ПРОТОКОЛ № 9
засідання педагогічної
ради
Новороманівського ліцею
Брониківської сільської
ради
13 червня 2025 року
Голова засідання педагогічної ради – Валентина НАЙДЮК
Секретар засідання педагогічної ради – Тетяна КАЛІНЧЕНКО
Всього педагогічних працівників – 27
Відсутні: Оксана ПАВЛЮК, ЯНА РЯБУШЕНКО,
Інна САФРОНІЙ.
Присутні: Людмила ДАНИЛЬЧУК, Оксана ЧЕРНИШ, Іван ГРИБЄНЧИКОВ, Марина
ШЛІНЧАК, Тамара ЛИТВІНЕЦЬ, Майя БУДАЄВА, Тетяна БОРСУЧЕНКО, Валентина
ТОРУЦЬКА, Оксана КОВАЛЬЧУК, Наталія ТУРИНСЬКА, Віталія БУГАЙЧУК, Лариса СТОЛЯР, Тамара
ЧИЖЕАВСЬКА, Лілія ЯНОВИЧ, Любов НИЧИПОРУК, Юлія ГУДЗЬ, Тетяна КУЦЕВИЧ, Ірина
ДІДИК, Галина ЗАРУЦЬКА, Віра ОРЕЛ, Людмила РОЖКО, Оксана РУЖИЦЬКА.
Порядок
денний:
І. СЛУХАЛИ:
Директора ліцею Валентину НАЙДЮК, яка підсумувала діяльності ліцею у 2024-2025н.р. та докладно проаналізувала виконання Плану роботи ліцею за 2024-2025 н.р. та реалізацію Стратегії у 2024-2025н.р..
УХВАЛИЛИ:
Річний план роботи
Новороманівського ліцею за 2024-2025 н. р. та реалізацію
Стратегії у 2024-2025н.р. вважати виконаними у повному обсязі.
Рішення прийнято одноголосно
ІІ.
СЛУХАЛИ:
Заступника керівника
закладу Людмилу ДАНИЛЬЧУК, яка ознайомила присутніх з результатами внутрішніх моніторингів
навчальних досягнень здобувачів освіти у 2024-2025н.р. та з виконанням Освітньої
програми ліцею у 2024-2025н.р. ( додаток
1).
ВИСТУПИЛИ:
1. Оксана
КОВАЛЬЧУК, вчителька англійської мови, яка
провела аналіз підсумкових робіт,
вказавши на доцільність підготовки
заздалегідь типових завдань для
полегшення висловлення думок письмово.
2. Наталія
ТУРИНСЬКА , вчителька історії, яка
прокоментувала основні види помилок під час виконання підсумкових робіт за
групами результатів.
3. Тамара ЛИТВІНЕЦЬ, вчителька математики, про взаємопов’язаність груп
результатів у математиці та про типові помилки на першому етапі розв’язування
математичних задач.
УХВАЛИЛИ:
Рішення прийнято одноголосно.
ІІІ.
СЛУХАЛИ:
Заступника керівника закладу Людмилу ДАНИЛЬЧУК про
методичний супровід впровадження Концепції НУШ та Державного
стандарту базової середньої освіти у
2024-2025 н. р. ( додаток 2)
ВИСТУПИЛИ:
1.
Майя БУДАЄВА про роботу методичної комісії
вчителів початкових класів; про важливість участі у вебінарах, конференціях,
семінарах; про особливості роботи учителів початкових класів під час
предметного тижня.
2. Тетяна
КАЛІНЧЕНКО, вчителька української мови та літератури, яка зазначила на
важливості поширення педагогічного досвіду, підкресливши, що поширення
педагогічного досвіду - це процес ознайомлення інших педагогів з новими,
ефективними методами та підходами до навчання та виховання, з метою їх
подальшого використання та впровадження в освітню практику. Це важливий
етап розвитку освіти, що сприяє вдосконаленню навчального процесу та підвищенню
якості освіти загалом.
3.
Оксана
ЧЕРНИШ, вчителька хімії, про поширення
педагогічного досвіду та створення
інтерактивних підручників з хімії.
УХВАЛИЛИ:
1.Заступнику директора
Людмилі ДАНИЛЬЧУК:
1.1.Спрямувати
роботу педагогічного колективу у 2025-2026 н.р. на реалізацію другого етапу
методичної теми: «Формування особистості учня та підготовка його до життя в
сучасних умовах через інноваційні технології та педагогічну майстерність
учителя».
1.2. Усю
методичну діяльність педагогічних працівників спрямовувати на
удосконалення внутрішньої системи
забезпечення якості освіти.
Протягом навчального року.
2.Учителям ліцею:
2.1.
Спрямувати педагогічну освітню діяльність на відповідність Професійному
стандарту вчителя ЗЗСО.
