастасія Олександрівна
Денисюк Яна Вікторівна
Ковальчук Артем Сергійович
Ліщук Анна Сергіївна
Максимчук Анастасія Сергіївна
Мартинюк Катерина Олександрівна
Осадчук Марія Максимівна
Пилипчук Євангеліна Сергіївна
Підкаура Тимофій Олександрович
Сидорчук Зоряна Петрівна
Скаковський Олександр Вікторович
Толочкін Тимофій Русланович
Філон Матвій Артемович
Шапран Ульяна Сергіївна
Швачко Каміла Іванівна
Шевчук Денис Олександрович
Шевчук Кирило
Юрійович
Шевчук Любомир Віталійович
Штельцер Владислав Олексійович
Шумляківський Ярослав
Романович
3.
Класний
керівник 3 класу Лілія ЯНОВИЧ, яка просила перевести 15 учнів до 4 класу і нагородити
Похвальним листом Хоменка Андрія та
Пузину Кирила.
Благун Валерія Сергіївна
Брацюк Артем Володимирович
Бродовський Денис Вікторович
Дідик Злата Дмитрівна
Зінчук Єва Вадимівна
Малко Євген Сергійович
Мирончук Микита Сергійович
Подейко Денис Андрійович
Поліщук Владислав Ігорович
Пузина Кирил
Сергійович
Ригун Дарина Олексіївна
Тимощук Денис Юрійович
Сарган Анна Андріївна
Хоменко Андрій Володимирович
Шапран Нікіта Олександрович
4.
Класний
керівник 4 класу Майя БУДАЄВА, яка просила перевести 15 учнів до 5 класу і нагородити Похвальним
листом Лосовського Костянтина,
таровського Святодара та Гілевську Софію.
Бамбуца Роксолана Михайлівна
Гілевська Софія Ігорівна
Лосовський Костянтин Дмитрович
Луцюк Артем Сергійович
Максимчук Кирило
Сергійович
Пінчук Дарина Олександрівна
Скаковський Максим Вікторович
Столяр Михайло Миколайович
Сокульська Вероніка Петрівна
Кайданович Богдан Андрійович
Таровський Святодар Костянтинович
Тичина Вікторія Андріївна
Тинна Анюта Анатоліївна
Чепель Катерина Сергіївна
Черкас Євген Миколайович
5.
Класний
керівник 5 класу Тамара ЛИТВІНЕЦЬ, яка просила перевести 23 учні до 6 класу і нагородити Похвальним листом
Бойчук Анну та Аврамчук Ярославу.
Авраменко Ярослава Вікторівна
Бабійчук Карина
Максимівна
Бойчук Анна Олександрівна
Бродовська Каріна Олександрівна
Глушко Юлія Володимирівна
Григорчук Олексій Віталійович
Данюк Владислав Юрійович
Дранговський Костянтин Іванович
Дмитренко Олександра Василівна
Журавель Аліна Миколаївна
Захарчук Мирослава Леонідівна
Кайданович Ангеліна Андріївна
Кізюк Злата Сергіївна
Крапівіна Каріна Богданівна
Музичко Вероніка Михайлівна
Опанасюк Дмитро Васильович
Пилипчук Єлизавета Сергіївна
Расновська Дарина Євгеніївна
Семенюк Назарій Юрійович
Тальчук Аніта Русланівна
Торуцька Марія Юріївна
Шевелюк Євген Денисович
Шевчук Злата Віталіївна
6.
Класний
керівник 6 класу Оксана КОВАЛЬЧУК, яка просила перевести 24 учнів до 7 класу і нагородити Похвальним
листом Короткову Катерину.
Барашовець Віталій Сергійович
Білобородова Вікторія Володимирівна
Бобровська Валерія Вікторівна
Горбатюк Антоній Вікторович
Глазов Артем Олексійович
Демчук Олена Віталіївна
Дубінкін Юрій Миколайович
Короткова Катерина Олександрівна
Корчан Дарина
Олександрівна
Недзельська Вікторія Петрівна
Нестерчук Павло Павлович
Осадчук Софія Максимівна
Пасічник Олександр Андрійович
Побережна Іванна Вікторівна
Подейко Нікіта Андрійович
Прохніцький Єгор Вячеславович
Ревчук Уляна Денисівна
Романов Серафим Леонідович
Сафроній Назар Васильович
Семенюк Назар Володимирович
Сокульський Микола Петрович
Сорочинський Олександр Олегович
Чупров Глєб Романович
Шевчук Катерина Дмитрівна
7.
