Сторінки

неділя, 15 червня 2025 р.

Підсумки та звіт з методичної роботи 2024-2025 н. р.


 Звіт  про методичну роботу у

Новороманівського ліцею

Брониківської сільської ради

за 2024-2025 навчальний рік

У 2024-2025 н.р. методична робота у Новороманівському ліцеї була

спрямована на реалізацію І етапу методичної теми “Інноваційні технології та

педагогічна майстерність учителя як основа формування особистості учня

в сучасних умовах».

Методична робота закладу спрямована на реалізацію завдань:

- підвищення результативності і якості освітнього процесу, реалізацію

Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти, Стратегії

розвитку закладу освіти на 2023-2027 рр., плану роботи ліцею на 2024-2025

н.р.;

- активізації роботи та співпраці з вчителями-предметниками, що викладають

у 5-7 класі НУШ;

- створення умов для самореалізації, професійного розвитку, самоосвіти

кожного педагога;

- впровадження Державного стандарту початкової та базової загальної

середньої освіти;

- розвитку професійних компетентностей педагогічного працівника відповідно

до оновленого Професійного стандарту вчителя ЗЗСО.

Методична робота також була спрямована на забезпечення належних умов

для організації освітнього процесу учнів 5-6,7 класів відповідно Концепції

НУШ, вимог Державного стандарту базової середньої освіти. З цією метою

проведено інструктивно-методичну нараду для вчителів, які викладають у 7

класі за новими навчальними програмами, розроблено пам’ятку для вчителів

«Як розробити навчальну програму на основі модельної». Забезпечено

ознайомлення членів педагогічного колективу з Інструктивно-методичними

рекомендаціями щодо впровадження Державного стандарту базової середньої

освіти 7 класу, рекомендацій щодо ведення шкільної документації Протягом

методичного тижня проведено Інструктаж щодо ведення і заповнення

електронних класних журналів; опрацьовано методику проведення першого

уроку; опрацьовано з педагогічним колективом матеріали, розміщених на сайті

МОН України та сайті закладу освіти щодо протидії булінгу.

Методична робота організовується в таких формах: Колективні,

групові, індивідуальні форми.

Методична робота була організована відповідно до  структури:

педагогічна рада;


методична рада;

методичні об’єднання вчителів початкових класів, класних керівників;

творча група вчителів ліцею;

методичні, проблемні семінари.

З метою чіткої координації методичної роботи активно працювала

методична рада у складі:

Данильчук Л.І. ,заступник директора, керівник методичної ради;

члени методичної ради:

Найдюк В.І. – директор ліцею;

Черниш О.С. – заступник директора;

Калінченко Т.М. – керівник творчої групи вчителів;

Будаєва М.С. – голова МО вчителів початкових класів;

Туринська Н.П. – керівник МО класних керівників;

Гудзь Ю.Г. – бібліотекар ліцею.

Робота методичних об’єднань ліцею була спрямована на розбудову

внутрішньої системи забезпечення якості освіти, підвищення результативності

освітньої діяльності педагогічних працівників. Методичні об’єднання вчителів

та творча група вчителів ліцею працювали відповідно затверджених планів

роботи.

Педагогічна рада протягом 2024-2025 навчального року розглядала

важливі питання методичної роботи:

- Про схвалення Річного плану роботи ліцею на 2024-2025 н. р.

- Про схвалення Освітньої програми Новороманівського ліцею на 2024-

2025 н. р.

- Про організацію навчання за індивідуальною формою навчання

(сімейною (домашньою) формою, екстернатною) у 2024-2025 н. р. - - Про

оцінювання результатів навчання здобувачів освіти у 5-7 класах.

- Про організацію інклюзивного навчання у 2024/2025 навчальному році та

оцінювання учнів з ООП.

- Про використання навчальних годин для перерозподілу між освітніми

компенентами.

- Затвердження індивідуальних освітніх траєкторій для учнів, які мають

індивідуальні інтереси, нахили, уподобання.

- Про навчальні екскурсії у 2024-2025 навчальному році.

- Про організацію оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 5-7

класів. Оцінювання груп результатів навчання. Загальні та галузеві критерії

оцінювання. Затвердження моделей ведення електронного класного журналу.

- Сучасні освітні тенденції та перспективи подолання освітніх втрат у

закладі освіти. Як подолати освітні втрати: шляхи та інструменти (обмін


досвідом, напрацювання конкретних видів робіт для оновлення Стратегії

подолання освітніх втрат).

- Про затвердження змін до Положення про внутрішній моніторинг якості освіти

та освітньої діяльності ліцею.

- Про внесення змін до внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Про

виконання навчальних планів та програм за І семестр 2024/2025 навчального

року.

- Про результати та моніторинг навчання учнів/учениць за І семестр 2024/2025

навчального року.

- Про новий професійний стандарт «Вчитель закладу загальної середньої освіти»,

затверджений наказом Міністерства освіти і науки України від 29 серпня 2024

р. №1225.

- Про результати підвищення кваліфікації педагогічними працівниками закладу

за 2024 році.

- Про окремі питання оцінювання результатів навчання (відповідно до Листа

МОНУ №1/4895-25від 14.03.2025 «Про окремі питання оцінювання результатів

навчання).

- Спільні маршрути діяльності вчителя та асистента вчителя у класі інклюзивною

формою навчання.

- Про проведення конкурсного відбору підручників (крім електронних)

для здобувачів повної загальної середньої освіти та педагогічних працівників у

2024-2025 роках.

Про результати самооцінювання організації освітніх та управлінських процесів

ліцею, реалізації внутрішньої системи забезпечення якості освіти за

навпрямами: «Система оцінювання навчальної діяльності учнів», «Педагогічна

діяльність педаногічних працівників закладу».

- Про підсумки діяльності ліцею у 2024-2025н.р.Про виконання плану роботи

ліцею за 2024-2025 н.р. та реалізацію Стратегії у 2024-2025н.р.

