Сторінки

неділя, 18 червня 2023 р.

Звіт про методичну роботу у Новороманівського ліцеї за 2022-2023 навчальний рік

 


Звіт

 про методичну роботу у

Новороманівського ліцеї

 за 2022-2023 навчальний рік

   В 2022-2023 н.р. методична робота у Новороманівському ліцеї була спрямована на реалізацію науково - методичної проблеми (4 рік) "Педагогіка партнерства як основа формування інноваційного освітнього середовища на засадах компетентнісного підходу та принципу дитиноцентризму"

      Методична робота закладу спрямована на реалізацію завдань:

-       підвищення результативності і якості освітнього процесу, реалізацію Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти, Стратегії розвитку закладу освіти на 2023-2027 рр., річного плану роботи на 2022-2023 н.р.;

-       активізації роботи з вчителями-предметниками, що викладають у 5 класі НУШ;

-       створення умов для самореалізації кожного педагога;

-       підвищення ефективності використання комп’ютерної техніки та новітніх інформаційних технологій в освітньому процесі для організації ефективного дистанційного навчання;

-       вдосконалення ефективності роботи навчальних кабінетів;

-       залучення творчих педагогів до експериментально-пошукової діяльності;

-       використання здоровязберігаючих технологій;

-       запровадження Державного стандарту початкової та базової загальної середньої освіти.

Методична робота була  організована відповідно  структури:

               педагогічна рада;

-              методична рада;

-              методичні об’єднання вчителів початкових класів, класних керівників;  

-              творча група;

-              методичні, проблемні семінари;        

Педагогічна рада протягом 2022-2023 навчального року розглядала важливі питання методичної роботи:

- «Стан готовності закладу освіти до організованого початку навчального 2022-2023 н.р. та завдання педагогічного колективу щодо розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти в 2022-2023 н.р.»

 

- «Новий Державний стандарт базової середньої освіти – матриця академічної свободи. Стан готовності закладу освіти до навчання 5-класників НУШ. Схвалення навчальних модульних програм для 5 класу НУШ.” «Організація освітнього процесу відповідно оновлених навчальних програм для 6-9 кл., 10-11 кл (наказ МОН від 03.08.2022р.), навчальних програм для 1-2 та 3-4 кл. (наказ МОН від 12.08.2022 № 743-22)» .

 

 -  «Оцінювання у 5-му класі НУШ: особливості та проблеми наступності. Впровадження Методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти. (наказ МОН N 289 від 01.04. 2022 р.)».

 - “Затвердження індивідуальних освітніх траєкторій для учнів, які мають  

       індивідуальні інтереси, нахили, уподобання”.

 - « Про шляхи формування професійних компетентностей вчителя НУШ».

                                                                                                                                           

  - « Про самооцінювання  професійних компетентностей та побудову власної траєкторії подальшого розвитку».

                                                                 

  - «Про адаптацію учнів 5-го класу та роботу педколективу з підвищення успішності та впровадження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти».

          

 - «Про наступність початкової та основної школи. Стан. Проблеми».

 

  - «Про роботу  МО ліцею в I семестрі 2022-2023 навчального року».

                                                                                      

 - « Про інклюзивну освіту ліцею у I семестрі 2022-2023 навчальному році».

                                                           

 - « Про особливості організації освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти за Державним  стандартом Базової  освіти в умовах  реалізації концепції НУШ» .

  - « Про доцільність  та час проведення навчальних екскурсій».

  - «Про визнання/невизнання документів про підвищення кваліфікації пед.працівниками закладу, отриманих поза закладами освіти».

                                                                    

 - « Про результати підвищення кваліфікації педагогічними працівниками ліцею у 2022 році».

                                      

 - «Про управління адаптацією учнів 1 класу до умов навчання в умовах Нової української школи».

 - «Навчальний поступ учня як індикатор якості освіти»

 -  «Система оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти». (Круглий стіл).

 «Самооцінювання і взаємооцінювання  - складові формувального оцінювання».

 - « STEM-освіта – крок до майбутніх новаторів. Практика впровадження STEM – освіти в  закладі освіти».

 - «Основні складові компетентностей учнів. Навчально-методичне та дидактичне забезпечення освітнього процесу, зорієнтованого на реалізацію компетентностного підходу:

-        1.2. Лайфаки «Методи і прийоми для організації компетентнісного навчання»

-        Робота вчителів у групах:

-        Група 1. Формування ключових компетенцій на уроках гуманітарних дисциплін.

-        Група 2. 30 форм роботи для формування ключових компетентностей на уроках природничо-математичних дисциплін.

