Сторінки

середа, 31 серпня 2022 р.

АНАЛІЗ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ 2021 - 2022 н.р.


 

АНАЛІЗ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ  

                           Новороманівського ліцею

                         за 2021-2022 навчальний рік






НОВОРОМАНІВСЬКий ліцей

брониківської сільської ради 

новоград-Волинського району житомирської області

 

вул. Шкільна,13, с.Нова Романівка,

Новоград-Волинський район, Житомирська область, інд.11744

E-mail: novaromanivkaschool@gmail.com,

Web: https://novromlizey.blogspot.com/

Код ЄДРПОУ 06669810

 


       

                                                 АНАЛІЗ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ 

                           Новороманівського ліцею

                         за 2021-2022 навчальний рік

      Методична рада Новороманівського ліцею у   2021-2022    н.р. працювала над удосконаленням структури, змісту і форм методичної роботи з педагогічними кадрами відповідно вимог Конституції України, Законів України «Про освіту»,  «Про загальну середню освіту», «Про мови», Державного стандарту початкової загальної освіти, Державного стандарту базової і повної загальної середньої освітию. Методична робота розглядається в сучасних умовах як система з основними її ознаками організаційного та науково-методичного забезпечення неперервного  професійно-творчого розвитку особистості педагогічного працівника в міжатестаційний період.

      Основними пріоритетами діяльності  методичної ради у  2021-2022   .р. були:

- сприяння професійному розвитку вчителя як громадянина-патріота, особистості, здатної до самовдосконалення та самореалізації;

- удосконалення процесу формування основних професійних якостей, вироблення власного стилю роботи, розвиток фахової майстерності молодих спеціалістів;

- розробка моделей інноваційного розвитку загальноосвітніх навчальних закладів;

-активне впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, створення оптимальної системи інформаційно-методичного забезпечення та організаційно-аналітичного супроводу навчально-виховного процесу;

- активізація використання технологій дистанційної освіти у процесі розвитку професійної компетентності педагогічних працівників;

- вивчення, узагальнення, пропаганда та впровадження перспективного педагогічного досвіду;

- - забезпечення якісного моніторингу змісту, форм, методів освітньої діяльності учасників навчально-виховного процесу.

                            Реалізація методичної теми закладу :

"Педагогіка партнерства як основа формування інноваційного освітнього середовища на засадах компетентнісного підходу та принципу дитиноцентризму":

Засідання педагогічної ради:"Створення безпечного та комфортного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства"  (жовтень, 2021р.);

" Компетентнісно орієнтований урок" (онлайн, березень 2022р.);

" Педагогіка партнерства - ключовий компонент формування життєво компетентної особистості" ( травень, 2022р.);

Методичний інтенсив: "Компетентнісний урок як інструмент НУШ" (вересень, 2021р.).;

Освітній коучинг: " Педагогіка партнерства" ( травень, 2022р.);

Засідання методичної ради : "Дотримання вимог сучасного компетентнісно орієнтованого уроку" (січень, 2021р.);

"Роль методичного активу у формуванні професійної компетентності педагогів в умовах НУШ" ( вересень, 2022р.);

     На достатньому рівні вчителями-предметниками проводяться предметні тижні за планом, звіт розміщено на сайті закладу  та мережі фейсбук.

    Над реалізацією проблемної теми, з проведенням засідань  і певними методичними темами працюють ШМО вчителів природничо-математичного циклу, вчителів суспільно-гуманітарного циклу, вчителів початкових класів, вчителів естетично-мистецького циклу, творча група вчителів закладу та МО класних керівників.

     Аналіз роботи методичного об’єднання вчителів суспільно –   

            гуманітарного циклу за минулий рік    2021– 2022 н.р.

 

     Минулого року методичне об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного  циклу працювало над темою:

«Використання інтерактивних технологій на уроках суспільно – гуманітарного, як засіб формування компетентної особистості».

     До методичного об'єднання суспільно-гуманітарного циклу входить 8 вчителів:             

  Заруцька Г.І.,  Данильчук Л.І.,      Горобей К.А..,Калінченко Т.М., Ружицька О.С.,   Євтушок Л.В., Туринська Н.П., БорсученкоТ.І.        Всі вчителі мають вищу освіту. 1 вчитель має звання "Відмінник освіти України", 3 вчителі мають вищу кваліфікаційну категорію, з них -  2 - звання «Старший вчитель», 1 вчитель — 1категорію , 2 вчителі- ІІ категорію  та  2- вчителі — "спеціаліст".

