Сторінки

ПРОТОКОЛ № 2 засідання педагогічної ради Новороманівського ліцею від 29.10. 2024 р.

 ПРОТОКОЛ № 2  засідання педагогічної ради Новороманівського ліцею Брониківської сільської ради  від  29.10. 2024 р.

ПРОТОКОЛ №2

засідання педагогічної ради

Новороманівського ліцею

Брониківської сільської ради

29 жовтня  2024 року

Голова засідання педагогічної ради –  Людмила ДАНИЛЬЧУК

Секретар засідання педагогічної ради  – Галина ЗАРУЦЬКА

Всього педагогічних працівників – 26

Відсутні: Тамара Чижевська, Юлія Гудзь, Любов Ничипорук, Лілія Янович,

Тетяна Калінченко.

Присутні: Оксана Черниш, Іван Грибенчиков, Марина Шлінчак, Тамара

Литвінець, Майя Будаєва, Людмила Рожко, Тетяна Борсученко, Валентина

Торуцька, Оксана Павлюк, Петро Алексюк, Оксана Ружицька, Оксана

Ковальчук, Венгерчук Юлія, Наталія Туринська, Віра Орел, Валентин

Соколовський, Яна Рябушенко, Віталія Бугайчук, Лариса Столяр.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1.Про результати моніторингу організації оцінювання навчальних досягнень

здобувачів освіти 5-7 класів. Оцінювання груп результатів навчання. Загальні та

галузеві критерії оцінювання.

Затвердження моделей ведення електронного класного журналу.

Л.І.Данильчук, заступник директора ліцею, вчителі-предметники.

2. Сучасні освітні тенденції та перспективи подолання освітніх втрат у закладі

освіти. Як подолати освітні втрати: шляхи та інструменти ( обмін досвідом,

напрацювання конкретних видів робіт для оновлення Стратегії подолання

освітніх втрат). Вправа «Конверт».

Л.І.Данильчук, заступник директора ліцею, педагогічні працівники.

3.Організація самооцінювання/взаємооцінювання – шлях до підвищення

мотивації учнів до навчання. Обмін досвідом «Ярмарка ідей»

Л.І.Данильчук, заступник директора, ліцею, педагогічні працівники.

4.Про затвердження змін до Положення про внутрішній моніторинг якості

освіти та освітньої діяльності ліцею.

Л.І.Данильчук, заступник директора ліцею.

5.Про стан відвідування ліцею здобувачами освіти.

О.С.Черниш, заступник директора ліцею, класні керівники.

6.Про внесення змін до внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

Л.І.Данильчук, заступник директора ліцею.

7. Про визнання курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників

ліцею. Л.І.Данильчук, заступник директора ліцею.


I.СЛУХАЛИ: Людмилу ДАНИЛЬЧУК, заступника директора ліцею, про

оцінювання результатів навчання учнів 5-7 класів відповідно до «Рекомендацій

щодо оцінювання результатів навчання учнів/учениць 5–9-х класів закладів

загальної середньої освіти», затверджених МОН України від 02.08.2024 №1093.

Заступник директора повідомила, що після попереднього обговорення

запропонованих моделей оцінювання (вебінар МОН України «Як оцінювати

учнівство 5–9 класів НУШ») з вчителями-предметниками ліцею є необхідність

погодити Правила і процедури оцінювання результатів навчання учнів 5–7

класів НУШ у Новороманівському ліцеї Брониківської сільської ради.

Людмила ДАНИЛЬЧУК запропонувала переглянути презентацію і детально

розповіла про порядок здійснення підсумкового оцінювання за групами

результатів, семестрового та річного оцінювання та внесення результатів

оцінювання навчання здобувачів освіти у класні журнали/свідоцтва досягнень,

оформлення сторінок електронного Класного журналу.

Заступник директора наголосила, що під час оцінювання потрібно

враховувати динаміку особистих досягнень учня/учениці протягом семестру.

