Сторінки

четвер, 20 червня 2024 р.

Звіт з методичної роботи за 2023 - 2024 н.р.

Звіт

 про методичну роботу у

Новороманівського ліцеї

 за 2023-2024 навчальний рік

   У 2023-2024 н.р. методична робота у Новороманівському ліцеї була спрямована на реалізацію науково - методичної проблеми (5 рік) "Педагогіка партнерства як основа формування інноваційного освітнього середовища на засадах компетентнісного підходу та принципу дитиноцентризму."

      Методична робота закладу спрямована на реалізацію завдань:

-      підвищення результативності і якості освітнього процесу, реалізацію Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти, Стратегії розвитку закладу освіти на 2023-2027 рр., річного плану роботи на 2023-2024 н.р.;

-      активізації роботи з вчителями-предметниками, що викладають у 5-6 класі НУШ;

-      створення умов для самореалізації кожного педагога;

-      підвищення ефективності використання комп’ютерної техніки та новітніх інформаційних технологій в освітньому процесі для організації ефективного дистанційного навчання;

-      вдосконалення ефективності роботи навчальних кабінетів;

-      залучення творчих педагогів до експериментально-пошукової діяльності;

-      використання здоровязберігаючих технологій;

-      запровадження Державного стандарту початкової та базової загальної середньої освіти;

-      розвитку професійних компетентностей педагогічного працівника відповідно до Професійного стандарту.

Методична робота була  організована відповідно  структури:

               педагогічна рада;

-             методична рада;

-             методичні об’єднання вчителів початкових класів, класних керівників;  

-             творча група;

-             методичні, проблемні семінари;        

Педагогічна рада протягом 2023-2024 навчального року розглядала важливі питання методичної роботи:

- «Сучасні освітні тренди та завдання педагогічного колективу щодо розбудови ВСЗЯО у 2023-2024 н.р.»;

- «Новий Державний стандарт базової середньої освіти – матриця академічної свободи. Стан готовності закладу освіти до навчання здобувачів освіти 5-6класу НУШ. Схвалення навчальних модульних програм для 5-6 класу НУШ.” «Організація освітнього процесу відповідно оновлених навчальних програм для 6-9 кл., 10-11 кл (наказ МОН від 03.08.2022р.), навчальних програм для 1-2 та 3-4 кл. (наказ МОН від 12.08.2022 № 743-22)» .

 -  «Оцінювання у 5-6 класі НУШ: особливості та проблеми наступності. Впровадження Методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти. (наказ МОН N 289 від 01.04. 2022 р.)».

 - «Безпечний освітній простір – необхідна умова якісної освіти».

 - «Впровадження формувального оцінювання в базовій та старшій школі»;

 - «Про схвалення індивідуальних освітніх траєкторій для учнів, які мають індивідуальні інтереси, нахили, уподобання»;

 - «Про схвалення Стратегії подолання освітніх втрат у 2023-2024н.р.»;

 - «Про стан роботи педколективу щодо подолання освітніх втрат»;

 - «Про організацію та результати  атестації педагогічних працівників»;

 - «Про підсумки моніторингу навчальних досягнень здобувачів освіти»;

 - «Про підсумки роботи з обдарованими учнями»;

 - «Про успішність навчальних досягнень учнів за індивідуальною формою навчання»;

 - « Про звільнення здобувачів освіти 4, 9 класу від проходження ДПА»;

 - «Про стан виконання освітніх програм»;

 - «Про стан адаптації здобувачів освіти до навчання в НУШ»;

 - «Про впровадження в освітню діяльність закладу електронного журналу»;

 -« Створення безпечного інклюзивного середовища»;

 - «Про дотримання академічної доброчесності учасниками освітнього процесу»;

 - «Внесення коректив до Стратегії розвитку ліцею» тощо.

З метою чіткої координації методичної роботи активно працювала методична рада у складі:

Данильчук Л.І. ,заступник директора , керівник методичної ради;                                          

 -    члени  методичної ради:

      Найдюк В.І. – директор ліцею;

      Черниш О.С. – заступник директора;

      Калінченко Т.М. – керівник творчої групи вчителів;

      Будаєва М.С. – голова МО вчителів початкових класів;

      Туринська Н.П. – керівник МО класних керівників;

       Гудзь Ю.Г. – бібліотекар ліцею;

      Міщук В.В. – секретар методичної ради.

Основні питання  діяльності методичної ради закладу:

 - Про підсумки методичної роботи за  2022/2023 навчальний рік.

  - Про організацію освітньої діяльності у 2023/2024 навчальному році.

   - Підсумки І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад, конкурсів”.

 - Про комфортне, безпечне, інклюзивне, розвивальне та мотивуюче середовище  як результат спільної діяльності учасників освітнього процесу та пріоритетна вимога внутрішньої системи якості освіти.

 -  Формувальне оцінювання. Індивідуальна траєкторія учня.

 - Про участь педагогів у конкурсі «добрих практик» освітян Брониківської громади «Інноваційний простір громади – 2024.

-  Про відстеження результатів навчання та оцінювання учнів із навчальних предметів» .

 -   Методичний інтенсив «Компетентісний урок як інструмент НУШ».

-   Робота з обдарованими учнями.

 - Про стан викладання математики та української мови у 5 класі.

 - Про формування професійної компетентності педагогів в умовах Нової

української школи”.

- Вивчення та обговорення нормативних документів з питання організованого закінчення навчального року.