-        Групи 1 і 2:    «Планування уроку: які прийоми застосувати для формування компетенцій». Розробка Пам’ятки «Як підготувати і провести компетентнісний урок».

-        Вимоги до особистісних і професійних якостей сучасного вчителя.

-        Завдання та вимоги до сучасного уроку. Колективна розробка пам’ятки «Як зробити самоаналіз компетентнісного уроку».

 - “Підсумки підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2022 р.»

 - «Затвердження орієнтовного плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2023 р.»

 - «Творчий звіт вчителів, які атестуються: Динаміка якісних показників педагогічної діяльності вчителя. Електронне портфоліо як засіб оцінювання діяльності вчителя».

 -   «Підсумки атестації педагогічних працівників закладу освіти в 2023 р.»

 - «Про викладання навчальних предметів в умовах воєнного часу».

З метою чіткої координації методичної роботи активно працювала методична рада у складі:

Данильчук Л.І. – заступник директора, керівник методичної ради.

Члени методичної ради:

 - Найдюк В.І. – директор ліцею;

 - Черниш О.С. – заступник директора ліцею;

 - Калінченко Т.М. – керівник творчої групи вчителів ліцею;

-       Будаєва М.С. – голова МО вчителів початкових класів ліцею;

-       Горобей К.А. – керівник МО класних керівників ліцею;

-       Заруцька Г.І. – голова профспілки ліцею;

-        Міщук В.В. – секретар засідань методичної ради ліцею.

Основні питання  діяльності методичної ради закладу:

 - “Про підсумки методичної роботи за  2021/2022 навчальний рік”.

   - “Про організацію освітньої діяльності у 2022/2023 навчальному році”.

  Ділова гра «Шляхи впровадження Державного стандарту базової середньої 

  освіти».

- “Підсумки І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад, конкурсів”.

 - “Про комфортне, безпечне, інклюзивне, розвивальне та мотивуюче середовище  як результат спільної діяльності учасників освітнього процесу та пріоритетна вимога внутрішньої системи якості освіти”.

 - “ Формувальне оцінювання. Учнівське портфоліо”.

 - “Про участь педагогів у конкурсі «добрих практик» освітян Брониківської громади «Інноваційний простір громади – 2023”.

- “ Про відстеження результатів навчання та оцінювання учнів із навчальних предметів за І семестр 2022/2023 навчального року”.

 - “  Методичний інтенсив «Компетентісний урок як інструмент НУШ”.

- « Організація освітнього процесу в контексті концепції «Нова українська школа».

- « Формувальне оцінювання. Учнівське портфоліо».

 Робота з обдарованими учнями”.

  - “Про стан викладання математики та української мови у 5 класі”.    

 - «Заходи з управління самоосвітою педагогічних працівників».

  - “Про формування професійної компетентності педагогів в умовах Нової

української школи”.

- “Про підсумки навчання з використанням дистанційних технологій”.

 - «Вивчення та обговорення нормативних документів з питання організованого закінчення навчального року”.

 - “Про стан організації освітнього простору НУШ у 2022-2023 н.р.”.

  - “Про рівень навчальних досягнень у 2022-2023 навчальному році”.

 - “ Про стан справ щодо підготовки до засідань педагогічної ради”.

 - “ Впровадження в роботу методичних родзинок, нових педагогічних ідей”.

- “Про аналіз та стан проведення предметних тижнів. Про результати підвищення кваліфікації педагогів у 2022 – 2023 навчальному році”.

   Робота  методичних об’єднань ліцею була спрямована на розбудову внутрішньої системи забезпечення якості освіти, підвищення результативності діяльності методичних об’єднань педагогічних працівників. Методичні об’єднання вчителів   працювали відповідно затверджених планів роботи. В рамках роботи МО організовано обмін досвідом  з питань:

 - «Як формувати відповідальне ставлення учнів до навчання".

 - Обмін досвідом вчителів, які результативно  працюють з обдарованими дітьми.

 - «Як формувати в учнів навичку самооцінювання».

- «Як розробити індивідуальну освітню траєкторію».

                        Участь педагогічних працівників Новороманівського ліцею у методичних заходах

відділу освіти Брониківської ТГ             

у 2022-2023 н.р.

ПІБ

Вид роботи

Місце проведення

Калінченко Тетяна Миколаївна

1.Виступ на засіданні МК вчителів інклюзивного навчання на тему «Мультфільмотерапія як засіб стимуляції пізнавального інтересу в дітей з ООП»

2.Підготовка і проведення засідань МО творчої групи вчителів Брониківської територіальної громади.