Класний
керівник 7 класу Наталія ТУРИНСЬКА, яка просила перевести 21
учня до 8 класу.
Біда Олександр Романович
Блінкова Карина Ігорівна
Вознюк Максим Ігорович
Вознюченко Даніл Олександрович
Гілевська Діана Ігорівна
Дмитренко Тимур Васильович
Ільїна Вікторія
Валеріївна
Колос Ангеліна Андріївна
Кравченко Любов Русланівна
Музичко Софія Михайлівна
Подкаура Петро Петрович
Пелешок Петро Олександрович
Ригун Олексій Олексійович
Скаковська Ілона Вікторівна
Талько Кіра Валентинівна
Ткачук Роман Андрійович
Торуцький Вадим Романович
Хмелевська Ірина Валентинівна
Цал-Цалко Валерія Вікторівна
Шпеньов Денис Володимирович
Шевчук Марія Геннадіївна
8.
Класний
керівник 8 класу Іван Грибєнчиков, який просив
перевести 31 учня до 9 класу.
Авраменко Роман Вікторович
Бобровський Олександр Вікторович
Бурлакова Діана Артеміївна
Брацюк Оксана Леонідівна
Бродовський Владислав Олександрович
Гілевський Вадим Валентинович
Голуб Катерина Олександрівна
Горобей Михайло Васильович
Данильчук Олексій Олександрович
Захарчук Кароліна Михайлівна
Калінченко Іван Миколайович
Кичкирук Вікторія Валентинівна
Кобилинський Денис Юрійович
Ковальчук Софія Сергіївна
Корман Олександр Олександрович
Корчан Олександр Олександрович
Лапінська Анастасія Олександрівна
Лосовський Максим Дмитрович
Максимчук Дмитро Сергійович
Опанасюк Іван Васильович
Паршин Олександр Олександрович
Підкаура Олександр Олександрович
Подкаура Богдан Петрович
Сарган Назарій Андрійович
Сідоров Володимир Олексійович
Троцький Андрій Миколайович
Хмелевський Вадим Валентинович
Чепель Ілля Сергійович
Шевчук Анна Володимирівна
Шевчук Сергій Миколайович
Ярощук Дарія Юріївна
9.
Класний
керівник 10 класу Тетяна КАЛІНЧЕНКО, яка просила перевести 13
учнів до 11 класу:
Бамбуца Назарій
Борсученко Віктор
Дубінкін Віктор
Ковальчук Олена
Куркач Аніта
Максимчук Діана
Нестеренко Віталій
Ничипорук Максим
Пелешок Євгенія
Підкаура Катерина
Чайка Світлана
Чех Владислава
Шевчук Андрій
і нагородити Похвальними листами Пелешок Євгенію та
Ковальчук Олену.
УХВАЛИЛИ:
1.
Перевести
учнів 5-8, 10 класів на наступний рік
навчання.
2.
Нагородити
зазначених вище учнів Похвальними
листами.
Рішення прийнято одноголосно.
ІІІ. СЛУХАЛИ: Класного керівника 9 класу Тетяна БОРСУЧЕНКО, яка просила
перевести 28 учнів
до 10 класу і вручити Свідоцтво з відзнакою Скаковській Маргариті Вікторівні:
Аврамчук Родіон Валерійович
Бойчук Сергій Олександрович
Борсученко Анатолій Володимирович
Васянович Андрій Володимирович
Вознюк Костянтин Ігорович
Войцеховський Максим Миколайович
Денисюк Катерина Вікторівна
Журавель Діана Миколаївна
Крапівін Артем Богданович
Крапівін Максим Леонідович
Кізюк Карим Сергійович
Мацюк Андрій Петрович
Недзельська Катерина Петрівна
Ничипорук Вадим Володимирович
Олійник Михайло Романович
Радзівіл Христина Миколаївна
Ревчук Злата Володимирівна
Руденко Віталій Анатолійович
Савченко Софія Вікторівна
Семенюк Анна Сергіївна
Скаковська Маргарита Вікторівна
Сокульський Владислав Петрович
Таровський Радомир Костянтинович
Чумак Ірина Миколаївна
Шевчук Анна Олегівна
Шевчук Вікторія Михайлівна
Шухлін Олексій Іванович
Щирська Софія Володимирівна
УХВАЛИЛИ:
1.
