ПРОТОКОЛ № 2
засідання педагогічної ради
Новороманівського ліцею
Брониківської сільської ради
05 листопада 2025року
Голова засідання педагогічної ради – Валентина НАЙДЮК
Секретар засідання педагогічної ради – Тетяна КАЛІНЧЕНКО
Присутні: Людмила ДАНИЛЬЧУК, Оксана ЧЕРНИШ, Іван ГРИБЄНЧИКОВ,
Марина ШЛІНЧАК, Тамара ЛИТВІНЕЦЬ, Майя БУДАЄВА, Тетяна
БОРСУЧЕНКО, Валентина ТОРУЦЬКА, Оксана КОВАЛЬЧУК, Віталія
БУГАЙЧУК, Лариса СТОЛЯР, Тамара ЧИЖЕВСЬКА, Лілія ЯНОВИЧ, Любов
НИЧИПОРУК, Тетяна КУЦЕВИЧ, Ірина ДІДИК, Галина ЗАРУЦЬКА, Віра
ОРЕЛ, Людмила РОЖКО, Оксана РУЖИЦЬКА, Наталія ТУРИНСЬКА,
Валентин СОКОЛОВСЬКИЙ, Леонід АРСЕНЮК Тамара ЛОСОВСЬКА,
Світлана ПЛОХОТНЮК, Валентина МІЩУК, Регіна ГАВРИЛЮК
Порядок денний:
1.Про внесення змін до структури навчання та організацію освітнього процесу в
умовах воєнного стану: адаптація до викликів часу.
Директор ліцею Валентина НАЙДЮК
2.Про розгляд клопотань педагогічних працівників щодо визнання результатів
підвищення кваліфікації.
Заступник директора Людмила ДАНИЛЬЧУК
3.Про затвердження Положення про унеможливлення насильства та жорстокого
поводження з дітьми.
Заступник директора Оксана ЧЕРНИШ
4.Національно-патріотичне виховання учнівської молоді як фактор розвитку
національної свідомості, громадянської активності, правових цінностей
зростаючого покоління.
Заступник директора Оксана ЧЕРНИШ
I.СЛУХАЛИ: Валентину НАЙДЮК, директора ліцею, яка внесла на розгляд
педагогічного колективу пропозицію щодо можливих змін у структурі
навчання, викликаних відключенням електропостачання та початком
ремонтних робіт у ліцеї.
УХВАЛИЛИ: Відповідно пп.3,4 статті 10, Розділу ІІІ Закону України «Про
повну загальну середню освіту», Статуту Новороманівського ліцею
Брониківської сільської ради, з метою безпеки перебування учнів у закладі
внести зміни до структури навчання, а саме:
Розклад дзвінків:
(харчування після 2, 3 уроків):
Урок 40 хв. ПЕРЕРВА:
1 урок 9:00 – 9:40 10 хв.
2 урок 9:50 – 10:30 20 хв.
3 урок 10:50 – 11:30 20 хв.
4 урок 11:50 – 12:30 10 хв.
5 урок 12:40 – 13:20 10 хв.
6 урок 13:30 – 14:10 10 хв.
7 урок 14:20 – 15:00
Розклад дзвінків:
(харчування після 3,4 уроків):
Урок 40 хв. ПЕРЕРВА:
1 урок 9:00 – 9:40 10 хв.
2 урок 9:50 – 10:30 10 хв.
3 урок 10:40 – 11:20 20 хв.
4 урок 11:40 – 12:20 20 хв.
5 урок 12:40 – 13:20 10 хв.
6 урок 13:30 – 14:10 10 хв.
7 урок 14:20 – 15:00
Розклад дзвінків (приїзд після відбою (до 9:30):
2 урок 9:55 – 10:40
Перерва 10 хв.
3 урок – 10:50 – 11:35
Перерва 15 хв. (харчування початкові)
4 урок - 11:50 – 12:35
Перерва 20 хв. (харчування пільгові)
5 урок - 12:55 – 13:40 (Перерва 10 хв.)
6 урок – 13:50 – 14:35
7 урок – 14:45 – 15:30
Рішення прийнято одноголосно.
II.СЛУХАЛИ: Людмилу ДАНИЛЬЧУК, заступника директора ліцею, про
розгляд клопотань педагогічних працівників щодо визнання результатів
підвищення кваліфікації.
ВИСТУПИЛИ: Віталія БУГАЙЧУК, Тамара ЛИТВІНЕЦЬ, Оксана РУЖИЦЬКА,
які представили на розгляд засідання педагогічної ради документи про підвищення
кваліфікації, отримані поза ОІППО.