 

Онлайн – зустріч

 

 

 

Онлайн - зустріч

Горобей Катерина

Анатоліївна

1.Виступ на засіданні МК вчителів української мови та літератури на тему: «Використання навчального ресурсу Wordwall на уроках української мови та літератури

 

Онлайн - зустріч

Туринська Наталія

 Павлівна

1.Виступ на засіданні МК вчителів історії на тему «Робота класного керівника НУШ», участь в МАН

Онлайн - зустріч

Міщук Валентина

Вікторівна

Виступ на засіданні МК вчителів інклюзивного навчання на тему: «Нестандартні форми роботи з учнями з ООП»

Онлайн - зустріч

Торуцька Валентина Миколаївна

1.Підготовка і проведення МК вчителів інклюзивного навчання

2.Виступ на МК вчителів інклюзивного навчання на тему «Психолого-педагогічна підтримка учнів під час воєнного  стану»

Онлайн – зустріч

 

Онлайн - зустріч

 

3.Виступ на МО творчої групи вчителів Брониківської ТГ на тему: «Психологічна діагностика  обдарованої дитини»

Онлайн - зустріч

Орел Віра

Леонідівна

1.Виступ на МК вчителів інклюзивного навчання на тему: «Особливості роботи з батьками в процесі інклюзивного навчання»

Онлайн - зустріч

Гудзь Юлія

Геннадіївна

1.Виступ на МК вчителів інкюзивного навчання на тему «Формування навичок самостійної роботи самостійної роботи учнів з особливими освітніми потребами»

Онлайн - зустріч

Чижевська Тамара

Миколаївна

1.Формування навичок самостійної роботи учнів з ООП

Онлайн - зустріч

Столяр Лариса

Миколаївна

Виступ на МК вчителів інклюзивного навчання на тему: « Особливості роботи з батьками в процесі інклюзивного навчання»

Онлайн - зустріч

Шлінчак Марина

Анатоліївна

Виступ на МК вчителів математики, фізики та інформатики на тему: « Інноваційні технології під час дистанційного навчання»

Онлайн - зустріч

Борсученко Тетяна

Іванівна

Виступ на МК вчителів географії та правознавства:

1.Інструктивно – методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання географії в закладах загальної середньої освіти у 2022-2023 н.р.

2.Оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класах, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту.

3.Педагогіка  партнерства, як один із факторів ефективної взаємодії освітнього процесу.

4.Адаптація учнів 5-х класів до навчання. Особливості викладання навчальних предметів в 5 касі.

5.Траєкторія розвитку фахової компетентності педагогів у контексті модернізації змісту освіти.

6.Нестандартні форми роботи на уроках як засіб формування комунікативної компетентності учнів.

7.Використання наскрізних змістовних ліній на уроках географії.

8.Формування в здобувачів освіти навиків самостійного пошуку інформації під час викладання предметів природничого циклу.

 

Онлайн - зустріч

Литвінець Тамара

Петрівна

Підготовка і проведення засідань МК вчителів математики, інформатики та фізики Брониківської ТГ

Виступи на МК вчителів математики, інформатики та фізики:

1.Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання математики у загальноосвітніх закладах середньої освіти у 2022-2023 н.р

2.Значення математичної освіти для формування компетентної особистості.

3.Інновації у навчальному процесі «Сучасні комунікаційні та інформаційні технології» Онлайн – дошка Clerer Maths, Classtime, learning Apps.

4.Розвиток професійної компетенції вчителя.

5.Індивідуальна робота учнів на уроках математики,just Class, як форма автоматичної перевірки домашньої роботи.

 

Онлайн - зустріч

Уварова Вікторія Володимирівна

Виступ на МК вчителів художньо-естетичного циклу:

1.Оцінювання учнів НУШ.

2. «Особливості роботи з обдарованими учнями».

3.Використання інноваційних педагогічних технологій.

Онлайн - зустріч

 

Черниш Оксана Сергіївна:Виступи: “Створення ефективного виховного процесу педагогічним трикутником: педагоги-батьки-діти” — листопад 2022р. (інтегрована методична комісія класних керівників, заст.директорів, пед.-орг.);

                                               “ Класний керівник НУШ — квітень (онлайн-зустріч);

                                               “ Ужитковий експеримент як засіб розвитку пізнавальної активності учнів” —  

                                                 січень; вересень (засідання МО вчителів хімії БрониківськоїТГ);

                                                 З досвіду роботи вчителя хімії Черниш О.С. ( засідання МО вчителів хімії Брониківської 

                                                  ТГ).

                                              Тренінг-зустріч “Оцінювання НУШ. Формувальне оцінювання” ( Новороманівський ліцей);

                                              Добрі практики: “Національно-патріотичний аспект виховання у сучасній школі” -вебінар     

                                                                            ( ЖОІППО).