- Про виконання Освітньої програми ліцею у 2024-2025н.р.

Результати внутрішніх моніторингів навчальних досягнень здобувачів освіти у

2024-2025н.р.

- Про методичний супровід впровадження Концепції НУШ та Державного

стандарту базової середньої освіти у 2024-2025н.р.

На інструктивно-методичних нарадах розглядались питання:

- щодо особливостей організації освітнього процесу в 2024/2025 навчальному році

- методики проведення першого уроку;

- дотримання єдиного орфоргафічного режиму в ліцеї;

- вимоги до заповнення електронного класного журналу;

- з питань організації та проведення атестації педпрацівників.

- Про стан ведення класних журналів, журналів індивідуальної роботи, гурткової

роботи та ГПД.

- Про залучення учнів до участі у шкільних та поза- шкільних гуртках .

- Про стан формування в учнів засад академічної доброчесності.


- Про стан виконання річного плану роботи за І півріччя 2024-2025 н.р.

- Контроль за індивідуальним навчанням учнів

- Про результати моніторингу сформованості навичок читання вголос учнів 1-4

класів.

- Про результати ведення електронного журналу вчителями- предметниками

на платформі «HUMAN».

- Про результати перевірки роботи вчителів з учнівськими зошитами.

- Контроль за веденням осо- бових справ учнів.

- Про активізацію роботи по підготовці учнів до ЗНО/НМТ 2025 року.

- Про об’єктивність оці- нювання навчальних досягнень учнів учителями-

предметниками у 5-11-х класах.

- Про роботу шкільної бібліотеки в умовах реалі- зації Концепції НУШ.

- Контроль дотримання єдиних вимог до виконання письмових робіт учнів.

- Контроль за діяльністю гуртків.

- Ознайомлення з інструктивно-нормативною документацією про закінчення

навчального року.

- Про набір учнів до 1 класу.

- Про організоване завер шення навчального року.

- Планування попередньої мережі на 2025 - 2026 н. р.

- Про результати проведення внутрішніх моніторингів якості освіти.

Про нагородження похвальними листами здобувачів освіти тощо.

Відповідно до річного плану роботи організовано методичні заходи щодо

оцінювання навчальних досягнень в умовах НУШ:

- Опрацювання нормативно-правових документів щодо організації

оцінювання в основній школі. Оцінювання навчальних досягнень за

групами результатів у 5-7 класах.

- Методичний бюлетень «15 способів здійснити формувальне оцінювання

на уроці». Лайфаки для вчителів.

- Методична година. Як розробляти критерії формувального оцінювання:

орієнтовний алгоритм спільної роботи учителів та учнів.

Протягом року вчителі активно впроваджували такі освітні сучасні

тренди:

- Цифровізація (створення цифрового середовища для вчителів та учнів) –

ефективне дистанційне навчання, електронний журнал.

- Візуалізація (поєднання текстових матеріалів із яскравим зображенням) –

медіасупровід кожного уроку, встановлення в кожному кабінеті

проекторів, телевізорів. Ноутбук – кожному вчителю.

- Гейміфікація (освіта у формі гри).

- Адаптивне, асинхронне, мікронавчання.

- Використання штучного інтелекту в освітньому процесі.

- STEM-навчання.

- Індивідуалізація освітнього середовища для дітей з ООП відпо-відно

категорій труднощів та рівнів підтримки


- Інтеграція психосоціальної підтримки у навчальних закладах

- Культурно-просвітницька діяльність.

- електронні освітні ресурси (LearningApps, Wordwall, Kahoot, Plickers);

- віртуальні хімічні лабораторії (MolView, PhET);

- хмарні сервіси Google (Docs, Forms, Slides) для організації освітнього

процесу. технології розвитку критичного мислення (Читай – Аналізуй –

Міркуй – Твори);

- інтерактивні методи (рольові ігри, дискусії, сторітелінг, тощо);

- цифрові інструменти: Padlet, Canva, Google;

- елементи інтеграції з українською літературою, хімією, мистецтвом,

медіаграмотністю тощо.


Робота над надолуженням освітніх втрат. У ліцеї виконується Стратегія

подолання освітніх втрат у 2024-2025 навчальному році, відповідно до якої

вчителі-предметники спланували роботу з даного питання. З метою виявлення

втрат у навчанні, встановлення рівня опанування учнями програмового матеріалу

в період навчального процесу та під час канікул проводились компенсаторні

заняття як для класу, так і для окремої групи учнів (індивідуальні, групові

заняття, онлайн-заняття тощо).

Протягом навчального року забезпечувалась академічна свобода вчителя

(адаптація календарного планування, вибір форм оцінювання, вибір програм і

підручників).

Результати роботи з обдарованими та здібними учнями.

Участь учнів ліцею у Всеукраїнських предметних олімпіадах та

конкурсах:

СКАКОВСЬКА МАРГАРИТА- учениця 9 класу- I м.- у III етапі Всекраїнського

конкурсу знавців української мови ім.П.Яцика, учасниця lV етапу конурсу.

СКАКОВСЬКА ІЛОНА- учениця 7 класу- II м.у III етапі (з виходом у IV етап)

мовно-літературного конкурсу ім.Тараса Шевченка.

ЧЕХ ВЛАДИСЛАВА- учениця 10 класу:

II місце в обласному етапі Всеукраїнської предметної олімпіади біології.

II місце в обласному етапі Всеукраїнської предметної олімпіади з

правознавства.

III місце в обласному етапі Всеукраїнської предметної олімпіади з хімії.

ШЕВЧУК ВІКТОРІЯ- учениця 9 класу:

II місце в обласному етапі Всеукраїнської предметної олімпіади з української

мови.

ШЕВЧУК КАТЕРИНА- учениця 11 класу:

II місце в обласному етапі Всеукраїнської предметної олімпіади з хімії.


КОВАЛЬЧУК ОЛЕНА- учениця 10 класу:

II місце в обласному етапі Всеукраїнської предметної олімпіади з географії.