 - Про стан організації освітнього простору НУШ у 2023-2024 н.р.

  - Про рівень навчальних досягнень у 2023-2024 навчальному році.

 -  Про стан справ щодо підготовки до засідань педагогічної ради.

 -  Впровадження в роботу методичних родзинок, нових педагогічних ідей.

- “Про аналіз та стан проведення предметних тижнів. Про результати підвищення кваліфікації педагогів у 2023 – 2024 навчальному році”.

   Робота  методичних об’єднань ліцею була спрямована на розбудову внутрішньої системи забезпечення якості освіти, підвищення результативності освітньої  діяльності педагогічних працівників. Методичні об’єднання вчителів   працювали відповідно затверджених планів роботи.

  На базі ліцею проведено:

-         практичний семінар вчителів української мови та літератури « Сучасний урок – компетентнісний аспект»             

                                                                                                                                                                           (26.03.2024);

-        тренінг «Безпечне освітнє середовище (08.11.2023р., проведено тренером Черниш Оксаною(заступник директора) для директорів та заступників директорів закладів Брониківської ТГ.;

-        тренінгове навчання за програмою «Інтеграція психосоціальної підтримки у школах малих громад України»;

-        Міжнародне моніторингове дослідження соціально-емоційних навичок учасників/учасниць освітнього процесу (ДоСЕН-2023).

Методичне об’єднання вчителів початкових класів

   Тема, над якою працювало МО вчителів початкових класів протягом 2023-2024 н.р. -  «Діяльнісний підхід –основа сучасного ефективного навчання». Сучасна дитина цікавиться відеоіграми, Тік Ток, соцмережами, а де ж місце для навчання? У цьому і полягає наше завдання: викликати пізнавальний інтерес дітей до навчання. Щоб навчання спиралося на інтереси дітей, щоб мало випереджувальний характер: тобто інформація повинна бути новою, цікавою, актуальною і поданою у цікавій, привабливій формі.

   На засіданнях шкільного методичного об’єднання розглядалися   нормативно-правові документи  щодо організації освітнього процесу в закладах освіти, актуальні проблеми методики викладання шкільних дисциплін, обговорення педагогічної літератури, книг, періодичних видань.

    Під час першого засідання опрацювали тему ««Освіта України в умовах дії правового режиму  воєнного стану» Затвердили план роботи МО на 2023-2024 н. р., обговорили й опрацювали внесені зміни до навчальних  програм та критеріїв оцінювання.

     Друге засідання проведено на тему: «Діяльнісний підхід до навчання – запорука успіху НУШ».

Робота другого засідання методичного об'єднання вчителів початкових класів пройшла у формі «Круглий стіл».

Рожко Л.Б. підготувала майстер-клас «Використання різних технік образотворчого мистецтва»        

Будаєва М.С. ознайомила з методикою використання творчих завдань на уроках літературного читання.

     Янович Л.М. провела майстер-клас «Інноваційні прийоми роботи на уроках української мови та літературного читання»

Темою третього засідання була: " Інновації в освіті ".

Рожко Людмила Броніславівна - Методичний міст «Час освітніх змін: у пошуках балансу традицій та  інновацій»

Будаєва Майя Сергіївна - Творча лабораторія вчителя «Ненудне навчання: меми у початковій школі ».

Ничипорук Любов Анатоліївна підготувала доповідь- Цифровий калейдоскоп «Ефективне навчання у форматі відеочеленджу»

Янович Лілія Миколаївна - Інформаційна трибуна «Хакатони як інструмент проєктної діяльності»

Засідання мало практичне спрямування, тому маємо багато нових та цікавих педагогічних технік.

Тема четвертого засідання: «Підсумок роботи методичного засідання за рік»

Звіт керівника м/о про підсумки роботи за рік. 

Звіт членів м/о про навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів, онлайн-курсах освітньої платформи EdEra, вебінарах, інтернет-марафонах…

Панорама ідей «Складання перспективного плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на наступний рік»

Вчителі початкових класів розповіли про участь в вебінарах на сайті «На Урок», поділились своїми думками щодо самоосвіти та проаналізували свій досвід роботи під час дистанційного навчання, вказали на недоліки та переваги.

Творча група вчителів ліцею

I засідання.Тема: «Особливості діяльності в методичному проєкті «Педагогічні стратегії розвитку самоефективної особистості в освітньому просторі НУШ».

II засідання: «Гра по-новому, навчання по-іншому в освітньому просторі НУШ».

III засідання: «Формування здібностей до саморозвитку та самореалізації особистості на засадах інтеграції, діяльнісного підходу до навчання та виховання здобувачів освіти».

IV.Підсумки ТГ за 2023-2024 н.р.

 

Результати роботи з обдарованими та здібними учнями:

ПІП учня/клас

Назва конкурсу, олімпіади, турніру тощо

Результат

ПІП вчителя/наставника/керівника

Скаковська Маргарита Вікторівна,

 8 клас

І місце в ІІІ етапі Міжнародного конкурсу знавців української мови імені П.  Яцика.

 

ІІІ місце у ІІІ етапі предметних олімпіад з української мови та літератури.

Калінченко Т. М.

 

 

 

 

Калінченко Т. М.

 

 

І місце  в ІІІ етапі обласних предметних олімпіад з географії.

 

Борсученко Т. І.

Учасниця ІІІ етапу  обласних олімпіад з історії.