Рожко Людмила Броніславівна: “Створення ментальних карт в початковій школі” — квітень (засідання МО вчителів початкових класів Брониківської ТГ.

    Методична робота була спрямована на забезпечення належних умов для організації освітнього процесу учнів 5-го класу відповідно до вимог Державного стандарту базової середньої освіти. Опрацьовано  Державний стандарт базової загальної середньої освіти та окреслено шляхи його реалізації. Забезпечено методичний і психологічний супровід впровадження в освітній процес нових Державних стандартів початкової та базової загальної середньої освіти. З цією метою проведено інструктивно-методичну нараду для вчителів, які викладають у 5 класі за новими навчальними програмами, розроблено пам’ятку для вчителів «Як розробити навчальну програму на основі модельної». Забезпечено ознайомлення членів педагогічного колективу з Інструктивно-методичними рекомендаціями щодо впровадження Державного стандарту базової середньої освіти 5 класу, рекомендацій щодо ведення шкільної документації На засіданнях ШМО розглянуто Методичні рекомендації оцінювання навчальних досягнень учнів 5 класу, опрацьовано нормативно-правові документи щодо  організації оцінювання в основній і старшій школі. Протягом методичного тижня 22.08.2022-29.08.2022 р. проведено Інструктаж щодо ведення і заповнення класних журналів; опрацьовано методику проведення першого уроку; опрацьовано з педагогічним колективом матеріали, розміщених на сайті МОН України та сайті закладу освіти щодо протидії булінгу.

  У методичній роботі закладу освіти належна увага приділялась проблемі адаптації першокласників до навчання в ліцеї та п’ятикласників до навчання в основній школі. Розроблено  плани наступності, заходи адаптаційного періоду.  Проведено психолого-педагогічний  консиліум за участю батьків (31.10.2022 р.) «Про адаптацію п’ятикласників та класно–узагальнюючий контроль учнів 5-го класу».

        Значна увага приділена якості дистанційної освіти. З цієї метою проведено методичні години, на яких розглянуто питання:

 - «Використання технологій змішаного та дистанційного навчання в освітньому процесі».

 -  «Особливості  формувального оцінювання результатів навчання учнів 1-5 класів в умовах дистанційного навчання».

 - “Якість дистанційної освіти. Вимоги до уроку”

  Здійснено моніторинг володіння технологіями дистанційного навчання.

Проведено анкетування вчителів «Використання цифрових інструментів в освітньому процесі»; вивчено питання готовності вчителів до застосування технологій перевернутого та змішаного навчання, впровадження цих технологій.

 

 Протягом навчального року у ліцеї проводилось навчання за формами:

- змішане навчання;

- дистанційне навчання;

- сімейна форма навчання ( 5 учнів);

- екстернатна форма навчання ( 2 учні);

- інклюзивна форма навчання : 8 здобувачів освіти ( 4 учні — III рівень підтримки, 4 учні — IV рівень підтримки), працює 7 асистентів вчителя, проводяться КРЗ психологами Гудзь Ю.Г. та Торуцькою В.М., логопедом Роман Ю.Р.

Відповідно до плану проводяться засідання КППС, які оформлені протоколами,  ведеться необхідна документація, співпраця з представниками Городницького ІРЦ.

     Одним з пріоритетів методичної роботи є якісне підвищення фахової майстерності педагогічних працівників, їх безперервне самовдосконалення, розвиток професійної компетентності та педагогічної культури, відповідно до сучасних вимог, реалізація Річного плану підвищення кваліфікації вчителів на 2022 р. Річний план підвищення кваліфікації за регіональним замовленням при ЖОІППО, за кошти місцевого бюджету при РОІППО  виконано, педагогічна рада визнала результати підвищення кваліфікації, яке вчителі проходили   на онлайн заходах відповідно поданих клопотань та на підставі звітів про проходження кваліфікації та документів, що засвідчують проходження підвищення кваліфікації. 85% педагогічних працівників пройшли курси “ Цифрові інструменти Google для освіти”, а заклад отримав статус  Заклад освіти — учасник програми Google for Education “.Затверджено плани підвищення кваліфікації на 2023 р.

Результати атестації педагогічних працівників у 2023 році:

1. Янович Л.М., вчителька початкових класів - відповідає займаній посаді, підтверджено раніше присвоєне звання «старший учитель», раніше присвоєний 11 тарифний розряд.

2. Грибєнчиков І.І., вчитель фізичної культури, “Захисту України” -  відповідає займаній посаді, підтверджено раніше присвоєну кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», раніше присвоєне звання «старший учитель».