ВИСТУПИЛИ: 

1. Оксана ЧЕРНИШ, заступник директора ліцею з виховної роботи,

запропонувала при формуванні семестрової оцінки використовувати

середнє арифметичне поточного та підсумкового оцінювання, яке

проводилося протягом семестру з відповідними позначками (ГР1, ГР2, ГР3,

ГР4, ПР ГР1) за формулою: 

ПР  ГР1 + ПО ГР1 = СО ГР1

ПР – підсумкові роботи (контрольні, лабораторні, практичні…)

ПО – поточне оцінювання.

ТЕТЯНА БОРСУЧЕНКО, вчителька біології та хімії ліцею, схвалила

запропонований порядок  ведення класних журналів 5-7 класів у 2024-2025

навчальному році. Запропонувала для запису/оцінювання груп результатів

взяти за основу Свідоцтво досягнень.

УХВАЛИЛИ:

1.Схвалити порядок ведення класних журналів 5-7 класів у 2024-2025

навчальному році:

2. Оцінювання результатів навчання учнів 5-7 класів НУШ здійснювати

відповідно до «Рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання

учнів/учениць 5–9-х класів закладів загальної середньої освіти», затверджених

МОН України від 02.08.2024 №1093.

3. Оцінювання за семестр здійснювати за групами результатів навчання, що

передбачені Свідоцтвом досягнень за освітніми галузями (додаток 3 до

«Рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів / учениць 5–9-х

класів закладів загальної середньої освіти»), з урахуванням різних форм і видів

навчальної діяльності.

4. Оцінювання результатів навчання здійснювати в межах освітніх галузей.


5. Для формування висновків щодо рівня досягнення обов'язкових результатів

навчання за семестр можна:

 виконати комплексну підсумкову роботу, завдання якої дозволяють

установити результати навчання за всіма групами результатів, що

визначені у Свідоцтві досягнень за освітніми галузями;

 виконати окремі підсумкові роботи для кожної групи результатів, що

визначені у Свідоцтві досягнень за освітніми галузями.

6. При формуванні семестрової оцінки за групою результатів використовувати

середнє арифметичне поточного та підсумкового оцінювання, яке проводилося

протягом семестру та позначається у класному журналі (на сторінці

оцінювання) відповідними позначками (ГР1, ГР2, ГР3, ГР4, ПР ГР1) за

формулою: 


ПР  ГР1 + ПО ГР1 = СО ГР1

ПР – підсумкові роботи (контрольні, лабораторні,

практичні…)

ПО – поточне оцінювання


7. На підставі оцінок за групами результатів виставляти загальну оцінку за

семестр з кожного навчального предмета/інтегрованого курсу навчального

плану освітньої програми ліцею.

8. Оцінка за семестр/рік може бути скоригованою.

9. Коригування річної оцінки здійснювати шляхом коригування семестрової

оцінки за І та/або ІІ семестр відповідно до п. 9-10 Порядку переведення учнів

(вихованців) закладу загальної середньої освіти до наступного класу,

затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2015 №

762 (зі змінами).

Повторне семестрове оцінювання проводити відповідно до письмових завдань,

що мають охоплювати зміст усіх тем, вивчених протягом відповідного

семестру, та графіка, що затверджує директор ліцею. Результати коригування

результатів річного оцінювання оформляти відповідним наказом директора

ліцею.

Рішення прийнято одноголосно

II. СЛУХАЛИ: Людмилу ДАНИЛЬЧУК, заступника директора ліцею, яка

звернула акцент на те, що причиною втрат слід вважати також часті повітряні

тривоги, які зривають та ускладнюють освітній процес. Тому вчителям

необхідно враховувати цей факт під час підготовки до уроків, планувати

резервний матеріал для роботи в укриттях, вчити учнів самостійно

опрацьовувати теоретичний матеріал, який було пропущено.

Заступник директора наголосила на тому, що ідеальної стратегії компенсації

навчальних втрат не існує: кожен обраний шлях матиме свої переваги та

недоліки. Тому вибір стратегії та прийняття рішення щодо кожного учня має

прийматися індивідуально. Сьогодення вимагає від нас максимальної

згуртованості та об’єднання зусиль для прийняття виважених ефективних

рішень й заходів щодо подолання освітніх втрат.