Туринська Н. П.

Шевчук Катерина  Геннадіївна,

10 клас

ІІІ місце у ІІІ етапі предметних олімпіад з хімії.

 

Черниш О. С.

ІІІ місце у Всеукраїнській інтернет-олімпіаді Освітнього проєкту «На урок» із зарубіжної літератури.

Заруцька Г. І.

Чех Владислава 

Сергіївна ,

9 клас

ІV місце у ІІІ етапі  Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Т. Шевченка.

Калінченко Т. М.

 

 

 

Учасниця ІІІ етапу  обласних олімпіад з англійської мови

Ружицька О. С.

 

 

ІІІ місце у Всеукраїнській інтернет-олімпіаді Освітнього проекту «На урок» із зарубіжної літератури.

Заруцька Г. І.

Кізюк Фаїна Сергіївна,

9 клас

Лауреат ІІ ступеня  Міжнародного двотурового фестивалю-конкурсу «Зіркові візерунки» в номінації

« Вокальне мистецтво».

Нюкало А. О.

 

 

 

Команда «Хоробре серце»

(Короткова Катерина Олександрівна , Бойчук Анна Олександрівна, Тальчук Аніта Русланівна, Глушко Юлія Володимирівна, Бабійчук Карина Максимівна,Кізюк Злата Сергіївна, Дмитренко Олександра Василівна, Торуцька Марія Юріївна, Гілевська Діана Ігорівна, Скаковська Ілона Вікторівна, Хмелевська Ірина Валентинівна, Шевчук Марія Геннадіївна, Семенюк Оксана Сергіївна).

ІІІ місце у третьому етапі змагань «Пліч-о-пліч. Всеукраїнські шкільні ліги» з черлідингу.

Венгерчук Ю. Р.

Талько Антон  Володимирович,

8 клас

Учасник обласної гімназіади з шашок.

І місце  у ІІ етапі змагань з настільного тенісу.

Грибєнчиков І. І.

Команда дівчат

( Торуцька Аліна Романівна, Лознюк Єлізавета Геннадіївна, Кізюк Фаїна Сергіївна, Корчан Анна Олександрівна, Шевчук Анна  Олегівна, Недзельська Катерина  Петрівна, Чумак Ірина  Миколаївна, Семенюк Анна Сергіївна).

ІV місце у третьому етапі змагань «Пліч-о-пліч. Всеукраїнські шкільні ліги» з волейболу.

Грибєнчиков І. І.

Шевчук Діана Віталіївна,

11 клас

І місце у Всеукраїнському  дистанційному літературному конкурсі «Моє слово».

Калінченко Т. М.

Таровський  Радомир Костянтинович,

8 клас

Учасник  VІІІ обласного конкурсу наукових та творчих робіт з історії «Творимо цей світ разом : Моя родина  частина світової історії».

Туринська Н. П.

Лознюк Єлізавета Геннадіївна,

9 клас

ІІ місце у ІІ етапі предметних олімпіад з української мови та літератури.

 

 ІІІ місце у ІІ етапі змагань із шашок.

Калінченко Т. М.

 

 

Грибєнчиков І. І.

 

                           Участь педагогічних працівників Новороманівського ліцею у методичних заходах

 Міщук Валентина Вікторівна, вчитель української мови та літератури

       Протягом цього навчального року була проведена різноманітна методична робота. Брала участь у дистанційних курсах, прослуховувала вебінари, відвідувала тренінги. Також працювала з методичною літературою, аналізувала методичні поради, програми з викладання української мови та літератури, брала участь участь в онлайнзасіданнях методичного об’єднання вчителів української мови і літератури та зарубіжної літератури Брониківської ТГ.

За весь навчальний рік брала участь у наступних заходах:

·       Тренінг «Психічне здоров’я та психосоціальна підтримка учителів».

·       Курси підвищення кваліфікації вихователів групи подовженого дня

·       Семінар з української мови «Сучасний урок української мови та літератури: компетентнісний аспект».

·       8-годинне навчання за освітньою програмою підвищення кваліфікації учителів початкових класів закладів загальної середньої освіти «Діяльнісний підхід у початковій школі в реаліях сьогодення».

·       Тренінгове навчання за програмою «Інтеграція психосоціальної підтримки у школах малих громад України».

·       Вебінар «Класне керівництво в умовах воєнного стану: виклики, інструменти та можливості».

                                   Янович  Лілія Миколаївна, вчителька  початкових класів

        Участь у семінарі вчителів початкових класів по впровадженню програми «Освіта для дітей майбутнього

        Участь у конкурсі від видавництва «Країна Мрій» - «Травневий настрій»

•        Виступ на педагогічній раді по темі «Формувальне оцінювання в початкових класах НУШ : особливості та практичні поради»

•        Виступ на шкільному методичному об’єднанні вчителів початкових класів «Формування  предметних і ключових компетентностей у молодших школярів»

•        Участь у тижні початкових класів «SMART»

•        Участь у вебінарі «Вибір, що надихає: майстер –клас із результативного застосування підручників та посібників для учнів початкової школи»

                                     Курси  та  тренінги

•        Взяла участь у вебінарі на тему «Організація диференційованого навчання на уроках математики за допомогою посібника Світлани Логачевської від видавництва «Літера ЛТД»»

•        Пройшла навчання за освітньою програмою підвищення кваліфікації учителів початкових класів закладів загальної середньої освіти «Діяльнісний підхід у початковій школі в реаліях сьогодення»

•        Пройшла курси  підвищення кваліфікації для педагогічних працівників за програмою «Інноваційна освітня діяльність вчителя початкових класів»

•        Пройшла тренінгове навчання за програмою «Інтеграція психосоціальної підтримки у школах малих громад України».