3. Пасічник В.П., вчителька біології, основ здоров’я - на відповідає займаній посаді,  підтверджено раніше присвоєну кваліфікаційну категорію«спеціаліст вищої категорії», раніше присвоєне звання «старший учитель»

4. Найдюк В.І., директор ліцею -  відповідає займаній посаді;

5. Найдюк В.І. , вчителька географії-  відповідає займаній посаді Найдюк В.І.,  присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»

6. Туринська Н.П., вчителька історії та правознавства - відповідає займаній посаді,  присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії».

                                                           Участь в  конкурсі «добрих практик» освітян

                                      Брониківської сільської ради   «Інноваційний простір громади - 2023»

п/п

ПІБ автора

Заклад освіти

Фах(посада)

          Досягнення

( обласний етап)

Назва роботи

1.

Шлінчак Марина Анатоліївна

Новороманівський ліцей

Вчитель інформатики

Диплом III ступеня

Практичний порадник «Інтерактивний контент як засіб навчально-пізнавальної діяльності на уроках інформатики»

2.

Янович Лілія Миколаївна

Новороманівський ліцей

Вчитель початкових класів

Диплом III ступеня

Практичний посібник «Уважний читач»

3.

Литвінець Тамара Петрівна

Новороманівський ліцей

Вчитель математики

Диплом II ступеня

Порадник «Прийоми візуалізації як стратегія навчання математики»

4.

Пасічник Валентина Петрівна

Новороманівський ліцей

Вчитель біології

Диплом III ступеня

«Метод проєктів як спосіб реалізації діяльнісного підходу у процесі навчання біології у позакласній роботі»

5.

Рожко Людмила Броніславівна

Новороманівський ліцей

Вчитель початкових класів

 

Навчальний посібник «Ми діти твої,Україно»

6.

Будаєва Майя Сергіївна

Новороманівський ліцей

Вчитель початкових класів

Диплом III ступеня

Практичний посібник з народознавства для учнів другого класу «Пізнаю Україну»

7.

Міщук Валентина Вікторівна

Новороманівський ліцей

Вихователь групи подовженого дня

Диплом II ступеня

Навчально методичний посібник «Розвиток пам’яті в учнів за допомогою методів та прийомів ейдетики»

8.

Черниш Оксана Сергіївна

Новороманівський ліцей

Вчитель хімії

Диплом I ступеня

Презентація блогу «Вчительський блог – особистий бренд вчителя»

9.

Туринська Наталія Павлівна

Новороманівський ліцей

Вчитель історії та правознавства

Диплом II ступеня

Практичний посібник для учнів 9-11 класів «Правові задачі для самостійної роботи на уроках правознавства »

                                           Організовано діяльність творчої групи вчителів

    Протягом  2022-2023 н. р. творча група вчителів Новороманівського ліцею продовжувала працювати над темою «РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ ЯК ЗАПОРУКА УСПІХУ У ПІДВИЩЕННІ РЕЙТИНГІВ ШКОЛИ».

    Відповідно до плану роботи творчої групи, було проведено чотири засідання:

     І. Жовтень

1.Ознайомлення та затвердження плану роботи творчої групи на 2022-2023 н. р.

2.Роль психодіагностичних досліджень, спрямованих на пошук обдарованих учнів у 3.відповідності до різних типів обдарованості.

4.Індивідуальний план  роботи з обдарованими дітьми.

       ІІ. Грудень

1.Методичні інновації в роботі з обдарованими дітьми (вчителі гуманітарного циклу).

2.Методичні інновації в роботі в роботі з обдарованими дітьми (вчителі природничо-математичного циклу).

     ІІІ. Лютий

1.Педагогічний супровід обдарованого здобувача освіти в освітньому процесі школи.

2.Вивчення та впровадження в практику  інноваційних педагогічних технологій і нетрадиційних методик потрібних для розвитку творчої особистості здобувача освіти.

      ІV. Квітень

1.Співпраця як провідний фактор успіху дослідницько-пошукової  роботи в школі.

2.Від творчості вчителя до творчості учня. Обмін досвідом роботи зі здібними учнями.

3.Підведення підсумків роботи творчої групи за навчальний рік.

       На початку навчального року учасниками творчої групи було визначено  пріоритетні напрямки в роботі з обдарованими дітьми. Це:

-       Співпраця з батьками та педагогами закладу освіти;

-       Систематичне залучення обдарованих дітей до різноманітних конкурсів, олімпіад, фестивалів тощо;

-       Оновлення банку даних обдарованих дітей;

-       Стимуляція і створення різного роду «ситуацій успіху».

    Кожен із напрямків вдалося реалізувати. Тож маємо такі результати:

1.