  Аналізуючи роботу вчителів за минулий навчальний рік, слід відзначити, що члени методичного об'єднання ознайомлені  з кращим досвідом роботи вчителів району та області.

  Значна увага приділялась вивченню пояснювальних записок до навчальних програм, опрацюванню нових Критеріїв оцінювання знань учнів,  методичних листів та інших нормативних документів, он-лайн навчанню НУШ, 5 клас при ЖІППО.

   Шкільне методичне об’єднання  вчителів суспільно – гуманітарного  циклу працюючи над проблемою , широко використовує педагогічні ідеї В.О.Сухомлинського. Особливу увагу приділяє:

впровадженню ефективних форм і методів формування творчих здібностей учнів;

обговоренню питань «Пошук методів для  розвитку  творчих  здібностей,  умінь  учнів  у  процесі  навчання»,  «Розвиток учня як особистості в умовах компетентісного підходу до навчання», проведенню засідань у формі панорами педагогічних ідей,

відвідуванню та обговоренню уроків членів шкільного методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу;

створенню методичної скарбнички “Нестандартні форми роботи з учнями на уроках суспільно-гуманітарного циклу”;

проведенню творчих звітів учителів.

   Всі засідання ШМО, а їх було проведено чотири,  мали різноманітну направленість, враховуючи ситуацію, що склалася:дистанційне начання, практично, починаюч з листопада місяця, довготривалі канікули через введення військового стану і знову дистанційне навчання.

  Так на першому (серпень) засіданні були розглянуті питання організації навчально-виховної роботи  з метою підвищення інтересу та поглиблення знань учнів з предметів суспільно-гуманітарного циклу у 2021-2022н.р.,  основні  вимоги  до  сучасного  уроку  предметів суспільно-гуманітарного циклу, завдання  членів методичного об’єднання у  новому  навчальному  році.

Також на засіданні було організоване ознайомлення з Критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін, розглянуто і погоджено календарне планування з предметів суспільно-гуманітарного циклу. 

  На друге (листопад)  засідання було винесено таку тему як «Краш-тест ідей як засіб стимуляції критичного мислення учнів».     Обговорили організацію і проведення предметних тижнів, предметні олімпіади, он-лайн олімпіади як інструмент всебічного розвитку дитини, використання SТЕМ-освіти на сучасних уроках мови.

Ознайомились з новинками методичної літератури та освітніми порталами, інтернет-ресурсами,

    Третє засідання (березень) було проведено дистанційно.

«Формування системи патріотичного виховання через освітньо-виховне середовище в умовах сучасної школи.»

   Провели у формі теоретично-практичного семінару під час якого вчителі української мови і літератури і зарубіжної літератури, іноземної мови, історії  Данильчук Л.І., Калінченко Т.М., Горобей К.А., Заруцька Г.І.Ружицька О.С., Туринська Н.П. провели майстер-класи, надали характеристику методам навчання в умовах, що склалися, поділилися досвідом з питань виховання активної громадянської позиції, патріотичного виховання здобувачів освіти;

Обговорили питання формування соціокультурної компетенції учнів на уроках англійської мови як засобу виховання свідомих патріотичних почуттів.

 Заслухали звіт по методичному напрацюванню педагога, що атестується –Ружицької Оксани Станіславівни, вчителя англійської мови.

Четверте засідання (червень).

Підсумки роботи МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу за 2021-2022 навчальний рік,перспективи на наступний рік.

  Підбиття підсумків роботи методичного об`єднання за 2021-2022 навчальний рік.

Підсумки роботи над темою та проблемою методоб`єднання.

Обговорення складання перспектив на наступний рік.

   Значна увага під час роботи ШМО приділялася утвердженню культу Рідного слова. Цьому сприяють уроки української мови та літератури, зарубіжної літератури вчителів Данильчук Л.І., Калінченко Т.М.Горобей К.А.,Заруцької Г.І. проведення різноманітних конкурсів та лінійок до Дня писемності, Дня рідної мови, проведення тижня української мови та літератури,

  З метою зацікавлення до читання популярними  і традиційними стали проведення так званих  «Літературних постерів»  учнями 11 класу для здобувачів освіти іншіх класів, зокрема для 10-класників (Заруцька Г.І.) 

