Сторінки

середа, 15 червня 2022 р.

Засідання команди супроводу дітей з ООП


Не можна вимагати від дитини неможивого - до певного рівня 

і певного кола знань різни діти йдуть по- різному.

Василь Сухомлинський

14 червня 2022 р. у Новороманівському ліцеї відбулося підсумкове засідання команди супроводу дітей  з ООП. 



Порядок денний:

1. Моніторинг динаміки розвитку згідно поставлених цілей в Індивідуальній програмі

розвитку учнів з ООП за 2021-2022 н.р.:

1.1. Аналіз навчальних досягнень учнів з ООП за 2021-2022 н.р.;

1.2. Обговорення результатів корекційно-розвиткової роботи протягом І семестру та ІІ

семестру 2021 – 2022 н.р.;

1.3. Проведення повторної комплексної оцінки розвитку дитини.

1.4. Різне.

      Данильчук Л.І. , заступник директора з навчально - виховної роботи, ознайомила присутніх із особливостями інклюзивного навчання в закладі та із законодавчими змінами у сфері інклюзивної освіти.

  Асистенти вчителів та класні керівники, класоводи інклюзивних класів обговорили результати моніторингу та динаміки розвитку, шляхи реалізації індивідуальних програм розвитку здобувачів освіти з  ООП за 2021 - 2022 н.р. Психолог Торуцька В.М. та логопед Роман Ю.Р. розповіли про особливості поведінки, наявний рівень розвитку дитини, динаміку психологічного розвитку та  використання різних методик в роботі з дітьми з ООП.







Після виступів та обговорень прийняли рішення: 

1. Подану інформацію взяти до уваги і використовувати для навчання, розвитку і

виховання дитини відповідно до вікових та індивідуальних потреб.

2. Вважати динаміку розвитку та навчання учнів з ООП у 2021-2022 навчальному році

позитивною.

3. Вважати результати корекційно-розвиткової роботи практичного психолога,

вчителя- логопеда на достатньому рівні.

4. Рекомендувати проведення повторної комплексної оцінки розвитку дітей з ООП у

терміни, встановлені спеціалістами Городницького ІРЦ.

Немає коментарів:

Дописати коментар