-       Шевчук Діана Віталіївна(10 клас)

 

 

І місце у ІІ етапі олімпіади з української мови та літератури; ІV місце у ІІІ етапі олімпіади з  української мови та літератури;

І місце у Всеукраїнському  дистанційному мовному конкурсі з української мови «Моє слово»; І місце у Всеукраїнському мовному конкурсі «Яwriter»: І місце у ІІ етапі олімпіади з правознавства; ІІІ місце у обласному конкурсі з історії «Знаємо. Пам’ятаємо. Віримо»; І місце у ІІ етапі та ІІ місце в ІІІ етапі олімпіади з хімії;І місце в онлайн-олімпіадах з біології та зарубіжної літератури.

2.

Колос Андрій Андрійович (11 клас)

І місце у ІІ та І місце в ІІІ етапі олімпіади з географії; І місце в ІІ етапі та участь у ІІІ етапі Конкурсу-захисту робіт МАН

3.

Кот Вікторія Петрівна(10 клас)

І місце у ІІ та ІV в ІІІ етапі Міжнародного конкурсу з української літератури імені Тараса Шевченка; І місце у Міжнародному багатожанровому конкурсі з української літератури «Муза»; І місце у Всеукраїнському дистанційному мовнолітературному конкурсі «Яwriter».

4.

Скаковська Маргарита Вікторівна(7 клас)

І місце у ІІ етапі та І місце у ІІІ етапі, участь у Всеукраїнському етапі Міжнародного мовного конкурсу імені Петра Яцика; І місце у Всеукраїнському дистанційному мовнолітературному конкурсі «Яwriter».

5.

Попова Марина Олександрівна(11 клас)

І місце у ІІ етапі та ІІ місце у ІІІ етапі олімпіади з біології; ІІ місце у ІІ етапі олімпіади з фізики.

6.

Бондарчук Юрій Юрійович(9 клас)

І місце у обласному конкурсі з історії «Знаємо. Пам’ятаємо. Віримо»; ІІ місце у другому етапі олімпіади з технологій.

7.

Ковальчук Олена Сергіївна( 8 клас)

І місце у ІІ етапі та І місце в ІІІ етапі з географії.

8.

Міщук Артем Віталійович (9 клас)

І місце у ІІ етапі та учасник ІІІ етапу олімпіади з історії

9.

Лапінська Вікторія Олександрівна (11 клас)

І місце у ІІ етапі та учасниця ІІІ етапу олімпіади з української мови.

10.

Лознюк Єлізавета (8  клас)

І місце у ІІ етапі  олімпіади з української мови та літератури І місце у ІІ етапі з математики.

11.

Тальчук Богдан  Юрійович (10 клас)

І місце у ІІ етапі та учасник ІІІ етапу олімпіади з технологій.

12.

Чех Владислава Сергіївна (8 клас)

ІІ місце у ІІ етапі олімпіади з англійської мови.

 

 Звіт роботи МАН,  вчитель історії та правознавства Новороманівського ліцею Туринська Наталія Павлівна

Учень 11 класу Колос Андрій Андрійович долучився до збору матеріалів роботи МАН на тему «Мобілізація в Україні 1941-1944 років. Вчитель історії Туринська Наталія Павлівна та учень Колос Андрій долучалися до онлайн консультації щодо збору матеріалів роботи МАН. Попередньо саму роботу було доставлено в місто Житомир в Наукове товариство ,де її мали оцінити спеціалісти з історії. Захист роботи проходив в декілька етапів:

-       Захист постера,  де викладачі історі їДержавного  університету Івана Франка оцінювали достовірність викладеного матеріалу.

-       Захист самої роботи,  де всі присутні учасники мали змогу задавати питання з  теми тощо..

Колос Андрій показав себе на високому рівні та гідно захистив постер на наукову роботу.

Звіт     про позаурочну роботу з обдарованим учнем Колосом Андрієм

Колос Андрій, учень 11 класу, проявив свою обдарованість у знанні природничих наук, зокрема у географії. Протягом 2022/2023 навчального року учень активно проявив свої знання та став учасником ІVетапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії.

Для забезпечення належного розвитку обдарованого учня, я вживала наступні заходи:

·         Індивідуалізоване навчання: пристосовування навчальної програми, щоб задовольнити його потреби та виклики. Надавала додаткові завдання та матеріали щоб надати йому можливість глибше досліджувати предмет.

·         Виховання творчості: сприяла розвитку творчих здібностей учня, пропонуючи йому проекти, дослідження та вирішення складних задач. Також  надавала йому «вільність руху» для самостійного вираження своїх ідей та реалізації проектів.

·         Залучення до олімпіад: активно підтримувала участь у регіональних та обласних олімпіадах, у яких він виявив особливі здібності.