ВИСТУПИЛИ: Оксана КОВАЛЬЧУК, Валентина ТОРУЦЬКА, Майя

БУДАЄВА, які, після роботи в групах, озвучили головні проблеми на шляху


подолання прогалин у навчання здобувачів освіти та озвучили пропозиції

внесення змін та доповнень до Стратегії подолання освітніх втрат

Новороманівського ліцею, схваленої педагогічною радою від 31 серпня

2023року, протокол №1.

УХВАЛИЛИ:

1.Затвердити стратегічні напрями роботи педагогічного колективу, спрямовані

на зменшення та подолання освітніх втрат і розривів, підвищення навчальних

досягнень здобувачів освіти закладу у 2024-2025 навчальному році (додаток 1).

2.Вчителям-предметникам розробити (оновити) Програми надолуження

освітніх втрат здобувачами освіти на 2024-2025 навчальний рік.

До 04.11.2024

Рішення прийнято одноголосно

III.СЛУХАЛИ: Людмилу ДАНИЛЬЧУК, заступника директора ліцею, яка

вказала, що освітній процес неможливий без мотивації учнів до навчання, яка

сприяє інтелектуальному розвиткові дитини, а також є рушійною силою

удосконалення особистості в цілому. Найактивніше особистість формується у

процесі самостійно організованої діяльності (праці, самонавчання,

самовиховання, самооцінювання), але під кваліфікованим педагогічним

керівництвом, адже саме такий зміст закладений у методичній темі закладу:

«Формування особистості учня та підготовка його до життя в сучасних умовах

через інноваційні технології та педагогічну майстерність вчителя».

Самооцінювання – один з видів оціночної діяльності, пов’язаний не з

виставленням собі оцінок, а з процедурою оцінювання, яка найменше пов’язана

з балами. Основною метою взаємооцінювання є відзначення сильних і слабких

сторін інших робіт і, таким чином, аналіз власного прогресу.

Прийоми самооцінювання або взаємооцінювання варто використовувати при

формувальному оцінюванні. 

Ці прийоми сприяють підвищенню ефективності формувального оцінювання,

адже коли учні володіють навичками самооцінювання і взаємооцінюваня, то

питання надійності і неупередженості оцінювання не виникають. 

Здобувачі освіти сприйматимуть самооцінювання і взаємооцінювання

об’єктивно і справедливо, якщо:

- чітко бачитимуть цілі, яких вони повинні досягти в процесі навчання,

- будуть зрозумілі критерії оцінювання. 

Якщо учні навчаються реально оцінювати себе, вони отримають чітку

картину власних досягнень і почуватимуться впевненіше. Таким чином, крок за

кроком вони навчаються оцінювати власну компетентність, реагувати у

відповідь, сприймати оцінку інших та обговорювати її. Розуміючи технологію

оцінювання власної діяльності, учні ефективніше навчатимуться і рухатимуться

вперед.


Заступник директора порадила як вчителю організувати процес

самооцінювання/взаємооцінювання, а саме:

- розробити чіткі критерії оцінювання;

- створити необхідний психологічний клімат у класі, щоб учні були

налаштовані на аналіз власних результатів або отримання

коментарів від свого однокласника;

- забезпечити умови, коли критерії оцінювання учням відомі, і вони

самостійно зіставляють з ними свої результати, роблячи при цьому

відповідні висновки про ефективність роботи;

- надати учням допомогу у складанні власної програми діяльності на

наступний етап навчання з урахуванням отриманих результатів;

- планувати при проведенні навчальних занять час для

самооцінювання/взаємооцінювання.


Також заступник директора запропонувала для використання у роботі

практичний посібник «Самооцінювання».

ВИСТУПИЛИ: Тетяна БОРСУЧЕНКО, Галина ЗАРУЦЬКА, Оксана

КОВАЛЬЧУК, Оксана РУЖИЦЬКА, які поділились досвідом використання

прийомів самооцінювання/взаємооцінювання при проведенні навчальних

занять.