   В нелегких умовах сьогодення вчителями проводилась на відповідно належному рівні робота з одарованими учнями.

    Учні школи приймали участь в олімпіадах з базових дисциплін. Результатом участі учнів в учнівських олімпіадах І і ІІ етапів Всеукраїнської олімпіади з предметів суспільно-гуманітарного циклу, конкурсу знавців української мови імені П.Яцика, інтернет-олімпіадах «На Урок», «Всеосвіта», тощо, є призові місця.

Данильчук Л.І.- вчитель української мови та літератури:

 Лапінська Вікторія, переможець конкурсу знавців української мови ім.Петра Яцика;

Клінченко Т.М.- вчитель української мови та літератури:

Кот Вікторія – 9 кл. 4 місце з української мови та літератури в обласному етапі;

2 місце у другому етапі літературно-мовного конкурсу імені Тараса Шевченка.

Скаковська Маргарита – 6 клас – 1 місце у Всеукраїнському конкурсі авторської поезії і прози «Яwriter»(номінація «Авторська поезія»;

3-тє місце в обласному конкурсі знавців української мови імені П.Яцика.

Лознюк Єлизавета – 7 клас – 3-тє місце у Всеукраїнському фестивалі «Єврофест-2022» в номінації «Авторська відео поезія».

Горобей К.А.-вчитель української мови та літератури:

Коренчук Назарій -11 клас-1 місце  у другому етапі конкурсу

імені П.Яцика.

Туринська Н.П.- вчитель історії і правознавства:

Шевчук Діана – 9 клас учасниця обласного етапу з історії.

Ружицька О.С.- вчитель англійської мови:

Талько Євгенія – 11 клас,

Міщук Артем -8 клас – переможці 2-го етапу Всеукраїнської олімпіади з англійської мови.

 Вчителі –члени МО прийняли активну усасть у щорічній Виставці передового педагогічного досвіду -  2022, роботи всіх учасників були представлені на обласну виставку.

Данильчук Л.І –« Психолого-педагогічні засади організації педагогіки партнерства»;

Калінченко Т.І. – Методичний посібник «Діти торнадо або Феномен гіперактивності».

Горобей К.А. – Навчальний довідник «Чи знаєте ви, що…»(Українські прізвища і імена).

Туринська Н.П.- Посібник «Використання проектів з усної історії на уроках».

Ружицька О.С. – Навчально-методичний посібник «Інноваційні технології як засіб формування творчої компетенції на уроках англійської мови в початковій школі».

   Вчитель історії і правознавства Туринська Наталія Павлівна

Брала участь у конкурсі  «Вчитель року» в номінації – правознавство, де посіла почесне 7 місце;

   З травня місяця по липень Наталія Павлівна разом з ученицею 9 класу проводить історичне дослідження в рамках конкурсу «Знаємою.Пам`ятаємо.Віримо».

  Учні школи під керівництвом вчителів були активними учасниками інтернет-олімпіад «На Урок», «Всеосвіта»,

  Неодноразово призові місця отримували Шевчук Діана -9 клас,

Талько Євгенія – 11 клас, Коренчук Назарій 11клас- із зарубіжної літератури (вчитель-предметник отримав Грамоту Подяку від «Всеосвіта» за ініціативу і активність учнів).

 Ружицькій Оксані Станіславівні за результатами атестації

присвоєно другу кваліфікаційну категорію.

   Методичне об єднання і надалі буде спрямовувати роботу на забезпечення належного рівня викладання предметів суспільно-гуманітарного рівня:української мови та літератури, англійської мови, зарубіжної літератури, історії, правознавства, формувати у здобувачів освіти бажання і вміння отримувати якісні знання.

 

                      Звіт роботи методичного об’єднання

                             вчителів початкових класів

                                     за  2021 – 2022  н.р.

          Методичне об’єднання  вчителів початкових класів у 2021 – 2022 н.р. працювало над проблемною темою « Професійна компетентність педагога як важлива складова розвитку НУШ»

         Проводилась робота з реалізації даного проблемного питання. Це проведення засідань МО, відкритих уроків та виховних заходів.

         Протягом року було сплановано та проведено 5 засідань МО.

 

Дата проведення

Тема засідання

Форма роботи

Розглянуті питання

Відповідальні

1.