Протягом навчального
року.
2.2.Продовжувати
впроваджувати
в освітній процес сучасні тренди в освіті, інноваційні методи навчання,
компетентнісний та особистісно орієнтований підходи, формувальне, взаємо- і
самооцінювання, медіаграмотність, ідеї НУШ.
Протягом року навчального року.
2.3.Продовжувати
працювати
над дієвою організацією підвищення професійної майстерності відповідно річного
плану підвищення кваліфікації вчителів.
Протягом навчального року.
2.4.Планування самоосвітньої діяльності
здійснювати у відповідності до плану методичної роботи ліцею, річного плану
підвищення кваліфікації, графіка атестації та курсової перепідготовки вчителів.
Протягом навчального року.
3.Адміністрації ліцею:
3.1.З метою поширення педагогічного досвіду та
розвитку професійної майстерності педагогічних працівників мотивувати вчителів
до створення та оприлюднення власних освітніх ресурсів.
Адміністрація, протягом навчального року
3.2.Взяти до уваги участь педагогічних працівників
у сертифікації тощо.
3.3.З метою розвитку професійної співпраці сприяти
реалізації планів роботи творчої групи вчителів, спільних проєктів,
взаємовідвідування уроків вчителями.
Протягом навчального року.
3.4. Спрямовувати освітню діяльність на
подолання освітніх втрат.
Постійно.
Рішення прийнято одноголосно
ІV.
СЛУХАЛИ:
Заступника директора
ліцею Оксану ЧЕРНИШ про
результати організації виховного процесу та позакласної діяльності у 2024-2025
навчальному році (додаток 3).
УХВАЛИЛИ:
·
Продовжувати проводити заходи національно -
патріотичного спрямування.
· Урізноманітнити форми та методи роботи класного керівника, учнівського самоврядування.
· Ширше залучати учнів до позакласної, гурткової роботи.
· Робота з обдарованою молоддю. Залучення учнів до участі в конкурсах
різних рівнів.
· Залучати учнів до участі у соціальних , екологічних та інших проєктах .
· Формування навичок здорового способу життя, розвиток життєвих компетенцій
учнів.
· Удосконалення форм та методів методичної роботи з класними
керівниками.
· Активізувати та урізноманітнити форми та методи роботи з батьківською
громадськістю.
Рішення прийнято одноголосно.
V.
СЛУХАЛИ:
Юлію ГУДЗЬ, асистента вчителя,
яка підвела підсумки
роботи інклюзивних класів у 2024-2025н.р., ознайомила зі станом виконання
ІПР,проаналізувавши досягнення та труднощі дітей з ООП. Також асистент вчителя зазначила , що ефективна
співпраця вчителя та асистента вчителя є ключовим фактором успішного навчання
дітей з особливими освітніми потребами (ООП) в інклюзивному середовищі.
Практичні та ключові аспекти співпраці:
1. Спільне планування та
визначення цілей
Вчитель та асистент вчителя
повинні спільно планувати уроки, заняття та інші навчальні заходи, враховуючи
індивідуальні потреби та можливості кожного учня з ООП. Потрібно кожного разу
чітко визначати цілі навчання та очікувані результати для кожного учня.
2. Розподіл ролей та
відповідальності:
Вчитель та асистент вчителя повинні чітко розподілити ролі та
відповідальності під час уроків та інших навчальних заходів. Наприклад, вчитель
може зосередитися на поясненні нового матеріалу, проведенні фронтальних робіт,
а асистент може надавати індивідуальну допомогу учням з ООП, допомагати їм
виконувати завдання, контролювати їхню роботу.
3. Постійна комунікація та
співпраця:
Вчитель та асистент вчителя
повинні постійно спілкуватися один з одним, обмінюватися інформацією про
прогрес учнів, обговорювати проблеми та шукати шляхи їх вирішення. Потрібно
співпрацювати як під час уроків так і під час інших навчальних заходів, щоб
забезпечити всебічну підтримку учням з ООП.
4. Створення позитивного та інклюзивного середовища:
Вчитель та асистент повинні створювати в класі позитивну та
інклюзивну атмосферу, де всі учні відчувають себе цінними.
ВИСТУПИЛИ:
1.
Валентина ТОРУЦЬКА, психолог ліцею, про психологічну підтримку дітей з ООП під
час війни. Психолог зазначила, що в умовах війни надзвичайно
важливо забезпечити психологічну підтримку дітям з особливими освітніми
потребами (ООП). Це вимагає індивідуального підходу, створення
безпечного середовища, та врахування особливостей кожного
випадку. Важливо, щоб батьки та педагоги були обізнані про потреби таких
дітей та вміли надавати необхідну підтримку.
2.