ПЕЛЕШОК ЄВГЕНІЯ - учениця 10 класу:

участь у III етапі Всеукраїнсьої предметної олімпіади з англійської мови.

А підготували наших переможців досвідчені педагоги:

ТЕТЯНА КАЛІНЧЕНКО, ОКСАНА ЧЕРНИШ, НАТАЛІЯ ТУРИНСЬКА,

ТЕТЯНА БОРСУЧЕНКО, ЛЮДМИЛА ДАНИЛЬЧУК.

КОРОТКОВА КАТЕРИНА – переможниця обласного конкурсу читців-

декламаторів, присвяченого Дню народження Лесі Українки у номінації

«Найкращий власний вірш».

Результативність участі у проєкті «Пліч-о-пліч Шкільні ліги»:

Легка атлетика:

5 клас: II етап – I місце

III етап – II місце.

6 клас: II етап – I місце

III етап – II місце.

Волейбол: дівчата 9-11кл.: II етап – II місце; дівчата 5-9кл.: II етап – I місце,

III етап - II місце.

Хлопці: 9-11кл. : II етап – II місце; 5-9кл. II етап – I місце, III етап - III місце.

Черліденг: II етап – I місце, III етап - участь.

У методичній роботі закладу освіти належна увага приділялась проблемі

адаптації першокласників до навчання в ліцеї та п’ятикласників до навчання

в основній школі. Розроблено плани наступності, заходи адаптаційного

періоду. Проведено психолого-педагогічні консиліуми.

Протягом навчального року у ліцеї навчалось 232 учні за різними

формами навчання:

- дистанційне навчання ( у нагальних випадках);

- індивідуальна: сімейна форма навчання - 15 учнів, патронаж – 2 учні;

- екстернатна форма навчання ( 3 учні);

- інклюзивна форма навчання : 12 учнів ( 1 учень — II рівень підтримки, 7

учнів — III рівень підтримки, 4 учні – IV рівень підтримки), працює 10

асистентів вчителя, проводились КРЗ практичним психологом Торуцькою В.М.

та логопедом-дефектологом Венгерчук Ю.Р.

Відповідно до плану проводяться засідання КППС, які оформлені протоколами,

ведеться необхідна документація, співпраця з представниками Городницького

ІРЦ.  

Одним з пріоритетів методичної роботи є якісне підвищення фахової

майстерності педагогічних працівників, їх безперервне самовдосконалення,

розвиток професійної компетентності та педагогічної культури, відповідно до

сучасних вимог, реалізація Річного плану підвищення кваліфікації вчителів на

2025 р.   Найчастіше для свого професійного зростання обирають таку професійну

тематику: використання ІКТ в освіті (44,4%), організація інклюзивної форми

навчання (51,9%), методичні аспекти викладання предметів (51,9%), форми

організації освітнього процесу (51,9%), психологічні особливості роботи з

дітьми з ООП (58,6%), безпечне освітнє середовище (59,3%). Також обираються

теми: законодавче забезпечення освітнього процесу (22,2%), формування в

учнів громадянської позиції (29,6%), профілактика та прояви девіантної

поведінки у дітей (18%). Усі педагоги вважають, що у них відсутні перешкоди,

які могли б завадити професійному розвитку, хоча натомість 33,3% учителів

бажають покращення матеріально-технічної бази; усі вчителі зазначили про

створені керівництвом умови для постійного підвищення кваліфікації, чергової

та позачергової атестації, сертифікації.

Орієнтовний план проходження курсової перепідготовки на поточний рік

схвалений педагогічною радою та затверджений наказом керівника. В ліцеї

розроблене та схвалене педагогічною радою Положення про визнання

результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

Учителі ліцею підвищують професійну кваліфікацію шляхом формальної,

неформальної та інформальної освіти:

курси КЗ «ЖОІППО» (96,3%), ЖДУ (43,7%), самоосвіта (88,9%), онлайн-курси

(77,8%), вебінари (74,1%), методичні семінари (55,8%), тренінги, майстер-класи

(44,4%), конференції (11,1%).

Окремі педагогічні працівники реалізують освітні проєкти.

Заступник директора з навчально-виховної роботи залучається до експертної

діяльності у сфері загальної середньої освіти та здійснює процес супервізії, у

2025р.пройшла навчання та отримала сертифікати тренера НУШ у 7-9кл.:

загальний курс та мовно-літературної галузі. Учителька початкових класів

Будаєва М.С. пройшла сертифікацію вчителів, вчителька біології та географії

пройшла супервізію та отримала сертифікат.

Річний план підвищення кваліфікації за регіональним замовленням при

ЖОІППО, за кошти місцевого бюджету при ЖДУ виконано.

Усі пройдені курси підвищення кваліфікації педагоги фіксують у ЄАС.

Забезпечено виконання перспективного плану атестації педагогічних

працівників. Відповідно до перспективного плану атестації педагогічних працівників в 2024-

2025 н.р. атестувались вчителі. З ними заступник директора проводила

індивідуальну роботу, відвідувала заняття, надавала методичні рекомендації

Результати атестації педагогічних працівників у 2025 році:

1.Вчительці хімії Оксані Сергіївні Черниш:

1.1.Підтвердити раніше присвоєну кваліфікаційну категорію « спеціаліст

вищої категорії»;

1.2. Присвоїти педагогічне звання «учитель-методист».

2.Вчительці української мови та літератури Людмилі Іванівні Данильчук:

2.1.Підтвердити раніше присвоєну кваліфікаційну категорію « спеціаліст

вищої категорії»;

2.2. Присвоїти педагогічне звання «учитель-методист».

3.Вчителю фізичної культури та предмета «Захист України»Грибєнчикову

Івану Івановичу:

2.1.Підтвердити раніше присвоєну кваліфікаційну категорію « спеціаліст

вищої категорії»;

2.2. Присвоїти педагогічне звання «учитель-методист».