УХВАЛИЛИ:

Вчителям-предметникам для розвитку навичок

самооцінювання/взаємооцінювання навчальної діяльності здобувачів:

- регулярно нагадувати учням про цілі і критерії оцінювання;

- планувати при проведенні навчальних занять час для

самооцінювання/взаємооцінювання;

- оприлюднювати мету навчального заняття, критерії оцінювання навчальних

досягнень.

- розглянути на засіданні творчої групи питання впровадження

самооцінювання і взаємооцінювання;

- оприлюднити найкращі методичні розробки вчителів з питань

самооцінювання/взаємооцінювання;

- провести майстер-класи.

Рішення прийнято одноголосно

IV. СЛУХАЛИ: Людмилу ДАНИЛЬЧУК, заступника директора ліцею,

про ПОЛОЖЕННЯ про внутрішній моніторинг якості освіти та освітньої

діяльності Новороманівського ліцею Брониківської сільської ради, який

визначає механізм підготовки та проведення моніторингу якості освіти та

освітньої діяльності у Новороманівському ліцеї Брониківської сільської ради.

Моніторинг проводиться відповідно до: законів України «Про освіту», «Про

загальну середню освіту», Постанови КМУ від 30.09.2020р. №898 «Про деякі

питання державних стандартів повної загальної середньої освіти», наказу


МОНУ від 02.08.2024р. №1093 «Про затвердження рекомендацій щодо

оцінювання результатів навчання», наказу МОНУ від 09.08.2024р. №1120 « Про

внесення змін до типової освітньої програми для 5-9 класів закладів загальної

середньої освіти», Листів МОНУ « Про інструктивно-методичні рекомендації

щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти»,

інших актів законодавства, наказів МОН України, Статуту ліцею, Стратегії

розвитку та даного Положення.

Провідним напрямком удосконалення системи освіти є формування системи

управління якістю освіти засобами моніторингу розвитку та контролю якості

освіти із залученням усіх зацікавлених учасників освітнього процесу.

Дане Положення спрямоване на підвищення якості освіти, активізацію та

удосконалення діяльності закладу. Внутрішкільний моніторинг передбачає

збирання (первинні дані), аналіз та оцінку якості освіти, зберігання (створення і

ведення бази даних), прогнозування та розробку рекомендацій щодо

корекційної роботи.

Положення узгоджується методичною радою ліцею та затверджується на

засіданні педагогічної ради. У додатку 2 до протоколу вказані певні напрями

моніторингу.

ВИСТУПИЛИ: Оксана Черниш, заступник директора ліцею, яка наголосила,

що для того, щоб проведення моніторингу здійснювалось планово і в певній

системі, необхідно керуватись Положенням. Запропонувала схвалити

Положення про внутрішній моніторинг, опрацювати головні аспекти,

дотримуватись норм, певних графіків, звітувати про результати, здійснювати

аналіз та на основі аналізу планувати подальшу діяльність освітнього закладу.

УХВАЛИЛИ:

1.Затвердити ПОЛОЖЕННЯ про внутрішній моніторинг якості освіти та

освітньої діяльності Новороманівського ліцею Брониківської сільської ради

Рішення прийнято одноголосно

V. СЛУХАЛИ: Оксану ЧЕРНИШ, заступника директора з виховної роботи,

яка ознайомила присутніх з аналітичною довідкою про стан відвідування

навчальних занять учнями закладу у вересні-жовтні 2024-2025 н.р..