Рожко Людмили  Броніславівни вчителя  початкових класів

       Участь у семінарі вчителів початкових класів по впровадженню програми «Освіта для дітей майбутнього»

·       Участь у конкурсі від видавництва «Країна Мрій» - «Травневий настрій»

·       Виступ на шкільному методичному об’єднанні вчителів початкових класів  «Створення ситуації успіху на уроках у 1 класі» 

·       Участь у тижні початкових класів «SMART»

·       Участь у вебінарі «Вибір, що надихає: майстер – клас із результативного застосування підручників та посібників для учнів початкової школи

·        Участь в обласному конкурсі "добрих практик" освітян громади "Сучасна освіта - 2024"

                                     Курси  та  тренінги

·       Взяла участь у вебінарі на тему «Організація диференційованого навчання на уроках математики за допомогою посібника Світлани Логачевської від видавництва «Літера ЛТД»»

·       Пройшла навчання за освітньою програмою підвищення кваліфікації учителів початкових класів закладів загальної середньої освіти «Діяльнісний підхід у початковій школі в реаліях сьогодення»

·       Пройшла курси  підвищення кваліфікації для педагогічних працівників за програмою «Розвиток професійних компетентностей педагогічного працівника»

·       Пройшла тренінгове навчання за програмою «Інтеграція психосоціальної підтримки у школах малих громад України».

Ружицька Оксана Станіславівна, вчителька англійської мови

      Протягом цього навчального року  брала участь у методичних об’єднаннях, в роботі педагогічних рад, готувалася до семінарів та вебінарів, постійно поповнювала базу навчального матеріалу до уроків англійської мови. Багато матеріалу використовую з Інтернет ресурсів.  Цікавлюся  новинками, вивчаю досвід вчителів практиків, використовую навчальний матеріал з сучасних англомовних сайтів, таких як: britishcouncil.org, en.eslcollective.com, agendaweb.org та ін.  У 2023-2024 навчальному році я брала участь у наступних заходах:

•        23.10.2023 року брала участь в обговоренні круглого столу Методичного об’єднання вчителів англійської мови «Опрацювання новинок методичних прийомів, Інтернет ресурсів та сайтів для покращення роботи з учнями НУШ та молодших класів під час дистанційного навчання»;

•        17.11.2023 року підвищувала кваліфікацію в центрі післядипломної освіти та до університетської підготовки Дрогобицького державного педагогічного університету ім. І. Франка за програмою « Шкільний курс англійської мови та методика її навчання в контексті НУШ»;

•        у 2023-2024 н.р. провела предметні олімпіади у 3 етапах: шкільний, територіальний та обласний. За результатами Всеукранської олімпіади з англійської мови ІІ-го етапу, перше місце зайняла Чех Владислава Сергіївна, учениця 9 класу;

•        28.03.2024 року брала участь в семінарі – практикумі  вчителів англійської мови  по темі:« Використання іноземної мови під час навчання з використанням технологій дистанційного навчання» с. Несолонь;

•        25.04.2024 року пройшла тренінг « Психічне здоров’я та психосоціальна підтримка учителів»;

•        08.04.2024 року брала участь в онлайн тренінгу «Лінійка ресурсів видавництв Пірсон та Дінтернал Ед’юкейшн для класів НУШ» від компанії Дінтернал Ед’юкейшн;

•        22.04.2024 року брала участь в онлайн тренінгу «Progressive online teaching tools and international assessment» від компанії Дінтернал Ед’юкейшн;

•        23.04.2024 року брала участь в онлайл тренінгу «New 2024: Meet Wider World 2nd edition (for Ukraine) Part 2» від компанії Дінтернал Ед’юкейшн;

                                     Борсученко Тетяна Іванівна, вчителька біології та географії

Виступи на методичних обєднаннях

1)Wordbook для вчителів географії та інтегрованих курсів Пізнаємо природу– серпень

2) впровадження формувального оцінювання в базовій та старшій школі – серпень

3) моделювання об’єктів і явищ природи – жовтень

4)Інтерактивні ресурси для візуалізації на уроках географії – березень

Участь у педагогічній виставці «Сучасна освіта Житомирщини»

Тема: «Діяльнісний підхід як основний шлях модернізації змісту освіти». Згідно підсумків обласного конкурсу нагороджено дипломом ІІІ ступеня.

Участь у конкурсі «Вчитель року»

Конкурс є важливим заходом для педагогів, що сприяє підвищенню професійної майстерності, впровадженню інноваційних методів навчання та обміну досвідом між колегами. Участь у цьому конкурсі стала значним кроком у моїй професійній кар'єрі, відкрила нові горизонти та дала змогу вдосконалити власні педагогічні практики.

Етапи конкурсу:

Підготовчий етап - ознайомилася з офіційними документами конкурсу, вимогами до учасників та критеріями оцінювання.

Підготувала необхідні матеріали, включаючи відеозаписи уроків, методичні розробки та опис педагогічних технологій, які використовую у своїй роботі.

1 тур –  проходив у два етапи: мастерка та тестування, де було представлено  свій інноваційний проект, спрямований на підвищення мотивації учнів до навчання через метод моделювання на уроках географії. На підставі результатів відбіркового етапу І туру посіла 8 місце серед 22 учасників.