Серпень

Особливості організації навчально-виховного процесу в початкових класах.

Консультативний пункт

1.Аналіз роботи МО за 2021-2022 н.р.

2.Обговорення і затвердження плану роботи МО на 2021-2022 н.р.

3.Обговорення методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання ( наказ від 13.07.2021 № 813)

4.Опрацювання методичних рекомендацій щодо заповнення класних журналів.

5.Розгляд календарно-тематичних планувань членів МО

Ничипорук Л.А.

 

Члени МО

 

 

 

Члени МО

 

 

 

 

 

 

Члени МО

 

 

 

 

Ничипорук Л.А.

2.

Жовтень

Мотивація навчальної діяльності здобувачів освіти .

Педагогічні посиденьки

1.Проблемна ситуація як засіб формування мотивації вивчення української мови.

2.Використання проблемних ситуацій на уроках у початкових класах.

3.Обговорення матеріалів періодичної преси.

4.Компетентності у НУШ. Стандарти початкової школи

Рожко Л.Б.

 

 

 

 

Ничипорук Л.А.

 

 

 

 

Члени МО

 

 

Члени МО

3.

Січень

Дослідницька діяльність як спосіб стимулювання пізнавальної активності здобувачів освіти.

Методична лабораторія

1.Сучасний урок :вимоги, проблеми , шляхи удосконалення.

2.Робота вчителів початкових класів із дітьми з ООП.

3.Цікавинки з методичної скриньки «Нестандартні форми навчання».

Янович Л.М.

 

 

 

Чижевська Т.М.

 

 

Ничипорук Л.А.

4.

Квітень

Підвищення ефективності уроку в початковій школі шляхом упровадження ІКТ.

Методична кухня

1.Розвиток розумових та пізнавальних здібностей на уроках через використання різновидів наочності, ІКТ.

2.Методичний вернісаж. Використання наочності на уроках.

3.Педагогічний діалог. Формула НУШ. Педагогіка партнерства.

Будаєва М.С.

 

 

 

 

 

 

 

Члени МО

 

 

 

Ничипорук Л.А.

5.

Червень

Підсумки МО вчителів початкових класів за 2021-2022 н.р.

Методичний марафон

1.Звіт виконання плану роботи МО. Підведення підсумків роботи МО ЗА 2021-2022 н.р.

2.Звіт вчителів «Робота над проблемною темою»

3.Панорама ідей. Складання перспективного плану роботи МО на наступний навчальний рік

4.Методична скарбничка. Огляд новинок.

Ничипорук Л.А.

 

 

 

 

 

Члени МО.

 

 

 

Члени МО

 

 

 

 

 

Ничипорук Л.А.

 

    Методична робота з учителями початкових класів була зосереджена на виконання завдань нового Державного стандарту початкової загальної освіти, спрямованого на реалізацію всебічного розвитку особистості молодшого школяра та вдосконалення педагогічної майстерності педагогічних працівників.     

 Пропозиції щодо роботи у 2022-2023 н.р.:

1. Активізувати роботу з батьками щодо відповідального ставлення до навчання здобувачів освіти.

2. Удосконалювати систем заохочення творчо активних працюючих вчителів та здібних учнів.

3.Розширити мережу гуртків за інтересами з урахуванням зацікавленості здобувачів освіти і  побажань батьків.

4. Створити інформаційно-освітнє середовище, яке враховує пізнавальні особливості здобувачів освіти та їхні здібності, інтереси і освітні потреби.

5. Провести реконструкцію освітлення.

6. Облаштувати безпечні коридорні рекреації для молодших школярів з метою відпочинку на перервах.

7. Оновити матеріальну базу навчальних кабінетів.

                           

 

                                  Звіт про роботу МО

                      художньо-естетичного циклу

У шкільному МО художньо-естетичного циклу працювало троє вчителів.

Спрямування роботи МО:

        активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках;

        вдосконалення принципів та  творчих завдань учнів на уроках;

        впровадження нових технологій у процесі навчання та виховання учнів.

Протягом навчального року МО працювало над науково-методичною проблемою: «Педагогіка партнерства, як основа формування інноваційного освітнього середовища на засадах компетентного підходу та принципу дитиноцентризму». Ця проблема тісно пов’язана із проблемою, над якою працює весь педагогічний колектив ліцею.