4.Вчительці української мови та літератури Тетяні Миколаївні

Калінченко:

4.1.Підтвердити раніше присвоєну кваліфікаційну категорію « спеціаліст

вищої категорії»;

4.2. Присвоїти педагогічне звання «старший учитель».

5.Вчительці біології та географії Тетяні Іванівні Борсученко:

5.1. Присвоїти кваліфікаційну категорію « спеціаліст вищої категорії»;

5.2. Присвоїти педагогічне звання «старший учитель».

6.Вчительці зарубіжної літератури Заруцькій Галині Іванівні:

6.1.Підтвердити раніше присвоєну кваліфікаційну категорію « спеціаліст

вищої категорії»;

6.2.Підтвердити раніше присвоєне педагогічне звання «старший учитель».

7. Асистенту вчителя Тамарі Миколаївні Чижевській:

7.1.Встановити 12-й тарифний розряд.

8. Асистенту вчителя Ларисі Миколаївні Столяр:

8.1.Встановити 12-й тарифний розряд.

З метою удосконалення професійної майстерності забезпечується

активна участь педагогічних працівників у методичних заходах, конкурсах

педагогічної майстерності, зокрема:

Участь в конкурсі «добрих практик» освітян

Брониківської сільської ради «Інноваційний простір громади - 2025»:


Проведено внутрішні моніторинги якості освіти:
Вивчення стану реалізації освітньої програми з інформатики.
Вивчення стану реалізації освітньої програми з історії 5-7кл.НУШ, 11 клас
Вивчення стану реалізації освітньої програми з української мови та літератури
у 5-11класах.
Моніторинг стану освітнього процесу в класах з інклюзивним навчанням.
Моніторинг сформованості читацької компетентності: 2-4кл.( грудень), 1-4
(травень).
Моніторинг стану викладання предмета «Я досліджую світ».
Вивчення стану реалізації освітньої програми з математики у 5-7кл., 11кл.
Вивчення стану реалізації освітньої програми з мистецтва у 5-9кл. Вивчення
стану реалізації освітньої програми мовної галузі у 1-4 класах. Вивчення стану
реалізації освітньої програми математичної галузі у 1-4 класах.
Моніторинг навчальних досягнень учнів 5-7 класів за групами результатів
навчання.
Відповідно до результатів моніторингу сформовано аналітичні довідки та
видано узагальнюючі накази.
Учителі ліцею є керівниками МО вчителів шкіл Брониківської ТГ:
Торуцька В.М., Туринська Н.П., Борсученко Т.І.
У другому семестрі 2024-2025 н.р.проведно самооцінювання освітньої
діяльності закладу за напрямом 2 : «Система оцінювання навчальної
діяльності учнів» та напрямом 3:»Педагогічна діяльність педагогічних
працівників закладу освіти», яке супроводжувалось анкетуванням учасників
освітнього процесу, відвідуванням навчальних занять, вивченням документації
тощо. 
Результати самооцінювання проаналізовані на засіданні педагогічної
ради від 30.05.2025, протокол №8 на засіданні та будуть враховані у річному
плануванні роботи ліцею на 2025-2026 навчальний рік.
Рівні оцінювання:



Методична діяльність педагогічних працівників 

  у 2024-2025 навчальному році


                           ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА КАЛІНЧЕНКО,


ВЧИТЕЛЬКА УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ



Борсученко Тетяна Іванівна, 

                                          вчителька біології та географії 


  • Всеукраїнська конференція для вчителів географії НУШ в 7 класах

  1. Курси підвищення кваліфікації вчителів біології з 04.03. по 07.03.2025 року

  2. Курси підвищення кваліфікації вчителів географії 01,02,08 березня 2025 року


Черниш Оксана Сергіївна,

                                                         вчителька хімії 

 Категорія: вища, звання: учитель - методист


1. Участь у роботі методичного об'єднання

Протягом 2024–2025 навчального року брала активну участь у роботі методичного об’єднання вчителів природничого циклу. Виступала з доповідями на теми: «Реалізація компетентнісного підходу на уроках хімії в умовах НУШ (7 клас)»; «Формувальне оцінювання як засіб підвищення якості навчання».

Опрацювала  нові нормативні документи щодо викладання хімії, зокрема:

Типова освітня програма НУШ (7–9 класи);

методичні рекомендації МОН щодо викладання хімії у 2024–2025 н.р.


2. Удосконалення педагогічної майстерності

Пройшла підвищення кваліфікації за програмами:

  1. Заступників директорів закладів загальної середньої освіти з виховної роботи (за концепцією НУШ) » 30 год/1 ЄКТС (21.02.2025  Серія/номер:ЗСО 02139713/ 1746-25,   КЗ «ЖОІППО)

  2. Вчителів хімії, інтегрованих курсів освітньої галузі «Природнича»  (за концепцією НУШ) » , 30 год/1 ЄКТС (16.03.2025 Серія/номер:ТК № 02139713/ НУШ-2551, КЗ «ЖОІППО)

  3. «7 клас НУШ:організація ефективного навчання», 2 год.  (Свідоцтво про підвищення кваліфікації Серія/номер:5476917537622432938, від 26.12.2024,  ГО «ІППО»)

  4. «Робота заступника директора. Внутрішня система забезпечення якості освіти: алгоритм дій», 2 год.  (Свідоцтво про підвищення кваліфікації Серія/номер: 9939443425487971314, від 27.12.2024,  ГО «НППУ»)


Брала участь у вебінарах та конференціях:

  1. Всеукраїнський науково-практичний онлайн-семінар «STEM-освіта в дії»(лютий 2025);

  2. Вебінар «Інтеграція цифрових інструментів у процес вивчення хімії».