Перевести
учнів 9 класу на наступний рік навчання.
2.
Вручити
Свідоцтво з відзнакою Скаковській Маргариті Вікторівні, учениці 9 класу.
Рішення прийнято одноголосно.
ІV. СЛУХАЛИ:
Директора ліцею Валентину НАЙДЮК, яка ознайомила присутніх із Положенням про
бракеражну комісію закладу, створену відповідно до вимог щодо організації
харчування у закладі освіти, безпечності
та якості харчових продуктів, визначениз законодавством України.
Директор зазначила основні завдання, функції, права, обов’язки, склад,
відповідальність, організацію, порядок роботи
бракеражної комісії.
УХВАЛИЛИ:
1. Затвердити
Положення про бракеражну комісію.
Рішення
прийнято одноголосно.
V. СЛУХАЛИ:
Заступника
директора Оксану ЧЕРНИШ, яка
ознайомила присутніх з порядком та особливостями затвердження посадових інструкцій
педагогічних працівників відповідно до оновленого Професійного стандарту
«Вчитель закладу загальної середньої освіти», затвердженого наказом МОНУ від
29.08.2024 №1225. А також заступник директора надала для ознайомлення теку
основник аспектів, коротких підказок та пояснень, нормативних документів, наказів, які
регулюють дане питання:
1. НАКАЗ «Про зміну істотних умов праці
педагогічних працівників закладу освіти»
1.1. ПОВІДОМЛЕННЯ про зміну назви
посади відповідно до професійної назви роботи стандарту вчителя
1.2. Зразок заяви на ЗГОДУ ТА ВІДМОВУ
продовження трудових відносин на посаді на умовах зміненої назви
1.3. Зразок запису в трудовій книжці про
зміну назви посади та про звільнення з роботи через відмову продовжувати роботу
2. НАКАЗ «Про зміну
назви посади вчителя відповідно до професійної назви роботи та Класифікатора
професій ДК 003:2010
3.НАКАЗ Про
затвердження та введення в дію посадових інструкцій
3.1. КЕРІВНИКА (ДИРЕКТОРА) закладу
загальної середньої освіти з кодом КП 1210.1
3.2. Заступника директора з НВР
закладу загальної середньої освіти з кодом 1210.1
3.3. Заступника директора з ВР
закладу загальної середньої освіти з кодом 1210.1
3.4. ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
вчителя закладу загальної середньої освіти професійної кваліфікації
– ВЧИТЕЛЬ-БАКАЛАВР,
ВЧИТЕЛЬ МОЛОДШИЙ БАКАЛАВР, ВЧИТЕЛЬ МАГІСТР за спеціальністю (21 посадова
інструкція)
«ВЧИТЕЛЬ ІСТОРІЇ»
«ВЧИТЕЛЬ
МАТЕМАТИКИ»
«ВЧИТЕЛЬ
УКРАІНСЬКОІ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ» і ТД.