2 тур – проходив у два етапи: «Дослідження» та «Практична робота», де було підготовлено та представлено членам журі матеріали для проведення досліджень та практичних робот на уроках географії у 6 та 10 класах. За результатами другого туру відбіркового етапу посіла 6 місце серед 12 учасників.

Висновки:

  • Значно підвищила свій професійний рівень та отримала цінний досвід.
  • Вдосконалила свої педагогічні навички та ознайомилася з новими методиками навчання.

 

Предметні олімпіади

Участь у предметних олімпіадах є важливою складовою освітнього процесу, що сприяє розвитку інтелектуальних здібностей учнів, стимулює їхню творчу активність та глибоке засвоєння навчального матеріалу.

У 2023-2024 навчальному році предметні олімпіади проходили у 4 етапи: шкільний, територіальний, обласний та регіональний. У першому (шкільному) етапі взяли участь 7 учнів з географії та 7 учнів з біології.

У другому (територіальному) етапі участь взяли 4 учня з географії: Шевчук Діана – 11 клас, Шевчук Катерина – 10 клас, Ковальчук Олена – 9 клас, Скаковська Маргарита – 8 клас; 3 учня з біології: Повторейко Марія – 11 клас, Щірська Софія – 8 клас, Семенюк Анна – 8 клас. За результатами олімпіади з географії Скаковська Маргарита та Ковальчук Олена зайняли І місця.

У третьому (обласному) етапі Ковальчук Олена відмовилася брати участь у зв’язку зі станом здоров’я; Скаковська Маргарита зайняла І місце, брати участь у ІV етапі (регіональному) відмовилася у зв’язку з тривалим проходженням олімпіади у місті Луцьк.

Самоосвіта

Самоосвіта є невід'ємною складовою професійного розвитку кожного вчителя. Вона дозволяє вдосконалювати педагогічні методи, оновлювати знання з предмету та впроваджувати новітні освітні технології.

Напрями самоосвіти:

1)     Участь у семінарах,  вебінарах, конференціях:

·       «Інтерактивне навчання: як урізноманітнити урок».

·       Педагог на часі змін. Інструменти вчителя 2024

·       «Візуалізацію навчального контенту і загальні правила візуалізації».

·       «Діяльнісний підхід на уроках природничого циклу».

·       Добра практика для вчителів географії та інтегрованих курсів «Пізнаємо природу», «Довкілля», «Природничі науки» на тему «Організація та проведення практичних робіт, проєктів, досліджень на уроках географії та інтегрованих курсів «Пізнаємо природу», «Довкілля», «Природничі науки» в умовах дистанційного навчання».

·       «Кліматична освіта на уроках географії».

·       «Розвиток потенціалу обдарованих учнів: теорія та практика».

·       Всеукраїнська конференція для вчителів географії: НУШ в 7 класі.

·       «Дизайн уроку в НУШ»

·       Тренінгове заняття за програмою «Інтеграція психосоціальної підтримки у школах малих громад України».

2)     Курси підвищення кваліфікації вчителів біології з 14.05. по 17.05.2024 року.

 

                                                Ковальчук Оксана Георгіївна, вчителька англійської мови

1.    18.09.2023 року підвищувала професійну кваліфікацію в центрі післядипломної освіти та до університетської підготовки Дрогобицького державного педагогічного університету ім. І. Франка за програмою:

 « Шкільний курс англійської мови та методика її навчання в контексті НУШ»;

2.    13.09.2023 року прослухала  он-лайн курс « English in 1-4 grades»

 ( Англійська  для 1-4 класів)

3.    24.10. 2023   пройшла тренінгові навчання за програмою « Інтеграція психосоціальної підтримки у школах малих громад України»

4.    25.10.2023-26.10.2023 пройшла тренінг « Психічне здоров’я та психосоціальна підтримка учителів» в м. Київ.

5.    20.11.2023 року перегляд вебінару  « Навчальна модель. Перевернутий урок в умовах НУШ»

6.    09.01.2024 року перегляд вебінару  « Home reading as a lifestyle»

7.    28.03.2024 року участь в семінарі – практикумі  вчителів англійської мови  по темі:« Використання іноземної мови під час навчання з використанням технологій дистанційного навчання» с. Несолонь.

8.     25.04.2024 року пройшла тренінг « Психічне здоров’я та психосоціальна підтримка учителів»

9.    30.04.2024-03.05.2024 пройшла курси підвищення кваліфікації вчителів англійської мови  в Житомирському обласному інституті післядипломної підготовки .

10. На протязі року отримувала  консультації, практичні поради, рекомендації з боку адміністрації та колег стосовно навчальної діяльності.

                             Любов Ничипорук, вчителька початкових  класів

1.    Участь у тренінгу «Діяльнісний підхід у початковій школі в реаліях сьогодення»

 

2.    Участь у семінарі вчителів початкових класів по впровадженню програми «Освіта для дітей майбутнього».

 

3.    Участь у МО вчителів початкових класів:

-.Виступ на тему «Технології формувального оцінювання».

-Виступ на тему « Модель компетентнісного уроку. Основні вимоги

до компетентнісного уроку».

