Не можна вимагати від дитини неможивого - до певного рівня
і певного кола знань різни діти йдуть по- різному.
Василь Сухомлинський
14 червня 2022 р. у Новороманівському ліцеї відбулося підсумкове засідання команди супроводу дітей з ООП.
Порядок денний:
1. Моніторинг динаміки розвитку згідно поставлених цілей в Індивідуальній програмі
розвитку учнів з ООП за 2021-2022 н.р.:
1.1. Аналіз навчальних досягнень учнів з ООП за 2021-2022 н.р.;
1.2. Обговорення результатів корекційно-розвиткової роботи протягом І семестру та ІІ
семестру 2021 – 2022 н.р.;
1.3. Проведення повторної комплексної оцінки розвитку дитини.
1.4. Різне.
Данильчук Л.І. , заступник директора з навчально - виховної роботи, ознайомила присутніх із особливостями інклюзивного навчання в закладі та із законодавчими змінами у сфері інклюзивної освіти.
Асистенти вчителів та класні керівники, класоводи інклюзивних класів обговорили результати моніторингу та динаміки розвитку, шляхи реалізації індивідуальних програм розвитку здобувачів освіти з ООП за 2021 - 2022 н.р. Психолог Торуцька В.М. та логопед Роман Ю.Р. розповіли про особливості поведінки, наявний рівень розвитку дитини, динаміку психологічного розвитку та використання різних методик в роботі з дітьми з ООП.
Після виступів та обговорень прийняли рішення:
1. Подану інформацію взяти до уваги і використовувати для навчання, розвитку і
виховання дитини відповідно до вікових та індивідуальних потреб.
2. Вважати динаміку розвитку та навчання учнів з ООП у 2021-2022 навчальному році
позитивною.
3. Вважати результати корекційно-розвиткової роботи практичного психолога,
вчителя- логопеда на достатньому рівні.
4. Рекомендувати проведення повторної комплексної оцінки розвитку дітей з ООП у
терміни, встановлені спеціалістами Городницького ІРЦ.
Немає коментарів:
Дописати коментар