         На засіданнях МО розглядались такі питання:

        Диференційований підхід до розвитку фізичних якостей учнів;

        Фізичне здоров’я людини і шляхи його забезпечення.

        Дидактична гра-основа розвитку уяви та фантазії учнів на уроках.

        Елементи художнього конструювання в процесі художньо-технологічної діяльності, учнів 5-9 класів.

        Вчимо дітей майструвати на уроках трудового навчання.

    З метою вдосконалення навчального - виховного процесу  та виявлення недоліків та резервів для підвищення якості освіти зібрані та проаналізовані інформаційно-статистичні матеріали успішності, якості знань. Аналіз результатів дозволяє зробити такі висновки.

        Вчителі, які входять до МО забезпечили високий рівень засвоєння базового стандарту (курси).

Учителями МО були проведені ділові ігри, круглі столи, позакласні заходи, предметні тижні. Такі заходи як:

-        «Олімпійський тиждень – здоров’я» (конкурсно - спортивна  гра),  вчитель Грибєнчиков І.І;

 - участь в он-лайн марафоні « Рух – це здорово», присвяченому Міжнародному дню захисту дітей ( відзначена учениця 9 класу Шевчук Діана, вч. Грибєнчиков І.І.);

 - участь у Всеукраїнському фізкультурно-оздоровчому заході он-лайн серед учнів « Chalenge in Active Park» - учениця 9 класу Шевчук Діана, учениця 8 кл.Семенюк Оксана, учениця 6кл. Семенюк Анна, учень 6 кл.Вознюк Костя, вч.Грибєнчиков І.І.;

-        Проведення предметного тижня «Знавці мистецтва»,  вчитель Уварова В.В.

-        Свято « День здоров’я»  спортивна гра: вчитель фізичної культури.                         Пісенне караоке: « Голос школи» вчитель мистецтва.

-        « Нові техніки на уроці трудового навчання» вчитель Онопрійчук О.П

     За даний період навчання проведено уроки   фізичної культури, образотворчого мистецтва та трудового навчання, художньої культури та музики, де використовувалися нові методи навчання та інноваційні технології.

         Уроки проведені вчителями відрізнялися високим рівнем педагогічної майстерності, творчої активності учнів, демократичним стилем спілкування.

         Навчальні програми з предметів виконані.

         Протягом навчального року учні школи брали участь у таких конкурсах та змаганнях як:

        «Новорічна композиція»

        «Футбольна гра»

          « Флешмоби»

            Брали участь у олімпіаді з трудового навчання ( Тальчук Богдан, учень 9 класу, учасник III етапу Всеукраїської олімпіади )

        Брали участь у конкурсах малюнків на різні теми.

        спортивні змагання.

    За 2021-2022 навчальний рік всі вчителі методичного об’єднання художньо-естетичного циклу нашої школи виконали навчальні програми згідно календарних планів.

                                            ЗВІТ

            ПРО МЕТОДИЧНУ РОБОТУ ТВОРЧОЇ ГРУПИ

               ВЧИТЕЛІВ НОВОРОМАНІВСЬКОГО ЛІЦЕЮ

                                           ЗА 2021-2022 Н.Р.

Проблемна тема: « Робота з обдарованими здобувачами освіти як основний показник у підвищенні рейтингів школи»

Тематика засідання

Форма проведення

Дата

Доповідачі

1.

«Обдаровані діти: виявлення – навчання – розвиток»

Круглий стіл

27.10.2021.

Л. І. Данильчук,

Т. М. Калінченко

В. П. Пасічник,

Л. В. Євтушок.

2.

«Методичні інновації в роботі з обдарованими дітьми (вчителі гуманітарного циклу)»

 

Тренінг

15.12.2021.

Т. М. Калінченко,

К. А. Горобей.

3.

«Педагогічний супровід обдарованого здобувача освіти в освітньому процесі школи»

 

Онлайн-форум

22.03.2022.

Т. М. Калінченко,

Л. В. Євтушок,

Л. А. Ничипорук,

Т. І. Борсученко.

 

4.

«Калейоскоп методичних ідей в роботі зі здібними здобувачами освіти»

Онлайн-форум

02.05.2022.

Л. І. Данильчук,

О. С. Черниш,

Т. М. Калінченко.

 

                       Звіт про роботу  методичного обєднання

вчителів природничо-математичного циклу за  2021/2022 н.р.