 

Будаєва Майя Сергіївна, вчителька початкових класів

Участь у конкурсі від видавництва «Країна мрій» - «травневий настрій»

Участь у тижні початкових класів «SMART»

Виступ на педагогічній раді «Сучасний компетентнісний урок – який він»

Виступ на шкільному методичному об’єднанні «Завдання творчого характеру на уроках літературного читання та української мови»

Виступ на шкільному методичному об’єднанні «Диференційовані завдання на уроках ЯДС»

     Виконання обов’язків голови шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів»

     Курси, тренінги, вебінари

Навчання за освітньою програмою підвищення кваліфікації «Діяльнісний підхід у початковій школі в реаліях сьогодення»

Курси підвищення кваліфікації для педагогічний працівників «Удосконалення професійних компетентностей»

Участь у тренінговому занятті за програмою «Інтеграція психосоціальної підтримки у школах малих громад України»

      Участь у вебінарі від «На Урок» - «Тайм-менеджмент для учнів та вчителів: корисні інструменти та   лайфхаки».

Тетяни Миколаївни КАЛІНЧЕНКО, вчительки української  мови та літератури

 На початку навчального року опрацьовувала нормативні документи щодо викладання предметів гуманітарного циклу у 2023-2024 навчальному році, розробляла планування, вивчала інструктивні матеріали для  підготовки та реєстрації до НМТ.

      Провела І та ІІ етап Всеукраїнської предметної олімпіади з української мови та літератури. Підготувала переможця ІІІ етапу олімпіади (Скаковська Маргарита, 8 клас, ІІІ місце).

      Підготувала учасника ІІІ етапу Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка (Чех Владислава, 9 клас, ІV місце).

     Провела ІІ етап Міжнародного конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика та підготувала переможця ІІІ етапу (Скаковська Маргарита, 8 клас,   І місце).

     Взяла участь у семінарі вчителів-філологів «Сучасний урок української мови та літератури: компетентнісний аспект», де презентувала свій досвід у формі методичного стендапу  на тему: « Сучасна українська проза у контексті вивчення граматики української мови та підготовки до НМТ».

    Підготувала та провела тиждень української мови та літератури, а також Тиждень української писемності. Презентувала роботу з «гексами» на засіданні вчителів творчої групи, провела майстер-клас « Як навчити дитину писати твори?».

      Продовжує працювати над науковою роботою « Стилістичний аналіз сучасного поетичного тексту».

Литвінець Тамара  Петрівна, вчителька математики


1.Голова МК.  Виступи на методичній комісії вчителів, математики, інформатики, фізики та астрономії з тем
«Вдосконалення інформаційно-методичного забезпечення навчального процесу», «Реалізація наскрізних ліній при викладанні математики, фізики і інформатики», «Інформатизація навчального процесу»

2. Підготовка учнів до ІІ етапу олімпіади з математики.

3. Участь у Всеукраїнському STEM-тижні, який проходив і рамках фестивалю STEM-весна – 2024.

4. Відвідала семінар вчителів математики та фізики на базі Барвинівського ліцею, де ознайомилась з новими методами та прийомами навчання. Зокрема щодо використання інновацій в навчальному процесі.

Курси  та тренінги 2024 р

Взяла участь у «Всеукраїнська конференція для вчителів математики: НУШ в 7 класі» від видавництва ГЕНЕЗА

Взяла участь у тренінговому навчанні за програмою “Інтеграція психосоціальної підтримки у школах малих громад України” від навчай для України.  Взяла участь у курсі “Цифрові навички для освіти з Google”, де       прослухала та пройшла тестування з семи тренінгів.

 

Туринська Наталія Павлівна, вчителька історії

Виступ на методичному об’єднанні вчителів історії

Виступ на педагогічній раді «Сучасний компетентнісний урок – який він»

Підготовка учнів до  ІІІ етапу олімпіад з історії Скаковської Маргарити Вікторівни

Підготовка учнів до VІІІ обласного конкурсу учнівських наукових та творчих робіт з історії «Юний історик», учасник учень 8 класу Таровський Радомир Виконання обов’язків голови шкільного методичного об’єднання класних керівників.

  Курси, тренінги, вебінари

  Навчання за освітньою програмою підвищення кваліфікації «Діяльнісний підхід у початковій школі в реаліях сьо 

   годення».

 Курси підвищення кваліфікації для педагогічний працівників «Удосконалення професійних компетентностей».

  Участь у тренінговому занятті за програмою «Інтеграція психосоціальної підтримки у школах малих громад Украї  ни».

Участь у вебінарі від «Допомога у проживанні та подоланні наслідків психотравмувальних  подій» , «Подолання освітніх втрат».

Шлінчак Марина Анатоліївна, вчителька інформатики та математики 

Виступ на методичній комісії вчителів, математики, інформатики та фізики з темою “Використання сервісу XTiles в навчальній та особистій діяльності вчителя”

Підготовка учнів до олімпіади з інформатики ІІ етапу (Тальчук Богдан та Нестеренко Віталій) та математики ІІ ета

 пу (Лознюк Єлизавета).

 Проведення уроку з фінансової грамотності та безпеки в Інтернеті #ШахрайГудбай за підтримки НБУ.

 Участь у Всеукраїнському STEM-тижні, який проходив і рамках фестивалю STEM-весна - 2024

  Курси  та тренінги

  Взяла участь у тренінговому навчанні за програмою “Інтеграція психосоціальної підтримки у школах малих громад   

  України”

  Взяла участь у курсі “Цифрові навички для освіти з Google”, де прослухала та пройшла тестування з семи тренінгів

  Взяла участь в курсі “Інклюзивна освіта. Цей світ належить усім”.