Оксана Сергіївна проінформувала, що на виконання річного плану,

відповідно до Закону України «Про освіту», наказу МОН від 22.12.2009 року №

1175 «Про вдосконалення контролю за охопленням навчанням дітей

підліткового і шкільного віку», Постанови Кабінету Міністрів України від 13

вересня 2017 р. № 684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей

дошкільного, шкільного віку, вихованців та учнів» (із змінами, внесеними

Постановами КМ України № 806 від 19.09.2018, № 681 від 17.07.2019), Порядку

проведення моніторингу якості освіти ,затвердженого наказом МОН України

від 16.01.2020 № 54(зареєстрований у Мінюст України 10.02.2020 за

№154/34437, Положення про порядок проведення внутрішнього моніторингу

якості освіти та з метою забезпечення конституційного права громадян на

здобуття повної загальної середньої освіти, вдосконалення постійного

контролю за охопленням навчанням і вихованням дітей і підлітків шкільного

віку, відстеження захворюваності учнів, причин невідвідування учнями занять

за поясненнями батьків, динаміки змін показників, в ліцеї постійно

здійснюється контроль за відвідуванням учнями навчальних занять . Аналіз

стану відвідування занять учнями у вересні-жовтні 2024-2025 н.р. показав, що

на початку семестру всі учні приступили до навчання. Протягом цього терміну

велась шкільна документація (журнал обліку відсутніх учнів, класні журнали,

письмові пояснення батьків, медичні довідки), здійснено моніторинги

відвідування учнями уроків. Класні керівники у журналах заповнювали щодня

сторінку обліку відвідування учнями уроків. Контроль відвідування учнів

кожного дня проводили класні керівники, після 2-го уроку отриману

інформацію вносили до журналу обліку відсутніх учнів.

Учні, які тимчасово не відвідували навчальні заняття, подають медичну довідку

або письмове пояснення про причини відсутності від батьків. Всього учнями

ліцею пропущено за цей період :____ дні - по хворобі, _____ днів – по поважній причині (за поясненням батьків).

Аналізуючи моніторинг відвідування учнів за вересень-жовтень 2024-2025 н.р.,

можна зробити висновки, що більша частина пропусків навчальних занять

учнями є через поважні причини. Школярі початкових класів в основному

систематично відвідують школу, наявні пропуски підтверджені довідками про

хворобу, або поясненням батьків про причину відсутності дитини на заняттях.

В 5-11 класах класні керівники постійно тримають на контролі питання

відвідування учнями школи. Аналіз даного питання свідчить про те, що

більшість учнів школи систематично відвідують заняття, пропуски бувають по

хворобі чи з поважних причин.

Відвідування учнями уроків



Усього 230/215 14

Найвищий показник відвідування : у 2 та 4 класі.

Найнижчий показник відвідування – у 6 та 11 класі

ВИСТУПИЛИ:

1. Наталія ТУРИНСЬКА, голова методичного об’єднання класних

керівників, наголосила на необхідності постійної комунікації з батьками

учнів з даного питання.

2.Класні керівники 5 -11 класів, з які повідомили інформацію про роботу з

учнями та їх батьками, які систематично пропускають уроки, або запізнюються,

- систематично проводяться роз’яснювальні бесіди про неприпустимість

безпричинних пропусків уроків класними керівниками, проте до вагомих змін

це не призвело, разом з тим окремі школярі прогулюють заняття.

УХВАЛИЛИ:

1. Заступнику директора з ВР Оксані ЧЕРНИШ:

1.1. Посилити контроль за відвідуванням учнями занять.

1.2. Тримати на постійному контролі ведення ділової документації.

1.3. Питання з обліку відвідування учнями школи без поважних причин

розглядати нараді при директорові із залученням представників

батьківського комітету та на засіданнях батьківського комітету.

1.4. Спільно з класними керівниками та представниками батьківського

комітету проводити роз’яснювальну роботу серед батьків, які не

завжди контролюють відвідування занять дітьми.


2. Черговим вчителям, педагогу-організатору Венгерчук Ю.Р.:

2.1. Забезпечити суворий контроль за дотриманням режиму роботи

школи, слідкувати за запізненнями учнів на уроки.

2.2. Матеріали на злісних порушників передавати для розгляду на

засіданні Ради з профілактики правопорушень.

3. Учителям-предметникам:

3.1. На кожному уроці вести облік відвідування у класному журналі.

3.2. Після кожного уроку повідомляти класного керівника або

адміністрацію школи про учнів, які були в школі, але пропустили даний

урок.