Тамара ЧИЖЕВСЬКА,
асистент вчителя, про ігрові технології в роботі з дітьми з ООП. Асистент
вчителя підкреслила, що Для дітей з особливими освітніми
потребами (ООП) існують різні ігри, які сприяють їхньому розвитку та адаптації. Ці
ігри можуть бути як дидактичними, спрямованими на розвиток пізнавальних
навичок, так і рухливими, що покращують фізичний розвиток та
координацію. Важливо обирати ігри з урахуванням індивідуальних
особливостей та потреб кожної дитини, забезпечуючи візуальну підтримку, чіткі
інструкції та позитивне заохочення.
УХВАЛИЛИ:
1.Заступнику директора з навчально-виховної
роботи Людмилі ДАНИЛЬЧУК:
1.1.Тримати на контролі організацію
інклюзивного навчання у закладі.
Упродовж
2025/2026 н.р.
1.2.Проводити роботу з батьками даної
категорії учнів, здійснювати їх анкетування два рази на рік (за підсумками І-го
семестру та навчального року). Заступник директора з навчально-виховної роботи.
Упродовж
2025/2026 н.р.
1.3.Своєчасно реагувати на зауваження батьків
з питання організації навчання їх
дитини.
Упродовж 2025/2026 н.р.
1.4.Надавати методичну допомогу вчителям у
класах з інклюзивним навчанням.
Упродовж
2025/2026 н.р.
2.Вчителям інклюзивних класів, асистентам вчителів:
2.1.Забезпечити надання освітніх послуг дітям
з особливими освітніми потребами із застосуванням особистісно орієнтованих
методів навчання з урахуванням
індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності учнів.
Упродовж 2025/2026
н.р.
2.2.Враховувати індивідуальні особливості
учнів у процесі підготовки до занять та використовувати новітні форми та засоби навчання, що сприяють
розвитку пізнавальних процесів учнів.
Упродовж
2025/2026 н.р.
2.3.Сприяти створенню позитивного мікроклімату
у класному колективі. Залучати учнів з особливими освітніми потребами до життя класу і ліцею.
Упродовж 2025/2026 н.р.
2.4.Оцінювання навчальних досягнень дітей з
особливими потребами здійснювати згідно з критеріями оцінювання навчальних
досягнень учнів та обсягом матеріалу, визначеним індивідуальним навчальним
планом.
Упродовж 2025/2026
н.р.
2.5.Надавати допомогу учням з особливими
освітніми потребами в організації робочого місця; вести педагогічну документацію, здійснювати соціально-педагогічний супровід
дітей з особливими освітніми потребами, дбати про професійне самовизначення та
соціальну адаптацію учнів; інформувати вчителя класу та батьків про досягнення
учня, допомагати вчителям інклюзивних класів у проведенні навчальних занять та
роботі з класом.
Упродовж
2025/2026н.р
Рішення прийнято одноголосно.
VІ.
СЛУХАЛИ:
Директора
ліцею Валентину НАЙДЮК про відрахування учнів 11класу.
УХВАЛИЛИ:
1.
Відрахувати учнів 11 класу зі списків
ліцею:
Борсученка
Дениса Євгеновича
Голуб Дарину Олександрівну
Глазову Альбіну Олексіївну
Кальченко Андрія Сергійовича
Короткова Миколу Олександровича
Корчан Олену Олександрівну
Крапівіну Вікторію Леонідівну
Лісановського Назарія Леонідовича
Назарова Олега Вікторовича
Недзельську Ольгу Петрівну
Семенюк Оксану Сергіївну
Сорочинську Катерину Олегівну
Ткачук Вероніку Андріївну
Торуцького Богдана Романовича
Троцьку Вікторію Миколаїівну
Холчова Миколу Миколайовича
Шевчук Катерину Геннадіївну
Рішення прийнято одноголосно
VІІ.
СЛУХАЛИ:
Заступника керівника закладу Людмилу
ДАНИЛЬЧУК про вибір профільного
предмету для 10 класу у 2025-2026 н. р. Людмила ДАНИЛЬЧУК зазначила, що вибір
профільного предмета для 10 класу – важливий етап у житті старшокласника, адже
він визначає подальший напрямок навчання та професійний розвиток. На цьому
етапі важливо врахувати інтереси, здібності та плани на майбутнє.
Також заступник директора
ліцею ознайомила присутніх із метою та завданнями профілю «Українська мова» у
Новороманівському ліцеї.
ВИСТУПИЛИ:
1.
Тетяна
КАЛІНЧЕНКО, вчителька української мови та літератури, яка підкреслила, що профільний рівень вивчення української
мови в 10 класі передбачає поглиблене вивчення мовних явищ, розвиток
мовленнєвих умінь та навичок, а також формування компетентностей, необхідних
для подальшого навчання та професійної діяльності. Особливістю цього рівня
є акцент на аналізі складних текстів, критичному мисленні, та здатності
використовувати мову в різних комунікативних ситуаціях.