УХВАЛИЛИ:
2.1. Визнати результати підвищення кваліфікації асистента вчителя Віталії
БУГАЙЧУК, а саме:
Сертифікат « Робота вчителів початкових класів з дітьми з ООП» - ГО «Смарт
Освіта» та студія онлайн-освіти EdEra, 30 годин, 22.07.2025;
Сертифікат №7169847497416128787 за темою: «Сенсомоторні вправи для
підвищення розумової діяльності у дітей з ООП .Практичний кейс.» - ГО «Фонд
підтримки інформаційного забезпечення студентів», ЄДРПОУ 40911391, КВЕД
85.59, 2 години, 15.09.2025.
Свідоцтво №В1384-2399335 про проходження вебінару «ШІ- асистенти в освіті:
прості рішення для складних завдань», освітній проєкт «На Урок», 2 години,
26.09.2025.
Свідоцтво №В1392-2399335 про проходження вебінару « Відчувати, бачити, діяти:
сучасні дидактичні інструменти для інклюзивної освіти», освітній проєкт «На
Урок», 2 години, 08.10.2025.
Сертифікат №IG483072 про проходження вебінару на тему: «Дидактичні ігри та
вправи для дітей з ООП: методичний кейс» 2 години, ТОВ Всеосвіта, 14.10.2025.
Сертифікат №IG071515 про проходження вебінару на тему: « CANVA-майстерня:
створюємо, адаптуємо, застосовуємо», 2 години, ТОВ Всеосвіта, 14.10.2025.
2.2. Визнати результати підвищення кваліфікації вчителя математики Тамари
ЛИТВІНЕЦЬ, а саме:
Сертифікат про підвищення кваліфікації №02139713/НУШ -3079 за освітньою
програмою підвищення кваліфікації вчителів ЗЗСО «СЕН «зерна»: розвиток
соціально- емоційних навичок та підтримка благополуччя дітей і педагогів» для
учителів початкових класів та базової (5-6 класи) школи, 8 годин, червень 2025.
Сертифікат №GEN-4560431 ТОВ ГЕНЕЗА про проходження вебінару за темою:
«Компетентнісний підхід у викладанні алгебри та геометрії: методичні
рекомендації для 8 класу НУШ», 3 години,19.08.2025.
2.3. Визнати результати підвищення кваліфікації вчителя англійської мови Оксани
РУЖИЦЬКОЇ, а саме:
Сертифікат ННе02125438/0568/25 за напрямом «Шкільний курс англійської мови
та методика її навчання в контексті НУШ», Дрогобицький державний
педагогічний університет ім.Івана Франка, 30 годин, 31.10.2025.
Свідоцтво №4149391725856389386 за темою «Open AI.Методика застосування
штучного інтелекту в освітньому процесі. Іноземні мови», ГО «ІППО» ЄДРПОУ
43771659, КВЕД 85.59, 21.08.2025.
2.4. Визнати результати підвищення кваліфікації вчителя хімії, заступника
директора Оксани ЧЕРНИШ, а саме:
Сертифікат №043/130524 «Допомога у проживанні та подоланні наслідків
психотравмувальних подій», проєкт «Комплексний захист, освіта та підтримка
психічного здоров’я дітей та сімей з числа ВПО», 6 годин, 14.05.2025.
Сертифікат №1334В за темою «Перша психологічна допомога», Український
Червоний Хрест, 8 годин, 08.10.2025.
Рішення прийнято одноголосно.
III.СЛУХАЛИ: Заступника директора Оксану ЧЕРНИШ, яка ознайомила
присутніх із проєктом Положення про унеможливлення насильства та
жорстокого поводження з дітьми.
У доповіді було висвітлено:
вимоги законодавства України щодо захисту прав дитини;
створення безпечного освітнього середовища;
основні принципи недопущення жорстокого поводження та насильства;
алгоритми реагування педагогів у випадку виявлення або підозри щодо
жорстокого поводження з дитиною;
внутрішню систему повідомлення та взаємодії з відповідними службами;
права й обов’язки всіх працівників закладу щодо захисту дітей.
ВИСТУПИЛИ:
Практичний психолог Валентина ТОРУЦЬКА, який наголосив на
важливості раннього виявлення ознак насильства та необхідності
підвищення обізнаності педагогів.
Класні керівники 5, 9, 11 класів , які підтримали необхідність
затвердження Положення та зазначили актуальність алгоритмів взаємодії
з батьками, службою у справах дітей, поліцією та іншими структурами.