КОРОТКІ
ПІДКАЗКИ ТА ПОЯСНЕННЯ
1. ЗМІНА ІСТОТНИХ
УМОВ ПРАЦІ
• Загальні
положення
• Строки
повідомлення працівника у разі змін істотних умов праці
• Дії роботодавця
при зміні істотних умов праці
2. ПОСАДОВА
ІНСТРУКЦІЯ ВЧИТЕЛЯ, КОЛИ І ЯК ВНОСИТИ ЗМІНИ ВІДПОВІДЬ НА КЛЮЧОВІ ПИТАННЯ
– Наказ про
оновлення інструкцій;
– Скільки посадових
має бути: одна для всіх вчителів чи окрема для кожного;
– Зміст посадової
інструкції
3. ЯК ПРАВИЛЬНО
ЗРОБИТИ ЗАПИСИ В ТРУДОВІЙ КНИЖЦІ. РОЗЯСНЕННЯ
Вводимо в дію
ПОСАДОВІ ІНСТРУКЦІЇ ВЧИТЕЛІВ ЗА ПРОФЕСІЙНОЮ КВАЛІФІКАЦІЄЮ з урахуванням
КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ відповідно до ПРОФСТАНДАРТУ КЕРІВНИКА та ВЧИТЕЛЯ за
кваліфікацією:
« КЕРІВНИК
(директор) закладу загальної середньої освіти,
“Вчитель початкових
класів закладу загальної середньої освіти”; “Вчитель закладу загальної
середньої освіти”
ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА
З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ
ЗАСТУПНИКА
ДИРЕКТОРА З ВИХОВНОЇ РОБОТИ та інше.
УХВАЛИЛИ:
1. Затвердити посадові інструкції педагогічних
працівників відповідно
до оновленого Професійного стандарту «Вчитель закладу загальної середньої
освіти», затвердженого наказом МОНУ від 29.08.2024 №1225.
Рішення
прийнято одноголосно.
VІ. СЛУХАЛИ:
Заступника директора Оксану ЧЕРНИШ, яка ознайомила присутніх про посилення
профілактики вживання учнями тютюнових виробів та їх шкідливого впливу.
Зокрема, повідомила про проведену роботу відповідно до листа Департаменту освіти і науки
Житомирської обласної військової адміністрації
від 14.02.2025
№ 615/031/3-25, листа Відділу освіти,
молоді та спорту Брониківської сільської ради від 17.02.2025 р. , враховуючи,
що проблема вживання учнями тютюнових виробів набула особливої гостроти, а
також з метою попередження профілактики вживання учнями тютюнових виробів було видано наказ по
Новороманівському ліцею від 17 02.2025 р. № 25, а також проведена відповідна
робота: класні керівники 1-11 класів, асистентам вчителів провели роз’яснювальну роботу серед
учасників освітнього процесу - батьків та учнів, активізували профілактичну роботу з попередження
вживання тютюнових виробів в учнівському середовищі, ефективно використовували
спеціальну науково-методичну літературу із зазначеного питання у освітньому
процесі.
В ході проведеної роботи також було ознайомлено учасників освітнього процесу із змінами до ст. 13
Закону України № 2899-ІУ щодо захисту населення від шкоди вторинного тютюнового
диму та переліком визначених громадських місць, де заборонено куріння та використання
електронних сигарет.
УХВАЛИЛИ:
1.
Продовжити профілактичну
роботу з попередження вживання тютюнових виробів в учнівському середовищі
2.
Посилити
особисту відповідальність класних керівників за організацією вільного часу
учнів під час перерв як у навчальних кімнатах, так і на території ліцею.
3.
Посилити управлінський контроль за
вживанням учнями, працівниками закладів освіти тютюнових виробів, електронних
сигарет у громадських місцях, в тому числі у приміщеннях і на територіях
Новороманівського ліцею.
4.
Посилити
особисту відповідальність класних керівників, чергових вчителів за організацією
вільного часу учнів під час перерв як у навчальних кімнатах, так і на території
ліцею.
5.
Провести у 1 семестрі 2025-2026 н. р. батьківські збори, на
які винести питання посилення профілактики вживання учнями тютюнових виробів та
їх шкідливого впливу.
6.
Організовувати конкурси серед дітей на кращий зразок
інформаційно-просвітницького матеріалу антитютюнового спрямування та переваг
здорового способу життя (листівки, плакати, літературні твори тощо).
7.
Медичній
сестрі Інні САФРОНІЙ провести бесіди з
учнями щодо профілактики вживання учнями тютюнових виробів та їх шкідливого
впливу.
Рішення прийнято
одноголосно.
Голова засідання педагогічної
ради: Валентина НАЙДЮК
Секретар засідання педагогічної
ради: Тетяна КАЛІНЧЕНКО
Немає коментарів:
Дописати коментар