Завдяки  спільній роботі вчителя та учня, Андрій досяг вагомих  результатів. Він став переможцем у І, ІІ, ІІІ етапах Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії та пройшов відбірковий тур у IV етап Всеукраїнської олімпіади. Його високі досягнення вплинули на престиж нашої школи та підкреслили нашу здатність підтримувати та розвивати обдарованість серед наших учнів.

Звіт роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів Новороманівського ліцею Брониківської сільської ради

2022-20023 н.р.

   Тема, над якою працювало МО вчителів початкових класів протягом 2022-2023 н.р. -  «Пізнавальний інтерес  як ключовий елемент створення світлої, творчої та  радісної атмосфери навчання, що позитивно впливає на інтенсивність протікання пізнавальної діяльності учнів». Сучасна дитина цікавиться відеоіграми, Тік Ток, соцмережами, а де ж місце для навчання? У цьому і полягає наше завдання: викликати пізнавальний інтерес дітей до навчання. Щоб навчання спиралося на інтереси дітей, щоб мало випереджувальний характер: тобто інформація повинна бути новою, цікавою, актуальною і поданою у цікавій, привабливій формі. Саме над цим ми і працюємо: як викликати пізнавальний інтерес до навчання у морі інформації.        

     За І семестр було проведено 2 засідання шкільного методичного об’єднання.

   На засіданнях шкільного методичного об’єднання розглядалися   нормативно-правові документи  щодо організації освітнього процесу в закладах освіти, актуальні проблеми методики викладання шкільних дисциплін, обговорення педагогічної літератури, книг, періодичних видань.

    Під час першого засідання опрацювали тему ««Обговорення програм, вивчення нормативних документів, які регламентують роботу початкової школи. План роботи методичного об’єднання на 2022 – 2023н.р.» Затвердили план роботи МО на 2018-2019 н. р., обговорили й опрацювали внесені зміни до навчальних  програм та критеріїв оцінювання.

     Друге засідання проведено на тему: «Діяльнісний підхід до навчання – запорука успіху НУШ».

Робота другого засідання методичного об'єднання вчителів початкових класів пройшла у формі «Методичні посиденьки». щирі побажання.

Рожко Л.Б. за допомогою 6 цеглинок показала як працювати на уроках навчання грамоти, математики, ЯДС. Показала як за допомогою Lego розвивати творчий потенціал дитини.

         Будаєва М.С. ознайомила з методикою використання драмогерменевтичних прийомів на уроках та використанням інтегр-підручників.

           Ничипорук Л.А. поділилася ідеями нестандартних форм проведення уроків у НУШ.

     Янович Л.М. показала цікаві прийоми проведення етапу рефлексії, використання найцікавіших прийомів показала на практиці.

   За ІІ семестр було проведено 2 засідання шкільного методичного об’єднання.

Темою третього засідання була: "Діяльнісний підхід - запорука успіху НУШ".

Рожко Людмила Броніславівна провела майстер-клас" Гра по-новому -  навчання по іншому з LEGO. Метод компетентнісного навчання "Шість цеглинок"

Будаєва Майя Сергіївна провела практикум" Драмогерменевтичні прийоми. Особистісно орієнтоване навчання "

Ничипорук Любов Анатоліївна підготувала доповідь" Нестандартні форми проведення уроків у НУШ"

Янович Лілія Миколаївна підготувала презентацію та майстер-клас "Рефлексія як ефективний засіб отримання зворотнього зв'язку від учнів"

Засідання мало практичне спрямування, тому маємо багато нових та цікавих педагогічних технік.

Тема четвертого засідання: «Підсумок роботи методичного засідання за рік»

Вчителів початкових класів розповіли про участь в вебінарах на сайті «На Урок», поділились своїми думками щодо самоосвіти та проаналізували свій досвід роботи під час дистанційного навчання, вказали на недоліки та переваги.

     Вчителі початкових класів брали участь у шкільному Workshop і підготували такі виступи:

Рожко Л.Б. «Створення ментальних карт у початковій школі»,

Янович Л.М. «Формувальне оцінювання у початкових класах НУШ: особливості та практичні поради», «Прийоми візуалізації навчальної інформації».

Ничипорук Л.А. «Використання мнемокарток на уроках у початковій школі».

Будаєва М.С. «Методика роботи з інтегрованими посібниками у початкових класах».

Ничипорук Л.А. підготувала виступ на педагогічну раду: « Компетентнісний урок  Я досліджую світ».

Протягом року діти брали участь у різних конкурсах:

І місце – Короткова К.О. 4 клас  -  конкурс знавців української мови ім.П.Яцика

Достатній результат – Дубінкін Ю., Подейко Н., Горбатюк А., Прохніцкій Є.,

Короткова К., Сафроній Н. – математичний конкурс «Кенгуру».