Основні
особливості:
·
Поглиблене
вивчення мовних явищ:
Розширення знань про
фонетику, морфологію, синтаксис, лексику та стилістику української мови.
·
Розвиток
мовленнєвих умінь:
Вдосконалення навичок
читання, письма, аудіювання та говоріння, зокрема, з використанням
різноманітних мовних засобів.
·
Формування
компетентностей:
Розвиток умінь аналізувати,
синтезувати, оцінювати інформацію, а також ефективно спілкуватися в усній та
письмовій формі.
·
Робота
з текстами різних жанрів:
Аналіз художніх, наукових,
публіцистичних та інших текстів, що сприяє формуванню критичного мислення та
аналітичних здібностей.
·
Підготовка
до ЗНО/НМТ:
Профільний рівень забезпечує
поглиблену підготовку до зовнішнього незалежного оцінювання з української мови,
що є важливим для вступу до вищих навчальних закладів.
·
Формування
мовної особистості:
Розвиток мовної культури,
здатності усвідомлено використовувати мову у різних сферах життя, а також
поваги до української мови як державної.
·
Використання
мови в різних комунікативних ситуаціях:
Здатність адаптувати
мовлення до різних цілей, аудиторії та стилів спілкування.
·
Робота
з інформаційними технологіями:
Використання
мовних ресурсів в електронному середовищі, що сприяє адаптації до сучасних умов
комунікації.
1.
УХВАЛИЛИ:
1.Організувати профільне навчання
у 10 класі за профілем «Українська мова» у 2015-2026 н. р.
2.Переглянути підручники, програми, посібники, календарні плани, що
стосуються профільного навчання.
Рішення прийнято одноголосно.
VІІІ.
СЛУХАЛИ:
Тетяну БОРСУЧЕНКО,
класного керівника 10 класу, про затвердження вибірково-обов’язкових
предметів для учнів 10 класу у 2025-2026 н. р..
УХВАЛИЛИ:
1.Затвердити предмети «Мистецтво» та «Інформатика» як
вибірково-обов’язкові для учнів 10 класу у 2025-2026 н. р.
Рішення прийнято одноголосно
ІХ. СЛУХАЛИ:
Директора ліцею Валентину
НАЙДЮК про відрахування зі складу учнів
ліцею учня 4 класу Кайдановича Богдана Андрійовича та учениці 5 класу
Кайданович Ангеліни Андрївни, які здобували освіту за сімейною формою навчання.
УХВАЛИЛИ:
Відрахувати зі складу
учнів ліцею учня 4 класу Кайдановича Богдана Андрійовича та учениці 5 класу
Кайданович Ангеліни Андрївни, які здобували освіту за сімейною формою навчання.
Рішення прийнято одноголосно.
Х. СЛУХАЛИ:
Заступника директора ліцею Оксану ЧЕРНИШ про стан відвідування учнями ліцею у 2024-2025н.р.. Оксана ЧЕРНИШ зазначила, що
аналіз відвідуваності допомагає школі не тільки
виявити проблеми, але й оцінити ефективність вжитих заходів, а також сприяє
покращенню навчального процесу та створенню сприятливого середовища для
навчання.
Важливим аспектом є
інформування батьків про пропуски їхніх дітей та спільна робота над вирішенням
проблеми. Наприклад, за пропуски учнями школи їх батьків може чекати
попередження та штрафи згідно з законодавством. Забезпечення відвідування
навчальних занять є обов'язком батьків, згідно з нормативними документами.
ВИСТУПИЛИ:
1.Класні керівники 1-11
класів ( Майя БУДАЄВА, Лілія ЯНОВИЧ, Любов НИЧИПОРУК, Людмила РОЖКО, Тамара ЛИТВІНЕЦЬ, Оксана
КОВАЛЬЧУК, Наталія ТУРИНСЬКА, Іван ГРИБЄНЧИКОВ, Тетяна БОРСУЧЕНКО, Тетяна
КАЛІНЧЕНКО, Марина ШЛІНЧАК), які проаналізували стан відвідуваності у своєму
класному колективі, вказавши на доцільність систематичної роботи з батьками
щодо питання відвідуваності ліцею.
УХВАЛИЛИ:
1.Тримати на постійному
контролі питання відвідуваності учнями ліцею.
2. Систематично
співпрацювати з батьками щодо вияснення причин відсутності учня на навчанні.
Рішення прийнято одноголосно.
Голова
засідання педагогічної ради: Валентина НАЙДЮК
Секретар
засідання педагогічної ради: Тетяна КАЛІНЧЕНКО
Немає коментарів:
Дописати коментар