    Методична робота була спрямована на забезпечення належних умов для організації освітнього процесу учнів 5-6 класу відповідно до вимог Державного стандарту базової середньої освіти. Опрацьовано  Державний стандарт базової загальної середньої освіти та окреслено шляхи його реалізації. Забезпечено методичний і психологічний супровід впровадження в освітній процес нових Державних стандартів початкової та базової загальної середньої освіти. З цією метою проведено інструктивно-методичну нараду для вчителів, які викладають у 5-6 класі за новими навчальними програмами, розроблено пам’ятку для вчителів «Як розробити навчальну програму на основі модельної». Забезпечено ознайомлення членів педагогічного колективу з Інструктивно-методичними рекомендаціями щодо впровадження Державного стандарту базової середньої освіти 5-6 класу, рекомендацій щодо ведення шкільної документації На засіданнях ШМО розглянуто Методичні рекомендації оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класу, опрацьовано нормативно-правові документи щодо  організації оцінювання в основній і старшій школі. Протягом методичного тижня 22.08.2023-29.08.2023 р. проведено Інструктаж щодо ведення і заповнення електронних класних журналів; опрацьовано методику проведення першого уроку; опрацьовано з педагогічним колективом матеріали, розміщених на сайті МОН України та сайті закладу освіти щодо протидії булінгу.

  У методичній роботі закладу освіти належна увага приділялась проблемі адаптації першокласників до навчання в ліцеї та п’ятикласників до навчання в основній школі. Розроблено  плани наступності, заходи адаптаційного періоду.  Проведено психолого-педагогічний  консиліум за участю батьків (31.10.2023 р.) «Про адаптацію п’ятикласників та класно–узагальнюючий контроль учнів 5-го класу».

        Значна увага приділена якості дистанційної освіти. З цієї метою проведено методичні години, на яких розглянуто питання:

 - «Використання технологій змішаного та дистанційного навчання в освітньому процесі».

 -  «Особливості  формувального оцінювання результатів навчання учнів».

 - “Якість дистанційної освіти. Вимоги до уроку”

  Здійснено моніторинг володіння технологіями дистанційного навчання.

Проведено анкетування вчителів «Використання цифрових інструментів в освітньому процесі»; вивчено питання готовності вчителів до застосування технологій перевернутого та змішаного навчання, впровадження цих технологій.

  Протягом навчального року у ліцеї проводилось навчання за формами:

- дистанційне навчання ( у нагальних випадках);

- індивідуальна: сімейна форма навчання  - 16 учнів, патронаж – 1 учень;

- екстернатна форма навчання ( 3 учні);

- інклюзивна форма навчання : 8 здобувачів освіти ( 5 учнів — III рівень підтримки, 3 учні — IV рівень підтримки), працює 6 асистентів вчителя, проводяться КРЗ практичним психологом  Торуцькою В.М.та логопедом-дефектологом Венгерчук  Ю.Р.

Відповідно до плану проводяться засідання КППС, які оформлені протоколами,  ведеться необхідна документація, співпраця з представниками Городницького ІРЦ.

     Одним з пріоритетів методичної роботи є якісне підвищення фахової майстерності педагогічних працівників, їх безперервне самовдосконалення, розвиток професійної компетентності та педагогічної культури, відповідно до сучасних вимог, реалізація Річного плану підвищення кваліфікації вчителів на 2024 р. Річний план підвищення кваліфікації за регіональним замовленням при ЖОІППО, за кошти місцевого бюджету при РОІППО  виконано, педагогічна рада визнала результати підвищення кваліфікації, яке вчителі проходили   на онлайнзаняттях на підставі звітів про проходження кваліфікації та документів, що засвідчують проходження підвищення кваліфікації.

Данильчук Людмила, заступник директора, пройшла навчання за програмою «Навчання освітніх експертів з проведення інституаційних аудитів та формування ВСЗЯО»; 20-годинне навчання за освітньою програмою підготовки тренерів-педагогів».

Усі пройдені курси підвищення кваліфікації педагоги фіксують у ЄАС.

У ліцеї виконується Стратегія подолання освітніх втрат у 2023-2024 навчальному році, відповідно до якої вчителі-предметники спланували роботу з даного питання. Заступником директора Данильчу Л.І.сформована Довідка про стан організації роботи педагогічного колективу Новороманівського ліцею Брониківської сільської ради з надолуження освітніх втрат.

Результати атестації педагогічних працівників у 2024 році:

з/п

ПІБ вчителя

      Фах

 Результати атестації

1.

Ничипорук Любов Анатоліївна

Вчитель початк.класів

Присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст I категорії».

2.

Будаєва Майя Сергіївна

Вчитель початк.класів

Підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», присвоєно звання «старший вчитель».

3.

Гудзь Юлія Геннадіївна

Асистент вчителя

Встановлено 12 тарифний розряд

4.

Орел Віра Леонідівна

Асистент вчителя

Встановлено 12 тарифни розряд

5.

Торуцька Валентина Миколаївна

Практичний психолог

Присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст II категорії».

6.

Рожко Людмила Броніславівна

Вчитель початк.класів

Підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», присвоєно звання «старший вчитель».

                                                                         Участь в  конкурсі «добрих практик» освітян

                                      Брониківської сільської ради   «Інноваційний простір громади - 2024»

 

№ п/п

ПІБ автора (повністю)

Фах (посада)

Вид, назва розробки

Результати

1.