4. Класним керівникам 1- 11 кл:


4.1. Посилити персональну відповідальність за здійснення оперативного

контролю відвідування учнями навальних занять.

4.2. Наприкінці дня виставляти відомості про пропущені уроки у

зведений облік відвідування у класному журналі.

4.3. Постійно проводити профілактичну роботу з дітьми, які схильні до

пропусків уроків.

4.4. Контролювати присутність учнів на уроках протягом усього дня, а

особливо після 5 уроку.

4.5. Не допускати випадків пропусків уроків без поважних причин. З цією

метою провести виховну роботу з учнями та роз’яснювальну роботу з

батьками.

4.6. На всі випадки пропусків навчальних занять учнями мати документ,

який підтверджував би їх місцеперебування та рід занять під час

пропусків уроків.

4.7. У випадку, якщо учень систематично або тривалий час не відвідує

школу без поважних причин, залучати до роботи з ним раду з профілактики

правопорушень, а у разі необхідності – службу в справах неповнолітніх та

ювенальну превенцію.

4.8. Активно використовувати педагогічний потенціал батьківських

комітетів та громадських організацій для впливу на учнів, які без поважних

причин пропускають навчальні заняття.

4.9. На кінець I семестру 2024-2025 навчального року провести

покласовий моніторинг відвідування навчальних занять учнями за даний

період, підготувати аналітичні таблиці стану відвідування учнями

навчальних занять за І семестр 2024 – 2025 н.р..

5.Практичному психологу ліцею Торуцькій В.М.:

Взяти під особистий контроль проведення індивідуальної роботи з

учнями облікових категорій та посилити системність здійснення

профілактичних заходів.

Рішення прийнято одноголосно.

VI. СЛУХАЛИ: Людмилу ДАНИЛЬЧУК, заступника директора ліцею, про

необхідність внесення змін до ВСЗЯО Новороманівського ліцею

Брониківськоїсільської ради, а саме до розділу IV « Критерії, правила і

процедури оцінювання здобувачів освіти», викликані введенням в дію

«Рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів/учениць 5–9-х

класів закладів загальної середньої освіти», затверджених МОН України від

02.08.2024 №1093.

УХВАЛИЛИ: внести зміни до ВСЗЯО Новороманівського ліцею Брониківської

сільської ради відповідно до «Рекомендацій щодо оцінювання результатів

навчання учнів/учениць 5–9-х класів закладів загальної середньої освіти»,

затверджених МОН України від 02.08.2024 №1093.

Рішення прийнято одноголосно.

VII. СЛУХАЛИ: Людмилу ДАНИЛЬЧУК, заступника директора ліцею, про

визнання курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників ліцею.

УХВАЛИЛИ:

1.Визнати результат підвищення кваліфікації вчительки інформатики Марини

ШЛІНЧАК згідно з програмою підвищення кваліфікації вчителів, що

передбачено Постановою КМУ від 21.08.2019 №800, за напрямом

«Цифровізація суспільства та освіти» з теми: «Штучний інтелект – асистент

вчителя у новому навчальному році» та сертифікат ТОВ «Ранок» від 25.10.2024

№2350-12437-17760, обсягом 15год/0.5 ЄКТС.

2.Визнати Сертифікат про підвищення кваліфікації Оксани КОВАЛЬЧУК за

видом «Вебінар» на тему: «Формування лексичної компетентності учнів на

уроках англійської мови в умовах НУШ. Практичні поради. (1 клас, «Start

Upl»)» ТОВа «Ранок» від 28.01.2024 №7724-16734-17954, обсягом 2

акад.год(0.06 кред.ЄКТС).

3.Визнати Сертифікат про підвищення кваліфікації Людмили РОЖКО за видом

«Вебінар» на тему: «Методичний тиждень: Емоційний інтелект у дії:

створюємо атмосферуспівпереживання. Складаємо рівняння за вимогою ( 3

клас, за НМК С.Скворцовою, О.Онопрієнко. Особливості узагальнення

вивченого про букви голосних звуків і перевірки сформованості умінь ( 1

клас).Сучасні комп’ютери. Різновиди комп’ютерів.» ТОВа «Ранок» від

28.01.2024 №16591-16593-17945, обсягом 5 акад.год(0.17 кред.ЄКТС).