    У 2021/2022 навчальному році продовжує працювати методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу. До його складу входять вчителі хімії, біології, природознавства, географії, фізики, математики, інформатики, основ здоров’я. Всього кількість членів МО становить 7 осіб.

        Робота МО була спрямована на підвищення професійної майстерності педагогів. Протягом  2021/2022 навчального року проводилася робота по реалізації проблеми «Педагогіка партнерства, як основа формування інноваційного освітнього середовища, на засадах компотентісного підходу та принципу дитиноцинтризму». В основу роботи було покладено нормативні документи, постанови та рішення, накази Міністерства освіти та науки України.

     Відбулися всі,  передбачені планом роботи, засідання шкільного МО, на яких проаналізовано рівень навченості учнів з базових предметів. Було проведено п’ять  засідань  МО. Перше – організаційне, тема засідання:

« Організація навчально-виховного процесу у 2021/2022 н.р.». Друге –  засідання круглого столу на тему «Педагогіка партнерства, як основа розвитку суб’єктів освітньої діяльності». Тема третього засідання «Розвиток предметно-методичних та професійних компотентностей педагогів як засіб підвищення предметних та ключових компотентностей учнів». Два останні засідання відбулися в телефонному режимі в зв’язку з військовим станом, що триває ще з 24 лютого. Тема четвертого засідання «Проблема розвитку творчості вчителів та здобувачів освіти в умовах соціалізації особистості», а п’ятого - «Підсумки роботи МО природничо-математичного циклу за 2021/2022 навчальний рік». За планом роботи було вз’ято участь у семінарі МО вчителів природничого циклу Брониківської ТГ, в ході якого вчителі ділилися з іншими учасниками своїми досягненнями, надбаннями та отримали консультації та поради від своїх колег.

В основному всі заплановані заходи на І семестр були проведені.

       Також робота була спрямована на обдарованих учнів  школи, зокрема учні брали активну участь у предметних олімпіадах, 7 із них з предметів природничо-математичного циклу. Учні показали вагомі результати у І та ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад 3 із них, Міщук Артам (8 клас, фізика), Колос Андрій ( 10 клас, географія), Коротков Микола ( 8 кл., хімія) стали учасниками ІІІ обласного етапу Всеукраїнської олімпіади. Також варто відзначити ученицю 9 класу Шевчук Діану, яка активно брала участь у Всеукраїнській онлайн-олімпіаді «Всеосвіта Весна – 2022», де зайняла призові місця. Учень 10 класу Колос Андрій став учасником Житомирської обласної малої академії наук, провівши дослідження на тему: «Забезпеченість питною водою Брониківської ТГ». Також, учениця 7 класу Ковальчук Олена та учениця 9 класу Шевчук Діана вз’яли участь в обласному ЕКОФОРУМІ на тему: «Екологічні злочини воєнних подій в Україні в результаті російсько-української війни».

      Вчителі природничо-математичного циклу займаються самоосвітою на належному рівні,  постійно працюють над підвищенням свого фахового рівня. Професійна самоосвіта педагога – свідома діяльність з удосконалення своєї особистості як фахівця: адаптування своїх індивідуального неповторних якостей до вимог педагогічної діяльності, постійне підвищення професійної компетентності та неперервне вдосконалення якостей своєї особистості.

    У 2021/ 2022 н. р. було окреслено таке коло завдань:

- теоретичне засвоєння форм і методів інтерактивного навчання, їх практичне застосування на уроках, яке впливає на розширення пізнавальних можливостей учня;

- підвищення рівня засвоєння знань, встановлення партнерських взаємостосунків між учителем і учнями, які найкраще сприятимуть співробітництву, порозумінню і доброзичливості, дадуть змогу реалізувати особистісно – орієнтоване навчання;

-  вивчення та впровадження методик і прийомів диференційованого навчання, вдосконалення педагогічної майстерності педагогів;

- розвиток учнів з урахуванням їхніх вікових, фізіологічних, психологічних, індивідуальних особливостей;

- створення належних умов для  розумового, морального й фізичного розвитку кожного учня.

У процесі роботи виправдали себе такі форми як:

- індивідуальна та групова робота із обдарованими учнями  та учнями, що потребують корекції знань;

- корекція знань учнів на основі діагностичної діяльності вчителя;

-  розвиток здібностей і природних обдарувань учнів;

- підвищення в учнів мотивації до навчання;

- вирішення педагогічних ситуацій і завдань;

- розробка та обговорення диференційованих завдань;

- ознайомлення вчителів із досягненнями психолого-педагогічної науки, прогресивним педагогічним досвідом;

- огляд новинок педагогічної та методичної літератури.