Учні початкових класів брали участь у різних шкільних заходах: «Благодійна ярмарка», обласний дистанційний воркшоп , тиждень початкових класів «Квітка – душа українського народу», у шкільних предметних тижнях.

Янович Л.М. провела два відкритих уроки: навчання грамоти «Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. М.Коцюбинський казка «Про двох цапків», математика «Готуємсь до вивчення віднімання чисел 6,7,8,9»

Завдання на 2023-2024 н.р.

-          створення комфортного освітнього середовища для усіх учасників освітнього процесу;

-          забезпечення умов для професійного розвитку вчителя початкових класів;

-          формування потреби у безперервній освіті;

-          використання Інтернет ресурсів для самоосвіти вчителів та учнів, організації дистанційного навчання;

-          залучення учнів до Всеукраїнських та місцевих конкурсів та олімпіа

 Проведено внутрішні моніторинги:

- моніторинг освітнього середовища щодо створення безпечних та комфортних умов, вересень;

- моніторинг рівня адаптації учнів 1 класу, вересень;

- моніторинг рівня адаптації учнів 5 класу, жовтень;

- моніторинг якості та безпечності  харчування, створення умов здорового харчування та роботу шкільної їдальні, листопад;

- моніторинг сформованості читацької компетентності учнів початкових класів, грудень;

- моніторинг виконання плану підвищення кваліфікації за 2022 рік, грудень;

- моніторинг результатів навчальних досягнень учнів за І, ІІ семестр, рік, грудень, червень;

- моніторинг ведення класних журналів, червень;

- моніторинг якості та результативності навчання учнів 9 класу,         січень;

- моніторинг якості та результативності викладання української мови та літератури, лютий;

- моніторинг формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності, березень;

- моніторинг якості та результативності викладання основ здоров’я, березень;

- моніторинг математичної компетентності учнів початкових класів,грудень, квітень, комісія;

- моніторинг якості та результативності викладання фізичної культури травень;

- моніторинг результатів самоосвітньої діяльності педагогічних працівників, травень;

- моніторинг якості та результативності роботи з обдарованими та здібними учнями, червень.

Вивчення стану викладання предметів у 2022-2023 навчальному році:

- інформатика  2-11 кл.( жовтень);

- обрзотворче мистецтво 5-7 кл.( жовтень);

- зарубіжна література 5-11кл.( листопад);

- фізична культура 1-4кл.( листопад);

- історія України, Всесвітня історія 7-11 кл.( грудень);

- перевірка стану інклюзивного навчання (січень);

- англійська мова 1-11 кл. (січень);

- математика5-6 кл.(лютий);

- мистецька галузь 1-4кл.(лютий);

- українська мова та література 5-11кл(березень);

- основи здоров’я 7-11кл.( березень);

- трудове навчання 5-9кл.(квітень);

 - фізична культура 5-11 кл.( травень).

Здійснено самооцінювання освітньої діяльності закладу за напрямами: “ Освітнє середовище”, “Система оцінювання здобувачів освіти”, “ Педагогічна діяльність”, яке супроводжувалось анкетуванням учасників освітнього процесу, відвідуванням навчальних занять, вивченням документації тощо. Рівні самооцінювання визначались за відповідними індикаторами, визначено досягнення , недоліки та шляхи удосконалення іх усунення.Дані питання розглядались на засіданні педагогічної ради ліцею.

Завдання на наступний рік:

1.Активізувати роботу шкільних методичних об’єднань щодо розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

                                                                                                                                                                                  Протягом року

2.Впроваджувати в освітній процес сучасні тренди в освіті, інноваційні методи навчання, компетентнісний та особистісно орієнтований підходи, формувальне, взаємо і самооцінювання, критичне мислення, медіа грамотність,  ідеї НУШ. Організувати методичні заходи щодо організації якісного навчання з використанням технологій дистанційного навчання.

3.Працювати над дієвою організацією підвищення професійної майстерності відповідно річного плану підвищення кваліфікації вчителів.

                                                                                                                                                                                  Протягом року

 

4.Організувати   самоосвітню   діяльність   педагогічних  працівників  у  міжкурсовий період. Планування самоосвітньої діяльності здійснювати у відповідності до плану методичної роботи ліцею, річного плану підвищення кваліфікації, графіка атестації та курсової перепідготовки вчителів.

5. Продовжувати впровадження цифрових інструментів у педагогічну діяльність.

                                                                                                                                                              Постійно.

6. Розпочати впровадження процесу самооцінювання в інформаційно-аналітичній системі  EvaluEd.

 

 

 

Заступник директора                                                                                                                       Людмила ДАНИЛЬЧУК

 

Немає коментарів:

Дописати коментар