4. Визнати Сертифікат про підвищення кваліфікації Лілії ЯНОВИЧ за видом

«Вебінар» на тему: «Методичний тиждень: Емоційний інтелект у дії:

створюємо атмосферуспівпереживання. Складаємо рівняння за вимогою ( 3

клас, за НМК С.Скворцовою, О.Онопрієнко. Особливості узагальнення

вивченого про букви голосних звуків і перевірки сформованості умінь ( 1

клас).Сучасні комп’ютери. Різновиди комп’ютерів.» ТОВа «Ранок» від

28.01.2024 №16591-16593-17946, обсягом 5 акад.год(0.17 кред.ЄКТС).

5. Визнати результат підвищення кваліфікації Віталії БУГАЙЧУК за видом

«вебінар» на тему: «Що потрібно знати про аудит трудових книжок

працівникам освіти. Зразки записів» та Сертифікат ТОВа «Всеосвіта» від

04.10.2024 СС481165, обсягом 2год./0.06 кредиту ЄКТС.

6. Визнати результат підвищення кваліфікації Віталії БУГАЙЧУК за видом

«вебінар» на тему: «Робота із здобувачами освіти з ООП: мотивація до

співпраці та цілеутворення» ТОВа «Всеосвіта» від 30.10.2024 №FВ335231,

обсягом 2год./0.06 кредиту ЄКТС.

Рішення прийнято одноголосно.


Голова засідання педагогічної ради     Людмила ДАНИЛЬЧУК

Секретар    Галина ЗАРУЦЬКА


Додаток 1

Стратегічні напрями роботи педагогічного колективу, спрямовані на

зменшення та подолання освітніх втрат і розривів

у 2024-2025 навчальному році

1.Індивідуальна психологічна підтримка здобувачів освіти, підвищення їх

мотивації до навчання, подолання стресу та тривожності, які виникають в

умовах воєнного стану.

2. Психолого-емоційна підтримка всіх учасників освітнього процесу

(проведення психологічних Хвилинок  на уроках, залучення психолога (за

потребою).

3. Організація навчання та підвищення кваліфікації вчителів щодо роботи з

учнями по подоланню освітніх втрат.

4. Встановлення і підтримка тісного зв’язку педагогічних працівників з учнями

(онлайн-консультування, спілкування у чатах, відеозв’язок) з метою виявлення

потреб і проблем кожного, їх ефективного вирішення, оцінювання навчальних

досягнень; використання рефлексії на різних етапах уроків.

5. Забезпечення планування та ефективного використання часу для навчання.

6.Використання завдань діяльнісного спрямування, інтерактивних,

диференційованих( тобто, для учнів з низьким, середнім рівнем навчання

спрощувати матеріал, виділяти головне) форм проведення завдань.

8.Надання вчителями рекомендацій та доступу до онлайн-ресурсів, які

допомагають учням у засвоєння навчального матеріалу, використання

застосунків.

9. Залучення батьків до процесу вирішення проблем, пов’язаних з освітніми

втратами, надання їм ресурси для підтримки.

10.Самостійне опрацювання навчального матеріалу.

11.Співпраця з соціальними службами, роз’яснювальна робота та співпраця з

батьками(батьківські збори, індивідуальне спілкування).

12.Циклічне повторення матеріалу.

13.Підвищення мотивації до навчання.

14.Вкраплення завдань на повторення чи пропущеного матеріалу в домашні

завдання.

15.Індивідуальні консультації ( після уроків на канікулах тощо).

16.Організація цікавої діяльності для учнів.

17.Практика відпрацювання пропущених тем, уроків, завдань

                                                                                                                                                                                                                                                        Додаток  2






Немає коментарів:

Дописати коментар