Одним із принципів для високої віддачі і співпраці між класом і вчителем є усвідомлення учнем навчання під час процесу вивчення. Особливого ефекту цей принцип досягне тоді, коли вчитель зуміє зацікавити учнів на уроках і тим самим спонукатиме до власних висновків, на основі вивченого матеріалу.

В основному, всі завдання, які були поставлені перед вчителями МО були вирішені, але потрібно продовжити роботу, спрямовану на підвищення якості навчання за рахунок:

·        продовження роботи з впровадження інноваційних методів та технологій;

·        більш активного використання проектних методів навчання;

·        продовження роботи з удосконалення технічного оснащення кабінетів та комплектування їх методичною літературою та дидактичними матеріалами;

·        індивідуальної роботи зі слабо мотивованими учнями (спільно зі шкільним психологом) ;

·        розробки завдань для організації диференційованого підходу на уроках;

·        вдосконалення вже наявні в методичному арсеналі вчителя прийоми і методи роботи з формування навчально-пізнавальної діяльності учнів;

·        узагальнення і активної трансляції інноваційного педагогічного досвіду кращих вчителів;

·        широкого використання в роботі сучасних педагогічних технологій.

 

               Звіт про роботу МО класних керівників за 2021-2022 н.р.

                            (керівник Литвінець Тамара Петрівна )

     Згідно з принципами і положеннями нормативних документів про освіту, відповідно до структури методичної роботи в закладі, робота МО була спрямована на формування інноваційного освітнього середовища на засадах компетентнісного підходу та принципу дитиноцентризму .

  За період 2021-2022 навчального року було проведено 4 засідання МО, на яких  розглянуто питання планування виховної роботи в класах, опрацьовані основні нормативні документи з виховної роботи, вивчалася робота, яку проводили класні керівники з профілактики правопорушень серед підлітків, система роботи з обдарованими дітьми, вивчалися новинки педагогічної літератури.

  В роботі МО брали участь класні керівники усіх класів, педагог- організатор та психолог.

На першому засіданні МО, яке відбулося 03.09.221 року, розглядалося питання планування виховної роботи на 2021-2022 н. р.

Доповідачі:  О. С. Черниш, Т. П. Литвінець.

Засідання МО від 03.11 пройшло під темою « Булінг у дитячому середовищі: причини, наслідки та шляхи його подолання».

Доповідачі: Т. П. Литвінець, О. С. Черниш, М. А. Шлінчак.

На засіданні від 15.02 МО класних керівників працювало над питанням «Основи педагогічної співпраці  «Педагоги -діти –батьки».

Доповідачі: Т. П. Литвінець, Л. М. Янович, В.М. Торуцька.

10 травня 2022 року на засіданні МО, тема «Правове виховання учнів»

Доповідачі: О. С. Черниш, Т. П. Литвінець, В.М. Торуцька.

 

У новому навчальному році  МО ставить такі завдання:

1. Стежити за новинками в педагогічній літературі, вивчати їх і впроваджувати в своїй роботах.

2. Приділяти більшу увагу проблемам молодих класних керівників, їх адаптації до шкільного життя.

3. Посилити індивідуальну роботу з дітьми, схильними до правопорушень.

4. Залучати батьків до активної участі в організації і проведенні позакласних заходів.

5. Працювати над вдосконаленням та розвитком системи учнівського самоврядування.

6. Виховувати інтерес до вивчення рідного краю, почуття патріотизму.

    Найважливішими напрямками діяльності методичної ради, спрямованої на професійну самореалізацію педагогів у минулому навчальному році були:

-        науково-методичне забезпечення функціонування нової української школи;

-        вивчення, впровадження, узагальнення та поширення добрих практик;      

-        системний моніторинг змісту, форм і методів освіти її якості та результативності;

-        консультування педагогічних працівників з проблем сучасного розвитку освіти та організації освітнього процесу.

Переконані, що професійна майстерність педагогів – це педагогічні ідеї, які обов’язково підкріплені конкретними справами.

Заступник директора                                              Людмила Данильчук


Немає коментарів:

Дописати коментар