Проводила самоосвіту за темами:
1. «Формування ключових компетентностей та критичного мислення на уроках хімії». (жовтень 2024) 

2. «ШІ для інтерактивних уроків: креативні інструменти та ідеї» (грудень 2024)

2. «Цифрова трансформація інклюзивної освіти: нові можливості для осіб з ООП» (січень 2025)

3. «Оновлений Gemini від Google: ваш універсальний ШІ-помічник» (березень 2025)

5. «Цифрові технології на уроках хімії: Quizizz, MolView і Phet-симуляції» (квітень 2025)

3. Впровадження інноваційних технологій

У своїй роботі активно використовувала:

електронні освітні ресурси (LearningApps, Wordwall, Kahoot, Plickers);

віртуальні хімічні лабораторії (MolView, PhET);

хмарні сервіси Google (Docs, Forms, Slides) для організації освітнього процесу.

Застосовувала елементи проєктної діяльності, критичного мислення, інтегрованого та проблемного навчання.


4. Виступи, публікації, поширення досвіду:

Опублікувала  авторські розробки: «Картки інтерактивних вправ до теми: "Хімічні елементи", хімія 7 клас», «Узагальнення знань з теми Оксигеновмісні органічні сполуки» на платформі «На Урок».

Створила інтерактивні підручники у застосунку Вookcreator: «Будова АТОМА», «Лужні метали , галогени, інертні гази», «Перші кроки в хімії, 7 клас», «ОКСИДИ», «Основні органічні сполуки», «Збірник робочих аркушів 7 клас НУШ», «ХІМІЯ 8 клас, розв'язування задач і вправ». 

Створила інтерактивні дошки (у застосунку linoit) для використання на уроках хімії 7 – 11 клас : «Інтерактивні вправи з хімії», «Хімічні мотивашки та меми» 

http://linoit.com/users/oksanachernish78/canvases/%D0%86%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D1%96%20%D0%B2%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8%20%D0%B7%20%D1%85%D1%96%D0%BC%D1%96%D1%97

Провела інтегрований відкритий урок зарубіжна література – хімія. Тема: «Пошуки сенсу буття в романі П.Коельйо «Алхімік». Повторення вивченого з теми: Оксигеновмісні сполуки»(квітень 2025 р.).

Виступала  на педраді з питань:

  1. Організація виховної роботи у 2024 – 2025 н.р.  

  2. Про роботу колективу з профілактики асоціальної поведінки, правопорушень, формування свідомої дисципліни, жорстокого поводження з дітьми.

  3. Про стан відвідування ліцею здобувачами освіти.

  4. Про роботу учнівського самоврядування у І семестрі 2024/2025 навчального року

  5. Про посилення профілактичної роботи по попередженню суїцидальних тенденцій серед неповнолітніх.

  6. Про посилення профілактики вживання учнями тютюнових виробів та їх шкідливого впливу.


  1. Робота зі здібними учнями: Підготувала до участі у Всеукраїнській шкільній олімпіаді з хімії 2- 3 етапів таких учнів: 

Чех Владислава, 10 клас – 1 місце 2 етап, 3 місце – 3 етап(обласний)

Шевчук Катерина, 11 клас -  1 місце 2 етап, 2 місце – 3 етап(обласний)


Всеукраїнський інтернет-конкурс «Жінки в науці»  - Марія Шевчук, 7 клас   

Диплом I ступеня

Олімпіада з хімії НаУрок (зимова сесія):

Марія Шевчук, 7 клас   (Диплом I ступеня)

Колос Ангеліна , 7 клас     (Диплом I ступеня)

Хмелевська Ірина, 7 клас    (Диплом ІІI ступеня)

Талько Кіра, 7 клас   (Диплом ІІI ступеня)

Всеукраїнський конкурс Кристали» ім. П. Гладишевського

Марія Шевчук, 7 клас  (Сертифікат учасника)

Колос Ангеліна, 7 клас  (Сертифікат учасника)

  1. Методичне забезпечення викладання хімії

Розроблено та оновлено:

календарно-тематичне планування відповідно до нової програми НУШ (7 клас);

дидактичні матеріали для формувального оцінювання;

пам’ятки для учнів щодо уникнення типових помилок;

матеріали для підготовки учнів до контрольних та тематичних оцінювань; дидактичні матеріали (картки, пазли) для роботи учнів на уроках хімії.


7. Підсумки та перспективи

Методична робота у 2024–2025 н.р. була спрямована на забезпечення якісного впровадження програм НУШ, підвищення рівня викладання хімії та формування ключових компетентностей учнів.
У 2025–2026 навчальному році планую:

продовжити розробку цифрових матеріалів для уроків;

упроваджувати STEM-елементи у навчання;

підготувати серію методичних рекомендацій щодо роботи з учнями з різним рівнем навчальних досягнень. 


                                 Заруцька Галина Іванівна,                             

                             вчителька зарубіжної літератури
Категорія: вища, педагогічне звання: Старший вчитель.

1. Участь у методичному об’єднанні

Протягом 2024–2025 навчального року брала  участь у роботі  методичного об’єднання вчителів гуманітарного циклу округу, шкільному МО творчих вчителів.
Ділилася досвідом, напрацюваннями на методичних радах, педагогічних радах,

  • «Компетентнісний підхід на уроках зарубіжної літератури: від теорії до практики»;

  • «Типові помилки учнів при аналізі художніх творів та шляхи їх подолання»;

  • « Формувальне оцінюваня в класах НУШ».

Опрацювала оновлені методичні рекомендації МОН щодо викладання зарубіжної літератури у 2024–2025 навчальному році, особливу увагу приділила оновленню програм для 5–7 класів у контексті НУШ, оцінювання за групами результатів, тощо.

2. Професійне зростання та самоосвіта

Упродовж року постійно працювала над підвищенням фахового рівня:

пройшла курси підвищення кваліфікації у КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР  з 21 по 24 січня 2025 р.  

 (за програмою учителів (викладачів) зарубіжної літератури, інтегрованих курсів освітньої галузі «мовно-літературна» (за Концепцією «Нова українська школа»)

за формою дистанційного навчання з використанням дистанційних технологій в синхронному режимі (30 год)


  • брала участь у таких освітніх заходах:

    • Вебінар «Сучасні підходи до вивчення літератури в умовах НУШ»;

    • Всеукраїнська онлайн-конференція «Креативні практики на уроках літератури»;

  • опрацьовувала фахову літературу з різних питань, зокрема:

    • використання технологій розвитку критичного мислення;

    • формувального оцінювання; оцінювання за групами результатів;

    • роботи з учнями з різним рівнем читацької компетентності тощо.