Рожко Людмила Броніславівна

Вчитель початкових класів

Збірник корекційних вправ і завдань «Словникові слова».4 клас.

Диплом III ступеня

2.

Борсученко Тетяна Іванівна

Вчитель біології, географії

 

 

 

Практичний порадник «Діяльнісний підхід як оновний шлях модернізації змісту освіти».

Диплом III ступеня

Проведено внутрішні моніторинги:

                                                 

Предмет

2023-2024

Терміни

Форма узагальнення

1

Українська мова і література

Стан викладання предмету

 

Листопад

2023:

початкові класи, 5,6 клас;

Грудень2023:

7-9кл.

Березень:

10,11кл.

Наказ

Довідка

2

Зарубіжна література

Ефективність роботи вчителя з розвитку пізнавальної активності  учнів на уроках зарубіжної літератури

                 

Жовтень

2023

Наказ

Довідка

3

Англійська мова

Стан викладання предмету

 

Грудень 2023

 

Січень 2024

 

Квітень 2024

Наказ

Довідка

5

Математика

Стан викладання предмету

 

Грудень2023

Квітень 2024

Наказ

Довідка

6

Інформатика

Стан викладання

предмету

Лютий 2024

Наказ

Довідка

7

Історія

 

Методи оцінювання навчальних досягнень учнів

Березень 2024

Наказ

Довідка

8

Основи правознав-ства

Громадян-ська освіта

Стан викладання предметів

Березень

Квітень 2024

Наказ

Довідка

9

Біологія

Біологія і екологія

 

Використання інтерактивних форм і методів навчання учнів

Січень

2024

Наказ

Довідка

10

Географія

Система оцінювання результатів навчання здобувачів освіти

Березень

2024

 

Наказ

Довідка

11

Фізика

Астрономія

Використання інформаційних технологій у навчанні фізики

Лютий

2024

Наказ

Довідка

12

Хімія

Диференційований підхід під час організації та здійснення тематичного обліку  та оцінювання досягнень учнів

Квітень

2024

Наказ

Довідка

13

Фізична культура

Охорона праці та техніка безпеки на уроках

Жовтень

2023

Травень 2024

Наказ

Довідка

14

Мистецтво

Образотворче мистецтво

Музичне мистецтво

 

Стан викладання предмету

Листопад 2023

Наказ

Довідка

15

Основи здоров’я

 

Формування ключових компетентностей

Січень

2024

Наказ

Довідка

16

Трудове навчання

Технології

Охорона праці та техніка безпеки на уроках трудового навчання

Грудень

2023

Квітень 2024

Наказ

Довідка

17

Захист України

 

Виховання толерантності, патріотичних почуттів, любові до рідного краю, України

Лютий

2024

Наказ

Довідка

19

Пізнаємо природу

Впровадження системи формувального оцінювання

Листопад

2023

Наказ

Довідка

18

Ничипорук Л.А.

Вивчення системи роботи

Листопад-березень

Наказ

Довідка

19

Будаєва М.С.

Вивчення системи роботи

Листопад-березень

Наказ

Довідка

20

Рожко Л.Б.

Вивчення системи роботи

Листопад-березень

 

 

На етапі завершення самооцінювання освітньої діяльності закладу за напрямами: “ Освітнє середовище”, “Система оцінювання здобувачів освіти”, “ Педагогічна діяльність”, «Управлінські процеси» у системі EvaluEd, яке супроводжувалось анкетуванням учасників освітнього процесу, відвідуванням навчальних занять, вивченням документації тощо. Рівні самооцінювання визначатимуться за відповідними індикаторами. Результати самооцінювання  розглядатимуться на засіданні педагогічної ради та будуть враховані у річному плануванні роботи ліцею на 2024-2025 навчальний рік.

Завдання на наступний рік:

1.Спрямувати роботу педагогічного колективу на реалізацію нової методичної теми: «Формування особистості учня та підготовка його до життя в сучасних умовах через інноваційні технології та педагогічну майстерність учителя».

2.Активізувати  та удосконалити роботу розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

                                                                                                                                                                              Протягом року.

3.Учителям ліцею спрямувати педагогічну освітню діяльність на відповідність Професійному стандарту вчителя.

                                                                                                                                                                    Протягом року.

4.Продовжувати впроваджувати в освітній процес сучасні тренди в освіті, інноваційні методи навчання, компетентнісний та особистісно орієнтований підходи, формувальне, взаємо- і самооцінювання,  медіаграмотність,  ідеї НУШ.

                                                                                                                                                                      Протягом року.

 

5.Працювати над дієвою організацією підвищення професійної майстерності відповідно річного плану підвищення кваліфікації вчителів.

                                                                                                                                                                                  Протягом року

 

6. Планування самоосвітньої діяльності здійснювати у відповідності до плану методичної роботи ліцею, річного плану підвищення кваліфікації, графіка атестації та курсової перепідготовки вчителів.

                                                                                                                                                                      Протягом року.

7. Продовжувати впровадження цифрових інструментів у педагогічну діяльність.

8. Спрямовувати освітню діяльність на подолання освітніх втрат.

                                                                                                                                                                                       Постійно.

 

Заступник директора                                                                                                                       Людмила ДАНИЛЬЧУК

31.05.2024

 




Немає коментарів:

Дописати коментар