УХВАЛИЛИ:
1. Затвердити Положення про унеможливлення жорстокого поводження з
дітьми в закладі освіти.
2. Організувати профілактичні заходи, спрямовані на попередження
насильства та жорстокого поводження з дітьми (тренінги, бесіди, заняття
з учнями).
3. Посилити міжвідомчу взаємодію із службою у справах дітей, центром
соціальних служб, ювенальною превенцією з метою захисту прав дітей.
4. Включити інформацію щодо протидії жорстокому поводженню з дітьми
до планів виховної роботи класних керівників та річного плану роботи
закладу.
5. Забезпечити створення безпечного освітнього середовища, підтримання
атмосфери довіри, відкритості та психологічного комфорту.
Рішення прийнято одноголосно.
IV.СЛУХАЛИ: Оксану ЧЕРНИШ, заступника директора ліцею, 4. СЛУХАЛИ:
Заступника директора Оксану ЧЕРНИШ, яка представила доповідь на тему:
«Національно-патріотичне виховання учнівської молоді як фактор розвитку
національної свідомості, громадянської активності та правових цінностей
зростаючого покоління». (Додаток).
У виступі було наголошено на важливості формування в учнів національної
свідомості, активної громадянської позиції, шанобливого ставлення до
української історії, культури та традицій. Зазначено, що школа має відігравати
провідну роль у розвитку відповідальності, правової культури та громадянської
активності учнівської молоді. Відзначено ефективні форми роботи: заходи
національно-патріотичного спрямування, учнівське самоврядування,
волонтерська діяльність, співпраця з ветеранськими та громадськими
організаціями, застосування інтерактивних методів правового виховання.
ВИСТУПИЛИ:
Класні керівники, які поділилися досвідом проведення виховних
заходів, реалізації традиційних і нових форм патріотичного виховання,
участі учнів у благодійних та волонтерських проєктах.
Педагог-організатор, який відзначив роль учнівського самоврядування
та необхідність залучення дітей до громадської активності.
Практичний психолог, який підкреслив значення формування правової
культури, толерантності, відповідальності, а також важливість
моніторингу рівня громадянської та патріотичної вихованості учнів.
Пропозиції учасників були враховані при прийнятті рішення.
УХВАЛИЛИ:
1. Посилити роботу з формування національної самосвідомості учнів,
забезпечивши системність заходів патріотичного спрямування на уроках і
в позаурочній діяльності.
Відповідальні: заступник директора з ВР, класні керівники.
Термін: протягом навчального року.
2. Активізувати участь учнів у програмах громадянської та
волонтерської діяльності, спрямованих на розвиток відповідальності,
ініціативності та взаємодії з громадою.
Відповідальні: педагог-організатор, координатор учнівського
самоврядування.
Термін: постійно.
3. Розширити роботу з правового виховання учнів, проводити тренінги,
тематичні правові години, зустрічі з юристами, представниками
правоохоронних органів, фахівцями ДСНС.
Відповідальні: класні керівники, шкільний офіцер поліції.
Термін: протягом року.
4. Поглибити співпрацю з громадськими, волонтерськими,
ветеранськими організаціями, залучаючи учнів до реалізації проектів
патріотичного та громадянського спрямування.
Відповідальні: адміністрація закладу, педагог-організатор.
Термін: протягом навчального року.
5. Удосконалити зміст виховних заходів, включивши елементи історичної
пам’яті, традицій українського народу, сучасні приклади громадянської
мужності та відповідальності.
Відповідальні: класні керівники, учителі предметники.
Термін: постійно.
6. Підтримувати діяльність учнівського самоврядування, залучати учнів
до прийняття рішень щодо організації шкільного життя та реалізації
соціальних ініціатив.
Відповідальні: координатор учнівського самоврядування.
Термін: протягом року.
7. Організувати підвищення професійної компетентності
педпрацівників з питань патріотичного, громадянського та правового
виховання.
Відповідальні: заступник директора з НВР, керівники МО.
Термін: згідно з річним планом.
8. Провести моніторинг ефективності патріотичного виховання:
анкетування, аналіз заходів, оцінювання рівня активності учнів.
Відповідальні: практичний психолог, заступник директора з ВР.
Термін: травень.
9. Оприлюднити інформацію про діяльність закладу у сфері
патріотичного виховання на сайті та під час батьківських зборів.
Відповідальні: класні керівники, адміністратор сайту.
Термін: протягом року.
Рішення прийнято одноголосно.
Голова засідання Валентина НАЙДЮК
Секретар засідання Тетяна КАЛІНЧЕНКО
Немає коментарів:
Дописати коментар