3. Використання інноваційних методів

Під час викладання активно застосовувала:

  • технології розвитку критичного мислення (Читай – Аналізуй – Міркуй – Твори);тощо.

  • інтерактивні методи (рольові ігри, дискусії, сторітелінг, тощо);

  • цифрові інструменти: Padlet, Canva, Google;

  • елементи інтеграції з українською літературою, хімією, мистецтвом, медіаграмотністю.

Особливу увагу приділяла формуванню читацької компетентності учнів, розвитку естетичного смаку та емоційного інтелекту.

4. Відкриті заходи, публікації, поширення досвіду

Провели з вчителем хімії Черниш О.С. відкритий інтегрований урок:  зарубіжна література – хімія в 10 класі на тему: «Пошуки сенсу буття в романі П.Коельйо «Алхімік». Поняття Своя доля, Призначення, Мрія душі, Сенс існування. Система образів твору (Сантьяґо, Фатіма, Мельхіседек, Алхімік)».

Підготувала учнів до участі в заході до Всесвітнього дня читання вголос і провела відкритий захід під гаслом «Нація, яка читає – НЕПЕРЕМОЖНА», учасники нагороджені дипломами,провела конкурс, оформили виставку кращих ілюстраторів «Читаємо – малюємо»,  провели церемонію нагородження  «ЛІТОСКАР – 2025» у номінації найкращих ілюстраторів року. 

Опублікувала конспекти уроків на платформі «На Урок» ;

  • Поділилася власними напрацюваннями на засіданні МО вчителів мови і літератури.

5. Методичне забезпечення предмета

Удосконалено дидактичне забезпечення навчального процесу:

  • розроблено календарно-тематичне планування згідно з оновленими програмами;

  • створено картки для індивідуальної та групової роботи;

  • складено інструктивні картки до творів літератури різних епох;

  • упроваджено формувальне оцінювання через рубрики, чек-листи та самооцінювання.

6. Висновки та перспективи

У 2024–2025 н.р. методична робота була спрямована на реалізацію вимог НУШ, підвищення читацької мотивації та впровадження новітніх методів навчання, удосконалення навичок оцінювання за групами результатів у класах НУШ.
У наступному навчальному році планую:

  • продовжити роботу над розвитком читацької активності, медіаграмотності учнів;

  • упровадити більше міжпредметних інтегрованих проєктів;

  • поширити досвід роботи через професійні спільноти.

                                        

                                        Литвінець Тамара  Петрівна

вчителька  математики

1. Виступ на методичній комісії вчителів, математики, інформатики, фізики та астрономії з теми "Підвищення ефективності уроків математики в умовах компетентнісного підходу. "

2. Участь у Інженерному тиждені.

3. Участь у VI турі онлайн-гри Пожежна безпека. Всеукраїнської шкільної  ліги. «QUIZ ДІТИ. БЕЗПЕКА» 2024-2025н. р.


Курси  та тренінги 2025 р

  • Взяла участь у «Всеукраїнська конференція для вчителів математики: НУШ в 8 класі» від видавництва ГЕНЕЗА. Сертифікати:

«Інноватика викладання алгебри та геометрії в 8 класі НУШ»

«Інноватика викладання математики (інтегрований курс) в 8 класі НУШ»

«QUIZ ДІТИ. БЕЗПЕКА» Сертифікат. Підвищення професійної компетентності педагогів в умовах реалізації ефективнрго онлайн- навчання  та цифровізації освітнього процесу. 

Ковальчук Оксана Георгіївна,

                                                вчителька англійської мови 

        Вчитель англійської мови  Ковальчук Оксана Гергіївна у 2024-2025 навчальному році брала участь у наступних заходах:

1.Прийняла  участь у проведенні олімпіади з англійської мови серед учнів 8–11 класів.

2. «13.09.2024 року прослухала  вебінар на тему: «Оцінювання результатів    навчання з англійської мови: підходи та практика»

  1. 24.10. 2024  ознайомилася з  Інструктивно-методичними рекомендаціями щодо викладання англійської мови у закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році

  2. 28.10.2024 – брала участь у методичному засіданні вчителів англійської мови Брониківської сільської ради з виступом на тему: « Виклики та проблеми дистанційного навчання в умовах воєнного стану»

  3. 20.11.2024 року переглянула  вебінар  «Можливості сервісу Canva для освіти: ідеї та практика»

  4. 10.02.-14.02.2025 року проводила  тиждень англійської мови.

  5. 09.04.2024 року брала участь в семінарі – практикумі  вчителів англійської мови  по темі:« Мультимедійний контент: Фізхвилинки на уроках англійської мови» в  с. Поліянівка Брониківської ТГ.

  6. 03.06.2025-06.06.2025 пройшла курси підвищення кваліфікації вчителів англійської мови  в Житомирському обласному інституті післядипломної підготовки .

  7. 17.06.2025 року участь у тренінгу на тему : Психологічна підтримка в умовах війни.

  8.  Пошук та адаптація, використання матеріалів у підготовці  до уроків з мережі інтернет.

  9. На протязі року отримувала  консультації, практичні поради, рекомендації з боку адміністрації та колег стосовно навчальної діяльності.

В подальшому планую   продовжувати працювати  над підвищенням свого фахового рівня.

                                     Шлінчак Марина Анатоліївна,

 учителька інформатики


          Виступ на МО "Використання хмарних технологій та онлайн дошок"

Курси підвищення кваліфікації вчителів математики, інформатики, фізики та астрономії 16-23.11.2024

Курси підвищення кваліфікації вчителів інформатики, міжгалузевих інтегрованих курсів (за концепцією "Нова українська школа") -01-08. 03.2025

Вебінари, курси:

"Штучний інтелект - асистент вчителя у новому навчальному році" - 25.10.202

"Чекліст для STEM-проєкту: від ідеї до реалізації" -12.05.2025 

                                   Ружицька Оксана Станіславівна,

                                       вчителька англійської мови

       Протягом цього навчального року я намагалася підвищувати свої професійні вміння шляхом самоосвітньої роботи: брала участь у методичних об’єднаннях, в роботі педагогічних рад, готувалася до семінарів та вебінарів, постійно поповнювала базу навчального матеріалу до уроків англійської мови. Багато матеріалу використовую з Інтернет ресурсів.  Цікавлюся  новинками, вивчаю досвід вчителів практиків, використовую навчальний матеріал з сучасних англомовних сайтів, таких як: britishcouncil.org, en.eslcollective.com, dinternal-education.ua, englishdom.com, BBC Learning English та ін.  У 2024-2025 навчальному році я брала участь у наступних заходах:

21.06.2024 року підвищувала кваліфікацію в Житомирському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти за програмою «Удосконалення професійних компетентностей вчителів англійської мови (за Концепцією «Нова українська школа»)»;

29.10.2024 року брала участь в обговоренні круглого столу Методичного об’єднання вчителів англійської мови «Особливості формувального оцінювання на уроках іноземної мови у класах НУШ»

02.01.2025 року брала участь в обговоренні круглого столу Методичного об’єднання вчителів англійської мови «Опрацювання новинок методичних прийомів інтернет ресурсів та сайтів для покращення роботи з учнями НУШ та молодших класів під час дистанційного навчання»;

у 2024-2025 н.р. провела предметні олімпіади у 3 етапах: шкільний, територіальний та обласний. За результатами Всеукранської олімпіади з англійської мови ІІ-го етапу, перше місце зайняла Пелешок Євгенія, учениця 10 класу; 

03.04.2025 року брала участь в семінарі – практикумі  вчителів англійської мови на базі Поліянівської гімназії по темі: «Оцінювання навчальних досягнень учнів з іноземних мов у класах НУШ: практичні поради. Застосування інтерактивних методів навчання на уроках іноземної мови»;

23.04.2025 року брала участь в онлайн тренінгу «Ключові компоненти якісного плану уроку англійської мови» від компанії Дінтернал Ед’юкейшн;

26.05.2025 року брала участь в онлайн семінарі «Сучасні інструменти оцінювання на урока англійської мови» від компанії Дінтернал Ед’юкейшн;

27.05.2025 року підвищувала кваліфікацію в центрі післядипломної освіти Житомирського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти за програмою «Розвиток професійних компетентностей педагогічного працівника». 

                           Туринська Наталія Павлівна, 

                          вчителька історії та правознавства

   

У 2024–2025 навчальному році ктивно брала участь у засіданнях методичного об'єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу, а також являюсь головою МО істориків громади.

     Підготувала доповіді та виступи на теми:  

«Формування історичного мислення на уроках історії»;

«Використання інтерактивних методів у вивченні історії в 5–9 класах».

 «Компетентнісний підхід до викладання історії»;

  Прослухала вебінари на платформах EdCamp, Prometheus, «На Урок» тощо.

  • Пройдено курси підвищення кваліфікації : «Асистентів  вчителів»,  «Вчителів історії, правознавства, громадянської освіти ».

 Робота з обдарованими учнями

Проведено підготовку учниці Чех Владислави до участі в ІІІ етапі олімпіади з Правознавства.

Методичні розробки та інновації

Брала участь в конкурсі добрих практик

Практикум для учнів 9-11 класів


«Використання проєктів на уроках історії як засіб формування

 національної свідомості школярів»

Висновок

Методична робота упродовж навчального року була спрямована на підвищення якості історичної освіти, розвиток критичного та аналітичного мислення учнів, формування в них патріотичних цінностей. Вважаю, що поставлені завдання виконано в повному обсязі. У наступному році планую продовжити роботу над удосконаленням інтегрованих форм навчання, а також залученням учнів до пошуково-дослідницької діяльності.                        

                                 Павлюк О.М.,

                     вчителька фізики та астрономії 

  Успішно завершила навчання за напрямком «Цифровізація суспільства та освіти з теми «Штучний інтелект-асистент вчителя у новому навчальному році» (23.08.2024)

  1. Пройшла онлайн навчання з метою підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності та засвоїла програму серії вебінарів з Всеукраїнської серпневої конференції «Ключова роль педагога в успішній реалізації НУШ головні акценти 2024/25» за загальною темою «НУШ: практичні поради та дієві інструменти для вчителів фізики».(23.08.2024)

  2. Пройшла підвищення кваліфікації за видом «Вебінар» (дистанційно) на тему: «Проведення лабораторних робіт з фізики під час дистанційного навчання». (30.10.2024)

  3. Пройшла підвищення кваліфікації за видом «Вебінар» (дистанційно) на тему: «Реалізовуєм особистісно-орієнтований підхід на уроках природничих дисциплін». (31.10.2024)

  4. Пройшла підвищення кваліфікації на тему: Всеукраїнська школа майстерності «Педагогічний стартап». Секція «Фізика» та отримала знання з методики викладання фізики в закладі загальної середньої освіти. (04.11.2024)

  5. Виступила на МО «Розвиток креативної компетентності учнів на уроках фізики за допомогою використання інноваційних методів навчання». (січень).

  6. Пройшла підвищення кваліфікації в ЖОІППО (НУШ. Фізика.) (16.02.2025; 22.02.2025; 23.02.2025).

Пройшла підвищення кваліфікації в РОІППО. (14.04.25.-17.04.25.) 

Звіт про методичну роботу

вчителів початкових класів

Новороманівського ліцею

Брониківської сільської ради

2024-2025 навчальний рік


                       Звіт про методичну роботу за 2024-2025навчальний рік

вчителя початкових класів Любові Ничипорук


  1. Участь у вебінарі для вчителів початкової школи з математики 

« Інтерактивні навчально-методичні комплекси на уроках математики в 1-2 класах НУШ».

  1. Участь у вебінарі «ЯДС: громадянське виховання молодших школярів».

  2. Участь у Добрій практиці з теми: « Організація диференційованого навчання на уроках математики для вчителів початкових класів».

  3. Навчання за освітньою програмою підвищення кваліфікації « Створення сучасного освітнього середовища» вихователів закладів загальної середньої освіти (у тому числі вихователів груп подовженого дня (за Концепцією «Нова українська школа»).

  4. Навчання за освітньою програмою підвищення кваліфікації  вчителів початкових класів (за Концепцією «Нова українська школа»).


                Звіт про методичну роботу за 2024-2025 навчальний рік

вчителя початкових класів Янович Лілії Миколаївни

  1. Участь у вебінарі «Методичний день: Емоційний інтелект у дії:створюємо атмосферу співпереживання». «Складаємо рівняння за вимогою (3 клас, за НМК С. Скворцової, О. Онопрієнко)». 

  2. Участь у Всеукраїнській науково-практичній онлайн-конференції на тему «Інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами: педагогічне партнерство й підтримка».

  3. Курси підвищення кваліфікації для педагогічних працівників


  1. Виступ на педагогічній раді  «Співпраця асистента вчителя та вчителя в інклюзивному класі».


  1. Виступ на методичному об'єднанні вчителів початкових класів «Формування та розвиток предметних компетентностей молодших школярів шляхом використання інноваційних технологій навчання».


  1. Виступ на шкільному методичному об'єднанні вчителів початкових класів 


  1. Участь у онлайн турнірі  Всеукраїнської Шкільнї ліги  «QUIZ Діти Безпека»

                                              Звіт про методичну роботу

вчителя  початкових класів

Рожко Людмили  Броніславівни

  1. Виступ на методичному об’єднанні Брониківської громади по темі                  «Підготовка вчителя до уроку». 

  2. Участь у конкурсі від видавництва «Країна Мрій» - «Марафон безпеки».

  3. МОН вебплатформа Всеукраїнська школа онлайн вибір підручників 1-2 класів закладів загальної середньої освіти.

  4. Навчальний вебінар «Конкурсний відбір підручників для 1 та 2 класів 2025 рік».

  5. Участь у шкільному МО вчителів початкових класів. Доповідь

«Театрально-ігрова діяльність на уроках літературного читання

в умовах Нової української школи».

  1. Пройшла курси  підвищення кваліфікації для педагогічних працівників за програмою «Розвиток професійних компетентностей педагогічного працівника».

  2. Участь у тижні початкових класів «7 кольорів краси й надії»


Звіт про методичну роботу за 2024-2025 навчальний рік

вчителя початкових класів Будаєвої Майї Сергіївни


  1. Участь у Сертифікації - 2025 вчителів початкових класів.

  2. Підготовка матеріалів на педагогічну виставку «Добрі практики 2025»,  методичний посібник «20 кроків до творчості»

  3. Виступ на методичному об'єднанні вчителів початкових класів «Використання технік креативного, творчого мислення на уроках української мови та літературного читання».

  4. Участь у онлайн турнірі  Всеукраїнської Шкільнї ліги  «QUIZ Діти Безпека»

  5. Навчання за освітньою програмою підвищення кваліфікації  вчителів початкових класів (за Концепцією «Нова українська школа»).

  6. Участь у шкільному МО вчителів початкових класів. Тренінг «5 секретів, що допомагають у профілактиці професійного вигорання»

  7. Навчальний вебінар «Скраббукінг у навчально-виховному процесі.



Завдання на наступний 2025-2026 навчальний рік:

1.Спрямувати роботу педагогічного колективу у 2025-2026 н.р. на реалізацію другого етапу методичної теми: «Формування особистості учня та підготовка його до життя в сучасних умовах через інноваційні технології та педагогічну майстерність учителя».

2. Усю методичну діяльність педагогічних працівників спрямовувати на удосконалення  внутрішньої системи забезпечення якості освіти. 

                                                                                                                                                                                                       

                                                                                       Протягом навчального року.

3.Учителям ліцею спрямувати педагогічну освітню діяльність на відповідність Професійному стандарту вчителя ЗЗСО.

                                                                                                                                                                      

                                                                              Протягом навчального року.

4.Продовжувати впроваджувати в освітній процес сучасні тренди в освіті, інноваційні методи навчання, компетентнісний та особистісно орієнтований підходи, формувальне, взаємо- і самооцінювання,  медіаграмотність,  ідеї НУШ. 

                                                                                                                                                                          

                                                                   Протягом року навчального року.


5.Продовжувати працювати над дієвою організацією підвищення професійної майстерності відповідно річного плану підвищення кваліфікації вчителів. 

                                                                                                                                                                                    

                                                                                    Протягом навчального   року.


6.Планування самоосвітньої діяльності здійснювати у відповідності до плану методичної роботи ліцею, річного плану підвищення кваліфікації, графіка атестації та курсової перепідготовки вчителів.

                                                                              Протягом навчального року.


 7.З метою поширення педагогічного досвіду та розвитку професійної майстерності педагогічних працівників мотивувати вчителів до створення та оприлюднення власних освітніх ресурсів. 

                                                     Адміністрація, протягом навчального року

8.Взяти до уваги участь педагогічних працівників у  сертифікації тощо.

9.З метою розвитку професійної співпраці сприяти реалізації планів роботи творчої групи вчителів, спільних проєктів, взаємовідвідування уроків вчителями.

                                                                                                                                                            

                                                                                       Протягом навчального  року.

10. Спрямовувати освітню діяльність на подолання освітніх втрат.

                                                                                                                                                                                         

                                                                                                                        Постійно.


Заступник директора                                                           Людмила ДАНИЛЬЧУК

13.06.2025








Немає коментарів:

Дописати коментар